Wel mooi om te lopen..quote:
Jaquote:Op woensdag 11 september 2024 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het daar een upgrade had gehad, met bruggetjes enzo
HAHA Dat is wel 1000% makkelijker gemaakt jaquote:
Die oude loopt er gedeeltelijk onder, werd in het filmpje gezegd en getoondquote:Op woensdag 11 september 2024 16:27 schreef pullup het volgende:
[..]
JaDenk dat dit nog een oud filmpje is of die oude weg is er nog
Tuurlijkquote:Op woensdag 11 september 2024 16:30 schreef pullup het volgende:
Dat is beter Dees
Bonuspunten als je de oude weg pakt dan
ja hier ook! En dan direct daarna schijnt de zon.quote:Op woensdag 11 september 2024 16:53 schreef Aoibhin het volgende:
Wat heeft het veel zitten hagelen vandaagOok nog best grote stenen
Nou ik ga dit mooi op de KPN verhalen zeg en laat het eerst maar gewoon verzenden. Ik heb al betaald dus best irritant voorstel van die gast, "Al je nu geen interesse meer hebt dan zet ik het zelf wederom op marktplaats"quote:
Ik had een van de buien te pakken, er schijnt nog veel meer aan te komenquote:Op woensdag 11 september 2024 16:53 schreef Aoibhin het volgende:
Wat heeft het veel zitten hagelen vandaagOok nog best grote stenen
Tssss. Dit is inderdaad het probleem van KPN, dus waarom zou jij extra verzendkosten betalenquote:Op woensdag 11 september 2024 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ik ga dit mooi op de KPN verhalen zeg en laat het eerst maar gewoon verzenden. Ik heb al betaald dus best irritant voorstel van die gast, "Al je nu geen interesse meer hebt dan zet ik het zelf wederom op marktplaats"![]()
Mafkees
Wat een geweldige foto, die sla ik even op.quote:
Ik zie op buienradar nu heel veel van die kleine rode vlekjes. Nogal onvoorspelbaar weerquote:Op woensdag 11 september 2024 18:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had een van de buien te pakken, er schijnt nog veel meer aan te komen
Dat is weer eens wat anders dan slordig in de weiquote:
Heb beeld.. Aoibihn fietst of wandelt door het Nederlandse landschap en zegt dan steeds tegen Domni: " Pfff wat staan die koeien weer slordig in de wei! "quote:Op woensdag 11 september 2024 18:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan slordig in de wei
Dat ziet er niet uit neequote:Op woensdag 11 september 2024 18:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan slordig in de wei
Dat komt aardig in de buurt, met de kanttekening dat Domni dat ook steeds zegtquote:Op woensdag 11 september 2024 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb beeld.. Aoibihn fietst of wandelt door het Nederlandse landschap en zegt dan steeds tegen Domni: " Pfff wat staan die koeien weer slordig in de wei! "
quote:Op woensdag 11 september 2024 18:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat komt aardig in de buurt, met de kanttekening dat Domni dat ook steeds zegt
Whahahaquote:Op woensdag 11 september 2024 18:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat ziet er niet uit nee
KLB / Koeien die slordig in de wei staan #1
Klassiekertje![]()
Dank je, ik was net op zoek naar een uitdagingquote:Op woensdag 11 september 2024 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
Hier nog iemand die zin heeft in een 'stukje' (hard)lopen?
Er is nog wel een leuke uitdaging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |