Jemig, ja.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, misschien 15. Niet veel ouder hoor. Was ook al 20 jaar geleden
Liever vegetarisch saucijzenbroodje bij Transaviaquote:
Hoe oud ben jij inmiddels? Mid/Eind 20?quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jemig, ja.
Werken met mensen die in de regel 5 tot 10 jaar jonger zijn dan ik, heerlijk man.
26, makker.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij inmiddels? Mid/Eind 20?
Heb geen drank in huisquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:15 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik heb net 300 ml rum en 500 ml cola gemengd.
Doe je mee met drinken Chevy?
@Bezsen blijft een jongen van het sentiment.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:24 schreef Fok-it het volgende:
Erg mooi dat user @:Bezsen als de kosmopoliet die hij is de McKroket een warm hart toedraagt
Kan de beste overkomenquote:
Weet ik veel. Ik zeg altijd maar "Ik ben een slaaf van het systeem"quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:29 schreef Aberkullie het volgende:
Werkt hij bij de Mac?
Waarom gebruiken jullie saus met MELK voor op de Beyond Meat burger, sukkels
Wat doe jij als vegan bij de Macquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:29 schreef Aberkullie het volgende:
Werkt hij bij de Mac?
Waarom gebruiken jullie saus met MELK voor op de Beyond Meat burger, sukkels
zij is al heel heel heel lang afquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doe jij als vegan bij de Mac![]()
![]()
![]()
Ga lekker soja vreten, van het vlees blijf je AF!!
nog een conformist daar hebben we er nog niet genoeg van hierquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik zeg altijd maar "Ik ben een slaaf van het systeem".
Dan praat ik wel tegen mijzelfquote:
Bek houden, wij houden van dieren.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doe jij als vegan bij de Mac![]()
![]()
![]()
Ga lekker soja vreten, van het vlees blijf je AF!!
Kom Tjackaa, ik praat wel met je, jij bent een toffe gozer, soms wat scherpe randjes.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan praat ik wel tegen mijzelf
Hallo Tjacka!
Wat leuk dat je er bent, vriend!
het tjackaquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan praat ik wel tegen mijzelf
Hallo Tjacka!
Wat leuk dat je er bent, vriend!
Hallo vriendquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
het tjacka
hoe gaat het makker
ik hoop dat ajax - uuuuuu doorgaatquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hallo vriend
Goed was wat druk afgelopen tijd
lekker druk bezig blijvenquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hallo vriend
Goed was wat druk afgelopen tijd
Goedquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:40 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Kom Tjackaa, ik praat wel met je, jij bent een toffe gozer, soms wat scherpe randjes.
Hoezoquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:43 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
ik hoop dat ajax - uuuuuu doorgaat
Voor mij is de ajax pauze wel lekkerquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
lekker druk bezig blijven![]()
is goed voor je gemoed
Je bent ook een stuk vriendelijker de laatste tijd.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Voor mij is de ajax pauze wel lekker
dan drink ik minder
ben al erg lang niet meer dronken geweest eigenlijkquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Voor mij is de ajax pauze wel lekker
dan drink ik minder
Niet zo gek, ging gewoon op de oude tour verder. Dat je SC verwisseld, maar dan nog steeds hetzelfde gedrag laat zien. Tja...quote:
Dat zou geen verband met elkaar hebben denk ik.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Je bent ook een stuk vriendelijker de laatste tijd.
Hoezoquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:47 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
heb kaartjes voor die gore wedstrijd
doordeweeks kan ik bijna nooit
Knap van je. Jij lijkt mij ook een lieve jongen, beetje nerdy, maar zonder scherpe kantenquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ben al erg lang niet meer dronken geweest eigenlijk
Hoop het ook voor je maat.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:43 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
ik hoop dat ajax - uuuuuu doorgaat
Behalve zijn ruige baard inclusief motorquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Knap van je. Jij lijkt mij ook een lieve jongen, beetje nerdy, maar zonder scherpe kanten
nou heb wel zin om weer even bezopen te zijn op zichquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Knap van je. Jij lijkt mij ook een lieve jongen, beetje nerdy, maar zonder scherpe kanten
Dus ook een kleine piemelquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve zijn ruige baard inclusief motor
Je hebt hem zeker nog nooit ontmoetquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb jij ook een ruige baard tegenwoordig dan?quote:
nee er groeit niksquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij ook een ruige baard tegenwoordig dan?
Pussy.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou heb wel zin om weer even bezopen te zijn op zich
maar niet alleen
Jammer dat je niet hier woont, hadden we samen kunnen drinkenquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou heb wel zin om weer even bezopen te zijn op zich
maar niet alleen
nee kloptquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt hem zeker nog nooit ontmoet
ja moeten ze even betaalbare woning naast je bouwenquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat je niet hier woont, hadden we samen kunnen drinken
Er zijn in Dorp en Dijk veel nieuwe woningen gebouwd de laatste jaren. Gaan nu sociale huur woningen bijkomen aan de rand.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja moeten ze even betaalbare woning naast je bouwen
Daar gaat de wijk.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaan nu sociale huur woningen bijkomen aan de rand.
Dan kwam ik ookquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat je niet hier woont, hadden we samen kunnen drinken
haha wat ben je ook een geil meisje af en toequote:
hele rare praatquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
haha wat ben je ook een geil meisje af en toe
denk niet dat je een keer kwam
Oh jaquote:
Dat moeten af en toe behoorlijk lege FOK!-paginas zijn bij jouquote:
Ik zie Flip, kaneel, mortaxx en jou en af en toe een verdwaalde sukkelquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat moeten af en toe behoorlijk lege FOK!-paginas zijn bij jou
Thanks goat.quote:
Lekker rustigquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat moeten af en toe behoorlijk lege FOK!-paginas zijn bij jou
Doug is niet mij, als je dat denkt.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:53 schreef Fok-it het volgende:
Ah Doug gaat elk bericht van de SC liken. Waar hebben we dat eerder gezien
Oh wacht bij John
Wat een toeval
LekkEr LuncHen
Haha ben je er nu al achterquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:53 schreef Fok-it het volgende:
Oh wacht bij John
Wat een toeval
LekkEr LuncHen
ik ben eend112quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:53 schreef Fok-it het volgende:
Oh wacht bij John
Wat een toeval
LekkEr LuncHen
gewoon naar hun eigen forum gaan zoals ze in VBL ooit dedenquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:55 schreef Tjacka het volgende:
@:fok-it
kan je doorgeven aan aber dat ik het jammer vind dat ik op ignore sta
Je doet me teveel eer aan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:56 schreef Aberkullie het volgende:
Zoon John, Argo, boze latief, eend, loopeend, doug heffernan, abid-meher, sfancta
mikeytt, benhorse, dries4ever, bonanza, snodesnuiter, he-manquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:56 schreef Aberkullie het volgende:
Zoon John, Argo, boze latief, eend, loopeend, doug heffernan, abid-meher, sfancta
Waarom praat je zo tegen mij Fok-It?quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:58 schreef Fok-it het volgende:
K
[..]
Zoiets zal het wel zijn ja
Goh dan kan je toch ook maar beter een kogel door je kop jagen als dat je leven is he
Ze speelt gewoon hard to get.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:55 schreef Tjacka het volgende:
@:fok-it
kan je doorgeven aan aber dat ik het jammer vind dat ik op ignore sta
Goedzoquote:
ja alles welquote:
Jaquote:
Ik denk dat het goed is dat je kiest voor een gelijkwaardige relatie. Anders heb je een vrouw die zo weg is, zodra jullie gelijkwaardig zijn. Lekker bezig.quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:41 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Ja
Vrouwen moeten mij niet en zij is begin dertig komt van buiten de EU en sinds een jaartje woonachtig in nl
Ze is wel super aardig enzo maarja wel tekenend dat een sukkel als ik alleen bij dergelijke types een kans maak ze heeft veel te winnen natuurlijk en ik heb liever iets gelijkwaardigs
Ik liep veel te hard van stapel dat ik eindelijk een keer bevestiging kreeg van een vrouw
ik heb er allemaal geen zin meer in
Geweldigprachtigquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:11 schreef Abid-Meher het volgende:
@:chevycaprice
Zou graag jouw analyse willen op dit stukje:
Ik, ik ben er nog steeds
Jij nu al een jaar niet meer
Hoe heb jij jouw weg gevonden?
En of hij je met geluk vervulde toen je eindelijk beneden was
In honderd jaar praten er geen honderd mensen meer over mij
En geen honderd mensen praten vandaag nog over jou
Ik, ben bijna de enige die nog spreekt
Want als jouw naam valt, verstommen alle woorden in de ruimte zoals het klavier
Is dit leven slechts een spel
Speel ik alleen mee, om ooit ten onder te gaan
Ik ben slecht in verliezen
Jij hebt verloren, misschien de wil
En zo besloten gewoon op te geven
Voor sommigen lijkt dit leven plezier dat hen naar God leidt
En anderen zoals wij, worden een leven lang naar het schavot geleid
Jij sprong met je hoofd vooruit eruit
Ik ga met opgeheven hoofd
LOVEquote:Op vrijdag 6 september 2024 22:26 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Bedankt goated beast. Hou van jou no homo
Nog niet bro. We zijn bezig!quote:
Dacht dat je in het vierde jaar zat vorig jaar. Is dit jaar het vierde jaar?quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog niet bro. We zijn bezig!
Het komt goed. Net zoals alles. Love conquers everything!quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:24 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dacht dat je in het vierde jaar zat vorig jaar. Is dit jaar het vierde jaar?
Jij bent een beest wou dat i kje kon helpen brada.
Ik geloof in je vriend, maar werken daarna wordt moeilijk, maar jij kan hetquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het komt goed. Net zoals alles. Love conquers everything!
Kan. Maar wil ook wel in een fabriek werken of zo. Lijkt me ook wel lachenquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:35 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik geloof in je vriend, maar werken daarna wordt moeilijk, maar jij kan het
Ben wel benieuwd wat voor studie je doet. Mag ik dat in DM vragen? Zeg ik je wat ik heb gedaan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan. Maar wil ook wel in een fabriek werken of zo. Lijkt me ook wel lachen
vette muziekquote:Op vrijdag 6 september 2024 22:08 schreef FlippingCoin het volgende:
@:VseslavBotkin wat vind je van king crimson
ja dit dusquote:
Stationquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:32 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Lekker maat, waar gaat hij heen?
Ben even te druk met mijn @Viesdik accountquote:Op zaterdag 7 september 2024 12:05 schreef Questular het volgende:
Doug je zit op je verkeerde account mijn berichten te liken.
Tig accounts hebbenquote:Op zaterdag 7 september 2024 14:02 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ben even te druk met mijn @:viesdik account
Zelfs Hitler had een baan!!!!!!quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:14 schreef Bezsen het volgende:
Zelfs HalperNL vindt iedere 6 maand zonder nadenken nieuwe baan om z'n roesjes weer na te kunnen jagen
jiiquote:
Jij bent vanaf nu mijn vijandquote:
JaapGoatquote:
Brachten ze de gouden kooi maar eens terug met boeiende mensenquote:
Met de sc.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Brachten ze de gouden kooi maar eens terug met boeiende mensen
quote:
Fokkie als eerste weg, die kan niet met de anderen omgaan.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Zou een mooie janboel worden
Wie zal er winnenquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie als eerste weg, die kan niet met de anderen omgaan.
Oke nouja die gun ik het nog welquote:
Ziekquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nieuwe youtube video al op 10 views. Goating stuff.
En wij kennen elkaar zo goedquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie als eerste weg, die kan niet met de anderen omgaan.
walgelijke conformist!quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:32 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb al beginnend Terror Jaap formaat![]()
Al ben ik niet schaamteloos genoeg om door mijn eigen kots te rollen
beter een conformist dan een zionist!! @Bezsenquote:
Beter homo dan zionistquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
beter een conformist dan een zionist!! @:Bezsen
rangschik voor ons:quote:
Naziquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
rangschik voor ons:
homo nazi politieagent terrorist zionist jood belg werkeloos psychopaat
Wil jij beweren dat je je rust bewaart in een huis met capu, john en scrup?quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wij kennen elkaar zo goed
Met wie heb ik ruzie gehad in het echte leven?
Denk dat ik wel goed ga met Scrup.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil jij beweren dat je je rust bewaart in een huis met capu, john en scrup?
Lol
LMAO even.
zou uitlopen in een meervoudige moordpartijquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat ik wel goed ga met Scrup.
Capu wordt een hele hoop ooggerol als hij over iets serieus wilt beginnen
John wordt wel een probleem ja. Dat zou helaas een goede Gouden Kooi deelnemer zijn. Echt zo'n zuiger die je het huis maar niet uit krijgt
Dit is een goed stel hoorquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:47 schreef Bezsen het volgende:
Tijd om het elftal te zien die de komende jaren met hand en tand door user @:fok-it verdedigd zal worden.
In FM zijn ze 4de van de wereld en WK-finale van 2026 gehaald.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:47 schreef Bezsen het volgende:
Tijd om het elftal te zien die de komende jaren met hand en tand door user @:fok-it verdedigd zal worden.
Oh, moeten ze vandaag weer?quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:47 schreef Bezsen het volgende:
Memmie nu lekker naar Braziliëquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In FM zijn ze 4de van de wereld en WK-finale van 2026 gehaald.
Memphis record gehaald. En Emegha wordt de volgende. 38 goals in 38 wedstrijden waar Memphis er 100 voor nodig had voor 51
Dickie niet best begonnen las ikquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel Suriname, Indonesië en Curacao gevolgd.
Die blijft voor de KNVB altijd een optiequote:Op zaterdag 7 september 2024 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dickie is dan ook 15 jaar over datum.
Dat zijn wel niet de moeite-cijfers jaquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Onderzoek gelezen, AI heeft een productiviteitsboost* van 26% bij software ontwikkelaars met een ongelijke verdeling naar senioriteit. Schoolverlaters hebben er veel meer aan en seniors veel minder.
Nog niet heel indrukwekkend.
Gravenberch en Simons op middenveld ziet er wel dikke prima uit hoorquote:
Nog niet overtuigend nee, was wel in eind 2022 maar volgens mij is er met dit model nog nauwelijks noemenswaardige verbetering doorgevoerd.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn wel niet de moeite-cijfers ja
Die Simons hoort echt bij de meest overschatte spelers ooit. Die mag de schoenen van Gravenberch niet strikken.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gravenberch en Simons op middenveld ziet er wel dikke prima uit hoor
Ja je hebt iets van 5 levels qua AI niveau toch, en dit was dan level 2.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nog niet overtuigend nee, was wel in eind 2022 maar volgens mij is er met dit model nog nauwelijks noemenswaardige verbetering doorgevoerd.
De kosten om zo ver te komen qua trainig zijn vele honderden miljoenen geweest.
Straks komt de commissie Mijnals aankakken met Fraser.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die blijft voor de KNVB altijd een optie
Wat is dit voor memequote:Op zaterdag 7 september 2024 21:19 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Die Simons hoort echt bij de meest overschatte spelers ooit. Die mag de schoenen van Gravenberch niet strikken.
Voormalig keelgrijper Fraserquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Straks komt de commissie Mijnals aankakken met Fraser.
Nee johquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Straks komt de commissie Mijnals aankakken met Fraser.
Ik weet niet wat voor model dit is met 5 levels, maar ze zijn door veruit de grootste dataset heen in deze niche(open source code en stack overflow)quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je hebt iets van 5 levels qua AI niveau toch, en dit was dan level 2.
Mag je hopen dat Gio niet in z’n miljoenen contract zit nogquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh
Dan wordt het Gio, wat ik wel acceptabel zou vinden. Wel heel veilig
Liever Bosz
Paar jaar terug werd hij nog genoemd. Nu kan hij er ineens niks meer van. Gek.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh
Dan wordt het Gio, wat ik wel acceptabel zou vinden. Wel heel veilig
Liever Bosz
Gio nu goed bezig hoor in besiktasquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paar jaar terug werd hij nog genoemd. Nu kan hij er ineens niks meer van. Gek.
Gio heeft tijd weinig gedaan. Maar is wel veilige softe keuze die niks gaat bewerkstelligen.
Nee dat is oranjequote:
Blauwquote:
Ja wat dacht jij dan? De halve finale van het WK?quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:32 schreef Bezsen het volgende:
Schijnbaar is dit voor de nations league????
Kwalificatiequote:Op zaterdag 7 september 2024 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wat dacht jij dan? De halve finale van het WK?
quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:35 schreef Fok-it het volgende:
Bij user @:Bezsen is niet alleen de helft van zijn ballen verwijderd!
Welkequote:Op zaterdag 7 september 2024 21:36 schreef Fok-it het volgende:
Wel een droevige goaltune trouwens zeg.
Als de Oranje Duivels scorenquote:
Je zat net te kijken tochquote:
Heb geluid op mute want heb kinderen in de kamer slapendquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zat net te kijken toch
Een of andere remix van wij houden van oranje
Ben even afgehaakt moest mijn bed nog opmakenquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wat dacht jij dan? De halve finale van het WK?
moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:40 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nazi
Psychopaat
Werkloos
Belg
Politieagent
Terrorist
Jood
Zionist
Daar hebben ze een kwartier pauze voor makkerquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ben even afgehaakt moest mijn bed nog opmaken
Gelijk extreem felquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:53 schreef Aberkullie het volgende:
Ik ga the prozac nation lezen. Met jullie kutvoetbal
Noooquote:
ja best wel sickquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:49 schreef Fok-it het volgende:
@:KenofLyoko4
15 uur geleden
He said he hadn’t done a video in almost 2 years…he filmed enough backlog of videos to keep up entertainment, concern, and controversy for all that time. Dude is fucking genius.
wtf
haha ja denk dat bijna iedereen wel dacht dat die zich dood zou vreten aan die mukbang onzinquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow, deze zag ik niet aankomen.
Ik was benieuwd naar de crossover episode bij doctor Now.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
haha ja denk dat bijna iedereen wel dacht dat die zich dood zou vreten aan die mukbang onzin
Dit moet thebradge ook doenquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:49 schreef Fok-it het volgende:
@:KenofLyoko4
15 uur geleden
He said he hadn’t done a video in almost 2 years…he filmed enough backlog of videos to keep up entertainment, concern, and controversy for all that time. Dude is fucking genius.
wtf
Dat dit nog bestaat zeg.quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:02 schreef Bezsen het volgende:
@:jr-style-93 moet ook terug naar GEE ER TEE DEE
Dat jij nog bestaatquote:
Ja hoor.quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hoe gaat het makker
Af en toe nog een bekkenstootje?
quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Al moet ik er soms ook lafjes overheen.
Prima hoor.quote:
Zozo, gesetteld en wel?quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Al moet ik er soms ook lafjes overheen.
Hoeveel kinderen heb je nu?quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Prima hoor.
Kleine fysieke tegenslag helaas afgelopen week, maar voor de rest mag ik niet klagen
Goed hoorquote:
Jammer dat ie vrouwen aanrande in de clubquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:26 schreef Fok-it het volgende:
Maar jij had altijd al meer potentie dan anderen hier
Beetje aanranding is deel van het procesquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Jammer dat ie vrouwen aanrande in de club
Ouwe vrijster maat.quote:
?????quote:Op donderdag 5 september 2024 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hey @:kanovinnie ga eens van inso diens account af
Hikikomoriquote:
Is dat jouw ideaal?quote:
Wie ga je vermoorden?quote:
#sadquote:
Haha ja dat werpt echt zijn vruchten af!quote:Op zondag 8 september 2024 15:02 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Geintje joh ik ben daar toch voor in therapie
Nee dat lijkt me toch niet het gedroomde leven.quote:
Ik heb het wel eens een paar weken volgehouden, mmorpg life.quote:Op zondag 8 september 2024 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me toch niet het gedroomde leven.
Ik heb nu al koppijn van 3 dagen ziek binnen zitten
Was dat de periode van de pizza op kerstavond?quote:
Nee, dat was mijn junkentijd, toen kwam ik wel weer buiten.quote:Op zondag 8 september 2024 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was dat de periode van de pizza op kerstavond?
Voel me wel beter nu ik mijn medicatie niet meer neemquote:Op zondag 8 september 2024 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja dat werpt echt zijn vruchten af!
Waarom niet vorige week toen waren ze in de aanbieding.quote:Op maandag 9 september 2024 10:06 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
heb zojuist 2 van die gore big city pizzas gekocht
had ik er vorige week behoefte aan?quote:Op maandag 9 september 2024 10:18 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Waarom niet vorige week toen waren ze in de aanbieding.
Is de paus katholiek?quote:Op maandag 9 september 2024 10:19 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
had ik er vorige week behoefte aan?
Ik ben altijd blij als jij mij de goede kant op duwt.quote:
Ben je aan het afkicken van het voordeel menu van snackbar de Schakel?quote:Op zondag 8 september 2024 15:46 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Voel me wel beter nu ik mijn medicatie niet meer neem
Beter dan die keer dat ik je de verkeerde kant op duwde en je van een brug flikkerde.quote:Op maandag 9 september 2024 11:49 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij als jij mij de goede kant op duwt.
Klopt. Nog steeds trauma's maar ik weet dat ik je volgende keer gewoon in de brandnetels kan duwen.quote:Op maandag 9 september 2024 11:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Beter dan die keer dat ik je de verkeerde kant op duwde en je van een brug flikkerde.
Je weet KARPER goed waar ik van afkickquote:Op maandag 9 september 2024 11:49 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ben je aan het afkicken van het voordeel menu van snackbar de Schakel?
Welke oefening?quote:Op maandag 9 september 2024 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag gym geweest. 1 van de oefeningen 7 kilo zwaarder gedaan.
Voel het gelijk.
Lekker bezig makkerquote:Op maandag 9 september 2024 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag gym geweest. 1 van de oefeningen 7 kilo zwaarder gedaan.
Voel het gelijk.
Waaromquote:
Nee. Woensdag ga ik weer!quote:Op maandag 9 september 2024 17:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lekker bezig makker
Heb je al tering grote biceps?
Dat je die metalen staaf boven je hebt en die omlaag trekt. Geen idee hoe die dingen heten joh.quote:
Lat pull down maybe?quote:Op maandag 9 september 2024 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat je die metalen staaf boven je hebt en die omlaag trekt. Geen idee hoe die dingen heten joh.
Ach er zijn hier walgelijkere wezensquote:
Je hoeft van mij niks te doen wat je niet wilquote:Op maandag 9 september 2024 18:47 schreef Aberkullie het volgende:
@:GGMM moet ik Goodnight mommy kijken?
Zoek het uitquote:Op maandag 9 september 2024 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft van mij niks te doen wat je niet wil
Helaas ken ik die film nietquote:Op maandag 9 september 2024 18:53 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Is het nou een goede film of niet
Lekker woke.quote:Op maandag 9 september 2024 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft van mij niks te doen wat je niet wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |