@datismijnmeningquote:Op donderdag 5 september 2024 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na de operatie ook gewoon pijnbestrijding lijkt me toch
Wel erg rigoureus ookquote:Op donderdag 5 september 2024 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof dat Suriname en Indonesië recent wetten hebben gewijzigd. Je moest je Nederlandse nationaliteit opgeven, dat hoeft niet meer.
Geen idee. Ik heb straks officieel 100% meer ballen dan jijquote:Op donderdag 5 september 2024 20:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
@:datismijnmening
wat krijg je als je bal eraf gaat
Wat een nep tranny zegquote:Op donderdag 5 september 2024 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb straks officieel 100% meer ballen dan jij
Als je het mij vraagt zou je alleen mogen spelen voor land met paspoorten die je tijdens geboorte hadquote:Op donderdag 5 september 2024 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, trots belangrijker dan prestaties.
Succes man, hoop het beste voor je. Zwaar klote...quote:Op donderdag 5 september 2024 20:28 schreef Bezsen het volgende:
Helaas is dit feest zondag afgelopen
Wat bedoel je bij geboorte? Sommige landen geven ze automatisch, anderen moet je aanvragen maar heb je wel recht op.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:45 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt zou je alleen mogen spelen voor land met paspoorten die je tijdens geboorte had
Was toch gênant geweest zo’n kalou of Douglas in nl elftal
Of nu matty cash voor Polen
No pun intended.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:53 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Succes man, hoop het beste voor je. Zwaar klote...
Heb je Normal People weleens gezien?quote:
Dat is toch genot als je net weer begonnen bent met het nieuwe seizoenquote:Op donderdag 5 september 2024 21:13 schreef Bezsen het volgende:
wat de kanker het is interlandbreak???
Interlandvoetbal is echt nooit genot buiten eindtoernooien omquote:Op donderdag 5 september 2024 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is toch genot als je net weer begonnen bent met het nieuwe seizoen
Was ook sarcasme maat. Dat gaat helemaal nergens overquote:Op donderdag 5 september 2024 21:14 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Interlandvoetbal is echt nooit genot buiten eindtoernooien om
Vroeger vond ik de kwalificatie nog wel geinig toen nog niet half de wereld zich kwalificeerde.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was ook sarcasme maat. Dat gaat helemaal nergens over
13-0 tegen San Marinoquote:Op donderdag 5 september 2024 21:15 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Vroeger vond ik de kwalificatie nog wel geinig toen nog niet half de wereld zich kwalificeerde.
Interlandaids
Ja was leukquote:Op donderdag 5 september 2024 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Normal People weleens gezien?
Halper al gespot?quote:Op donderdag 5 september 2024 21:17 schreef Bezsen het volgende:
Zit nu in een pattaya discord @:fok-it
About Time?quote:
Oh dan kan ik je niet helpenquote:
Heet jij GGMM???quote:Op donderdag 5 september 2024 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Normal People weleens gezien?
Krijg jij dan gender dysforiequote:Op donderdag 5 september 2024 21:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Video van een bevalling
Abigail is wel leuk, maar dan moet je wel zorgen dat je echt NIKS van het plot of trailers of zelfs filmposters ziet van tevorenquote:
Hee vriendquote:Op donderdag 5 september 2024 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Abigail is wel leuk, maar dan moet je wel zorgen dat je echt NIKS van het plot of trailers of zelfs filmposters ziet van tevoren
Bedankt vriendquote:Op donderdag 5 september 2024 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker
Ik zal aan je denken morgen
Dat zou een mooie plotwending zijn geweest!quote:
Weet ik veel, ik vond dat ik met mijn suggesties eigenlijk al druk genoeg ben geweest om je te helpen deze avond.quote:
Eerder had je zelfs nog borrelnootjes voor haar gehaald. De sfeer is gauw omgeslagen.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik vond dat ik met mijn suggesties eigenlijk al druk genoeg ben geweest om je te helpen deze avond.
Leuk dat hij zegt dat ik absoluut geen filmposter moet kijken en me dan zelf laat googlen waar het te zien isquote:Op donderdag 5 september 2024 21:41 schreef Fok-it het volgende:
Beide films alleen op Pathe Thuis.
Tenzij je Canal+ of MeJane hebt
Leuk dat Aber zo vindingrijk is dat zelf uit te zoeken als ze een vraag heeft
hey @kanovinnie ga eens van inso diens account afquote:Op donderdag 5 september 2024 19:42 schreef Bezsen het volgende:
TT moet #7105 zijn
[..]
Ja cultuurbarbaar
@GGMM is een bijzondere jongen, lief uitgedruktquote:Op donderdag 5 september 2024 21:45 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Leuk dat hij zegt dat ik absoluut geen filmposter moet kijken en me dan zelf laat googlen waar het te zien is
Ik dacht jij torrent wel gewoonquote:Op donderdag 5 september 2024 21:45 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Leuk dat hij zegt dat ik absoluut geen filmposter moet kijken en me dan zelf laat googlen waar het te zien is
Ik weet helemaal niet hoe dat moet joh. Download alleen mijn boekiesquote:Op donderdag 5 september 2024 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht jij torrent wel gewoon
Maar anders Prime (kost je wel munnie)
Wat een trutquote:Op donderdag 5 september 2024 22:05 schreef Playboy69 het volgende:
Ze stelde voor om rond dit tijdstip te videobellen maar nee
Non responder
Ik geef het op hoor klaar mee met de vrouwtjes
Mgtow en red light therapy vanaf nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |