Dan praat ik wel tegen mijzelfquote:
Bek houden, wij houden van dieren.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doe jij als vegan bij de Mac![]()
![]()
![]()
Ga lekker soja vreten, van het vlees blijf je AF!!
Kom Tjackaa, ik praat wel met je, jij bent een toffe gozer, soms wat scherpe randjes.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan praat ik wel tegen mijzelf
Hallo Tjacka!
Wat leuk dat je er bent, vriend!
het tjackaquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan praat ik wel tegen mijzelf
Hallo Tjacka!
Wat leuk dat je er bent, vriend!
Hallo vriendquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
het tjacka
hoe gaat het makker
ik hoop dat ajax - uuuuuu doorgaatquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hallo vriend
Goed was wat druk afgelopen tijd
lekker druk bezig blijvenquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hallo vriend
Goed was wat druk afgelopen tijd
Goedquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:40 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Kom Tjackaa, ik praat wel met je, jij bent een toffe gozer, soms wat scherpe randjes.
Hoezoquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:43 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
ik hoop dat ajax - uuuuuu doorgaat
Voor mij is de ajax pauze wel lekkerquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
lekker druk bezig blijven![]()
is goed voor je gemoed
Je bent ook een stuk vriendelijker de laatste tijd.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Voor mij is de ajax pauze wel lekker
dan drink ik minder
ben al erg lang niet meer dronken geweest eigenlijkquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Voor mij is de ajax pauze wel lekker
dan drink ik minder
heb kaartjes voor die gore wedstrijdquote:
Niet zo gek, ging gewoon op de oude tour verder. Dat je SC verwisseld, maar dan nog steeds hetzelfde gedrag laat zien. Tja...quote:
Dat zou geen verband met elkaar hebben denk ik.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Je bent ook een stuk vriendelijker de laatste tijd.
Hoezoquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:47 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
heb kaartjes voor die gore wedstrijd
doordeweeks kan ik bijna nooit
Knap van je. Jij lijkt mij ook een lieve jongen, beetje nerdy, maar zonder scherpe kantenquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ben al erg lang niet meer dronken geweest eigenlijk
Hoop het ook voor je maat.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:43 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
ik hoop dat ajax - uuuuuu doorgaat
Behalve zijn ruige baard inclusief motorquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Knap van je. Jij lijkt mij ook een lieve jongen, beetje nerdy, maar zonder scherpe kanten
nou heb wel zin om weer even bezopen te zijn op zichquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Knap van je. Jij lijkt mij ook een lieve jongen, beetje nerdy, maar zonder scherpe kanten
Dus ook een kleine piemelquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve zijn ruige baard inclusief motor
Je hebt hem zeker nog nooit ontmoetquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |