Jawel ik kreeg hier een sticker. Die zaten op een boekje waarbij ik ook kon invullen voor mezelf wat ik gekocht had als ik dat wilde.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:35 schreef exode het volgende:
[..]
Er zitten bij B geen stickers of zo bij voor aan de deur. Is dat niet meer? Vandaag 6 kinderen aan de deur gehad.
Goeie voor je dier -en natuur liefhebber.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:48 schreef exode het volgende:
B moet een werkstuk maken over een overleden beroemdheid. In zijn klas kiezen kinderen voor Napoleon, JFK etc, aldus B (blijkbaar stonden ze in de lijst met voorbeelden en ideeen). Ik liet hem 1 filmpje van Steve Irwin zien, dus nou ja, ik heb inmiddels 100 filmpjes van Steve Irwin met hem zitten kijken en hij heeft zowaar zin in zijn werkstuk
Heb je al eens een slaaponderzoek gehad? Ik weet sinds enkele weken dat ik aan slaapapneu lijdt... en als je dan leest wat dit allemaal met je lijf kan doen... misschien het uitzoeken waard als je rot slaapt.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:19 schreef amaranta het volgende:
Ik heb tegenwoordig een WHOOP om. Die trackt o.a. mijn slaap, stress etc.
Ik heb ingevoerd dat ik om 6:30 op wil staan. Weliswaar niet alle dagen, maar die mogelijkheid geeft hij niet.
Slaapherstel van de afgelopen dagen:
25%
25%
23%
26%
25%
And so on…
vannacht toevallig 51%
Maar ik herstel dus niet voldoende tijdens mijn slaap. Meet dat ik ‘s nachts ook erg gestrest ben.
Vannacht:
Uren geslapen 7:51
Uren nodig 8:10
Sleep dept 12 minuten
Dit is van vannacht en dat is de 1e “goede” nacht sinds ik draag.
Hij vertelt je ook de ideale bedtijd als je dus om 6:30 op wil staan.
Het is vrij confronterend maar uiteindelijk hopelijk ook helpend.
Jawel, het gaat wel weer. De olifant loopt weer vrij rond en hopelijk blijft ie weg.quote:Op donderdag 26 september 2024 01:05 schreef Leandra het volgende:
Fijn dat alles goed was
Inmiddels ook weer opgeknapt?
Gelukkig dat alles goed was, hoewel zoveel stress of hyperventilatie natuurlijk ook niet echt goed is. Doe rustig aan en probeer je zelf niet voorbij te lopen in al het gedoe en geregelquote:Op donderdag 26 september 2024 00:19 schreef Mushanga71 het volgende:
Dank!
Er is niks gevonden, alle uitslagen zijn goed. Wat het precies geweest is weten ze niet. Toch weer stress of hyperventilatie, al was het dat laatste niet zoals de aanvallen die ik eerder gehad heb.
Ik word zo afgekoppeld en dan naar huis.
Wat mooi ditquote:Op woensdag 25 september 2024 19:48 schreef exode het volgende:
B moet een werkstuk maken over een overleden beroemdheid. In zijn klas kiezen kinderen voor Napoleon, JFK etc, aldus B (blijkbaar stonden ze in de lijst met voorbeelden en ideeen). Ik liet hem 1 filmpje van Steve Irwin zien, dus nou ja, ik heb inmiddels 100 filmpjes van Steve Irwin met hem zitten kijken en hij heeft zowaar zin in zijn werkstuk
Ach wat triest, heel erg veel sterktequote:Op woensdag 25 september 2024 19:59 schreef F_r het volgende:
Slecht nieuws ook morgen laten we onze kat thuis inslapen. Ik vind het nog erg onwerkelijk.
He get wat eng, wat een schrik weer voor je. Enerzijds fijn dat er niks is gevonden, maar zo blijft het wel een zoektocht wat het dan wel is. Hele rare vraag misschien, maar heb je ook wel eens pijn op je borst en uitstralingen naar je schouders en/of armen? Want bij een pijn en/of drukken gevoel op je borst denk ik meteen aan Tietze, dat heb ik en het kan je het gevoel geven alsof je een hartaanval krijgt. Benauwdheid herken ik niet direct, maar ik wil het wel even benoemen, Tietze is namelijk heel moeilijk vast te stellen omdat het gaat om tijdelijke ontstekingen aan het kraakbeen. Als ze dat op het moment dat het oplaait niet checken, dan kan het dus eenvoudig over het hoofd worden gezien. Sterkte in ieder geval!quote:Op woensdag 25 september 2024 23:02 schreef Mushanga71 het volgende:
Vanaf de SEH![]()
Voelde me vanavond ineens helemaal slap, er zat een olifant op mn borst en had het benauwd. HAP gebeld en die hebben me doorgestuurd.
Hartfilmpjes zijn gemaakt, bloedonderzoek en longfoto's. Wacht nu op de uitslag.
@:F_r heel veel sterkte morgen
Dat maakt toch helemaal niet uit? Ik neem aan dat vriendje in dezelfde klas zit?quote:Op woensdag 25 september 2024 21:40 schreef PoesInDoos het volgende:
Och F_rHeel veel sterkte...
Zoon was met z'n vriendje wezen lopen vanmiddag, in plaatst van om-en-om hebben ze alleen vriendje z'n formulieren gebruikt. Lekker handig weer.
Toen ik in groep 8 zat werd er verwacht dat je minimaal x aantal dingen verkocht. Eigenlijk geen idee of dat nu nog zo is.. Vandaar dat ik het stom vond. Maar zal even checken bij zoonquote:Op donderdag 26 september 2024 08:59 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat maakt toch helemaal niet uit? Ik neem aan dat vriendje in dezelfde klas zit?
Wij hebben besloten dat onze kinderen niet mee doen aan de grote clubactie. Vooral omdat ik de meiden te jong vindt om zelf langs de deuren te gaan, en ten tweede omdat ze bij een dansschool zitten (geen vereniging dus) en ik geen zinnige bestemming voor het geld zie. Het enige dat zij nodig hebben om deel te kunnen nemen is muziek en dat zijn gewoon kosten van de dansschool. Als ze wel zouden mee doen zou ik ze samen via een kaart laten verkopen, dan maken ze nog daadwerkelijk kans om topverkoper te worden, want anders vissen ze in hetzelfde vaarwater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |