Uit Wolvegaquote:
Fout bij Postnl Lijkt me, kun je daar contact mee opnemen?quote:
Ik rij er morgen langs, moet ik even aanbellen met mijn drakenspuwvuur?quote:
Ja dat is inderdaad wat ik nu ga doenquote:Op woensdag 11 september 2024 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Fout bij Postnl Lijkt me, kun je daar contact mee opnemen?
Moet je wel het Track en Trace nummer hebben en ook melden meerdere malen bij het afhaalpunt te zijn geweest.
Misschien krijg je dan een verzendlabel zodat het kosteloos nogmaals verstuurd kan worden
Je gaat zijn pakketje bbq'en?quote:Op woensdag 11 september 2024 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik rij er morgen langs, moet ik even aanbellen met mijn drakenspuwvuur?
Wat een top planquote:Op woensdag 11 september 2024 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik rij er morgen langs, moet ik even aanbellen met mijn drakenspuwvuur?
Lijkt mij ook.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Fout bij Postnl Lijkt me, kun je daar contact mee opnemen?
Moet je wel het Track en Trace nummer hebben en ook melden meerdere malen bij het afhaalpunt te zijn geweest.
Misschien krijg je dan een verzendlabel zodat het kosteloos nogmaals verstuurd kan worden
Het gebeurd hier ook af en toe (Ik heb een webwinkel) dat een klant compleet vergeet het pakketje op te halen, meestal is het dan geen probleem om nogmaals verzendkosten te betalen.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad wat ik nu ga doenEn anders kost het me dus nu 2 x de verzendkosten, overlaaf ik wel maar het is wel stupide zo
Maar dan kan jij aantonen dat de fout bij de klant ligt.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Het gebeurd hier ook af en toe (Ik heb een webwinkel) dat een klant compleet vergeet het pakketje op te halen, meestal is het dan geen probleem om nogmaals verzendkosten te betalen.
Maar in dit geval lijkt het me niet aan vergeten op te halen te liggen, je bent er immers een aantal keer geweest.
En normaal hoort dit wel door de verzender gedaan te worden, maar mp is geen webwinkel, dus kan daar geen ervaring mee hebben.
Ik kan dan zien of het pakje klaar om op te halen ligtquote:Op woensdag 11 september 2024 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dan kan jij aantonen dat de fout bij de klant ligt.
Tja, als de verkoper het netjes verstuurd heeft maar het toch retour heeft gekregen dan kan hij er verder ook niets aan doen natuurlijk, maar 'dreigen' is dan ook niet nodig natuurlijk.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zo'n betaalverzoekje.
Ik heb het niet aangeboden gekregen. Heb gecheckt bij waar men het normaal aflevert als ik niet thuis ben.
Niet aanwezig bij dat afgiftepunt
Postnl gebeld en die zeiden dat alleen de afzender om onderzoek kan vragen
Verzender bericht en die kreeg van PostNL te horen dat het op het afhaalpunt lag
Ik op het afhaalpunt het nog maar eens gevraagd, niks dus![]()
Nog maar eens bij Postnl geklaagd niks gehoord verder tot het blijkbaar alsnog op magische wijze weer bij die afzender is terecht gekomen.
Die heeft het ding weer en kan er ook niks aan doen maar ik vind het wel naar dat hij dreigt het op mp te zetten als ik niet die verzebdkosten opnieuw betaal dus
Officieel moet de verzender contact met de vervoerder opnemenquote:Op woensdag 11 september 2024 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, als de verkoper het netjes verstuurd heeft maar het toch retour heeft gekregen dan kan hij er verder ook niets aan doen natuurlijk, maar 'dreigen' is dan ook niet nodig natuurlijk.
Wat PostNL zegt klopt niet helemaal. Omdat JIJ via MP PostNL betaald hebt ben jij hun klant, en hoor jij dus wel het onderzoek aan te vragen.
Niet als de ontvanger de klant is. Is mijn ervaring.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Officieel moet de verzender contact met de vervoerder opnemen
O je hebt ook een webwinkel?quote:Op woensdag 11 september 2024 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Niet als de ontvanger de klant is. Is mijn ervaring.
Wat Drakin zegt beweerden ze inderdaad ook.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Niet als de ontvanger de klant is. Is mijn ervaring.
#metooquote:
Klinkt als een luie bezorger die geen zin meer had om het pakketje af te leveren.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik verstuur en ontvang jaarlijks tientallen pakketjes via MP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |