Doug is niet mij, als je dat denkt.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:53 schreef Fok-it het volgende:
Ah Doug gaat elk bericht van de SC liken. Waar hebben we dat eerder gezien
Oh wacht bij John
Wat een toeval
LekkEr LuncHen
Haha ben je er nu al achterquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:53 schreef Fok-it het volgende:
Oh wacht bij John
Wat een toeval
LekkEr LuncHen
ik ben eend112quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:53 schreef Fok-it het volgende:
Oh wacht bij John
Wat een toeval
LekkEr LuncHen
gewoon naar hun eigen forum gaan zoals ze in VBL ooit dedenquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:55 schreef Tjacka het volgende:
@:fok-it
kan je doorgeven aan aber dat ik het jammer vind dat ik op ignore sta
Je doet me teveel eer aan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:56 schreef Aberkullie het volgende:
Zoon John, Argo, boze latief, eend, loopeend, doug heffernan, abid-meher, sfancta
mikeytt, benhorse, dries4ever, bonanza, snodesnuiter, he-manquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:56 schreef Aberkullie het volgende:
Zoon John, Argo, boze latief, eend, loopeend, doug heffernan, abid-meher, sfancta
Waarom praat je zo tegen mij Fok-It?quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:58 schreef Fok-it het volgende:
K
[..]
Zoiets zal het wel zijn ja
Goh dan kan je toch ook maar beter een kogel door je kop jagen als dat je leven is he
Ze speelt gewoon hard to get.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:55 schreef Tjacka het volgende:
@:fok-it
kan je doorgeven aan aber dat ik het jammer vind dat ik op ignore sta
Goedzoquote:
ja alles welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |