Alle hoeken van de kamer?quote:Op zondag 15 september 2024 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Laat d'r dan ff heel kort zien wat je in huis hebt!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 september 2024 20:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alle hoeken van de kamer?
Meh, ben een fake fokker. Heb maar 26cm dus betaal ze extra om te doen alsof ie echt groot is.quote:Op zondag 15 september 2024 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Als jij er mee klaar bent is ze inmiddels een echoput?
Er zijn andere manieren he!quote:Op zondag 15 september 2024 20:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh, ben een fake fokker. Heb maar 26cm dus betaal ze extra om te doen alsof ie echt groot is.
Ligt dat kind nog niet in bed?quote:Op zondag 15 september 2024 20:24 schreef ToT het volgende:
Hoe vermoeider Mini-ToT is, hoe gekker en wilder hij wordt.
Hoe vermoeider ik ben, hoe ranziger ik hier ga posten!
Gast, ik ga geen modderput in... Hoewel, been there done that.quote:Op zondag 15 september 2024 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn andere manieren he!
[ afbeelding ]
Nou, as a matter of fact:quote:
quote:Op zondag 15 september 2024 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast, ik ga geen modderput in... Hoewel, been there done that.
Ik zit ook te kakken komt wel dichtbij zo.quote:Op zondag 15 september 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, as a matter of fact:
[ afbeelding ]
Hij gaat altijd om 20.25 naar boven, maar zat net ff het glazuur uit de pot te kakken, dus even een minuutje vertraging!
Op je ouwe of op je nieuwe pot?quote:Op zondag 15 september 2024 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zit ook te kakken komt wel dichtbij zo.
Nou nou nou, ik heb ook wel eens gepoept op een oude pot. Komt wel heel dichtbij nuquote:
Bij vriendinquote:
Danger Will Robinson...quote:Op zondag 15 september 2024 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben al van de pot af expeditie begon weer.
Maar het is Zondag, frietje mayo met frikandel of Frietje stoofvlees?quote:
Wij hadden rijst met kip en groenten van vrijdag. Gisteren Grieks.quote:Op zondag 15 september 2024 20:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar het is Zondag, frietje mayo met frikandel of Frietje stoofvlees?
Zekerquote:Op zondag 15 september 2024 20:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zag er op IMDB ook wel ok uit, dus kijkwaardig wel
Wij hadden verse friet met beenham.quote:Op zondag 15 september 2024 20:44 schreef maily het volgende:
[..]
Wij hadden rijst met kip en groenten van vrijdag. Gisteren Grieks.
Maar wat jij wil.
Friet in ieder geval
Sowieso friet met iets... Maar de keuze is reuze. Wel fijn een goeie snackbar om de hoek.quote:Op zondag 15 september 2024 20:44 schreef maily het volgende:
[..]
Wij hadden rijst met kip en groenten van vrijdag. Gisteren Grieks.
Maar wat jij wil.
Friet in ieder geval
Friet met beenhamquote:Op zondag 15 september 2024 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wij hadden verse friet met beenham.
Gisteren chinees.
Was wel lekkerquote:Op zondag 15 september 2024 20:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Friet met beenham
Kan me daar geen voorstelling bij maken
Duurquote:Op zondag 15 september 2024 20:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh gewoon oppikken bij de lokale frietboer.
Zijn ook allemaal chinezen en turken hier.quote:
Helloquote:
Oh hier niet, snackbar is ook al iets van 75 jaar in dezelfde familie. En echt goed, niet de goedkoopste snacks om winst te maken, maar de betere. Gewoon ook echt nog die grote frikandellen ipv die gerimpelde shit die je op de meeste plekken krijgt nu.quote:Op zondag 15 september 2024 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zijn ook allemaal chinezen en turken hier.
Nee friet morgen weer aardappels.quote:
Hey AS. Zit je nog in België?quote:Op zondag 15 september 2024 20:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sorry, wist niet dat je in België zit.
Wist ook niet dat jij een zeehond in de waddenzee was...quote:Op zondag 15 september 2024 20:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sorry, wist niet dat je in België zit.
Ah je bent jezelfquote:Op zondag 15 september 2024 20:59 schreef maily het volgende:
[..]
Wat ik zeg.
Jij zegt: .... (insert plaatje, film, nieuws) is eng
Is dat zo?quote:Op zondag 15 september 2024 21:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En vanuit liefde komen frietjes.
Nee gaat er een naar huis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |