Fucking DIT ja!quote:Op zondag 15 september 2024 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
We kunnen beter helemaal maar niet meer op jou reageren geloof ik.
Als je je zo rot voelt.
Gelukkig is dit ONZ
quote:Op zondag 15 september 2024 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar krijg je snel je buik van vol.
Gewoon mij de schuld geven, net zo makkelijkquote:Op zondag 15 september 2024 21:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zo doet iedereen wel iets
Dan lees je eroverheen
quote:Op zondag 15 september 2024 21:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat je moe bent, jeuk hebt..honger hebt etc?
Anders als jij je zo voelt niet op FOK! gaan
Ja met olav mol.quote:Op zondag 15 september 2024 21:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Formule 1 wordt al uitgezonden op de NLse TV sinds '94, 21 jaar voordat er uberhaupt een Nederlandse overwinning was.
Ah toen was ik nog ver wegquote:Op zondag 15 september 2024 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Een voetballer van AZ in de jaren '80!
Jij had er nu niks mee te makenquote:Op zondag 15 september 2024 21:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon mij de schuld geven, net zo makkelijk
Hee, wat een goed advies zeg!quote:Op zondag 15 september 2024 21:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zo doet iedereen wel iets
Dan lees je eroverheen
Dat doen we dus nietquote:Op zondag 15 september 2024 21:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon mij de schuld geven, net zo makkelijk
quote:Op zondag 15 september 2024 21:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij had er nu niks mee te maken
Irrelevant.quote:Op zondag 15 september 2024 21:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij had er nu niks mee te maken
Hallo jijquote:
Noem jij mij nu oudquote:Op zondag 15 september 2024 21:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hello darkness my old friend.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
nee joh ze zat gewoon al in de eierstok te wachten tot het haar tijd was om te ploppenquote:Op zondag 15 september 2024 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Je papa zat toen nog bij je oma in d'r buik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |