Misschien dat'ie de Fillipijnen weer kan bezetten en daar dan auto's kan laten bouwen.quote:
Dat jij dat niet gelooft verbaasd mij niks. Je hebt wel vaker getoond zwaar te overschatten hoevel Republikeinen binnen te halen zijn en te onderschattten hoe disenfranchised stemmers die erg links zijn zich voelen. Ik zou mijn stem niet door een Cheney endorsement veranderen. Maar die zijn er zeker.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:55 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tja dat jij dat denkt verbaast me niets ....
Hij geeft toch als reden de verkiezing proberen te stelen. Dus tot toen was hij nog okay met Trump. Maar dat proberen te stelen is ook al wel een tijdje terug.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het zijn kennelijk mensen met allerhande walgelijke denkbeelden, maar wel mensen die geloven in de macht van de bevolking om te mogen stemmen.
Hoe bedoel je trouwens 4 jaar? 2016-2020? 2020-2024?
Ach, ja joh. Tijdje terug. Zand erover. Je moet vooral geen ouwe koeien uit de sloot halen, hè... maar goed, wel netjes dat je dat toegeeft. Niet netjes om te doen nee, maar goed... Tijdje terug alweer. Verder niet meer naar omkijken.quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hij geeft toch als reden de verkiezing proberen te stelen. Dus tot toen was hij nog okay met Trump. Maar dat proberen te stelen is ook al wel een tijdje terug.
[..]
Misschien kunnen we meteen van de gelegenheid gebruik maken hoe hij denkt over Trumps coup poging waar de Cheneys een uitgesproken mening over hebben?quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat jij dat niet gelooft verbaasd mij niks. Je hebt wel vaker getoond zwaar te overschatten hoevel Republikeinen binnen te halen zijn en te onderschattten hoe disenfranchised stemmers die erg links zijn zich voelen. Ik zou mijn stem niet door een Cheney endorsement veranderen. Maar die zijn er zeker.
Lees anders een keer zon draadje ofzo
https://www.reddit.com/r/(...)k_cheney_voting_for/
Nou kan het best dat alle conservatives op askconservatives Larpen. Maar zoals ik de Trumpfans ook van Fok! ken, die lopen echt niet achter zon Cheney aan in plaats van Trump. @:Chivaz, vind jij een Cheney endorsement een goede reden om op Harris te stemmen?
[..]
Hij geeft toch als reden de verkiezing proberen te stelen. Dus tot toen was hij nog okay met Trump. Maar dat proberen te stelen is ook al wel een tijdje terug.
Maar iemand als @Chivaz vindt niks een goede reden om op Harris te stemmen. Het gaat natuurlijk om de groep Republikeinen die anti-Trump is maar voor wie stemmen op een Democraat net een te grote drempel is.quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat jij dat niet gelooft verbaasd mij niks. Je hebt wel vaker getoond zwaar te overschatten hoevel Republikeinen binnen te halen zijn en te onderschattten hoe disenfranchised stemmers die erg links zijn zich voelen. Ik zou mijn stem niet door een Cheney endorsement veranderen. Maar die zijn er zeker.
Nou kan het best dat alle conservatives op askconservatives Larpen. Maar zoals ik de Trumpfans ook van Fok! ken, die lopen echt niet achter zon Cheney aan in plaats van Trump. @:Chivaz, vind jij een Cheney endorsement een goede reden om op Harris te stemmen?
[..]
Er is ook een groep (geen idee hoe groot die eigenlijk is) Amerikanen die überhaupt geen vertrouwen meer hebben in dat systeem - geef ze eens ongelijk - en daarom maar gewoon helemaal niet stemmen. Zeker als je in een staat woont waar de uitslag voor de presidentsverkiezingen eigenlijk al vaststaat; waarom zou je dan ook eigenlijk (andere verkiezingen daargelaten). Daar valt nog wat te winnen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 02:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar iemand als @:Chivaz vindt niks een goede reden om op Harris te stemmen. Het gaat natuurlijk om de groep Republikeinen die anti-Trump is maar voor wie stemmen op een Democraat net een te grote drempel is.
2020 was bizar. Of wat bedoel je?quote:Op zaterdag 7 september 2024 02:27 schreef JAM het volgende:
2020, opkomst 66.8%
2016, opkomst 55.7%
2012, opkomst 54.9%.
Dat zijn toch vreemde cijfers.
Dat het überhaupt bizar is dat die opkomst zo laag is; of beter gesteld, dat ze daar een volkomen achterlijk systeem hebben waar wellicht iets voor te zeggen viel in een tijd dat er praktisch iets voor te zeggen viel om iemand met paard en wagen naar Washington te sturen om iemand tot president te verkiezen, maar vandaag de dag kan dat gewoon niet uit.quote:Op zaterdag 7 september 2024 02:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
2020 was bizar. Of wat bedoel je?
Knetter-, knetter-, knettertjegek.quote:
Totaal gestoord zeg maar:quote:
VEERTIG miljoen mensen stemmen niet.quote:Op zaterdag 7 september 2024 02:24 schreef JAM het volgende:
[..]
Er is ook een groep (geen idee hoe groot die eigenlijk is) Amerikanen die überhaupt geen vertrouwen meer hebben in dat systeem - geef ze eens ongelijk - en daarom maar gewoon helemaal niet stemmen. Zeker als je in een staat woont waar de uitslag voor de presidentsverkiezingen eigenlijk al vaststaat; waarom zou je dan ook eigenlijk (andere verkiezingen daargelaten). Daar valt nog wat te winnen.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 05:21 schreef AnneX het volgende:
Nadenkertje!
De beste vriend van Michelle Obama:
[ x ]
Bestaan die nog? Liz Cheney is 2 jaar geleden weggevaagd in haar primary. Haar vader sprak vlak daarvoor praktisch dezelfde woorden (minus het stemmen voor een Democraat uiteraard):quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het trekt juist Republikeinen aan die nog nooit op een Democraat gestemd hebben maar Trump ook als gevaar zien voor de democratie.
Dat 'minus het stemmen voor een democraat' en dat het hier gaat om de presidentsverkiezingen zelf in plaats van een primary van zijn dochter, dat is een nogal een verschil. Zeg maar gerust, een bijzonder aanzienlijk, bijzonder significant verschil.quote:Op zaterdag 7 september 2024 07:47 schreef Naqin het volgende:
[..]
Bestaan die nog? Liz Cheney is 2 jaar geleden weggevaagd in haar primary. Haar vader sprak vlak daarvoor praktisch dezelfde woorden (minus het stemmen voor een Democraat uiteraard):
[ x ]
Nee een Cheney endorsement zal echt weinig mensen overtuigen om op Harris te stemmen. De conservatieven die dit geweldig vinden zouden sowieso al niet stemmen op Trump.quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
[..]
Onderbelicht zegt hij, in tegenstelling tot de moordaanslag op Trump is dit gewoon 4 jaar in het nieuws geweest.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Naast dat verkiezingen doorgaans over het midden worden gewonnen (elke middenstem telt voor 2 immers). Dick Cheney geeft aan dat het is vanwege Trumps coup poging, wat nog steeds imho echt onderbelicht is. Niet vanwege Harris' beleid.
Onder normale omstandigheden wel ja, maar als je al hebt gezegd dat Trump de grootste dreiging voor de VS ooit is en dat je alles zult doen om hem te stoppen.. dan is het ineens niet zo bijzonder meer. En sinds de Jan 6 Committee hebben de Cheneys toch 'verrader van de partij' aan hun kont hangen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 08:43 schreef JAM het volgende:
[..]
Dat 'minus het stemmen voor een democraat' en dat het hier gaat om de presidentsverkiezingen zelf in plaats van een primary van zijn dochter, dat is een nogal een verschil. Zeg maar gerust, een bijzonder aanzienlijk, bijzonder significant verschil.
Ja zo kan ik het ook.quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kamala Harris carriere:
Harris graduated from Howard University and the University of California, Hastings College of the Law. She began her law career in the office of the district attorney (DA) of Alameda County, before being recruited to the San Francisco DA's Office and later the city attorney of San Francisco's office. In 2003, she was elected DA of San Francisco. She was elected attorney general of California in 2010 and reelected in 2014. Harris was the first woman, African American, and Asian American to hold these offices in the state's history.
Harris served as the junior U.S. senator from California from 2017 to 2021.
Donald Trump carriere:
6 faillisementen, een lading rechtszaken reikende van verkrachting tot fraude waar geen einde aan komt.
Wie oh wie is er beter gekwalificeerd voor President hier?
Die zijn er inderdaad niet, ik vind Harris een van de meest neppe politici die ik ooit heb gezien. Iemand die misbruik maakt van haar macht als politica die tijdens gewelddadige rellen rustig geld in gaat zamelen om relschoppers op vrije voeten te krijgen moet heel ver van de macht vandaan gehouden worden.quote:Op zaterdag 7 september 2024 02:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar iemand als @:Chivaz vindt niks een goede reden om op Harris te stemmen. Het gaat natuurlijk om de groep Republikeinen die anti-Trump is maar voor wie stemmen op een Democraat net een te grote drempel is.
Dat Cheney al 4 jaar 'okay' met Trump is kan je al helemaal niet trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |