zou dat niet etenquote:Op zondag 15 september 2024 21:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat jij je rot voelt kunnen wij niet altijd eten..
Maar dat is niet leuk.
Gewoon weer terug naar de samenvattingen op rtl 7.quote:
Ow gaat dit over dat eeuwige gegaap wat iedereen zo irritant vindt?quote:Op zondag 15 september 2024 21:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Expres iemand nadoen als die zich rot voelt
Waarom in hemelsnaam
Ik zeg t zo vaakquote:Op zondag 15 september 2024 21:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dat is niet leuk.
We kunnen beter helemaal maar niet meer op jou reageren geloof ik.quote:Op zondag 15 september 2024 21:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Expres iemand nadoen als die zich rot voelt
Waarom in hemelsnaam
Uuhmm ik bedoel weten*quote:
Ja daar krijg je snel je buik van vol.quote:Op zondag 15 september 2024 21:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dat is niet leuk.
quote:
Dit en de opmerkingen die jij vaak maakt zijn wel leuk HC, en dat neemt een community ook over. Dat is een compliment.quote:Op zondag 15 september 2024 21:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dat is niet leuk.
Goed idee als jij daarmee begintquote:Op zondag 15 september 2024 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
We kunnen beter helemaal maar niet meer op jou reageren geloof ik.
Als je je zo rot voelt.
quote:Op zondag 15 september 2024 21:20 schreef Kissingbird het volgende:
oh dit gezeur weer
geen zin in
laters
Formule 1 wordt al uitgezonden op de NLse TV sinds '94, 21 jaar voordat er uberhaupt een Nederlandse overwinning was.quote:Op zondag 15 september 2024 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon weer terug naar de samenvattingen op rtl 7.
Kees kist.quote:Op zondag 15 september 2024 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Een voetballer van AZ in de jaren '80!
Dat je moe bent, jeuk hebt..honger hebt etc?quote:Op zondag 15 september 2024 21:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zeg t zo vaak
En jullie doen onaardig
Ja je voelt je altijd kut, dat is jammer en we proberen vriendelijk te zijn tegen iedereen, zeker als men zich ff sip voelt, maar dat betekent niet dat we altijd op eierschalen moeten lopen.quote:Op zondag 15 september 2024 21:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zeg t zo vaak
En jullie doen onaardig
Zo doet iedereen wel ietsquote:Op zondag 15 september 2024 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow gaat dit over dat eeuwige gegaap wat iedereen zo irritant vindt?
Nadoen is onnodigquote:Op zondag 15 september 2024 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je voelt je altijd kut, dat is jammer en we proberen vriendelijk te zijn tegen iedereen, zeker als men zich ff sip voelt, maar dat betekent niet dat we altijd op eierschalen moeten lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |