Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh nee weer die mj in de opWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
quote:Ik was er al een vervanger voor aan het zoeken, maar je hebt gelijk!
Ik wilde deze plaatsen, wat weer leuk past bij jouw username!![]()
![]()
Mijne heeft al gemaakt door dokter.... En ik geen behoefte eraan.quote:Op zondag 15 september 2024 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus iemand een stel tetten hebben?Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 15 september 2024 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus iemand een stel tetten hebben?![]()
![]()
Ik vind die afbeelding een zware beledigingquote:Op zondag 15 september 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]Ik was er al een vervanger voor aan het zoeken, maar je hebt gelijk!
Ik wilde deze plaatsen, wat weer leuk past bij jouw username!
[ afbeelding ]![]()
Alsof ik ik maar een vrouwmensch per keer regel![]()
![]()
![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zondag 15 september 2024 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind die afbeelding een zware belediging![]()
Alsof ik ik maar een vrouwmensch per keer regel![]()
![]()
![]()
![]()
Ouwe hosselaar
Lach met een schone bips![]()
U vroeg......quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zondag 15 september 2024 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
U vroeg......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@ToT Dolfje Weerwolfje lijken me leuke boeken. Ik hou niet zo van echte lectuur voor volwassenen.Werewolf
quote:Op zondag 15 september 2024 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
U vroeg......Lelijk broekje welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Werewolf
Ik moest het wel beetje menselijk houdenquote:
Het is je vergeven, omdat het Zondag is.quote:Op zondag 15 september 2024 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moest het wel beetje menselijk houdenLach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 15 september 2024 19:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is je vergeven, omdat het Zondag is.![]()
![]()
Ja. Nee. Bolk!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Heel braaf en goed van je heb ik net van meneer pastoor gehoordquote:Op zondag 15 september 2024 19:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is je vergeven, omdat het Zondag is.
quote:Op zondag 15 september 2024 19:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is je vergeven, omdat het Zondag is.![]()
![]()
Die vroeg ooit aan mijn opa of ie wel eens met zichzelf speelde.... Met beide handen antwoordde mijn opa en liep de kerk uit en is nooit meer terug geweestquote:Op zondag 15 september 2024 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heel braaf en goed van je heb ik net van meneer pastoor gehoordEn dat in Christelijk Limburg in die tijd
Maar dat was een "ja" dus?quote:Op zondag 15 september 2024 19:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die vroeg ooit aan mijn opa of ie wel eens met zichzelf speelde.... Met beide handen antwoordde mijn opa en liep de kerk uit en is nooit meer terug geweestEn dat in Christelijk Limburg in die tijd
![]()
Zürich is wel echt een kutdorp tbh... We stonden daar ooit op een camping vlakbij in Pingjum ofzo.. Niks te beleven daar.quote:Lach met een schone bips![]()
TralalanoWerewolf
Wel respect voor zijn opa dat hij een 2 handige job heeft geklaard voor hij de kerk uit liepquote:![]()
Jup, en sindsdien gingen oma met mijn vader en broers en zussen op zondag naar de kerk en opa naar de kroegquote:
Waar zijn die handjes?quote:Werewolf
Het eerste boekje wat hij kreeg was over een monsterfeest op school waar hij eindelijk als zichzelf naar toe kon gaan.quote:Op zondag 15 september 2024 19:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
@:ToT Dolfje Weerwolfje lijken me leuke boeken. Ik hou niet zo van echte lectuur voor volwassenen.
Later kocht ik deel 1 van die reeks boeken.![]()
![]()
Mooi opgelostquote:Op zondag 15 september 2024 19:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jup, en sindsdien gingen oma met mijn vader en broers en zussen op zondag naar de kerk en opa naar de kroeg![]()
![]()
Je gaat juist naar de kerk om in te drinken op kosten van 'de vader, de zoon en de sterke drank'. Scheelt weer op je rekening in de kroeg aan het einde van de maandquote:Op zondag 15 september 2024 19:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jup, en sindsdien gingen oma met mijn vader en broers en zussen op zondag naar de kerk en opa naar de kroeg
quote:Op zondag 15 september 2024 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je gaat juist naar de kerk om in te drinken op kosten van 'de vader, de zoon en de sterke drank'. Scheelt weer op je rekening in de kroeg aan het einde van de maand![]()
![]()
Amenquote:Werewolf
Mijn opa was een hoerenloper, kut vader, kut echtgenoot, Maar een opa die ieder kind wil hebben, als opa was hij fantastischquote:Op zondag 15 september 2024 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je gaat juist naar de kerk om in te drinken op kosten van 'de vader, de zoon en de sterke drank'. Scheelt weer op je rekening in de kroeg aan het einde van de maand
Men age like fine wine.quote:Op zondag 15 september 2024 19:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Begint wel eng te worden.... In haar TMF tijd met volle wangetjes
Women like.....![]()
![]()
Beste plaats om drank, drugs en gewillige katholieke hertjes te vinden is de pastorie.quote:Op zondag 15 september 2024 19:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn opa was een hoerenloper, kut vader, kut echtgenoot, Maar een opa die ieder kind wil hebben, als opa was hij fantastisch
Wel een amateur als hij de kroeg verkoos boven de kerk
Regi pinxtenquote:Werewolf
quote:Op zondag 15 september 2024 19:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn opa was een hoerenloper, kut vader, kut echtgenoot, Maar een opa die ieder kind wil hebben, als opa was hij fantastisch![]()
Neequote:Op zondag 15 september 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Men age like fine wine.
Women like.....♡♡♡♡![]()
Mooie ttThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hoop wel dat dts een uitzondering is op die regel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 15 september 2024 20:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoop wel dat dts een uitzondering is op die regel.![]()
![]()
Ha gelukkigquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: