Huh? Staan er dan geen namen op verder? Of zijn die verwijderd?quote:Op woensdag 11 september 2024 11:33 schreef Domnivoor het volgende:
In Hoog-Catharijne staat een kraam met duizenden verloren pakketjes. Die kun je ongeopend kopen voor een vaste kiloprijs.
Er staat een flinke rij voor![]()
3 keer grabbelen voor een kwartje
Ik heb vanaf de zijkant even gekeken. Er zitten gewoon adresstickers op maar die kloppen blijkbaar niet.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Huh? Staan er dan geen namen op verder? Of zijn die verwijderd?
Ik vind het wel raar eigenlijk, maar blijkbaar mag het gewoon.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb vanaf de zijkant even gekeken. Er zitten gewoon adresstickers op maar die kloppen blijkbaar niet.
Pakketten zijn vergoed, terugsturen en verwerken blijkt duurder te zijn.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar eigenlijk, maar blijkbaar mag het gewoon.
Ja het is wel raar. Je koopt iets waar een ander voor betaald heeft. En waarschijnlijk heb je het niet nodig.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar eigenlijk, maar blijkbaar mag het gewoon.
Het gaat me er meer om dat er eventueel gegevens van iemand in kunnen zitten. Factuur, naam, gecombineerd met hetgeen dat er in de doos zit.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pakketten zijn vergoed, terugsturen en verwerken blijkt duurder te zijn.
Heel raar inderdaad, dit gaat compleet tegen de wet op de privacy in.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Het gaat me er meer om dat er eventueel gegevens van iemand in kunnen zitten. Factuur, naam, gecombineerd met hetgeen dat er in de doos zit.
Haha daar ga ik morgen eens langs als ie er dan nog isquote:Op woensdag 11 september 2024 11:33 schreef Domnivoor het volgende:
In Hoog-Catharijne staat een kraam met duizenden verloren pakketjes. Die kun je ongeopend kopen voor een vaste kiloprijs.
https://www.duic.nl/opmer(...)et-onbekende-inhoud/
Ja ze hebben net iets van mij zoekgemaaktquote:Op woensdag 11 september 2024 12:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja het is wel raar. Je koopt iets waar een ander voor betaald heeft. En waarschijnlijk heb je het niet nodig.
2 euro per 100 gramquote:Op woensdag 11 september 2024 11:33 schreef Domnivoor het volgende:
https://www.duic.nl/opmer(...)et-onbekende-inhoud/
Misschien vind je het morgen wel terugquote:Op woensdag 11 september 2024 12:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ze hebben net iets van mij zoekgemaaktLekker dan
Alsof ze meelezen hier krijg ik net bericht van de afzender dat hij het pakje terug heeft gekregenquote:Op woensdag 11 september 2024 13:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien vind je het morgen wel terug
Krijg je anders je geld niet terug?quote:Op woensdag 11 september 2024 14:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Alsof ze meelezen hier krijg ik net bericht van de afzender dat hij het pakje terug heeft gekregen![]()
Hij wil het wel sturen als ik wederom de verzendkosten betaal
Nou van hem niet blujkbaarquote:Op woensdag 11 september 2024 15:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg je anders je geld niet terug?
Wat zei je? Lama?quote:Op woensdag 11 september 2024 14:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Alsof ze meelezen hier krijg ik net bericht van de afzender dat hij het pakje terug heeft gekregen![]()
Hij wil het wel sturen als ik wederom de verzendkosten betaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |