Dat zijn wel niet de moeite-cijfers jaquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Onderzoek gelezen, AI heeft een productiviteitsboost* van 26% bij software ontwikkelaars met een ongelijke verdeling naar senioriteit. Schoolverlaters hebben er veel meer aan en seniors veel minder.
Nog niet heel indrukwekkend.
Gravenberch en Simons op middenveld ziet er wel dikke prima uit hoorquote:
Nog niet overtuigend nee, was wel in eind 2022 maar volgens mij is er met dit model nog nauwelijks noemenswaardige verbetering doorgevoerd.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn wel niet de moeite-cijfers ja
Die Simons hoort echt bij de meest overschatte spelers ooit. Die mag de schoenen van Gravenberch niet strikken.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gravenberch en Simons op middenveld ziet er wel dikke prima uit hoor
Ja je hebt iets van 5 levels qua AI niveau toch, en dit was dan level 2.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nog niet overtuigend nee, was wel in eind 2022 maar volgens mij is er met dit model nog nauwelijks noemenswaardige verbetering doorgevoerd.
De kosten om zo ver te komen qua trainig zijn vele honderden miljoenen geweest.
Straks komt de commissie Mijnals aankakken met Fraser.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die blijft voor de KNVB altijd een optie
Wat is dit voor memequote:Op zaterdag 7 september 2024 21:19 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Die Simons hoort echt bij de meest overschatte spelers ooit. Die mag de schoenen van Gravenberch niet strikken.
Voormalig keelgrijper Fraserquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Straks komt de commissie Mijnals aankakken met Fraser.
Nee johquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Straks komt de commissie Mijnals aankakken met Fraser.
Ik weet niet wat voor model dit is met 5 levels, maar ze zijn door veruit de grootste dataset heen in deze niche(open source code en stack overflow)quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je hebt iets van 5 levels qua AI niveau toch, en dit was dan level 2.
Mag je hopen dat Gio niet in z’n miljoenen contract zit nogquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh
Dan wordt het Gio, wat ik wel acceptabel zou vinden. Wel heel veilig
Liever Bosz
Paar jaar terug werd hij nog genoemd. Nu kan hij er ineens niks meer van. Gek.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh
Dan wordt het Gio, wat ik wel acceptabel zou vinden. Wel heel veilig
Liever Bosz
Gio nu goed bezig hoor in besiktasquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paar jaar terug werd hij nog genoemd. Nu kan hij er ineens niks meer van. Gek.
Gio heeft tijd weinig gedaan. Maar is wel veilige softe keuze die niks gaat bewerkstelligen.
Nee dat is oranjequote:
Blauwquote:
Ja wat dacht jij dan? De halve finale van het WK?quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:32 schreef Bezsen het volgende:
Schijnbaar is dit voor de nations league????
Kwalificatiequote:Op zaterdag 7 september 2024 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wat dacht jij dan? De halve finale van het WK?
quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:35 schreef Fok-it het volgende:
Bij user @:Bezsen is niet alleen de helft van zijn ballen verwijderd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |