quote:Op woensdag 11 september 2024 15:32 schreef engine het volgende:
Korte broek was toch wat te optimistisch vanmorgen.
Ik ga zondag naar Argentinië dus ik verwacht ze nog nodig te hebben dit jaarquote:Op woensdag 11 september 2024 15:33 schreef Lovely het volgende:
Die kan je idd wel weer in de kast leggen, tot volgend jaar
Het zag er zo mooi uit vanmorgenquote:Op woensdag 11 september 2024 15:35 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Heb er toch nog 'n paar mensen mee gezien vandaag.
Oh ja dan wel idd..quote:Op woensdag 11 september 2024 15:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga zondag naar Argentinië dus ik verwacht ze nog nodig te hebben dit jaar
Lekker man! Al ga je om er te werken.quote:Op woensdag 11 september 2024 15:35 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 september 2024 15:35 schreef engine het volgende:
[..]
Beter:Dquote:Op woensdag 11 september 2024 15:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht dat het daar een upgrade had gehad, met bruggetjes enzoquote:
Tis daar nu ook frisjesquote:Op woensdag 11 september 2024 15:35 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan waar engine naartoe gaat.quote:
Ja weet ik .. vrij noordelijk (dus minder koud), maar wel tegen de Andes aan ...quote:Op woensdag 11 september 2024 15:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan waar engine naartoe gaat.
Heb ik gelopenquote:
Er zitten op sommige plekken geen railingquote:Op woensdag 11 september 2024 15:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb ik gelopen![]()
Zo spannend is ie niet
Mag je per dag maar 1 keer opladen?quote:Op woensdag 11 september 2024 15:55 schreef Lovely het volgende:
Laptop bijna al weer leeg, vanmorgen nog aan de lader gehad
Tegenwoordig wel.quote:Op woensdag 11 september 2024 15:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er zitten op sommige plekken geen railing
Nee, maar is toch vrij snel dat ie nu al weer leeg is..quote:Op woensdag 11 september 2024 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mag je per dag maar 1 keer opladen?
Ik weet niet wat jij allemaal uitgespookt hebtquote:Op woensdag 11 september 2024 15:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, maar is toch vrij snel dat ie nu al weer leeg is..
Helemaal niks, hij heeft zelfs een paar uurtjes uit gestaan..quote:Op woensdag 11 september 2024 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal uitgespookt hebt
Wel, dat is een heul oud filmpjequote:Op woensdag 11 september 2024 15:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er zitten op sommige plekken geen railing
En daar is geen filmpje van?quote:Op woensdag 11 september 2024 16:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wel, dat is een heul oud filmpje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |