Heel braaf en goed van je heb ik net van meneer pastoor gehoordquote:Op zondag 15 september 2024 19:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is je vergeven, omdat het Zondag is.
quote:Op zondag 15 september 2024 19:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is je vergeven, omdat het Zondag is.
Die vroeg ooit aan mijn opa of ie wel eens met zichzelf speelde.... Met beide handen antwoordde mijn opa en liep de kerk uit en is nooit meer terug geweestquote:Op zondag 15 september 2024 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heel braaf en goed van je heb ik net van meneer pastoor gehoord
Maar dat was een "ja" dus?quote:Op zondag 15 september 2024 19:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die vroeg ooit aan mijn opa of ie wel eens met zichzelf speelde.... Met beide handen antwoordde mijn opa en liep de kerk uit en is nooit meer terug geweestEn dat in Christelijk Limburg in die tijd
Zürich is wel echt een kutdorp tbh... We stonden daar ooit op een camping vlakbij in Pingjum ofzo.. Niks te beleven daar.quote:
Wel respect voor zijn opa dat hij een 2 handige job heeft geklaard voor hij de kerk uit liepquote:
Jup, en sindsdien gingen oma met mijn vader en broers en zussen op zondag naar de kerk en opa naar de kroegquote:
Waar zijn die handjes?quote:
Het eerste boekje wat hij kreeg was over een monsterfeest op school waar hij eindelijk als zichzelf naar toe kon gaan.quote:Op zondag 15 september 2024 19:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
@:ToT Dolfje Weerwolfje lijken me leuke boeken. Ik hou niet zo van echte lectuur voor volwassenen.
Mooi opgelostquote:Op zondag 15 september 2024 19:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jup, en sindsdien gingen oma met mijn vader en broers en zussen op zondag naar de kerk en opa naar de kroeg
Je gaat juist naar de kerk om in te drinken op kosten van 'de vader, de zoon en de sterke drank'. Scheelt weer op je rekening in de kroeg aan het einde van de maandquote:Op zondag 15 september 2024 19:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jup, en sindsdien gingen oma met mijn vader en broers en zussen op zondag naar de kerk en opa naar de kroeg
quote:Op zondag 15 september 2024 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je gaat juist naar de kerk om in te drinken op kosten van 'de vader, de zoon en de sterke drank'. Scheelt weer op je rekening in de kroeg aan het einde van de maand
Amenquote:
Mijn opa was een hoerenloper, kut vader, kut echtgenoot, Maar een opa die ieder kind wil hebben, als opa was hij fantastischquote:Op zondag 15 september 2024 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je gaat juist naar de kerk om in te drinken op kosten van 'de vader, de zoon en de sterke drank'. Scheelt weer op je rekening in de kroeg aan het einde van de maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |