Oh zo. Dat ben ik dan nog wel met je eens, maar ik heb niet het idee dat de 'sjongejongejonge' van Schoof dáár vandaan kwam.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De clownsshow is dat er binnen de coalitie kennelijk dusdanig weinig samenhang is dat ze mekaar al voor de bus smijten nog voor het debat begonnen is. En die arme Schoof zit er tussen in.
Aan alle kanten klem. Tussen een gek die op basis van de verkiezingsprogramma de noodtoestand wil uitroepen. En een partij die alles heeft weggegeven en krampachtig probeert voor z’n leven te vechten.
Oh *BluB* helemaal niet gehoordquote:Op donderdag 19 september 2024 11:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Aan de ene kant offtopic, aan de andere kant weer niet en we hebben nog even maar ik vind net een filmpje van VI (misschien niet ieders favoriete show), echter hier uitgebreid over het geplop/geblub van Wilders gisteren:
![]()
Ben benieuwd of hij het tijdens zijn tweede termijn ook weer gaat doen.
Thanks, ik wilde eigenlijk Vak Klowns. Hopelijk willen ze het bijwerken.quote:
Vak K lijkt Ferrari welquote:Op donderdag 19 september 2024 11:46 schreef Nattekat het volgende:
Wat een circus joh
En nee, er is geen enkel vak specifiek aan te wijzen, dit is kamerbreed.
Baudet net. Volgens mij wilde Wilders niet echt met 'm praten.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wie staan daar trouwens te keuvelen met Wilders?
Lubach had er ook al een item over. Jij was er als eerste bij.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Aan de ene kant offtopic, aan de andere kant weer niet en we hebben nog even maar ik vind net een filmpje van VI (misschien niet ieders favoriete show), echter het gaat hier uitgebreid over het geplop/geblub van Wilders gisteren:
![]()
Oeh, dat was ook een rubriek bij Lubach.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Aan de ene kant offtopic, aan de andere kant weer niet en we hebben nog even maar ik vind net een filmpje van VI (misschien niet ieders favoriete show), echter het gaat hier uitgebreid over het geplop/geblub van Wilders gisteren:
![]()
Waarom dan toch proberen?quote:Op donderdag 19 september 2024 11:56 schreef Hanca het volgende:
Schoof is gister al achter de schermen gewaarschuwd dat de oppositie zonder deze stukken niet wil beginnen.
Het kan hem toch ook onmogelijk verbazen?quote:Op donderdag 19 september 2024 11:56 schreef Hanca het volgende:
Schoof is gister al achter de schermen gewaarschuwd dat de oppositie zonder deze stukken niet wil beginnen.
Bron?quote:Op donderdag 19 september 2024 11:56 schreef Hanca het volgende:
Omdat de stukken er niet zijn?quote:
Eigenwijs zijn, denken dat je met de coalitie en wat welwillende oppositie achter je het wel door kunt drukken? Of met de rug tegen de muur staan, omdat je alleen stukken hebt die afwijzen wat je wil doen?quote:
Ze hebben concrete stukken? Dat zou ergens wel grappig zijn.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:58 schreef hollandia02 het volgende:
Over 2 minuten de plottwist van de eeuw…
haha ja en ook juridisch dicht getimmerd.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ze hebben concrete stukken? Dat zou ergens wel grappig zijn.
Hier zal vast nog wel een vraag over komen. Arme man.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:59 schreef capricia het volgende:
Minachting voor de kamer dit. Het dedain.
[ x ]
Of had ie het over zijn ministers?quote:Op donderdag 19 september 2024 11:59 schreef capricia het volgende:
Minachting voor de kamer dit. Het dedain.
[ x ]
Haha ja, zou fantastisch zijn.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:00 schreef koemleit het volgende:
[..]
haha ja en ook juridisch dicht getimmerd.
dat Timmermans en Jetten moeten zeggen: "owjah op die manier, nee dan is het goed".
Denk over dat een coalitiepartner hem voor zijn gevoel afviel?quote:Op donderdag 19 september 2024 12:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of had ie het over zijn ministers?
Ik denk over dat hij het Binnenhof moest verlaten vanwege de staat ervan.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Denk over dat een coalatiepartner hem voor zijn gevoel afviel?
als die stukken echt zo goed zijn als ze zijn dan zouden ze gretig door het kabinet zijn gedeeld, iedereen onderbouwt z'n plannen graag met feiten namelijk.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Faber zou die stukken toch gewoon op haar computer moeten hebben?
Hoe moeilijk kan dit zijn?
Waar hij de eindbaas van is. Ook lekker. Dat maakt het er niet beter op.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of had ie het over zijn ministers?
NSC die bij zinnen kwam?quote:Op donderdag 19 september 2024 12:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Maar waarom zegt Schoof dat ze geen besluit hebben genomen? Misschien geen definitief besluit maar Wilders was toch vrij duidelijk over het plan aangaande de verzonnen crisis.
Even schorsen voor drie uurtjes. Welja.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ah, er komen stukken om 3 uur. We wachten vol spanning af.
ik kan het (helaas) niet kijken. Maar hoezo om 3 uur?quote:Op donderdag 19 september 2024 12:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ah, er komen stukken om 3 uur. We wachten vol spanning af.
Niet alleen Wilders, Schoof was er zelf ook al een paar keer zeer duidelijk over. Het besluit is genomen, de onderbouwing is er alleen nog niet.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Maar waarom zegt Schoof dat ze geen besluit hebben genomen? Misschien geen definitief besluit maar Wilders was toch vrij duidelijk over het plan aangaande de verzonnen crisis.
Dat wordt lunch skippen voor een aantal departementsmedewerkers.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:07 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een kutsmoes
even wat in elkaar typen binnen 3 uurtjes....
Ik volgde het blijkbaar even niet aandachtig genoeg. Waarom dan die schorsing.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:07 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik kan het (helaas) niet kijken. Maar hoezo om 3 uur?
die stukken zijn er nu nog niet? wat voor stukken zijn het?
als in gecencureerd moet worden, waarom is dat dan niet gisternen/vanmorgen gebeurd?
zoveel vragen.
Dus hij loog net toen hij zei dat er geen besluit was genomen?quote:Op donderdag 19 september 2024 12:07 schreef Hanca het volgende:
[..]
Niet alleen Wilders, Schoof was er zelf ook al een paar keer zeer duidelijk over. Het besluit is genomen, de onderbouwing is er alleen nog niet.
Chat-GPT, zo gebeurd.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat wordt lunch skippen voor een aantal departementsmedewerkers.
Ze hebben het tot dan uitgesteld, maar reken maar dat de oppositie dan ook terecht los gaat over die noodwet. Hierboven staat een poll over het opstappen van Schoof, dat denk ik niet, maar als NSC bij zinnen blijft dan lukt het misschien wel om dit on-democratisch geplande handelen af te schieten.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:07 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een kutsmoes
even wat in elkaar typen binnen 3 uurtjes....
Er is nog geen formeel besluit dus het kabinet wilde de stukken nog niet geven. Kamer wilde de stukken wel al hebben, NSC ging erin mee dus was een meerderheid. Geschorst om even te overleggen en uiteindelijk gaat kabinet alsnog door de knieën.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:08 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik volgde het blijkbaar even niet aandachtig genoeg. Waarom dan die schorsing.
Er moest gezocht worden als ik het me goed herinner wat Schoof zei.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:07 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik kan het (helaas) niet kijken. Maar hoezo om 3 uur?
die stukken zijn er nu nog niet? wat voor stukken zijn het?
als in gecencureerd moet worden, waarom is dat dan niet gisternen/vanmorgen gebeurd?
zoveel vragen.
Schandalig. Besturen vanuit de schuilkelder.quote:
Een PVV minister die een probleem in stand houdt? Ik ben geschokt!quote:
Er is een besluit genomen om de juridische onderbouwing te schrijven waarmee een formeel besluit genomen kan wordenquote:Op donderdag 19 september 2024 12:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dus hij loog net toen hij zei dat er geen besluit was genomen?
Het formele besluit in de ministerraad is vast nog niet genomen. Maar hier geeft hij gewoon aan dat ze het gaan doen, alleen dat de motivatie nog in elkaar moet worden gezet: https://nos.nl/artikel/25(...)orgen-en-vraagtekensquote:Op donderdag 19 september 2024 12:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dus hij loog net toen hij zei dat er geen besluit was genomen?
Dat wordt vast een belachelijk groot succes.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:10 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Er moest gezocht worden als ik het me goed herinner wat Schoof zei.
@:Cyan9 geen schorsing, maar eerst andere onderwerpen dan de asiel"crisis".
Ik denk dat iemand vannacht al was begonnen maar toch in slaap is gevallen, hij heeft nog wat uurtjes nodigquote:
https://nos.nl/livestream(...)t-met-premier-schoof of https://npo.nl/start/live?channel=NPO1 ?quote:Op donderdag 19 september 2024 12:12 schreef Puzzie het volgende:
Heeft iemand een goede link voor mij? Hier liep het weer vast
gewoon de nos app gebruikenquote:Op donderdag 19 september 2024 12:12 schreef Puzzie het volgende:
Heeft iemand een goede link voor mij? Hier liep het weer vast
Dat is een beetje spelen met woorden, er is zeker weten een besluit genomen om die noodwet in te gaan zetten dat wist de Kamer ook goed boven tafel te krijgen, het is nog niet uitgevoerd, daar heeft Schoof gelijk in. Maarja je de Tweede Kamer gaat natuurlijk niet wachten met debatteren tot het te laat is natuurlijk.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:10 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Er is nog geen formeel besluit dus het kabinet wilde de stukken nog niet geven. Kamer wilde de stukken wel al hebben, NSC ging erin mee dus was een meerderheid. Geschorst om even te overleggen en uiteindelijk gaat kabinet alsnog door de knieën.
thnx!quote:Op donderdag 19 september 2024 12:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream(...)t-met-premier-schoof of https://npo.nl/start/live?channel=NPO1 ?
Principes? Normen en waarden?quote:Op donderdag 19 september 2024 12:14 schreef Perrin het volgende:
Jimmy Dijk ziet overal het Grote Geld. Waarom er tegenaan schoppen in plaats van meedoen en je zakken vullen?
Boos en arm of tevreden en rijk, ik weet het wel.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Principes? Normen en waarden?
Mwah, heb je wel eens gezien hoe boos ze zijn bij coalitiepartners PVV en BBB? En ja, niet iedereen heeft principes, laat staan dezelfde principes. En er zijn wel meer dingen belangrijk dan geld.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Boos en arm of tevreden en rijk, ik weet het wel.![]()
Ik heb liever een goed geweten en een leven in armoede (en ja, ik weet wat dat is) dan rijkdom tegen mijn geweten in.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Boos en arm of tevreden en rijk, ik weet het wel.![]()
Ik ook niet meer , ik heb nog wel leuke tomaten schaaltjes toen ik ooit lid werdquote:Op donderdag 19 september 2024 12:15 schreef kladderadatsch het volgende:
Dijk zegt precies wat ik ook denk en ik ben niet eens SP stemmer!
quote:Op donderdag 19 september 2024 12:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook niet meer , ik heb nog wel leuke tomaten schaaltjes toen ik ooit lid werd![]()
Maar ik ben al jaren PvdD stemmer
Dat moet ook wel bij coalitie onderbuik.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ah het gaat volgens Schoof om de problemen die we nu ervaren. Dus blijkbaar niet om de problemen die we hebben.
Henk Kamp zit juichend voor de tv nu.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ah het gaat volgens Schoof om de problemen die we nu ervaren. Dus blijkbaar niet om de problemen die we hebben.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 19 september 2024 12:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Henk Kamp zit juichend voor de tv nu.
quote:Op donderdag 19 september 2024 11:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/politie(...)ongejonge~af076d05f/
Lekker verdraaidquote:In de wandelgangen zeggen oppositieleden dat ze gisteravond Schoof en zijn team al hadden gewaarschuwd dat ze om deze informatie zouden blijven vragen. ,,Daar is dus niet goed naar geluisterd."
Ik en velen met mij ervaren een klimaatcrisis. Waarom doet hij daar niets aan?quote:Op donderdag 19 september 2024 12:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Het stond er net iets anders, maar de inhoud blijft hetzelfde: Schoof wist dit dus van te voren, hij wist alleen de houding van NSC misschien niet eerder.quote:
begrijp niet dat er geen noodwet is om geld vrij te maken voor een goeie speler voor Ajax.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik en velen met mij ervaren een klimaatcrisis. Waarom doet hij daar niets aan?
Goed meetbaar ook. Niet 1e in de competitie = crisis en wel 1e=crisis over.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:24 schreef koemleit het volgende:
[..]
begrijp niet dat er geen noodwet is om geld vrij te maken voor een goeie speler voor Ajax.
Is denk ik prima te onderbouwen veel Amsterdammers ervaren immers een crisis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |