PTTquote:Op woensdag 11 september 2024 20:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha geen idee
PostNL had het moeten zijn
Er gaat tegenwoordig nogal eens wat fout met PostNL. Aangetekend versturen is geen garantie dat het goed gaat is mijn ervaring. En helaas jouw ervaring ook nu.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Jawel, daar werd het steeds als onderweg aangemerkt
Ja ja eerst alles terug lezen, dan pas reagerenquote:
Kan jij al wel lezen?quote:Op woensdag 11 september 2024 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja eerst alles terug lezen, dan pas reageren
En het is ook al zo vroeg donkerquote:
Mooie posttijd.quote:Op donderdag 12 september 2024 00:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En het is ook al zo vroeg donkerDe herfst komt eraan
Mijn ervaringen waren ook al wat slechter dan een paar jaar geleden met andere pakjes. Ik vind het al vreemd dat er geen berichtje meer komt als men is langs geweest maar dit is wel weer een graadjes vreemder eigenlijk.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Er gaat tegenwoordig nogal eens wat fout met PostNL. Aangetekend versturen is geen garantie dat het goed gaat is mijn ervaring. En helaas jouw ervaring ook nu.Ik maak het nogal eens mee via m'n werk. Staat het als bezorgd, persoon heeft niets ontvangen, en ineens blijkt het toch weer onderweg en naar een heel ander adres en uiteindelijk komt het een week later toch bij de juiste persoon. Een van de vele voorbeelden. Er gebeuren rare dingen.
Heeft wel goed de vaart er inquote:Op donderdag 12 september 2024 07:04 schreef pullup het volgende:
Die rent wel grappig![]()
[ afbeelding ]
Hahaha ja. Eigenlijk is schattig een beter woord.quote:Op donderdag 12 september 2024 07:04 schreef pullup het volgende:
Die rent wel grappig![]()
[ afbeelding ]
Hey heerquote:
Heb er een op zolder staan en al zeker meer dan 15 jaar niet gebruiktquote:
Ik heb er eentje op zolder staan, en meer dan 15 jaar gebruiktquote:Op donderdag 12 september 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er een op zolder staan en al zeker meer dan 15 jaar niet gebruikt
20 jaar of zoquote:Op donderdag 12 september 2024 09:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er eentje op zolder staan, en meer dan 15 jaar gebruikt
Nouja, geen flauw idee hoe oud ie is, maar hij heeft een mooi leven gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |