Leuk, veel plezier alvast.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond september vorige week ook leuk, volgende week ga ik een weekend naar mijn dochter in Arnhem, dan is het gelukkig een stuk droger dan nu.
Ik wil deze katquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
Krijg je, als er GEEN nananas opzit
[ afbeelding ]
Thanks, dat weekend zijn er allerlei Airborne activiteiten.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leuk, veel plezier alvast.
Cool, mag ik mee?quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks, dat weekend zijn er allerlei Airborne activiteiten.
Dank je wel alvast!quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
@:Deisyy veel plezier bij je dochter in Arnhem!
LOLbroek.. je hebt hoogtevreeshquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou hoor.quote:
Dat gaat nog even door inderdaad!quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuke fotoquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
SBE bij de airborne dagen in 1984.
Leuk om te zien zeg!quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
We leerden op vakantie Engelsen kennen en haar vader had in Arnhem gevochten. Als hij in Nederland was en op de snelweg een bordje Arnhem zag begon hij al te trillen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat gaat nog even door inderdaad!
Gaaf! Mooi plaatje!quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hebben wij Nijmegenaren nog steedsquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We leerden op vakantie Engelsen kennen en haar vader had in Arnhem gevochten. Als hij in Nederland was en op de snelweg een bordje Arnhem zag begon hij al te trillen.
Leuk!quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat hebben wij Nijmegenaren nog steeds
Alleen wij zijn er nog.quote:
En voor moederdag een juwelendoosje van een sigarenkistje.quote:
Daar hoefde ik ze nou net weer niet voor te makenquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar hoefde ik ze nou net weer niet voor te maken
Vaderdag was al snel geen ding meer
quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar hoefde ik ze nou net weer niet voor te maken
Vaderdag was al snel geen ding meer
Of vlechten met heel zout brooddeeg wat gebakken werd en dan beschilderen.quote:
En toch stiekem even proevenquote:Op dinsdag 10 september 2024 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of vlechten met heel zout brooddeeg wat gebakken werd en dan beschilderen.
quote:
Met een oud overhemd van je vader aan die je achterstevoren moest dragen om je kleren niet vies te maken.quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
Of dat geknoei met natte kranten om iets te maken .......
Dat weet ik dan niet meer, volgens mij ging ik gewoon viesquote:Op dinsdag 10 september 2024 23:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met een oud overhemd van je vader aan die je achterstevoren moest dragen om je kleren niet vies te maken.
Was ook voornamelijk bij verven ook al was het waterverf.quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat weet ik dan niet meer, volgens mij ging ik gewoon vies
Een dienblad met lucifers, waar dat op sloeg weet ik niet. En gelaktquote:Op dinsdag 10 september 2024 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En voor moederdag een juwelendoosje van een sigarenkistje.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was ook voornamelijk bij verven ook al was het waterverf.
Toen waren vaders en moeders nog blij met wat je geknutseld had. Nu moet je iets geven wat min. 100 euro kost.quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Een dienblad met lucifers, waar dat op sloeg weet ik niet. En gelakt
Ik weet wel dat ik ooit een soort kerstster gemaakt had van karton. Die heeft tot zijn dood aan mijn vaders werkbank gehangen. De rest van die meuk heb ik nooit meer gezien.quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen waren vaders en moeders nog blij met wat je geknutseld had. Nu moet je iets geven wat min. 100 euro kost.
Zo liefquote:Op dinsdag 10 september 2024 23:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen waren vaders en moeders nog blij met wat je geknutseld had. Nu moet je iets geven wat min. 100 euro kost.
Mijn moeder heeft ook altijd mijn knutselwerkjes gehouden en gebruikt.quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik ooit een soort kerstster gemaakt had van karton. Die heeft tot zijn dood aan mijn vaders werkbank gehangen. De rest van die meuk heb ik nooit meer gezien.
Moet dat ja?quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je de commercie moet geloven wel.quote:
He, de eerste kerstreclame was net al op tvquote:Op woensdag 11 september 2024 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je de commercie moet geloven wel.
"Normaal" gesproken begon het met pepernoten maar het Sinterklaasfeest is ook al helemaal verkloot.quote:Op woensdag 11 september 2024 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, de eerste kerstreclame was net al op tv
Nu nog een pizza.quote:Op woensdag 11 september 2024 00:17 schreef drakin het volgende:
* drakin Legt stiekem ananas op pozza
pozzaquote:
Igg, eet smakelijk.quote:
Ik heb al gegeten, het ligt op de pozza van Marcquote:
Ik zit aan mijn bedje te denken.quote:
Je doet maar lekker, moet nuchterblijven dus voor mij helaas geen koffie vanmorgenquote:
Hoe krijgen ze dat voor elkaar.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:58 schreef chufi het volgende:
Oops ...kapotte bruggetje in Dresden
Dat zijn ze nog aan het onderzoekenquote:Op woensdag 11 september 2024 11:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze dat voor elkaar.
Huh? Staan er dan geen namen op verder? Of zijn die verwijderd?quote:Op woensdag 11 september 2024 11:33 schreef Domnivoor het volgende:
In Hoog-Catharijne staat een kraam met duizenden verloren pakketjes. Die kun je ongeopend kopen voor een vaste kiloprijs.
Er staat een flinke rij voor![]()
3 keer grabbelen voor een kwartje
Ik heb vanaf de zijkant even gekeken. Er zitten gewoon adresstickers op maar die kloppen blijkbaar niet.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Huh? Staan er dan geen namen op verder? Of zijn die verwijderd?
Ik vind het wel raar eigenlijk, maar blijkbaar mag het gewoon.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb vanaf de zijkant even gekeken. Er zitten gewoon adresstickers op maar die kloppen blijkbaar niet.
Pakketten zijn vergoed, terugsturen en verwerken blijkt duurder te zijn.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar eigenlijk, maar blijkbaar mag het gewoon.
Ja het is wel raar. Je koopt iets waar een ander voor betaald heeft. En waarschijnlijk heb je het niet nodig.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar eigenlijk, maar blijkbaar mag het gewoon.
Het gaat me er meer om dat er eventueel gegevens van iemand in kunnen zitten. Factuur, naam, gecombineerd met hetgeen dat er in de doos zit.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pakketten zijn vergoed, terugsturen en verwerken blijkt duurder te zijn.
Heel raar inderdaad, dit gaat compleet tegen de wet op de privacy in.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Het gaat me er meer om dat er eventueel gegevens van iemand in kunnen zitten. Factuur, naam, gecombineerd met hetgeen dat er in de doos zit.
Haha daar ga ik morgen eens langs als ie er dan nog isquote:Op woensdag 11 september 2024 11:33 schreef Domnivoor het volgende:
In Hoog-Catharijne staat een kraam met duizenden verloren pakketjes. Die kun je ongeopend kopen voor een vaste kiloprijs.
https://www.duic.nl/opmer(...)et-onbekende-inhoud/
Ja ze hebben net iets van mij zoekgemaaktquote:Op woensdag 11 september 2024 12:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja het is wel raar. Je koopt iets waar een ander voor betaald heeft. En waarschijnlijk heb je het niet nodig.
2 euro per 100 gramquote:Op woensdag 11 september 2024 11:33 schreef Domnivoor het volgende:
https://www.duic.nl/opmer(...)et-onbekende-inhoud/
Misschien vind je het morgen wel terugquote:Op woensdag 11 september 2024 12:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ze hebben net iets van mij zoekgemaaktLekker dan
Alsof ze meelezen hier krijg ik net bericht van de afzender dat hij het pakje terug heeft gekregenquote:Op woensdag 11 september 2024 13:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien vind je het morgen wel terug
Krijg je anders je geld niet terug?quote:Op woensdag 11 september 2024 14:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Alsof ze meelezen hier krijg ik net bericht van de afzender dat hij het pakje terug heeft gekregen![]()
Hij wil het wel sturen als ik wederom de verzendkosten betaal
Nou van hem niet blujkbaarquote:Op woensdag 11 september 2024 15:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg je anders je geld niet terug?
Wat zei je? Lama?quote:Op woensdag 11 september 2024 14:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Alsof ze meelezen hier krijg ik net bericht van de afzender dat hij het pakje terug heeft gekregen![]()
Hij wil het wel sturen als ik wederom de verzendkosten betaal
quote:Op woensdag 11 september 2024 15:32 schreef engine het volgende:
Korte broek was toch wat te optimistisch vanmorgen.
Ik ga zondag naar Argentinië dus ik verwacht ze nog nodig te hebben dit jaarquote:Op woensdag 11 september 2024 15:33 schreef Lovely het volgende:
Die kan je idd wel weer in de kast leggen, tot volgend jaar
Het zag er zo mooi uit vanmorgenquote:Op woensdag 11 september 2024 15:35 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Heb er toch nog 'n paar mensen mee gezien vandaag.
Oh ja dan wel idd..quote:Op woensdag 11 september 2024 15:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga zondag naar Argentinië dus ik verwacht ze nog nodig te hebben dit jaar
Lekker man! Al ga je om er te werken.quote:Op woensdag 11 september 2024 15:35 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 september 2024 15:35 schreef engine het volgende:
[..]
Beter:Dquote:Op woensdag 11 september 2024 15:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht dat het daar een upgrade had gehad, met bruggetjes enzoquote:
Tis daar nu ook frisjesquote:Op woensdag 11 september 2024 15:35 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan waar engine naartoe gaat.quote:
Ja weet ik .. vrij noordelijk (dus minder koud), maar wel tegen de Andes aan ...quote:Op woensdag 11 september 2024 15:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan waar engine naartoe gaat.
Heb ik gelopenquote:
Er zitten op sommige plekken geen railingquote:Op woensdag 11 september 2024 15:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb ik gelopen![]()
Zo spannend is ie niet
Mag je per dag maar 1 keer opladen?quote:Op woensdag 11 september 2024 15:55 schreef Lovely het volgende:
Laptop bijna al weer leeg, vanmorgen nog aan de lader gehad
Tegenwoordig wel.quote:Op woensdag 11 september 2024 15:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er zitten op sommige plekken geen railing
Nee, maar is toch vrij snel dat ie nu al weer leeg is..quote:Op woensdag 11 september 2024 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mag je per dag maar 1 keer opladen?
Ik weet niet wat jij allemaal uitgespookt hebtquote:Op woensdag 11 september 2024 15:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, maar is toch vrij snel dat ie nu al weer leeg is..
Helemaal niks, hij heeft zelfs een paar uurtjes uit gestaan..quote:Op woensdag 11 september 2024 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal uitgespookt hebt
Wel, dat is een heul oud filmpjequote:Op woensdag 11 september 2024 15:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er zitten op sommige plekken geen railing
En daar is geen filmpje van?quote:Op woensdag 11 september 2024 16:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wel, dat is een heul oud filmpje
Wel mooi om te lopen..quote:
Jaquote:Op woensdag 11 september 2024 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het daar een upgrade had gehad, met bruggetjes enzo
HAHA Dat is wel 1000% makkelijker gemaakt jaquote:
Die oude loopt er gedeeltelijk onder, werd in het filmpje gezegd en getoondquote:Op woensdag 11 september 2024 16:27 schreef pullup het volgende:
[..]
JaDenk dat dit nog een oud filmpje is of die oude weg is er nog
Tuurlijkquote:Op woensdag 11 september 2024 16:30 schreef pullup het volgende:
Dat is beter Dees
Bonuspunten als je de oude weg pakt dan
ja hier ook! En dan direct daarna schijnt de zon.quote:Op woensdag 11 september 2024 16:53 schreef Aoibhin het volgende:
Wat heeft het veel zitten hagelen vandaagOok nog best grote stenen
Nou ik ga dit mooi op de KPN verhalen zeg en laat het eerst maar gewoon verzenden. Ik heb al betaald dus best irritant voorstel van die gast, "Al je nu geen interesse meer hebt dan zet ik het zelf wederom op marktplaats"quote:
Ik had een van de buien te pakken, er schijnt nog veel meer aan te komenquote:Op woensdag 11 september 2024 16:53 schreef Aoibhin het volgende:
Wat heeft het veel zitten hagelen vandaagOok nog best grote stenen
Tssss. Dit is inderdaad het probleem van KPN, dus waarom zou jij extra verzendkosten betalenquote:Op woensdag 11 september 2024 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ik ga dit mooi op de KPN verhalen zeg en laat het eerst maar gewoon verzenden. Ik heb al betaald dus best irritant voorstel van die gast, "Al je nu geen interesse meer hebt dan zet ik het zelf wederom op marktplaats"![]()
Mafkees
Wat een geweldige foto, die sla ik even op.quote:
Denk het niet hoorquote:
Ik zie op buienradar nu heel veel van die kleine rode vlekjes. Nogal onvoorspelbaar weerquote:Op woensdag 11 september 2024 18:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had een van de buien te pakken, er schijnt nog veel meer aan te komen
Dat is weer eens wat anders dan slordig in de weiquote:
Heb beeld.. Aoibihn fietst of wandelt door het Nederlandse landschap en zegt dan steeds tegen Domni: " Pfff wat staan die koeien weer slordig in de wei! "quote:Op woensdag 11 september 2024 18:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan slordig in de wei
Dat ziet er niet uit neequote:Op woensdag 11 september 2024 18:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan slordig in de wei
Dat komt aardig in de buurt, met de kanttekening dat Domni dat ook steeds zegtquote:Op woensdag 11 september 2024 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb beeld.. Aoibihn fietst of wandelt door het Nederlandse landschap en zegt dan steeds tegen Domni: " Pfff wat staan die koeien weer slordig in de wei! "
quote:Op woensdag 11 september 2024 18:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat komt aardig in de buurt, met de kanttekening dat Domni dat ook steeds zegt
Whahahaquote:Op woensdag 11 september 2024 18:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat ziet er niet uit nee
KLB / Koeien die slordig in de wei staan #1
Klassiekertje![]()
Dank je, ik was net op zoek naar een uitdagingquote:Op woensdag 11 september 2024 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
Hier nog iemand die zin heeft in een 'stukje' (hard)lopen?
Er is nog wel een leuke uitdaging
Wat heeft KPN met jouw pakketje te maken?quote:Op woensdag 11 september 2024 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ik ga dit mooi op de KPN verhalen zeg en laat het eerst maar gewoon verzenden. Ik heb al betaald dus best irritant voorstel van die gast, "Al je nu geen interesse meer hebt dan zet ik het zelf wederom op marktplaats"![]()
Mafkees
Zal wel DHL zijn geweest.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:48 schreef D. het volgende:
[..]
Wat heeft KPN met jouw pakketje te maken?
Wauw, knap hoor!quote:Op woensdag 11 september 2024 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
Hier nog iemand die zin heeft in een 'stukje' (hard)lopen?
Er is nog wel een leuke uitdaging
Ja, zo staan Domni en ik er dan bijquote:
Haha geen ideequote:Op woensdag 11 september 2024 19:48 schreef D. het volgende:
[..]
Wat heeft KPN met jouw pakketje te maken?
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op woensdag 11 september 2024 20:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha geen idee
PostNL had het moeten zijn
Er zijn er een paar daar aan de linkerkant wat hardleersquote:
Ik noem het ook nog vaak KPN.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha geen idee
Ja volgens mij had die verzender het ook over KPN, zal daardoor het te vlot hebben getyptquote:Op woensdag 11 september 2024 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik noem het ook nog vaak KPN.
Maar moet het niet ptt zijn dan?quote:Op woensdag 11 september 2024 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik noem het ook nog vaak KPN.
Ik wou het niet zeggen.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar moet het niet ptt zijn dan?
Ik had het nog nooit gehoord/gelezenquote:Op woensdag 11 september 2024 20:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja volgens mij had die verzender het ook over KPN, zal daardoor het te vlot hebben getypt
Aww, super cutequote:
Ja zo'n betaalverzoekje.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit gehoord/gelezen
Maar, was verzenden via Marktplaats, of via de verkoper zelf?
Heb je geen track en trace gekregen?quote:Op woensdag 11 september 2024 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zo'n betaalverzoekje.
Ik heb het niet aangeboden gekregen. Heb gecheckt bij waar men het normaal aflevert als ik niet thuis ben.
Niet aanwezig bij dat afgiftepunt
Postnl gebeld en die zeiden dat alleen de afzender om onderzoek kan vragen
Verzender bericht en die kreeg van PostNL te horen dat het op het afhaalpunt lag
Ik op het afhaalpunt het nog maar eens gevraagd, niks dus![]()
Nog maar eens bij Postnl geklaagd niks gehoord verder tot het blijkbaar alsnog op magische wijze weer bij die afzender is terecht gekomen.
Die heeft het ding weer en kan er ook niks aan doen maar ik vind het wel naar dat hij dreigt het op mp te zetten als ik niet die verzebdkosten opnieuw betaal dus
Natuurlijk wil hij dat niet,quote:Op woensdag 11 september 2024 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je geen track en trace gekregen?
Als je het niet ophaalt en de afzender heeft het pakje weer is het normaal om nogmaals verzendkosten te betalen, maar deze verzender klinkt wel vaag. Kan hij/zij/het/iets/of een andere letter ook aantonen dat het inderdaad onderweg is geweest naar je?quote:Op woensdag 11 september 2024 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zo'n betaalverzoekje.
Ik heb het niet aangeboden gekregen. Heb gecheckt bij waar men het normaal aflevert als ik niet thuis ben.
Verzender bericht en die kreeg van PostNL te horen dat het op het afhaalpunt lag
Nog maar eens bij Postnl geklaagd niks gehoord verder tot het blijkbaar alsnog op magische wijze weer bij die afzender is terecht gekomen.
Die heeft het ding weer en kan er ook niks aan doen maar ik vind het wel naar dat hij dreigt het op mp te zetten als ik niet die verzebdkosten opnieuw betaal dus
Adres afzender staat er meestal niet op vermeld dacht ik.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk wil hij dat niet,
straks vinden ZE hem nog
Bedoel Pullup hequote:Op woensdag 11 september 2024 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Adres afzender staat er meestal niet op vermeld dacht ik.
Jawel, daar werd het steeds als onderweg aangemerktquote:Op woensdag 11 september 2024 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je geen track en trace gekregen?
Weekje of 3quote:Op woensdag 11 september 2024 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Jawel, daar werd het steeds als onderweg aangemerkt
Vreemd, er zou ook moeten staan dat het retour is gestuurd wegens...quote:Op woensdag 11 september 2024 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Uit Wolvegaquote:
Fout bij Postnl Lijkt me, kun je daar contact mee opnemen?quote:
Ik rij er morgen langs, moet ik even aanbellen met mijn drakenspuwvuur?quote:
Ja dat is inderdaad wat ik nu ga doenquote:Op woensdag 11 september 2024 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Fout bij Postnl Lijkt me, kun je daar contact mee opnemen?
Moet je wel het Track en Trace nummer hebben en ook melden meerdere malen bij het afhaalpunt te zijn geweest.
Misschien krijg je dan een verzendlabel zodat het kosteloos nogmaals verstuurd kan worden
Je gaat zijn pakketje bbq'en?quote:Op woensdag 11 september 2024 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik rij er morgen langs, moet ik even aanbellen met mijn drakenspuwvuur?
Wat een top planquote:Op woensdag 11 september 2024 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik rij er morgen langs, moet ik even aanbellen met mijn drakenspuwvuur?
Lijkt mij ook.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Fout bij Postnl Lijkt me, kun je daar contact mee opnemen?
Moet je wel het Track en Trace nummer hebben en ook melden meerdere malen bij het afhaalpunt te zijn geweest.
Misschien krijg je dan een verzendlabel zodat het kosteloos nogmaals verstuurd kan worden
Het gebeurd hier ook af en toe (Ik heb een webwinkel) dat een klant compleet vergeet het pakketje op te halen, meestal is het dan geen probleem om nogmaals verzendkosten te betalen.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad wat ik nu ga doenEn anders kost het me dus nu 2 x de verzendkosten, overlaaf ik wel maar het is wel stupide zo
Maar dan kan jij aantonen dat de fout bij de klant ligt.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Het gebeurd hier ook af en toe (Ik heb een webwinkel) dat een klant compleet vergeet het pakketje op te halen, meestal is het dan geen probleem om nogmaals verzendkosten te betalen.
Maar in dit geval lijkt het me niet aan vergeten op te halen te liggen, je bent er immers een aantal keer geweest.
En normaal hoort dit wel door de verzender gedaan te worden, maar mp is geen webwinkel, dus kan daar geen ervaring mee hebben.
Ik kan dan zien of het pakje klaar om op te halen ligtquote:Op woensdag 11 september 2024 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dan kan jij aantonen dat de fout bij de klant ligt.
Tja, als de verkoper het netjes verstuurd heeft maar het toch retour heeft gekregen dan kan hij er verder ook niets aan doen natuurlijk, maar 'dreigen' is dan ook niet nodig natuurlijk.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zo'n betaalverzoekje.
Officieel moet de verzender contact met de vervoerder opnemenquote:Op woensdag 11 september 2024 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, als de verkoper het netjes verstuurd heeft maar het toch retour heeft gekregen dan kan hij er verder ook niets aan doen natuurlijk, maar 'dreigen' is dan ook niet nodig natuurlijk.
Wat PostNL zegt klopt niet helemaal. Omdat JIJ via MP PostNL betaald hebt ben jij hun klant, en hoor jij dus wel het onderzoek aan te vragen.
Niet als de ontvanger de klant is. Is mijn ervaring.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Officieel moet de verzender contact met de vervoerder opnemen
O je hebt ook een webwinkel?quote:Op woensdag 11 september 2024 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Niet als de ontvanger de klant is. Is mijn ervaring.
Wat Drakin zegt beweerden ze inderdaad ook.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Niet als de ontvanger de klant is. Is mijn ervaring.
#metooquote:
Klinkt als een luie bezorger die geen zin meer had om het pakketje af te leveren.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik verstuur en ontvang jaarlijks tientallen pakketjes via MP.
PTTquote:Op woensdag 11 september 2024 20:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha geen idee
Er gaat tegenwoordig nogal eens wat fout met PostNL. Aangetekend versturen is geen garantie dat het goed gaat is mijn ervaring. En helaas jouw ervaring ook nu.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ja eerst alles terug lezen, dan pas reagerenquote:
Kan jij al wel lezen?quote:Op woensdag 11 september 2024 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja eerst alles terug lezen, dan pas reageren
En het is ook al zo vroeg donkerquote:
Mooie posttijd.quote:Op donderdag 12 september 2024 00:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En het is ook al zo vroeg donkerDe herfst komt eraan
Mijn ervaringen waren ook al wat slechter dan een paar jaar geleden met andere pakjes. Ik vind het al vreemd dat er geen berichtje meer komt als men is langs geweest maar dit is wel weer een graadjes vreemder eigenlijk.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Er gaat tegenwoordig nogal eens wat fout met PostNL. Aangetekend versturen is geen garantie dat het goed gaat is mijn ervaring. En helaas jouw ervaring ook nu.Ik maak het nogal eens mee via m'n werk. Staat het als bezorgd, persoon heeft niets ontvangen, en ineens blijkt het toch weer onderweg en naar een heel ander adres en uiteindelijk komt het een week later toch bij de juiste persoon. Een van de vele voorbeelden. Er gebeuren rare dingen.
Heeft wel goed de vaart er inquote:Op donderdag 12 september 2024 07:04 schreef pullup het volgende:
Die rent wel grappig![]()
[ afbeelding ]
Hahaha ja. Eigenlijk is schattig een beter woord.quote:Op donderdag 12 september 2024 07:04 schreef pullup het volgende:
Die rent wel grappig![]()
[ afbeelding ]
Hey heerquote:
Heb er een op zolder staan en al zeker meer dan 15 jaar niet gebruiktquote:
Ik heb er eentje op zolder staan, en meer dan 15 jaar gebruiktquote:Op donderdag 12 september 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er een op zolder staan en al zeker meer dan 15 jaar niet gebruikt
20 jaar of zoquote:Op donderdag 12 september 2024 09:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er eentje op zolder staan, en meer dan 15 jaar gebruikt
Nouja, geen flauw idee hoe oud ie is, maar hij heeft een mooi leven gehad
Hoe hebben ze hem gebracht met een helicopter?quote:Op donderdag 12 september 2024 18:18 schreef D. het volgende:
Het drogerleven is radicaal anders tegenwoordig
Maakt dat nog uit?quote:
Denk t wel.. of nietquote:Op donderdag 12 september 2024 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maakt dat nog uit?
We zijn allemaal verdoemd morgen
Nee, ik moet er eerst eentje aanschaffen, maar de keuze is reuzequote:Op donderdag 12 september 2024 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe hebben ze hem gebracht met een helicopter?
Ik heb een condensdroger, maar ipv zo'n waterbak die je moet legen heb ik een slangetje in de afvoer om het water af te voeren.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik moet er eerst eentje aanschaffen, maar de keuze is reuze
Vroeger keek je naar inhoud, verbruik en prijs, nu hebben ze met warmtepomp, waterafvoer of -bakje, app-bediening enz
Ah ja de keuze is reuze.. maar goed wil je zelf een droger kunnen bedienen met een app? Stel dat dat stuk gaat kan je de hele droger niet meer gebruiken denk ikquote:Op donderdag 12 september 2024 18:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik moet er eerst eentje aanschaffen, maar de keuze is reuze
Vroeger keek je naar inhoud, verbruik en prijs, nu hebben ze met warmtepomp, waterafvoer of -bakje, app-bediening enz
Ach, je hebt er al ruim 50 overleefd, dus het zal wel loslopenquote:Op donderdag 12 september 2024 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maakt dat nog uit?
We zijn allemaal verdoemd morgen
Ik zie het nut ook niet zo in van het kunnen bedienen via een app, je zal toch naar het apparaat moeten lopen om het te vullen en te legen.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ja de keuze is reuze.. maar goed wil je zelf een droger kunnen bedienen met een app? Stel dat dat stuk gaat kan je de hele droger niet meer gebruiken denk ik
Naast een app bestaat altijd nog de manuele bediening als alternatiefquote:Op donderdag 12 september 2024 18:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ja de keuze is reuze.. maar goed wil je zelf een droger kunnen bedienen met een app? Stel dat dat stuk gaat kan je de hele droger niet meer gebruiken denk ik
Zou je, als je nu weer een nieuwe nodig had, weer voor condens gaan?quote:Op donderdag 12 september 2024 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een condensdroger, maar ipv zo'n waterbak die je moet legen heb ik een slangetje in de afvoer om het water af te voeren.
En zo nu en dan even je bak stof leeggooien?quote:Op donderdag 12 september 2024 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een condensdroger, maar ipv zo'n waterbak die je moet legen heb ik een slangetje in de afvoer om het water af te voeren.
Uh, ik ben al heel lang doot hoorquote:Op donderdag 12 september 2024 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, je hebt er al ruim 50 overleefd, dus het zal wel loslopen
Ja zeker, hiervoor had ik ook een condensdroger, daarvoor een droger met zo'n afvoerslang die de vochtige/warme lucht door het dakraam afvoerdequote:Op donderdag 12 september 2024 18:32 schreef D. het volgende:
[..]
Zou je, als je nu weer een nieuwe nodig had, weer voor condens gaan?
Daarom dus gewoon een droger kopen met afvoer of bakje.. lekker ouderwets maar werkt wel t beste..quote:Op donderdag 12 september 2024 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie het nut ook niet zo in van het kunnen bedienen via een app, je zal toch naar het apparaat moeten lopen om het te vullen en te legen.
Onder de opening zit zo'n zeef, die pluk ik na elke beurt leeg, zo gebeurt.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En zo nu en dan even je bak stof leeggooien?
Da's toch ook condens?quote:Op donderdag 12 september 2024 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker, hiervoor had ik ook een condensdroger, daarvoor een droger met zo'n afvoerslang die de vochtige/warme lucht door het dakraam afvoerde
Dat wel maar toch zou ik zelf daar nooit voor kiezen net zoals een wasmachine bedienen met app..quote:Op donderdag 12 september 2024 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Naast een app bestaat altijd nog de manuele bediening als alternatief
De drogers met app hebben uiteraard ook een afvoer of bak, het vocht moet ergens naartoe, die kan niet de app inquote:Op donderdag 12 september 2024 18:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daarom dus gewoon een droger kopen met afvoer of bakje.. lekker ouderwets maar werkt wel t beste..
Haha nee dat kan idd nietquote:Op donderdag 12 september 2024 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De drogers met app hebben uiteraard ook een afvoer of bak, het vocht moet ergens naartoe, die kan niet de app in
Ik kan dat ding er gewoon uittrekken en even boven de vuilnisbak houdenquote:Op donderdag 12 september 2024 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onder de opening zit zo'n zeef, die pluk ik na elke beurt leeg, zo gebeurt.
Kennelijk is dat handig als je zonnepanelen hebt. Kun je je droger op afstand aanzetten als de zon schijntquote:Op donderdag 12 september 2024 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie het nut ook niet zo in van het kunnen bedienen via een app, je zal toch naar het apparaat moeten lopen om het te vullen en te legen.
Nee dat is een afvoerdroger, in een condensdroger zit een reservoir waarin het condenswater wordt opgevangen, ik heb er een extra slangensetje bij gekocht, zodat ik dat reservoir niet hoef te legen, maar dat het condens in de dezelfde afvoer als voor de wasmachine terecht komt.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:35 schreef D. het volgende:
[..]
Da's toch ook condens?
Die heb ik nu ook
Free Juicequote:Op donderdag 12 september 2024 18:36 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk is dat handig als je zonnepanelen hebt. Kun je je droger op afstand aanzetten als de zon schijnt
Tijd voor een update van de appquote:Op donderdag 12 september 2024 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De drogers met app hebben uiteraard ook een afvoer of bak, het vocht moet ergens naartoe, die kan niet de app in
En valt het er dan vanzelf af?quote:Op donderdag 12 september 2024 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan dat ding er gewoon uittrekken en even boven de vuilnisbak houden
owquote:Op donderdag 12 september 2024 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat is een afvoerdroger, in een condensdroger zit een reservoir waarin het condenswater wordt opgevangen, ik heb er een extra slangensetje bij gekocht, zodat ik dat reservoir niet hoef te legen, maar dat het condens in de dezelfde afvoer als voor de wasmachine terecht komt.
Dus je stopt 's ochtends de natte was in de droer en wacht met aanzetten tot de zon gaat schijnen?quote:Op donderdag 12 september 2024 18:36 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk is dat handig als je zonnepanelen hebt. Kun je je droger op afstand aanzetten als de zon schijnt
Ik hoorde het via via uit ervaringquote:Op donderdag 12 september 2024 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je stopt 's ochtends de natte was in de droer en wacht met aanzetten tot de zon gaat schijnen?
Wat betekent dat als de zon niet gaat schijnen, je natte was lekker in de droger ligt te meuren.
Je kunt natuurlijk ook gewoon aanzetten zonder zonquote:Op donderdag 12 september 2024 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je stopt 's ochtends de natte was in de droer en wacht met aanzetten tot de zon gaat schijnen?
Wat betekent dat als de zon niet gaat schijnen, je natte was lekker in de droger ligt te meuren.
Uiteraard, maar dan heeft die app toch weinig zinquote:Op donderdag 12 september 2024 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon aanzetten zonder zon
Is wel hipquote:Op donderdag 12 september 2024 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dan heeft die app toch weinig zin
Tuurlijk wel... zit je op je werk.. zie je via de andere app dat je zonnepanelen gaan leveren.. zet je je droger aan...quote:Op donderdag 12 september 2024 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dan heeft die app toch weinig zin
Als ik op mijn werk zit vergeet ik datquote:Op donderdag 12 september 2024 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... zit je op je werk.. zie je via de andere app dat je zonnepanelen gaan leveren.. zet je je droger aan...
Is dat na een uurtje of drie nog niet het geval.. zet je hem alsnog aan op stroom uit het net.
Ik vind het ook onzin hoor.. zoiets moet je gewoon automatiseren
Geeft niet, daar zijn apps voorquote:Op donderdag 12 september 2024 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik op mijn werk zit vergeet ik dat
40+ hè.
Daarom vind ik het ook grote onzin.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 september 2024 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geeft niet, daar zijn apps voor
quote:
I ❤ de herinneringen-appquote:Op donderdag 12 september 2024 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geeft niet, daar zijn apps voor
Hendig jaquote:Op donderdag 12 september 2024 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik krijg wel een seintje op mijn foon of tabvlet als de wasmachine klaar is... dat vind ik dan weer wel handig.. tegen het meuren.
Het zit bij mij niet in de wasmachine, maar in het stopcontact. Die registreert het stroomverbruik, en als dat onder een bepaald minimum komt voor x seconde weet mijn slimme huis software dat de wasmachine klaar is, en die laat dat dan weer weten.. door een seintje op mijn telefoon en een schemerlamp die groen word.quote:
Die groene schemerlampmelding wil ik ookquote:Op donderdag 12 september 2024 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het zit bij mij niet in de wasmachine, maar in het stopcontact. Die registreert het stroomverbruik, en als dat onder een bepaald minimum komt voor x seconde weet mijn slimme huis software dat de wasmachine klaar is, en die laat dat dan weer weten.. door een seintje op mijn telefoon en een schemerlamp die groen word.
I know.. i know... beetje nerdy overkill.. maar het werkt
Dat had mijn moeder vroeger... fucking irritant.. bleef dat ding de hele middag piepen terwijl ik op de bank lag te chillenquote:Op donderdag 12 september 2024 18:48 schreef Deisyy het volgende:
Veel wasmachines geven een geluidssignaal als de was klaar is, maar dat schakel ik altijd meteen uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |