![rfp0qef.jpg]()
Welkom in de ESF-SC
De Slowchat van ESF, sinds 2017 hét topic voor al uw (non-)ESF-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de tante van de buurvrouw van je teckel, dat Martin Österdahl een kwal is, Herman Finkers de beste cabaretier is, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, dat je bier op hebt (of wijn), wat je midden in de nacht kwijt moet, dat je jezelf een weinig subtiel naamtopic geeft, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, hoeveel meltdowns alles je bezorgd heeft, je laatste ervaring met afgelopen ESF, dat je niet wist dat Spock een broer heeft, dat je zenuwachtig bent omdat je kind op vakantie gaat, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een airfryer, waar pizza met ananas gewoon mag (

), dat jij een canvas met kerstboomprint stiekem ook nooit gezien hebt, dat je je vóór het ontbijt al volpropt, dat je de verkeerde jas hebt meegenomen uit het café, wanneer je de kerstverlichting uit het vet haalt, en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vader/moeder/(groot)ouder/dag.
Haalt u hier uw tickets voor Doezepwa-utopia.
En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.)
![cheer-crazy.gif]()
![Pw8cZk6.png]()
![DZOnCsT.png]()
![HyF4la3.gif]()

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
De Sahara is zonder meer erg droog.
Klinkt goed! Ik heb net een frittata in de oven gegooid.
Arizona
Zeg maar Arißona
Wij hebben chinees gehaald. Maar ik had niet echt honger, ik had al een hamburger en patat gehad vanmiddag
quote:
Als je in de buurt bent is het wel een leuk uitje ja
Vanuit België zou ik er niet speciaal voor naartoe rijden.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
En had ik al Allora gezegd?
Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
quote:
Nee, denk het niet.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Arizona
Zeg maar Arißona
quote:
Hoe bevalt de reis?
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
En de kool!
De kool voor België!
quote:
Het is tegen Israël, dus de gemiddelde ESF-fan zet nu de wave in.
En de gelijkmaker. Het publiek in het lege stadion is de winnaar voorlopig.
Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 6 september 2024 @ 22:43:29
H_T
2733
quote:
Op vrijdag 6 september 2024 22:16 schreef NailQueen het volgende:[..]
Het is een redelijk schema maar er stond niet bij dat we steeds 2 tot 3 uur heen en weer moeten rijden en dat de vrije tijd erg beperkt is. Wat ook erg jammer is is dat het hotel boven in de bergen is. Het uitzicht is supermooi maar er is weinig te doen. Je kunt niet even de stad in of naar een cafeetje.
Voor de rest is het een leuke vakantie hoor. Er zijn plekken waar ik graag nog terug zou willen komen.
Ah op die manier
Ik heb ooit op zomervakantie in Noorwegen een huisje in een skiresort gehad. Als je dan een pak melk wil halen rij je ook eerst 20 minuten bergaf. Mooie weg hoor, maar het ging wel vervelen.
Nog even volhouden en dan de terugreis
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.