Wel leuk dat je bij FcAfkicken stage loopt. Kijk af en toe wel eens een daily van ze. Al vind ik die Mart ten Have echt een ongelooflijke lul de behangerquote:
Ik heb al een jaar of vijf geleden eens met Neal Petersen gesproken, dus toen mijn aanvankelijke stageoptie het niet werd, was dit een nobrainer.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel leuk dat je bij FcAfkicken stage loopt. Kijk af en toe wel eens een daily van ze. Al vind ik die Mart ten Have echt een ongelooflijke lul de behanger
https://www.crazygames.nl/spel/bubble-struggle-2quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel leuk dat je bij FcAfkicken stage loopt. Kijk af en toe wel eens een daily van ze. Al vind ik die Mart ten Have echt een ongelooflijke lul de behanger
Mart kan ik ook niet uitstaan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor. Wanneer zien we je voor het eerst aanschuiven?quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar of vijf geleden eens met Neal Petersen gesproken, dus toen mijn aanvankelijke stageoptie het niet werd, was dit een nobrainer.
WTF?quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
Heb een halve liter open getrokken boys
Vreselijk spel~!!quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
https://www.crazygames.nl/spel/bubble-struggle-2
ook een GOTY
Ja, ik zuip best vaak in mijn eentje, ben een probleemdrinker. Moet het ook wel in de gate houden. Fijn dat jij het wel goed onder controle hebt.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:30 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Naja soms even nodig, die shit moet je nooit nodig hebben eigenlijk. Ik zuip nooit in mijn eentje. Alleen sociaal of wanneer ik uit ga en soms escaleert het omdat ik ook van een feestje hou. Maar dan is zuipen louter een van de vele genotsmiddelen voor het proces, niet het doel ansich (zou sad zijn).
Geen idee, ik fungeer eerst op de achtergrond en dat vind ik helemaal prima.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor. Wanneer zien we je voor het eerst aanschuiven?
In de weekends moeten de burgers geflipt worden!quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik fungeer eerst op de achtergrond en dat vind ik helemaal prima.
Zoveel tijd ga ik ook niet hebben om in de weekenden over alles op de hoogte te zijn voorlopig.
WATquote:
Ja, dat kan ik nu weinig doordeweeks doen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de weekends moeten de burgers geflipt worden!
mckroket terug op schiphol NUquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik nu weinig doordeweeks doen.
Overigens sta ik vooral kassa, maat.
Ik heb op mijn 14de een keer gesnuffeld bij Maccie. Toen liep ik met mijn schele kop alleen maar mijn klauwen te verbranden. Toen zeiden ze al snel, jij moet maar wat anders gaan doen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik nu weinig doordeweeks doen.
Overigens sta ik vooral kassa, maat.
Op je 14e? Bij ons mogen de kids pas vanaf hun zestiende machines aanraken.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb op mijn 14de een keer gesnuffeld bij Maccie. Toen liep ik met mijn schele kop alleen maar mijn klauwen te verbranden. Toen zeiden ze al snel, jij moet maar wat anders gaan doen.
Ja, misschien 15. Niet veel ouder hoor. Was ook al 20 jaar geledenquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Op je 14e? Bij ons mogen de kids pas vanaf hun zestiende machines aanraken.
Je moet ook de patat niet rechtstreeks uit de frituur pakken.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb op mijn 14de een keer gesnuffeld bij Maccie. Toen liep ik met mijn schele kop alleen maar mijn klauwen te verbranden. Toen zeiden ze al snel, jij moet maar wat anders gaan doen.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet ook de patat niet rechtstreeks uit de frituur pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |