Leuk, veel plezier alvast.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond september vorige week ook leuk, volgende week ga ik een weekend naar mijn dochter in Arnhem, dan is het gelukkig een stuk droger dan nu.
Ik wil deze katquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
Krijg je, als er GEEN nananas opzit
[ afbeelding ]
Thanks, dat weekend zijn er allerlei Airborne activiteiten.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leuk, veel plezier alvast.
Cool, mag ik mee?quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks, dat weekend zijn er allerlei Airborne activiteiten.
Dank je wel alvast!quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
@:Deisyy veel plezier bij je dochter in Arnhem!
LOLbroek.. je hebt hoogtevreeshquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou hoor.quote:
Dat gaat nog even door inderdaad!quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuke fotoquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
SBE bij de airborne dagen in 1984.
Leuk om te zien zeg!quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
We leerden op vakantie Engelsen kennen en haar vader had in Arnhem gevochten. Als hij in Nederland was en op de snelweg een bordje Arnhem zag begon hij al te trillen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat gaat nog even door inderdaad!
Gaaf! Mooi plaatje!quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hebben wij Nijmegenaren nog steedsquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We leerden op vakantie Engelsen kennen en haar vader had in Arnhem gevochten. Als hij in Nederland was en op de snelweg een bordje Arnhem zag begon hij al te trillen.
Leuk!quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat hebben wij Nijmegenaren nog steeds
Alleen wij zijn er nog.quote:
En voor moederdag een juwelendoosje van een sigarenkistje.quote:
Daar hoefde ik ze nou net weer niet voor te makenquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar hoefde ik ze nou net weer niet voor te maken
Vaderdag was al snel geen ding meer
quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar hoefde ik ze nou net weer niet voor te maken
Vaderdag was al snel geen ding meer
Of vlechten met heel zout brooddeeg wat gebakken werd en dan beschilderen.quote:
En toch stiekem even proevenquote:Op dinsdag 10 september 2024 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of vlechten met heel zout brooddeeg wat gebakken werd en dan beschilderen.
quote:
Met een oud overhemd van je vader aan die je achterstevoren moest dragen om je kleren niet vies te maken.quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
Of dat geknoei met natte kranten om iets te maken .......
Dat weet ik dan niet meer, volgens mij ging ik gewoon viesquote:Op dinsdag 10 september 2024 23:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met een oud overhemd van je vader aan die je achterstevoren moest dragen om je kleren niet vies te maken.
Was ook voornamelijk bij verven ook al was het waterverf.quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat weet ik dan niet meer, volgens mij ging ik gewoon vies
Een dienblad met lucifers, waar dat op sloeg weet ik niet. En gelaktquote:Op dinsdag 10 september 2024 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En voor moederdag een juwelendoosje van een sigarenkistje.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was ook voornamelijk bij verven ook al was het waterverf.
Toen waren vaders en moeders nog blij met wat je geknutseld had. Nu moet je iets geven wat min. 100 euro kost.quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Een dienblad met lucifers, waar dat op sloeg weet ik niet. En gelakt
Ik weet wel dat ik ooit een soort kerstster gemaakt had van karton. Die heeft tot zijn dood aan mijn vaders werkbank gehangen. De rest van die meuk heb ik nooit meer gezien.quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen waren vaders en moeders nog blij met wat je geknutseld had. Nu moet je iets geven wat min. 100 euro kost.
Zo liefquote:Op dinsdag 10 september 2024 23:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen waren vaders en moeders nog blij met wat je geknutseld had. Nu moet je iets geven wat min. 100 euro kost.
Mijn moeder heeft ook altijd mijn knutselwerkjes gehouden en gebruikt.quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik ooit een soort kerstster gemaakt had van karton. Die heeft tot zijn dood aan mijn vaders werkbank gehangen. De rest van die meuk heb ik nooit meer gezien.
Moet dat ja?quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je de commercie moet geloven wel.quote:
He, de eerste kerstreclame was net al op tvquote:Op woensdag 11 september 2024 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je de commercie moet geloven wel.
"Normaal" gesproken begon het met pepernoten maar het Sinterklaasfeest is ook al helemaal verkloot.quote:Op woensdag 11 september 2024 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, de eerste kerstreclame was net al op tv
Nu nog een pizza.quote:Op woensdag 11 september 2024 00:17 schreef drakin het volgende:
* drakin Legt stiekem ananas op pozza
pozzaquote:
Igg, eet smakelijk.quote:
Ik heb al gegeten, het ligt op de pozza van Marcquote:
Ik zit aan mijn bedje te denken.quote:
Je doet maar lekker, moet nuchterblijven dus voor mij helaas geen koffie vanmorgenquote:
Hoe krijgen ze dat voor elkaar.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:58 schreef chufi het volgende:
Oops ...kapotte bruggetje in Dresden
Dat zijn ze nog aan het onderzoekenquote:Op woensdag 11 september 2024 11:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze dat voor elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |