Geniet ervan, maatquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
Heb een halve liter open getrokken boys
lijkt mij een GOTYquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:46 schreef Fok-it het volgende:
Lijkt me niet echt een leuk spelletje @:FlippingCoin
Derhalve quote genegeerd
als jij jouw stagebegeleider blijft negeren krijg je een 1 mannetjequote:
Geniet met mate maatquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
Heb een halve liter open getrokken boys
Ik wacht ook nog steeds op een antwoord van weken terug waar ik Stijn vroeg wat voor werk hij deedquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
als jij jouw stagebegeleider blijft negeren krijg je een 1 mannetje
Oh, ik werk in een MacDonalds maatquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op een antwoord van weken terug waar ik Stijn vroeg wat voor werk hij deed
ERG JAMMER
wie is stijnquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op een antwoord van weken terug waar ik Stijn vroeg wat voor werk hij deed
ERG JAMMER
HEERLIJKquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, ik werk in een MacDonalds maat
Solotivskiquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:53 schreef Mortaxx het volgende:
@:ama heeft je erg gemist. Moet @:solotivski zich zorgen maken
Zeker, wel jammer dat de cheese snacks weer uit het assortiment zijn. Drie maanden van levensgeluk zijn weer voorbijquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HEERLIJK
bedrijfskorting op de kroketjes. Wat een leven
quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:53 schreef Mortaxx het volgende:
@:ama heeft je erg gemist. Moet @:solotivski zich zorgen maken
Was dat goed ja? Dat leek me dan weer erg matig kaassoufle aftrekselquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zeker, wel jammer dat de cheese snacks weer uit het assortiment zijn. Drie maanden van levensgeluk zijn weer voorbij.
McSpicy, dan. Dat is pas zondequote:Op vrijdag 6 september 2024 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was dat goed ja? Dat leek me dan weer erg matig kaassoufle aftreksel
solobanskiquote:
Jongens wie is dit danquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zeker, wel jammer dat de cheese snacks weer uit het assortiment zijn. Drie maanden van levensgeluk zijn weer voorbij.
Dus als je betere vrienden hier een ban hebben geef je ook geen reet meer om hoe we heten? Fijn om te wetenquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat maakt het uit heeft toch een ban
Nee dit kan nietquote:
Ik ben helemaal fan van de crispy chicken honey mustardquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |