quote:The "hero of the SVO" who served time for beating and illegally depriving seven women of their liberty became a school teacher
Andrey Shinyagin
Convicted of beating and illegally depriving seven women of their liberty, 51-year-old Andrey Shinyagin became one of the first graduates of a program to retrain participants in the invasion of Ukraine as teachers. This was noted by the Agency . Thanks to the program, the criminal will teach children "the basics of security and defense of the homeland."
According to the leaked data of the Ministry of Internal Affairs, in 2015 Shinyagin and his accomplices were detained in Moscow. Seven women complained about the bandits, whom they tricked into an apartment, where they were subjected to torture under the guise of employees of the Foreign Intelligence Service (SVR). The victims were beaten, stripped naked, handcuffed, held for hours, drugs were planted on them and all of this was filmed on video. Then they were asked for money, threatening to hand over to relatives and law enforcement agencies the video recordings that discredited their honor and dignity.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een oorlogsmisdaad pur sang.quote:Op zaterdag 7 september 2024 08:57 schreef LethalNinja het volgende:
https://www.hln.be/video/(...)ich-overgeven-707987
Smerige actie vd russen. Volgens mij al gedeeld als info maar achter inlog wall. Hier zie je hoe ze soldaten executeren die zich al hebben overgegeven
Het ineenstorting van de USSR was natuurlijk iets heel anders, dan een oorlog als deze verliezen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 02:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Rusland verliest ---> Rusland pleurt uit elkaar. Zwakker dan dat kun je het niet hebben.
En kom nou niet aan met ja maar controle over nukes. Dat ging toch ook prima na het instorten van de USSR? Oekraïne gaf ze probleemloos op voor wat veiligheidsgaranties. Er is geen reden om te denken dat onafhankelijk geworden ex-Russische republieken met wat nukes op hun gebied dat niet ook zouden doen. Toch? Toch?
Look what YOU made me do!quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar Achja keurt het toch niet goed? Hij zegt alleen dat het een een gevolg van het ander is!
Nu insinueer je dat er doorgeschoten mag worden als er gewonden zijn bij de verdedigers maar het doel nog niet bereikt is. Maar wat is het verschil met een groep infanteristen die aanvalt? Die beelden die je ziet zijn niet van een of andere eenling die besluit aan te vallen. Maar ze komen zelden alleen en je weet de status van de rest van de aanval niet.quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als het doel waar het om gaat is uitgeschakeld wel ja.
Uitwerkingsvuur blijven afgeven omdat er nog wat gewonden liggen die niet meer in staat zijn om te vechten terwijl alle 20 tanks zijn vernietigd is gewoon een overtreding van het HOR. Daarbij levert het je militair gezien verder ook helemaal niks op.
Rusland beschiet ziekenhuizen. Daar liggen vrijwel zeker gewonden.quote:
Ik insinueer helemaal niks, ik geef alleen maar een antwoord op jouw opmerking.quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:55 schreef Ulx het volgende:
Nu insinueer je dat er doorgeschoten mag worden als er gewonden zijn bij de verdedigers maar het doel nog niet bereikt is. Maar wat is het verschil met een groep infanteristen die aanvalt? Die beelden die je ziet zijn niet van een of andere eenling die besluit aan te vallen. Maar ze komen zelden alleen en je weet de status van de rest van de aanval niet.
het is geen wedstrijd ofzo hequote:Op zaterdag 7 september 2024 01:02 schreef skysherrif het volgende:
Maargoed terugkomend op de daadwerkelijke quote, alhoewel ik het inderdaad ook niet even fris vind wat er op elk dronebeeld te zien is van Oekraiense kant is het nog steeds geen correcte vergelijking.
Ik heb echt veel meer videos gezien van Russische kant waar ze kieskeurig met elke drone een ledemaat van een Oekraiense soldaat afrukken tot hij dood is. Maar ook al doen beide kanten het, het aantal videos waar Rusland, Oekraiense soldaten executeren is echt vele vele vele maten hoger dan andersom. Dus Oekraiene escaleert niet op die manier. En dan hebben we het niet over de martelingen die Oekraieners ondergaan in Ruslandse kampen. Vergelijk beide groepen gevangenen eens als ze geruild worden.
Dit is echt geen gelijkopgaande both sides verhaal, afgezien dat 1 land eht andere binnenvalt.
oorlog isssmerig oorlog is vies, de amn die opdrachtgeeft om een ander land te veroveren met een speciale operatie die moet doodquote:Op zaterdag 7 september 2024 10:55 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nu insinueer je dat er doorgeschoten mag worden als er gewonden zijn bij de verdedigers maar het doel nog niet bereikt is. Maar wat is het verschil met een groep infanteristen die aanvalt? Die beelden die je ziet zijn niet van een of andere eenling die besluit aan te vallen. Maar ze komen zelden alleen en je weet de status van de rest van de aanval niet.
Ik kan mij hier een enorme verontwaardiging (van een aantal Rusland georiënteerde users) herinneren toen Oekraïense soldaten, Russen afschoten die zich aan het overgeven waren (schuurtje, gasten die eruit kwamen gekropen, laatste sprong gewapend te voorschijn, achteraf bleek dat alle russen "geëxecuteerd" waren)... En zo zie je maar weer. Selectieve verontwaardiging gaat 2 kanten opquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:18 schreef Discombobulate het volgende:
Mensen zijn verbaasd dat er in een oorlog oorlogsmisdaden gepleegd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dat geval hangen we het Russische ambassadepersoneel aan de galg.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:18 schreef Discombobulate het volgende:
Mensen zijn verbaasd dat er in een oorlog oorlogsmisdaden gepleegd worden.
Ja, redelijk voorspelbaar patroon.quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:08 schreef bleiblei het volgende:
Dat geintje geeft topics lang geraasd, maar nu wordt dit afgedaan met "part of the game, hoort erbij".
En notabene een NL militair die het liked.
Daarnaast heeft Rusland er ook alle baat bij om westerse wapens in het criminele circuit te doen laten belanden want dat ondermijnt de steun aan Oekraïne.quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kans is ook nog eens zeer groot dat we het concreet hebben over rus/sovjet wapens ook. Die doorgeleverd zijn aan.
Westerse wapens zijn altijd geregisteerd, en als jij dan een crimineel bent, heb je liever een pipa waarvan het serienummer in 0,0 systemen staat, vs bv iets wat uit een westerse fabriek komt en er dus een behoorlijke papertrail van bestaat.
Dat is een oorlogsmisdaad.quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:10 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
In dat geval hangen we het Russische ambassadepersoneel aan de galg.
Nee.quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat is een oorlogsmisdaad.
Ik ben niet verbaasd dat het gebeurt nee... Jij wel?quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:08 schreef bleiblei het volgende:
En notabene een NL militair die het liked.
Ja, want oorlog is nu eenmaal shit he.quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben niet verbaasd dat het gebeurt nee... Jij wel?
Ik heb je gisteren maar wat laten razen want je was alleen maar bezig om reacties uit te lokkken. Maar misschien zou je eens wat beter moeten gaan lezen wat ik precies schrijf. Ik begrijp dat dat lastig is voor jou omdat je meteen in de vlekken schiet als je alleen al mijn naam voorbij ziet komen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:16 schreef ExTec het volgende:
Ja, redelijk voorspelbaar patroon.
Eerst gewoon outright beginnen met de zwarte piet bij oekraine leggen, want hun maken filmpjes, blijven negeren dat ook voordat dit de norm was, rus de beest uithing, en als dat niet goed verloopt, geleidelijk de boel ombuigen naar "ja maar oorlog is nu eenmaal shit" incl. autistisch geneuzel over de regeltjes.
Wie beweert anders dan?quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:58 schreef ExTec het volgende:
Ja, want oorlog is nu eenmaal shit he.
Zijn denk ik speelgoedwapens.quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:50 schreef ExTec het volgende:
Ik zou die "school" eens binnenvallen vanwege verboden wapenbezit.
[ x ]
quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:59 schreef AchJa het volgende:
Want alles wat je hierboven zegt heb ik dus niet gezegd.
Of deze connotatie gaat integraal over je hoofd heen, dat kan ook, in welke geval dit slechts een zeer stupide, ongenuanceerde uitspraak is.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar als je als Oekraiene pauzeloos filmpjes loopt te posten (oorzaak) van Russische soldaten die met de handen in de lucht tegenover een drone staan en de drone vervolgens vol gas voorwaarts gaat moet je niet vreemd opkijken dat dit soort dingen (gevolg) gebeuren.
Helemaal niemand, goed gezien.quote:
Dus oorzaak gevolg benoemen is iets geks in jouw ogen? En dan anderen autistisch noemen... Kerel...quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:03 schreef ExTec het volgende:
Of deze connotatie gaat integraal over je hoofd heen, dat kan ook, in welke geval dit slechts een zeer stupide, ongenuanceerde uitspraak is.
Mag jij je afvragen waarom de door jouw ingezette discussie verzandde in een zelf-feliciterende ronde tussen jou en wat usual suspects, ondanks dat je feitelijk een open deur in trapt?quote:
Dus je blijft gewoon volharden in de zwarte piet bij oekraine neerleggen?quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus oorzaak gevolg benoemen is iets geks in jouw ogen?
Quote me anders even waar ik "oorlog is nou eenmaal shit" zeg...quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Mag jij je afvragen waarom de door jouw ingezette discussie verzandde in een zelf-feliciterende ronde tussen jou en wat usual suspects, ondanks dat je feitelijk een open deur in trapt?
Dus jij beweert anders?quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Quote me anders even waar ik "oorlog is nou eenmaal shit" zeg...
Zeg het maar hoor.quote:
Het is gewoon realistisch. Als Ukraine niet had bestaan hadden we nu deze oorlog niet gehad. Dat komt jouw rant misschien niet goed uit, maar het is gewoon waar.quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus je blijft gewoon volharden in de zwarte piet bij oekraine neerleggen?
PoWs worden geëxecuteerd, onthoofd vanwege filmpjes?
En dat dit gewoon ook al gebeurde voordat die filmpjes zo mainstream waren, blijf je gewoon negeren?
Ik leg helemaal nergens een zwarte Piet neer. Ik benoem alleen iets wat in elke oorlog gebeurt. Op het moment dat je dit soort fratsen gaat uithalen dan gaat dat andersom ook gebeuren ongeacht welke kant het doet.quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:13 schreef ExTec het volgende:
Dus je blijft gewoon volharden in de zwarte piet bij oekraine neerleggen?
PoWs worden geëxecuteerd, onthoofd vanwege filmpjes?
En dat dit gewoon ook al gebeurde voordat die filmpjes zo mainstream waren, blijf je gewoon negeren?
Hier impliceer je dat ik dat gezegd zou hebben:quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:17 schreef ExTec het volgende:
Dus jij beweert anders?
[..]
Zeg het maar hoor.
Maar goed, @ExTec zit ondertussen alweer schuimbekkend achter zijn toetsenbord dus ik ga weer wat anders doen. Spreek je de volgende keer wel weer eens.quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:16 schreef ExTec het volgende:]
Ja, redelijk voorspelbaar patroon.
Eerst gewoon outright beginnen met de zwarte piet bij oekraine leggen, want hun maken filmpjes, blijven negeren dat ook voordat dit de norm was, rus de beest uithing, en als dat niet goed verloopt, geleidelijk de boel ombuigen naar "ja maar oorlog is nu eenmaal shit" incl. autistisch geneuzel over de regeltjes.
Dat doe je wel:quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik leg helemaal nergens een zwarte Piet neer.
Heb jij geen ontleden gehad?quote:Niet om het een of ander, maar als je als Oekraiene pauzeloos filmpjes loopt te posten (oorzaak) van Russische soldaten die met de handen in de lucht tegenover een drone staan en de drone vervolgens vol gas voorwaarts gaat moet je niet vreemd opkijken dat dit soort dingen (gevolg) gebeuren.
Ja, precies, da's de "reductio at open deur".quote:Ik benoem alleen iets wat in elke oorlog gebeurt.
En dat lijk je zelf te bevestigen?quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hier impliceer je dat ik dat gezegd zou hebben:
lol. Maar zoveel moeite kost het mij niet om jouw gedraai te weerleggen.quote:Maar goed, @:extec zit ondertussen alweer schuimbekkend achter zijn toetsenbord dus ik ga weer wat anders doen. Spreek je de volgende keer wel weer eens.
quote:Poetin-propagandist onthult absurd plan om replica's van Londen en Washington te bombarderen met kernwapens
Een fervente aanhanger van Vladimir Poetin heeft een schokkend plan onthult om replica's van de stadscentra van Londen en Washington op te blazen met een kernraket. Alexej Mikhailov, hoofd van het Bureau voor Politiek-Militaire Analyse, legde uit dat Rusland duizenden migranten zou inzetten om multiplex versies van de twee westerse steden te bouwen op Nova Zembla, een eilandengroep in het Noordpoolgebied.
Het plan zou zijn om vervolgens een Boelava-raket, gelanceerd vanaf een onderzeeër in de Atlantische Oceaan, op deze nepsteden af te vuren. Mikhailov claimde dat de explosie, met een kracht van meer dan 150 kiloton TNT, een waarschuwing zou zijn aan het Westen om te stoppen met het bewapenen van Oekraïne.
En wanneer het dan helemaal op beestachtig barbaarse Russische wijze moet: inclusief hun vrouwen, kinderen en minaressen en een mooi bordje om de nek: "wij zijn oorlogshitsers".quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:10 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
In dat geval hangen we het Russische ambassadepersoneel aan de galg.
Ik zie dat jij een directe link hebt met russische soldaten, waardoor je precies weet wat ze zien, en wat ze denken?quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar als je als Oekraiene pauzeloos filmpjes loopt te posten van Russische soldaten die met de handen in de lucht tegenover een drone staan en de drone vervolgens vol gas voorwaarts gaat moet je niet vreemd opkijken dat dit soort dingen gebeuren.
Hebben ze wel eens van cgi gehoord? Kan ze paar miljarden besparenquote:Op zaterdag 7 september 2024 15:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[ x ]
En dit staatspropagandajournaal, inclusief dit plan, is gecontroleerd en goedgekeurd door het Kremlin zelf.
Potemkin > CGIquote:Op zaterdag 7 september 2024 15:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hebben ze wel eens van cgi gehoord? Kan ze paar miljarden besparen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |