Oh zo. Dat ben ik dan nog wel met je eens, maar ik heb niet het idee dat de 'sjongejongejonge' van Schoof dáár vandaan kwam.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De clownsshow is dat er binnen de coalitie kennelijk dusdanig weinig samenhang is dat ze mekaar al voor de bus smijten nog voor het debat begonnen is. En die arme Schoof zit er tussen in.
Aan alle kanten klem. Tussen een gek die op basis van de verkiezingsprogramma de noodtoestand wil uitroepen. En een partij die alles heeft weggegeven en krampachtig probeert voor z’n leven te vechten.
Oh *BluB* helemaal niet gehoordquote:Op donderdag 19 september 2024 11:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Aan de ene kant offtopic, aan de andere kant weer niet en we hebben nog even maar ik vind net een filmpje van VI (misschien niet ieders favoriete show), echter hier uitgebreid over het geplop/geblub van Wilders gisteren:
![]()
Ben benieuwd of hij het tijdens zijn tweede termijn ook weer gaat doen.
Thanks, ik wilde eigenlijk Vak Klowns. Hopelijk willen ze het bijwerken.quote:
Vak K lijkt Ferrari welquote:Op donderdag 19 september 2024 11:46 schreef Nattekat het volgende:
Wat een circus joh
En nee, er is geen enkel vak specifiek aan te wijzen, dit is kamerbreed.
Baudet net. Volgens mij wilde Wilders niet echt met 'm praten.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wie staan daar trouwens te keuvelen met Wilders?
Lubach had er ook al een item over. Jij was er als eerste bij.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Aan de ene kant offtopic, aan de andere kant weer niet en we hebben nog even maar ik vind net een filmpje van VI (misschien niet ieders favoriete show), echter het gaat hier uitgebreid over het geplop/geblub van Wilders gisteren:
![]()
Oeh, dat was ook een rubriek bij Lubach.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Aan de ene kant offtopic, aan de andere kant weer niet en we hebben nog even maar ik vind net een filmpje van VI (misschien niet ieders favoriete show), echter het gaat hier uitgebreid over het geplop/geblub van Wilders gisteren:
![]()
Waarom dan toch proberen?quote:Op donderdag 19 september 2024 11:56 schreef Hanca het volgende:
Schoof is gister al achter de schermen gewaarschuwd dat de oppositie zonder deze stukken niet wil beginnen.
Het kan hem toch ook onmogelijk verbazen?quote:Op donderdag 19 september 2024 11:56 schreef Hanca het volgende:
Schoof is gister al achter de schermen gewaarschuwd dat de oppositie zonder deze stukken niet wil beginnen.
Bron?quote:Op donderdag 19 september 2024 11:56 schreef Hanca het volgende:
Omdat de stukken er niet zijn?quote:
Eigenwijs zijn, denken dat je met de coalitie en wat welwillende oppositie achter je het wel door kunt drukken? Of met de rug tegen de muur staan, omdat je alleen stukken hebt die afwijzen wat je wil doen?quote:
Ze hebben concrete stukken? Dat zou ergens wel grappig zijn.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:58 schreef hollandia02 het volgende:
Over 2 minuten de plottwist van de eeuw…
haha ja en ook juridisch dicht getimmerd.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ze hebben concrete stukken? Dat zou ergens wel grappig zijn.
Hier zal vast nog wel een vraag over komen. Arme man.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:59 schreef capricia het volgende:
Minachting voor de kamer dit. Het dedain.
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |