SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Ik was er al een vervanger voor aan het zoeken, maar je hebt gelijk!
Ik wilde deze plaatsen, wat weer leuk past bij jouw username!![]()
![]()
Mijne heeft al gemaakt door dokter.... En ik geen behoefte eraan.quote:Op zondag 15 september 2024 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus iemand een stel tetten hebben?Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 15 september 2024 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus iemand een stel tetten hebben?![]()
![]()
Ik vind die afbeelding een zware beledigingquote:Op zondag 15 september 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]Ik was er al een vervanger voor aan het zoeken, maar je hebt gelijk!
Ik wilde deze plaatsen, wat weer leuk past bij jouw username!
[ afbeelding ]![]()
Alsof ik ik maar een vrouwmensch per keer regel![]()
![]()
![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zondag 15 september 2024 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind die afbeelding een zware belediging![]()
Alsof ik ik maar een vrouwmensch per keer regel![]()
![]()
![]()
![]()
Ouwe hosselaar
Lach met een schone bips![]()
U vroeg......quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zondag 15 september 2024 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
U vroeg......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@ToT Dolfje Weerwolfje lijken me leuke boeken. Ik hou niet zo van echte lectuur voor volwassenen.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op zondag 15 september 2024 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
U vroeg......Lelijk broekje welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest het wel beetje menselijk houdenquote:
Het is je vergeven, omdat het Zondag is.quote:Op zondag 15 september 2024 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moest het wel beetje menselijk houdenLach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 15 september 2024 19:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is je vergeven, omdat het Zondag is.![]()
![]()
Ja. Nee. Bolk!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Heel braaf en goed van je heb ik net van meneer pastoor gehoordquote:Op zondag 15 september 2024 19:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is je vergeven, omdat het Zondag is.
quote:Op zondag 15 september 2024 19:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is je vergeven, omdat het Zondag is.![]()
![]()
Die vroeg ooit aan mijn opa of ie wel eens met zichzelf speelde.... Met beide handen antwoordde mijn opa en liep de kerk uit en is nooit meer terug geweestquote:Op zondag 15 september 2024 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heel braaf en goed van je heb ik net van meneer pastoor gehoordEn dat in Christelijk Limburg in die tijd
Maar dat was een "ja" dus?quote:Op zondag 15 september 2024 19:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die vroeg ooit aan mijn opa of ie wel eens met zichzelf speelde.... Met beide handen antwoordde mijn opa en liep de kerk uit en is nooit meer terug geweestEn dat in Christelijk Limburg in die tijd
![]()
Zürich is wel echt een kutdorp tbh... We stonden daar ooit op een camping vlakbij in Pingjum ofzo.. Niks te beleven daar.quote:Lach met een schone bips![]()
Wel respect voor zijn opa dat hij een 2 handige job heeft geklaard voor hij de kerk uit liepquote:![]()
Jup, en sindsdien gingen oma met mijn vader en broers en zussen op zondag naar de kerk en opa naar de kroegquote:
Het eerste boekje wat hij kreeg was over een monsterfeest op school waar hij eindelijk als zichzelf naar toe kon gaan.quote:Op zondag 15 september 2024 19:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
@:ToT Dolfje Weerwolfje lijken me leuke boeken. Ik hou niet zo van echte lectuur voor volwassenen.
Later kocht ik deel 1 van die reeks boeken.![]()
![]()
Mooi opgelostquote:Op zondag 15 september 2024 19:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jup, en sindsdien gingen oma met mijn vader en broers en zussen op zondag naar de kerk en opa naar de kroeg![]()
![]()
Je gaat juist naar de kerk om in te drinken op kosten van 'de vader, de zoon en de sterke drank'. Scheelt weer op je rekening in de kroeg aan het einde van de maandquote:Op zondag 15 september 2024 19:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jup, en sindsdien gingen oma met mijn vader en broers en zussen op zondag naar de kerk en opa naar de kroeg
quote:Op zondag 15 september 2024 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je gaat juist naar de kerk om in te drinken op kosten van 'de vader, de zoon en de sterke drank'. Scheelt weer op je rekening in de kroeg aan het einde van de maand![]()
![]()
Mijn opa was een hoerenloper, kut vader, kut echtgenoot, Maar een opa die ieder kind wil hebben, als opa was hij fantastischquote:Op zondag 15 september 2024 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je gaat juist naar de kerk om in te drinken op kosten van 'de vader, de zoon en de sterke drank'. Scheelt weer op je rekening in de kroeg aan het einde van de maand
Men age like fine wine.quote:Op zondag 15 september 2024 19:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Begint wel eng te worden.... In haar TMF tijd met volle wangetjes
Women like.....![]()
![]()
Beste plaats om drank, drugs en gewillige katholieke hertjes te vinden is de pastorie.quote:Op zondag 15 september 2024 19:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn opa was een hoerenloper, kut vader, kut echtgenoot, Maar een opa die ieder kind wil hebben, als opa was hij fantastisch
Wel een amateur als hij de kroeg verkoos boven de kerk
quote:Op zondag 15 september 2024 19:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn opa was een hoerenloper, kut vader, kut echtgenoot, Maar een opa die ieder kind wil hebben, als opa was hij fantastisch![]()
Neequote:Op zondag 15 september 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Men age like fine wine.
Women like.....♡♡♡♡![]()
Mooie ttThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hoop wel dat dts een uitzondering is op die regel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 15 september 2024 20:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoop wel dat dts een uitzondering is op die regel.![]()
![]()
Ha gelukkigquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
We are Bolk. Resistance is futile. Your biological and technological distinctiveness will be added to our own.quote:
Resistance is futile.![]()
quote:Op zondag 15 september 2024 20:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
We are Bolk. Resistance is futile. Your biological and technological distinctiveness will be added to our own.
![]()
![]()
![]()
Check inThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Expeditie RobinsonThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 15 september 2024 20:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
We are Bolk. Resistance is futile. Your biological and technological distinctiveness will be added to our own.
![]()
![]()
You don't fuck with the Bolk queen!quote:Op zondag 15 september 2024 20:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
geen broekje? En waar mot ie in dan?![]()
![]()
Alle hoeken van de kamer?quote:Op zondag 15 september 2024 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Laat d'r dan ff heel kort zien wat je in huis hebt!
[ afbeelding ]Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 15 september 2024 20:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alle hoeken van de kamer?![]()
![]()
Hoe vermoeider Mini-ToT is, hoe gekker en wilder hij wordt.
Hoe vermoeider ik ben, hoe ranziger ik hier ga posten!![]()
![]()
Meh, ben een fake fokker. Heb maar 26cm dus betaal ze extra om te doen alsof ie echt groot is.quote:Op zondag 15 september 2024 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Als jij er mee klaar bent is ze inmiddels een echoput?Lach met een schone bips![]()
Er zijn andere manieren he!quote:Op zondag 15 september 2024 20:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh, ben een fake fokker. Heb maar 26cm dus betaal ze extra om te doen alsof ie echt groot is.![]()
![]()
Ligt dat kind nog niet in bed?quote:Op zondag 15 september 2024 20:24 schreef ToT het volgende:
Hoe vermoeider Mini-ToT is, hoe gekker en wilder hij wordt.
Hoe vermoeider ik ben, hoe ranziger ik hier ga posten!![]()
![]()
Gast, ik ga geen modderput in... Hoewel, been there done that.quote:Op zondag 15 september 2024 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn andere manieren he!
[ afbeelding ]Lach met een schone bips![]()
Nou, as a matter of fact:quote:
Hij gaat altijd om 20.25 naar boven, maar zat net ff het glazuur uit de pot te kakken, dus even een minuutje vertraging!![]()
![]()
quote:Op zondag 15 september 2024 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast, ik ga geen modderput in... Hoewel, been there done that.!
![]()
Ik zit ook te kakken komt wel dichtbij zo.quote:Op zondag 15 september 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, as a matter of fact:
[ afbeelding ]
Hij gaat altijd om 20.25 naar boven, maar zat net ff het glazuur uit de pot te kakken, dus even een minuutje vertraging!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op je ouwe of op je nieuwe pot?quote:Op zondag 15 september 2024 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zit ook te kakken komt wel dichtbij zo.![]()
Nou nou nou, ik heb ook wel eens gepoept op een oude pot. Komt wel heel dichtbij nuquote:
Bij vriendinquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben al van de pot af expeditie begon weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Danger Will Robinson...quote:Op zondag 15 september 2024 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben al van de pot af expeditie begon weer.Lach met een schone bips![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Maar het is Zondag, frietje mayo met frikandel of Frietje stoofvlees?quote:Lach met een schone bips![]()
Wij hadden rijst met kip en groenten van vrijdag. Gisteren Grieks.quote:Op zondag 15 september 2024 20:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar het is Zondag, frietje mayo met frikandel of Frietje stoofvlees?
Maar wat jij wil.
Friet in ieder geval![]()
![]()
Zekerquote:Op zondag 15 september 2024 20:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zag er op IMDB ook wel ok uit, dus kijkwaardig wel
♡♡♡♡![]()
Wij hadden verse friet met beenham.quote:Op zondag 15 september 2024 20:44 schreef maily het volgende:
[..]
Wij hadden rijst met kip en groenten van vrijdag. Gisteren Grieks.
Maar wat jij wil.
Friet in ieder geval
Gisteren chinees.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sowieso friet met iets... Maar de keuze is reuze. Wel fijn een goeie snackbar om de hoek.quote:Op zondag 15 september 2024 20:44 schreef maily het volgende:
[..]
Wij hadden rijst met kip en groenten van vrijdag. Gisteren Grieks.
Maar wat jij wil.
Friet in ieder gevalLach met een schone bips![]()
Uit de airfryerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Friet met beenhamquote:Op zondag 15 september 2024 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wij hadden verse friet met beenham.
Gisteren chinees.
Kan me daar geen voorstelling bij maken♡♡♡♡![]()
Was wel lekkerquote:Op zondag 15 september 2024 20:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Friet met beenham
Kan me daar geen voorstelling bij makenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Duurquote:Op zondag 15 september 2024 20:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh gewoon oppikken bij de lokale frietboer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hello
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zijn ook allemaal chinezen en turken hier.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Helloquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh hier niet, snackbar is ook al iets van 75 jaar in dezelfde familie. En echt goed, niet de goedkoopste snacks om winst te maken, maar de betere. Gewoon ook echt nog die grote frikandellen ipv die gerimpelde shit die je op de meeste plekken krijgt nu.quote:Op zondag 15 september 2024 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zijn ook allemaal chinezen en turken hier.Lach met een schone bips![]()
Nee friet morgen weer aardappels.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey AS. Zit je nog in België?quote:Op zondag 15 september 2024 20:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sorry, wist niet dat je in België zit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wist ook niet dat jij een zeehond in de waddenzee was...quote:Op zondag 15 september 2024 20:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sorry, wist niet dat je in België zit.Lach met een schone bips![]()
Ah je bent jezelfquote:Op zondag 15 september 2024 20:59 schreef maily het volgende:
[..]
Wat ik zeg.
Jij zegt: .... (insert plaatje, film, nieuws) is eng
♡♡♡♡![]()
Exit expeditieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is dat zo?quote:Op zondag 15 september 2024 21:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En vanuit liefde komen frietjes.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nee gaat er een naar huis.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Titans duelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar oke, gebakken aardappel staafjes met mayo en Frikandel of gebakken aardappel staafjes met stoofvlees? Hier heb je wel echt brokken vlees in het stoofvlees ipv van die jus die de meeste snackbarren gebruiken.Lach met een schone bips![]()
ReclameThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Verstappen weer niet gewonnen zo ging het met van Barneveld ook.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Okquote:Op zondag 15 september 2024 20:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wist ook niet dat jij een zeehond in de waddenzee was...![]()
Zo ging het met van Barneveld ookquote:Op zondag 15 september 2024 21:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Feyenoord weer niet gewonnen![]()
Ja dat stort ook een beetje in.quote:Op zondag 15 september 2024 21:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Feyenoord weer niet gewonnenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dus Nederland is een weer feyen oord?quote:Op zondag 15 september 2024 21:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Feyenoord weer niet gewonnen![]()
kutr voor de competitie....quote:Op zondag 15 september 2024 21:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Feyenoord weer niet gewonnenLach met een schone bips![]()
Tegenwoordig is Darten inmiddels weer een niece sport in Nederland dus Formule 1 waarschijnlijk ook snel weer als de Nederlander stopt met winnen.quote:Op zondag 15 september 2024 21:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zo ging het met van Barneveld ookThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Srs?quote:Op zondag 15 september 2024 21:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Maar volgens de trainer moet je niet meer naar PSV kijken.
En dat na 5 rondes
Niet lopen te fucken met Simon Tahamata, mang!quote:Op zondag 15 september 2024 21:17 schreef Lovely het volgende:
Net zoals dat sc Heerenveen verloor van AZ met 9-1![]()
![]()
quote:Op zondag 15 september 2024 21:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Juist niet, jij bent onze muze... Daarom die opmerkingen
♡♡♡♡![]()
niche.quote:Op zondag 15 september 2024 21:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tegenwoordig is Darten inmiddels weer een niece sport in Nederland dus Formule 1 waarschijnlijk ook snel weer als de Nederlander stopt met winnen.![]()
![]()
Prutske de demagoog.quote:Op zondag 15 september 2024 21:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Maar volgens de trainer moet je niet meer naar PSV kijken.
En dat na 5 rondesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zal allicht schelenquote:Op zondag 15 september 2024 21:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tegenwoordig is Darten inmiddels weer een niece sport in Nederland dus Formule 1 waarschijnlijk ook snel weer als de Nederlander stopt met winnen.![]()
Dat jij je rot voelt kunnen wij niet altijd eten..quote:Op zondag 15 september 2024 21:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Expres iemand nadoen als die zich rot voelt
Waarom in hemelsnaam
Maar dat is niet leuk.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Wie?quote:Op zondag 15 september 2024 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet lopen te fucken met Simon Tahamata, mang!
zou dat niet etenquote:Op zondag 15 september 2024 21:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat jij je rot voelt kunnen wij niet altijd eten..
Maar dat is niet leuk.
Smile, it's free therapy.![]()
Gewoon weer terug naar de samenvattingen op rtl 7.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ow gaat dit over dat eeuwige gegaap wat iedereen zo irritant vindt?quote:Op zondag 15 september 2024 21:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam![]()
Ik zeg t zo vaakquote:Op zondag 15 september 2024 21:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dat is niet leuk.
En jullie doen onaardig♡♡♡♡![]()
We kunnen beter helemaal maar niet meer op jou reageren geloof ik.quote:Op zondag 15 september 2024 21:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam
Als je je zo rot voelt.
Gelukkig is dit ONZ![]()
Ja daar krijg je snel je buik van vol.quote:Op zondag 15 september 2024 21:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dat is niet leuk.![]()
quote:Dit en de opmerkingen die jij vaak maakt zijn wel leuk HC, en dat neemt een community ook over. Dat is een compliment.quote:Op zondag 15 september 2024 21:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dat is niet leuk.Lach met een schone bips![]()
Goed idee als jij daarmee begintquote:Op zondag 15 september 2024 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
We kunnen beter helemaal maar niet meer op jou reageren geloof ik.
Als je je zo rot voelt.♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 15 september 2024 21:20 schreef Kissingbird het volgende:
oh dit gezeur weer
geen zin in
laters
♡♡♡♡![]()
Formule 1 wordt al uitgezonden op de NLse TV sinds '94, 21 jaar voordat er uberhaupt een Nederlandse overwinning was.quote:Op zondag 15 september 2024 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon weer terug naar de samenvattingen op rtl 7.![]()
Kees kist.quote:Op zondag 15 september 2024 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Een voetballer van AZ in de jaren '80!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat je moe bent, jeuk hebt..honger hebt etc?quote:Op zondag 15 september 2024 21:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zeg t zo vaak
En jullie doen onaardig
Anders als jij je zo voelt niet op FOK! gaan
Ja je voelt je altijd kut, dat is jammer en we proberen vriendelijk te zijn tegen iedereen, zeker als men zich ff sip voelt, maar dat betekent niet dat we altijd op eierschalen moeten lopen.quote:Op zondag 15 september 2024 21:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zeg t zo vaak
En jullie doen onaardig![]()
Zo doet iedereen wel ietsquote:Op zondag 15 september 2024 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow gaat dit over dat eeuwige gegaap wat iedereen zo irritant vindt?
Dan lees je eroverheen♡♡♡♡![]()
Nadoen is onnodigquote:Op zondag 15 september 2024 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je voelt je altijd kut, dat is jammer en we proberen vriendelijk te zijn tegen iedereen, zeker als men zich ff sip voelt, maar dat betekent niet dat we altijd op eierschalen moeten lopen.♡♡♡♡![]()
Fucking DIT ja!quote:Op zondag 15 september 2024 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
We kunnen beter helemaal maar niet meer op jou reageren geloof ik.
Als je je zo rot voelt.
Gelukkig is dit ONZ
Abo nemen en op de foe list zetten om te voorkomen dat we haar onbedoeld kwetsen.![]()
quote:Op zondag 15 september 2024 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar krijg je snel je buik van vol.![]()
Gewoon mij de schuld geven, net zo makkelijkquote:Op zondag 15 september 2024 21:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zo doet iedereen wel iets
Dan lees je eroverheen![]()
quote:Op zondag 15 september 2024 21:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat je moe bent, jeuk hebt..honger hebt etc?
Anders als jij je zo voelt niet op FOK! gaan
♡♡♡♡![]()
Ja met olav mol.quote:Op zondag 15 september 2024 21:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Formule 1 wordt al uitgezonden op de NLse TV sinds '94, 21 jaar voordat er uberhaupt een Nederlandse overwinning was.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ah toen was ik nog ver wegquote:Op zondag 15 september 2024 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Een voetballer van AZ in de jaren '80!
Jij had er nu niks mee te makenquote:Op zondag 15 september 2024 21:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon mij de schuld geven, net zo makkelijk♡♡♡♡![]()
Hee, wat een goed advies zeg!quote:Op zondag 15 september 2024 21:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zo doet iedereen wel iets
Dan lees je eroverheen![]()
Dat doen we dus nietquote:Op zondag 15 september 2024 21:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon mij de schuld geven, net zo makkelijk
quote:Op zondag 15 september 2024 21:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij had er nu niks mee te makenIrrelevant.quote:Op zondag 15 september 2024 21:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij had er nu niks mee te maken![]()
Noem jij mij nu oudquote:Op zondag 15 september 2024 21:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hello darkness my old friend.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nee joh ze zat gewoon al in de eierstok te wachten tot het haar tijd was om te ploppenquote:Op zondag 15 september 2024 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Je papa zat toen nog bij je oma in d'r buik?Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 15 september 2024 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Noem jij mij nu oud
Ben jij de duisternis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hee!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: