Wat fijn!quote:Op donderdag 5 september 2024 17:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Huis is helemaal schoon(dankzij de hulp) en ik heb de lades in de naaikamer opgeruimd, de locker ingeregen, dus ook nuttig bezig geweest.
Hulp komt over 2 weken weer maar dan puur voor de balkons om die goed schoon te maken en daarna iedere 4 weken. Voor het oog bijhouden kan ik wel maar het echte poetswerk niet
T wat ver weg denk ik. Maar ze is echt goud waard, leuk mens, gezellig ook en ze werkt keihard. Hoef ook nauwelijks iets te vragen, alleen nu dan het balkon, maar dat is apartquote:Op donderdag 5 september 2024 17:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat fijn!
Zo iemand wil ik ook wel.
Lang leve de auto met aircoquote:Op donderdag 5 september 2024 18:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Pfoe.. hele dag airco.. en dan met het ov naar huis.
Lang leve het thuiswerken normaal gesproken <3
München & Singapore op heen en terugweg. Heenweg beide stop maar een uurtje, terugweg een keer 3 en een keer 6 uur stop.quote:
Oh god, die route hadden wij ook. Met 1 dag vertraging in Münchenquote:Op donderdag 5 september 2024 19:55 schreef sigme het volgende:
[..]
München & Singapore op heen en terugweg. Heenweg beide stop maar een uurtje, terugweg een keer 3 en een keer 6 uur stop.
In Auckland voor de 1e twee nachten maar even wat geboekt.
[ afbeelding ]
Nu maar eens wat uitzoeken over de treinreis over het Noordereiland - we willen niet alleen maar met een huurauto rondkarren maar vooral ook wat trein/bus/ferry
We gaan in maart en ik ben als de dood voor drukte. Dit lijkt populair (dus druk?). We willen wel een flink aantal dagwandeltochten inlassen, dus wat dat betreft - wie weet. Vertel me meer als je wil!quote:Op donderdag 5 september 2024 20:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh god, die route hadden wij ook. Met 1 dag vertraging in München![]()
Ga je ook de alpine crossing doen? Dat was echt het tofste op het noorder eiland
De wandeling is mega populair en kan heel druk zijn.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:09 schreef sigme het volgende:
[..]
We gaan in maart en ik ben als de dood voor drukte. Dit lijkt populair (dus druk?). We willen wel een flink aantal dagwandeltochten inlassen, dus wat dat betreft - wie weet. Vertel me meer als je wil!
Singapore the fine city.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:55 schreef sigme het volgende:
[..]
München & Singapore op heen en terugweg. Heenweg beide stop maar een uurtje, terugweg een keer 3 en een keer 6 uur stop.
In Auckland voor de 1e twee nachten maar even wat geboekt.
[ afbeelding ]
Nu maar eens wat uitzoeken over de treinreis over het Noordereiland - we willen niet alleen maar met een huurauto rondkarren maar vooral ook wat trein/bus/ferry
quote:Op donderdag 5 september 2024 21:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gaaf vooruitzicht @:sigme !
Ik ging vanavond zwemmen met maatje.
‘Even alle stress uit mijn hoofd’.
Nou, en het mijne. Vandaag was de dag dat ik uit pure frustratie en onmacht zat te snotteren omdat mensen zichzelf (en de organisatie. En mij!) saboteren. Vele troostende klopjes van collega’s en bevestiging dat ik de juist stappen neem![]()
Bij maatje nu een schilderij besteld, hij mag zelf verzinnen wat hij maakt.
En denkt nu aan een pauwevogelIk denk wel dat ik hem er af en toe aan moet herinneren of ‘herinnertroepen’ moet inschakelen
![]()
Over een paar weken samen de kermis over en lunchafspraak voor de keer erna is ook gemaakt
Bizar he?quote:Op donderdag 5 september 2024 21:46 schreef Isabeau het volgende:
@:Lucky_Strike ik ben aan het lezen over die Natalia Grace en de rollercoaster houdt nog lang niet opPlottwists op elke hoek.
Daar heb ik wel wat over gelezen. Echt sommige mensenquote:Op donderdag 5 september 2024 22:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bizar he?
In dat kader nog een naam: Gypsy Rose Blanchard.
Ik las ergens vandaag ook over het Duitse echtpaar dat een Oekraïense moeder en haar moeder (oma) begin dit jaar hebben vermoord om de 1 maand oude baby van die vrouw te stelen en wilden dat kind opvoeden als hun eigen dochter.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Daar heb ik wel wat over gelezen. Echt sommige mensen![]()
Net bij nieuwsuur een item over dat meisje uit Vlaardingen en eerder las ik iets over een fransmand (in de 70) die zijn vrouw drogeerde en ca 200 keer liet verkrachten. Dat ben je toch kilometers van het pad af.
@:vanyel bij lubach zometeen gaat het over erfbelasting
Ook gelezen ja. Wat mankeert jequote:Op donderdag 5 september 2024 22:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las ergens vandaag ook over het Duitse echtpaar dat een Oekraïense moeder en haar moeder (oma) begin dit jaar hebben vermoord om de 1 maand oude baby van die vrouw te stelen en wilden dat kind opvoeden als hun eigen dochter.
Psychopathen overal
Laatste dagje van mijn vakantiequote:Op vrijdag 6 september 2024 09:15 schreef Blues het volgende:
@:Cat-astrophe
Laatste dagje voor vakantie
Welke vaardigheden/eigenschappen zijn extra belangrijk voor jullie team? Kan je daar vragen over verzinnen? En als ze allemaal geschikt lijken, dan gewoon kijken wie het beste in het team zou passen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zit straks bij aantal sollicitatiegesprekken en heb de cv's en motivatiebrieven gelezen, maar mijn hoofd is een beetje leeg. Ik kan echt met geen mogelijkheid een vraag bedenken. Ik heb bij één wel wat twijfels, maar ik kan er niet helemaal de vinger op leggen waardoor precies, wat het vrij moeilijk maakt om dan die info uit te vragen die ik nodig heb om die twijfel weg te nemen (of niet). Allen lijken best geschikt.
Gelukkig heb ik voor de gesprekken een kwartier () voorbespreking met mn leidinggevende waarmee ik de gesprekken doe. Tot die tijd maar kijken of ik toch nog wat vragen kan verzinnen..
Thanks! Ik ben zelf pas net aangesloten bij dit projectteam dus die eerste vind ik vrij moeilijk (ik weet ook nog helemaal niet zo goed wat de eigenschappen zijn die we al aan boord hebben zegmaar). Maar ik heb inmiddels toch wel iets kunnen bedenken, wel ook een beetje in die richting.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welke vaardigheden/eigenschappen zijn extra belangrijk voor jullie team? Kan je daar vragen over verzinnen? En als ze allemaal geschikt lijken, dan gewoon kijken wie het beste in het team zou passen.
Altijd ingewikkeld.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zit straks bij aantal sollicitatiegesprekken en heb de cv's en motivatiebrieven gelezen, maar mijn hoofd is een beetje leeg. Ik kan echt met geen mogelijkheid een vraag bedenken. Ik heb bij één wel wat twijfels, maar ik kan er niet helemaal de vinger op leggen waardoor precies, wat het vrij moeilijk maakt om dan die info uit te vragen die ik nodig heb om die twijfel weg te nemen (of niet). Allen lijken best geschikt.
Gelukkig heb ik voor de gesprekken een kwartier () voorbespreking met mn leidinggevende waarmee ik de gesprekken doe. Tot die tijd maar kijken of ik toch nog wat vragen kan verzinnen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jij hebt pas gehadquote:
Jij (?) zegt voorlopig niks tot alles is geregeld.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:30 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Hoe zeg je "ik ga verhuizen" op LinkedIn?
"Our residential priorities have shifted"![]()
![]()
Ik zeg helemaal niks hoor. Vind 't wel leuk om zo nu en dan op LinkedIn te kijken wat m'n kennissen en vrienden allemaal uitspoken. Maar LinkedIn stopt er ook een hoop onzin tussendoor.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jij (?) zegt voorlopig niks tot alles is geregeld.
Ná het heg snoeien was het nog gezellig buiten met biertjes, Kaatjeslikeur en kaarsjes.
Hik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vind ik eigk wel lolligquote:Op vrijdag 6 september 2024 09:30 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Hoe zeg je "ik ga verhuizen" op LinkedIn?
"Our residential priorities have shifted"![]()
![]()
Jammer...quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:06 schreef Barreltje het volgende:
Zo, mijn sollicitatie avonturen resulteerden in een "Nee"..
ik pastte niet in het team, ik was te direct ,ik stelde teveel doortastende vragen en ik ben een buitenlander![]()
dat laatste zeiden ze natuurlijk niet, maar er werd me aangeraden om in een andere divisie binnen het bedrijf te solliciteren waar meer internationals werken..![]()
maar goed. daar nu een baan gevonden, maar eens op solliciteren.. hier in het land is het gebruikelijk om de manager eerst even te bellen, maar ik kan niet zo goed een vraag bedenken behalve dan : hoi ik ben buitenlander is dat een probleem anders ga ik onze tijd niet verdoen hier ".. hoe zeg ik dat nou anders ??
Wij hebben ook wel collega's die hier een sport van maken. Zo hebben wij in de OR de commissie OMG (Omgaan Met Groei, vanwege een herstructurering/reorganisatie). Ik kan er wel om lachen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die vind ik eigk wel lollig
Waar ik wel een hekel aan heb zijn de afkortingen die in de maatschappij al bekend zijn, maar waar je intern dan een eigen twist aan gaat geven.
Bij voorbeeld: ABN wordt Afgevaardigde Besluitvorming en Nabranders.
Deze is uiteraard verzonnen maar we hebben hebben er wel een paar in huis. En onder meer mijn manager aast op nieuwe varianten![]()
Echt… schijtlollig, hip en origineel hoor
Helaas ben je het nu niet geworden, maar het klinkt alsof je je heel Nederlands hebt opgesteld in het gesprekquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:06 schreef Barreltje het volgende:
ik pastte niet in het team, ik was te direct ,ik stelde teveel doortastende vragen en ik ben een buitenlander![]()
dat laatste zeiden ze natuurlijk niet, maar er werd me aangeraden om in een andere divisie binnen het bedrijf te solliciteren waar meer internationals werken..![]()
maar goed. daar nu een baan gevonden, maar eens op solliciteren.. hier in het land is het gebruikelijk om de manager eerst even te bellen, maar ik kan niet zo goed een vraag bedenken behalve dan : hoi ik ben buitenlander is dat een probleem anders ga ik onze tijd niet verdoen hier ".. hoe zeg ik dat nou anders ??
Dat is flauw van zequote:Op vrijdag 6 september 2024 12:06 schreef Barreltje het volgende:
Ik ga straks even kijken. De inburgering heb ik wel eens gezien, ik was meteen gezakt (en niet alleen omdat ik wegens boosheid om de rare vragen de papieren in de fik had gestoken)quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:40 schreef Isabeau het volgende:
@:kaatje1 had je deze film (van de overheid!!) wel eens gezien die mensen die in Nederland willen gaan wonen van buiten de EU ook moeten kijken als onderdeel van de inburgering?
Boodschap: Nederland is somber, koud, nat en vol files. Nederlanders zijn kil, ongeduldig, onvriendelijk en niet in jou geïnteresseerd. De huizen zijn slecht en de meeste wijken vol geweld en overlast. Oh, en het merendeel van Nederland kan onder water verdwijnenEn dat waren de eerste paar minuten
Jij direct ????quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:06 schreef Barreltje het volgende:
Da’s fijn geregeld. Misschien een extra arts aangesteld?quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
In het kader van een oprechte OMG….
Ik belde net de planning van ziekenhuis.
Waar ik een maand geleden een *gnork* kreeg omdat de wachtlijst nog zo lang was en misschien konden ze over twee maanden iets zeggen… kon ze me nu half november inplannenEn dat was voor mij weer net wat onhandig
![]()
Geen probleem: weekje later, uur of 12?
Uhm.. oké? Even checken hoor… we hebben het hier over de operatieve ingreep ooglidcorrectie? Echt waar?
Echt waar mevrouw!
Ik kan het nog niet echt geloven, maar volgens mij sta ik erin
Kliniek afgemeld, zal me vast 50 euro consultkosten gaan kosten maar misschien doet de verzekering daar ook nog wat mee.
Misschien…quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s fijn geregeld. Misschien een extra arts aangesteld?
Of de 3-maands planningshorizon van de maatschappen is net gepasseerd, en er is dus verse duidelijkheid en inzicht op de vakanties, congressen, golfpartijtjes en werkzaamheden bij andere zorgaanbieders voor drie maanden.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s fijn geregeld. Misschien een extra arts aangesteld?
Dat klinkt logischerquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Of de 3-maands planningshorizon van de maatschappen is net gepasseerd, en er is dus verse duidelijkheid en inzicht op de vakanties, congressen, golfpartijtjes en werkzaamheden bij andere zorgaanbieders voor drie maanden.
tnx! het eerste stuk kan ik zeker iets mee.. het tweede stuk vind ik altijd wat lastiger, iets inhoudelijks bedenken.. :p het is een project manager rol, en ik weet wel hoe dat ongeveer werkt.. de verschillen merkt je altijd pas als je daar daadwerkelijk werkt.. al kan ik wel vragen welke project management methodiek ze gebruiken ( wsl IDMW)quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Jammer...![]()
Ik kan niet zo goed inschatten hoe de arbeidsverhoudingen zijn bij jou, maar misschien iets als: Ik heb gesolliciteerd bij afdeling X en daar zeiden ze dat jullie afdeling wellicht beter passend zou zijn voor mij omdat er meer internationals werken. Gezien mijn ervaring met Y, heb ik interesse in vacature Z. Kan je me meer vertellen over... [insert iets inhoudelijks].
En juist hoe zij dealen met die internationaliteitenquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tnx! het eerste stuk kan ik zeker iets mee.. het tweede stuk vind ik altijd wat lastiger, iets inhoudelijks bedenken.. :p het is een project manager rol, en ik weet wel hoe dat ongeveer werkt.. de verschillen merkt je altijd pas als je daar daadwerkelijk werkt.. al kan ik wel vragen welke project management methodiek ze gebruiken ( wsl IDMW)
Ah ja, dat zijn functies die per organisatie wel kunnen verschillen inderdaad. Als er niet in de vacature staat met welke methodiek ze werken, is dat zeker een goede vraag! En ook wel gek dat ze daar niks over zeggen. Vaak wel iets als: het is een pre als je ervaring hebt met xxx. Succes in ieder geval! Lijkt mij vreselijk om vooraf te moeten bellen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tnx! het eerste stuk kan ik zeker iets mee.. het tweede stuk vind ik altijd wat lastiger, iets inhoudelijks bedenken.. :p het is een project manager rol, en ik weet wel hoe dat ongeveer werkt.. de verschillen merkt je altijd pas als je daar daadwerkelijk werkt.. al kan ik wel vragen welke project management methodiek ze gebruiken ( wsl IDMW)
We hebben gisteren deel 2 gekeken en hij was bovenverwachting leuk!quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:48 schreef flipsen het volgende:
Ik wil Beetlejuice wel even opnieuw zien voordat we naar de nieuwe gaan, ben bang dat ik die ook zal moeten neerhalen.
F&S / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCLXquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We hebben gisteren deel 2 gekeken en hij was bovenverwachting leuk!
Ik ben geen ster in recensies schrijvenquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:55 schreef flipsen het volgende:
[..]
F&S / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCLX
Bijna vakantiequote:Op vrijdag 6 september 2024 15:59 schreef Blues het volgende:
NOG 1 UUR
En ik heb iets opgevraagd in Isa's zkh
Ik had een coll van de interne.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bijna vakantie![]()
![]()
![]()
Er werken bij ons (bijna) alleen maar lieve, behulpzame en vriendelijke mensen, dus dat komt vast goed
Ik sprak vandaag iemand van de interne.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik had een coll van de interne.
Was grappig:
Goedemiddag ISA zkh met de poli interne met ..........
Goedemiddag BLUES zkh met de poli interne met Blues
Ik zat de hele ochtend in overleg met ISA's collega met de grappig naamquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik had een coll van de interne.
Was grappig:
Goedemiddag ISA zkh met de poli interne met ..........
Goedemiddag BLUES zkh met de poli interne met Blues
Ja. Goedkope variant op de Thermomix. Is recent nog een topic over geopend door @Jan_Onderwaterquote:Op vrijdag 6 september 2024 17:08 schreef Vanyel het volgende:
https://www.lidl.nl/p/sil(...)m3TDQlEaArhREALw_wcB![]()
Wisten jullie dat dit bestond?
Iets voor Kaatje en haar onwillige handen
Ja, zoiets gehad van Kenwood, enorm onding. Tegenwoordig maak ik de risotto in de IP, nauwelijks roeren. En voor snijden heb ik een ander hemels ding.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:08 schreef Vanyel het volgende:
https://www.lidl.nl/p/sil(...)m3TDQlEaArhREALw_wcB![]()
Wisten jullie dat dit bestond?
Iets voor Kaatje en haar onwillige handen
quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Altijd ingewikkeld.
Kun je voor jezelf wel enigszins benoemen waar je twijfel zit? Is het kennis, werkervaring, attitude (voor zover je dat uit een cv kan halen), iets anders? Dat opschrijven of voor mezelf uitspreken helpt mij vaak om een vraag te formuleren die precies over dat pijnpunt gaat.Dank hiervoor nog! Zolang procedure loopt kan ik er niet zoveel inhoudelijk over zeggen, maar dit hielp me wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Envoor je spoiler. Niet leuk, wel héél nodig. En niet iets wat iedereen kan, dus naast de snotter mag je vooral verdomd trots zijn daarop!
Haha, dat is waar. Dit is eind week 3 sinds vakantie en nog 14 te gaan, dus we gaan wel prachtig gelijk op wat tussen-vakantie-periodes betreft.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij hebt pas gehad![]()
![]()
Ik zit nu in week 10 na mijn vakantie, nog 7 weken te gaan![]()
En my goood wat een gedoe met ziekenhuis. Maar fijn dat het nu ineens wel best vlot ingepland kon worden. Hopelijk vanaf nu daar geen belminuten meer aan kwijt!
Stavaza betekent voor zo ver ik weet "stand van zaken"quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh, en over afkortingen.. ik kreeg een meeting in mn agenda met als titel 'stavaza'. Het heeft lang genoeg geduurd tot het kwartje viel om trots te kunnen zeggen dat ik niet tot die generatie behoor
Ik welquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh, en over afkortingen.. ik kreeg een meeting in mn agenda met als titel 'stavaza'. Het heeft lang genoeg geduurd tot het kwartje viel om trots te kunnen zeggen dat ik niet tot die generatie behoor
Te lang. Het is gewoon SvZquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, inmiddels was dat kwartje dus wel gevallenquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stavaza betekent voor zo ver ik weet "stand van zaken"
Als je hem hebt geleerd omdat anderen rondom je hem gebruiken en je gebruikt hem zelf niet, dan telt het nietquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik wel
Of telt het niet als je het zelf niet gebruikt?
SvZ vind ik acceptabeler dan stavaza.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:23 schreef borisz het volgende:
Weekend
Gisteren deed ik eens elders boodschappen en keek ik eens bij een infokastje van de wijk. Plattegrond. Wat blijkt een vijver in een nieuwe wijk is naar me genoemd. Althans mijn achternaam.
. Woon er op 100 meter afstand.
Mn achternaam komt wel eens voor als straatnaam, maar ook niet zo heel vaak. Dus vond het wel grappig.
Morgen geen wandeling, maar een politieke dag. Wel vlakbij. Hier in de Philharmonie.
[..]
Te lang. Het is gewoon SvZ
Amateur, niet eens een eigen naamtopic hebben in CULquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:23 schreef borisz het volgende:
Weekend
Gisteren deed ik eens elders boodschappen en keek ik eens bij een infokastje van de wijk. Plattegrond. Wat blijkt een vijver in een nieuwe wijk is naar me genoemd. Althans mijn achternaam.
. Woon er op 100 meter afstand.
Mn achternaam komt wel eens voor als straatnaam, maar ook niet zo heel vaak. Dus vond het wel grappig.
E?quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:32 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, inmiddels was dat kwartje dus wel gevallen
[..]
Als je hem hebt geleerd omdat anderen rondom je hem gebruiken en je gebruikt hem zelf niet, dan telt het niet
[..]
SvZ vind ik acceptabeler dan stavaza.
Grappig van de vijver!
Zo woonde ik in huidige-Blues-town vlakbij een buitenplaats waarvan het verhaal is dat mijn moeders achternaam daar vandaan komt. Ook best bijzonder.
Het ging hier een half uur lang helemaal los donder en bliksem en 2 dorpen verderop bolbliksem ingeslagen in een huis en de hele straat heeft geen ziggo meerquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:26 schreef Tele6 het volgende:
Weekend
Mega bui over me heen gekregen tijdens de laatste 20 min van mijn looptraining en het halfuurtje naar huis fietsen daarna. Zo veel water. Bizar
Hier is het dak van de voormalige Praxis ingestort door de enorme hoeveelheid water in korte tijd en ik heb verwonderd naar de afvoer van het water gekeken in de straat. Het leek wel een wildwaterbaan, maar de riolering kon het net bijhouden…quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Het ging hier een half uur lang helemaal los donder en bliksem en 2 dorpen verderop bolbliksem ingeslagen in een huis en de hele straat heeft geen ziggo meer
Wow!quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier is het dak van de voormalige Praxis ingestort door de enorme hoeveelheid water in korte tijd en ik heb verwonderd naar de afvoer van het water gekeken in de straat. Het leek wel een wildwaterbaan, maar de riolering kon het net bijhouden…
[ afbeelding ]
https://www.destentor.nl/(...)-amsterdam~a76a8a94/
quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:46 schreef Vanyel het volgende:
Nu zit ik Natalia te kijken.
Gedwongen!
Ik laat me niet dwingen!quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:46 schreef Vanyel het volgende:
Nu zit ik Natalia te kijken.
Gedwongen!
Mwoah, vrijdag, voor middernacht, moet af en toe kunnen, toch?quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
De buren hebben een feestje. Een hard feestje. Ik vind het niet zo handig op dit tijdstip
Ja tuurlijk. Het klinkt als een uitstekend feestje. Ben blij voor hen hoor. Alleen wat minder voor mezelfquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mwoah, vrijdag, voor middernacht, moet af en toe kunnen, toch?
Heads op zou sociaal zijn geweest...
Slapen ze inmiddels?quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Het klinkt als een uitstekend feestje. Ben blij voor hen hoor. Alleen wat minder voor mezelf
quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:15 schreef z80 het volgende:
Ontbijt aan het wegwerken. zo meteen in het net met unne slieps. De waemeske laat ik thuis. Veel te warm.
Uitvaart nummer 3 in iets meer dan een jaar. In dit geval de buurman van in de tachtig en al lang ziek.
unne slieps en waemeske versta ik niet, uitvaarten zijn mehquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:15 schreef z80 het volgende:
Ontbijt aan het wegwerken. zo meteen in het net met unne slieps. De waemeske laat ik thuis. Veel te warm.
Uitvaart nummer 3 in iets meer dan een jaar. In dit geval de buurman van in de tachtig en al lang ziek.
Zou hier prima kunnen qua weer, eindelijk zonnig na mistig begin. Broodje gehaald bij Duitse bakkerquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:09 schreef Blues het volgende:
Ik wilde zometeen fietsend boskippen doen
Stropdas en een net jasje/vestje.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:08 schreef Blues het volgende:
[..]
unne slieps en waemeske versta ik niet, uitvaarten zijn meh
Krijgen jullie geen brieffie in de bus of appje dan?quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
De buren hebben een feestje. Een hard feestje. Ik vind het niet zo handig op dit tijdstip
Eerste jaar dat ie hier mee oogst, daarvoor handmatig. Scholieren krijgen daarvoor was lastig, dus waren vooral buitenlanders. Dus ja, voor de lol en plezier van de mensen uit de buurt is het geen verliesquote:Op zaterdag 7 september 2024 12:21 schreef AnneX het volgende:
Nou ja…fascinerend zeg zo’n automatische blauwe bessenpluk machine👍🏼
Hier zijn de boomgaarden in de omgeving vol met mensen, die met lol en plezier appels en peren plukken en in de plukpauzes samen lunchen en koffie drinken aan de picknick tafels.
De treintjes met kisten vol fruit achter een trekkertje rijden door het dorp naar de opslag.
Het gemeentelijk sufferdje stond vol met ontheffingen voor tijdelijke huisvesting van seizoensarbeiders. Dus die werken er ook.quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Eerste jaar dat ie hier mee oogst, daarvoor handmatig. Scholieren krijgen daarvoor was lastig, dus waren vooral buitenlanders. Dus ja, voor de lol en plezier van de mensen uit de buurt is het geen verlies
quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zou hier prima kunnen qua weer, eindelijk zonnig na mistig begin. Broodje gehaald bij Duitse bakker![]()
Toen even doorgereden naar blauwe-bessen teler die ik goed ken. Even wat bessen gehaald en wezen kijken bij z'n nieuwe aanwinst, een zelfrijdende plukmachine. hondenuitlaatmachine
[ afbeelding ]
Hondje (terriër, snapte nog een muis) liep de hele tijd voor de machine uit
Op zich enorm voor die wijziging op beleidsvrijheid (lees: gelijkwaardig beleid).quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:13 schreef AnneX het volgende:
Er is een lijstje voor boodschappen en er zijn voornemens.
En ik denk, dat ik het doorschuif naar volgende week of naar albertheijn.
Nu er toch een premium abbo is…😎
Vanmorgen kon het stoelframe worden opgehaald bij het lokale lasbedrijf.
Mooi gedaan 👍🏼
Oh ja. Er zijn vast mensen in jullie omgeving, die te maken hebben met de gemeente en vergoedingen. Vaak afhankelijk van de postcode.
En indien niet en je bent voor gelijkheid in vergoedingen, wil je dan de petitie tekenen?
https://www.fnv.nl/acties(...)s&utm_medium=email#/
Zet op net. Voor een verdrietige reden.
Als lid van fnv kwam de link in mijn mail. Copy/past.quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Op zich enorm voor die wijziging op beleidsvrijheid (lees: gelijkwaardig beleid).
Maar ik snap de link met de FNV niet
Hier zetten ze vaak hele dozen om mee te graaien neerquote:Op zaterdag 7 september 2024 13:51 schreef Blues het volgende:
Stel... je gaat naar de Albert Heijn vanaf vlg week. En je hoeft de freek vonk plaatjes niet, maar je wil ze best sparen en een x opsturen met een betaalverzoek voor je portokosten.
Dan is kleinzoonA die me net belde daar wel heel blij mee![]()
Ik bedoel ik snap niet dat de FNV deze petitie aanjaagt/startquote:Op zaterdag 7 september 2024 14:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als lid van fnv kwam de link in mijn mail. Copy/past.
Ik ging met de 🚗 fiets g niet geprobeerd, mot geen stang 😜quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:11 schreef AnneX het volgende:
Geregeld bij de barrista/ verse taartjesbakker in de straat: de brownies en een reuze kaart met de namen van buren op onze rij als voorpret op hun huwelijk![]()
@:Blues kun je / kon je op de e-fiets van golfer? Die grap over een ‘ouwe fiets’ ga ik niet maken.
Ik hing de was op in de volle zon op het balkon. Nu deuren dicht, daar kom ik pas weer wanneer het droog isquote:Op zaterdag 7 september 2024 15:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik moest even naar buiten voor een pakje. Van bol. Ehrmagerd, komt dichtbij zo. Was lang genoeg om te weten dat ik dat vandaag niet meer doe
Zal met inkomen te maken hebben en gelijke rechten voor de Mensch. 😇quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik bedoel ik snap niet dat de FNV deze petitie aanjaagt/start
Dan kun je nu weer terug.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik hing de was op in de volle zon op het balkon. Nu deuren dicht, daar kom ik pas weer wanneer het droog is
In veel landen is de vakbond veel breder qua klassenstrijd, gelijkwaardigheid en intersectionaliteit. De laatste paar jaar is ook de fnv (weer) breder geworden en dat is imho een bijzonder goede ontwikkeling. Stapje terug naar links.quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Op zich enorm voor die wijziging op beleidsvrijheid (lees: gelijkwaardig beleid).
Ja zou kunnen, maar de zon staat er nog vol op.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:46 schreef z80 het volgende:
[..]
Dan kun je nu weer terug.![]()
Was is al droog voordat deze goed en wel aan de lijn hangt.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In veel landen is de vakbond veel breder qua klassenstrijd, gelijkwaardigheid en intersectionaliteit. De laatste paar jaar is ook de fnv (weer) breder geworden en dat is imho een bijzonder goede ontwikkeling. Stapje terug naar links.
Staat nogal ver af van hun kern. Is meer een politieke kwestie en heeft weinig direct met hun kernzaak voor werknemers en arbeidsmarkt te maken.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In veel landen is de vakbond veel breder qua klassenstrijd, gelijkwaardigheid en intersectionaliteit. De laatste paar jaar is ook de fnv (weer) breder geworden en dat is imho een bijzonder goede ontwikkeling. Stapje terug naar links.
Een vakbond is een politieke kwestie, die wens om alleen met één gericht onderwerp bezig te zijn is nieuw, heel Nederlands, en komt vooral de werkgevers goed uit. Zelfs in de VS is de vakbond activistischer dan in Nederland.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Staat nogal ver af van hun kern. Is meer een politieke kwestie en heeft weinig direct met hun kernzaak voor werknemers en arbeidsmarkt te maken.
Ze vinden vast ook iets van de rechten van dolfijnen in gevangenschap
Ik vat het gewoon niet en deel je mening dan ook niet
Bovendien ben ik toch niet voor niks verhuisd naar een rijke zorggemeentequote:Op zaterdag 7 september 2024 16:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Staat nogal ver af van hun kern. Is meer een politieke kwestie en heeft weinig direct met hun kernzaak voor werknemers en arbeidsmarkt te maken.
Ze vinden vast ook iets van de rechten van dolfijnen in gevangenschap
Ik vat het gewoon niet en deel je mening dan ook niet
Ooit mee geweest op de bus naar Gouda vol met de ‘Driestar’ (gereformeerde scholengemeenschap) leerlingen? Van God los die luiquote:Op zaterdag 7 september 2024 12:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Krijgen jullie geen brieffie in de bus of appje dan?
Volgende week trouwen buren met ceremonie en feest in de tuin.
Werd aangekondigd in de Grote Buurtapp met excuses voor evt. overlast.
Verder is het nog ‘geheim’ en het hele dorp al rond: in het grote (voormalig dominees) huis naast ons komen studenten. Theologische studenten.
Zijn die netter dan ‘gewone’. ? In ieder geval weer volk voor in de kerk hiernaast.
Ja ik snap je/het wel, als ik het niet eens ben met je hoef je het me op zich niet nogmaals uit te leggen. Mensen kunnen het ook gewoon oneens zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een vakbond is een politieke kwestie, die wens om alleen met één gericht onderwerp bezig te zijn is nieuw, heel Nederlands, en komt vooral de werkgevers goed uit. Zelfs in de VS is de vakbond activistischer dan in Nederland.
Debiele situatie iddquote:Op zaterdag 7 september 2024 16:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bovendien ben ik toch niet voor niks verhuisd naar een rijke zorggemeente
Ineens warm hequote:Op zaterdag 7 september 2024 15:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik hing de was op in de volle zon op het balkon. Nu deuren dicht, daar kom ik pas weer wanneer het droog is
Het heeft toch in 1e instantie te maken uit welke partijen de gemeenteraad bestaat?quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee gaat er in eerste instantie om dat gemeenten zelf veel ruimte hebben om wetten en regels om te zetten in beleid en daardoor is het nogal uiteenlopend anders in gemeenten in het sociaal domein.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Het heeft toch in 1e instantie te maken uit welke partijen de gemeenteraad bestaat?
Da’s beter.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net 10 minuten vastgezeten op de trap. Met een mand vol wasgoed.
Kater blokkeerde de overloop en het pluizebuikje wat luid spinnend werd aangeboden was genadeloos… er moest uitgebreid gekroeld worden voor de toegang tot de rest van het huis vrijgegeven werd.
Elinquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s beter.
Elin slaapt tegenwoordig erg diep, met een lichte ademhaling die je bijna niet ziet. Ook wat dovig, dus ze hoort me ook niet aankomen. Iedere keer weer een hartverzakking
Meh, ik kwam ooit thuis van een FOK!meet en vond mijn rooie die ergens die dag overleden was. Niet weten of ik iets had kunnen doen, of en hoe lang hij geleden had… Niet echt een aanrader.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok je moet het (nog) niet willen enzo, maar ik hoop zo hard dat poezen thuis overlijden in hun slaap. Die gang naar de (weekend) dierenarts geeft zoveel stress in een toch al nare tijd. Breekt mn hartje steeds. Voor de poezen, maar ook voor mezelf.
Ja die thuiseuthenasie wil ik idd ook weten. En dan het liefst dat ik haar het eerste zetje de slaap in al kan geven, de slaap in, voor er iemand binnenkomt die dan de laatste zet geeft...quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Meh, ik kwam ooit thuis van een FOK!meet en vond mijn rooie die ergens die dag overleden was. Niet weten of ik iets had kunnen doen, of en hoe lang hij geleden had… Niet echt een aanrader.
Dan vond ik de gang van chronisch nierfalen poes naar de DA en daar in mijn armen inslapen toch iets ‘zachter’.
Moet nog wel steeds bij mijn DA informeren of ze ook thuis euthanasie doen. Want dat scheelt natuurlijk wel stress voor ze.
Ik ben toch wel bang dat ik haar of mijn nek breek, zeg maar.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ben wat minder voorzichtig, als je je staart onder mijn voeten legt heb je pech.
Overlijden in de slaap, ppff dan zou het ‘s nachts naast me of op me zijn. Geloof niet dat ik daarop hoop
Voor jou vervelend/naar/ellendig. Maar dat zou voor poes toch fantastisch zijn?quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ben wat minder voorzichtig, als je je staart onder mijn voeten legt heb je pech.
Overlijden in de slaap, ppff dan zou het ‘s nachts naast me of op me zijn. Geloof niet dat ik daarop hoop
Rooie was een maand aan het sukkelen met slecht eten en misselijk en sip en zo. Kerel was pas 10 dus we gingen ervoor. Bloedbeeld, buikecho, pijnstilling, anti misselijkheid (ik had een arsenaal aan injecties thuis) 147832 lekkere hapjes etc. Met zaken uitsluiten was de werkdiagnose een alvleesklierontsteking.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja die thuiseuthenasie wil ik idd ook weten. En dan het liefst dat ik haar het eerste zetje de slaap in al kan geven, de slaap in, voor er iemand binnenkomt die dan de laatste zet geeft...
Was de rode duidelijk in zn slaap overleden of juist niet? Dat laatste lijkt me verschrikkelijk. Maar als ik pep helemaal strak opgerold zou aantreffen, zodat het duidelijk is dat ze lekker lag te slapen zou ik daar voor tekenen.
Over 75 jaar natuurlijk pas. Ooit. Theoretisch.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:14 schreef Blues het volgende:
De euthanasie (in mijn armen) brak mijn hartje ook bij Xena. DA was top maar het hele gebeuren vond ik best moeilijk.
Ze had die ochtend nog gesnuffeld in de tuin aan het grafje dat we al voor haar hadden gemaakt.
Onder de nog nooit zo uitbundig bloeiende sering als dat voorjaar![]()
Daar ligt ze nu al een paar jr, in haar eigen hammamkleedje gerold
A bah, wat een narigheid, voor jou en de rooien.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Rooie was een maand aan het sukkelen met slecht eten en misselijk en sip en zo. Kerel was pas 10 dus we gingen ervoor. Bloedbeeld, buikecho, pijnstilling, anti misselijkheid (ik had een arsenaal aan injecties thuis) 147832 lekkere hapjes etc. Met zaken uitsluiten was de werkdiagnose een alvleesklierontsteking.
Ik ging weg bij een inmiddels ‘vertrouwde sippe’ kater en kwam thuis bij een koud lichaampjeDuidelijk niet in zijn slaap, hij lag midden in zijn kamer op het linoleum.
Al was dit overlijden (voor mij dan) minder erg dan een andere rooie die tumoren in de buik had (terminaal maar hij sukkelde nog aardig voort) en waarbij ik na een werkdag uitkwam bij een intern bijna leeggebloede kater die helse pijn hadDie moest ik vanachter de toiletpot uitvissen waar hij heen gevlucht was. Daarvan weet ik zeker dat ik hem pijn had kunnen besparen als ik eerder thuis was geweest en dus sneller met hem naar de DA was kunnen gaan. Is uiteindelijk in coma geraakt in het reismandje op weg daar naartoe. Dus wel bij me, maar niet ‘bij me’
![]()
Ah well, ik deed het naar beste kunnen met de kennis en mogelijkheden die ik toen had, maar ik had het hem graag bespaard.
Maar ook dat isquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Met twee speelse kittens van 11 weken naar de asiel DA gaan om ze in te laten slapen is trouwens mentaal gezien ook geen aanrader. Zeker niet als mensen in het mandje kijken en koeren ‘dat ze vast bijna klaar zijn voor adoptie?’.
Nee, ze wegen de helft van wat ze zouden moeten wegen. De een heeft een zware hartafwijking en is altijd moe, de ander heeft een slokdarmafwijking en heeft dus altijd honger en maagpijn en ze worden niet oud. Dus gaan nu samen op reis
Ja, nu heb ik nog steeds geen idee.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Onlangs leerde ik de term spank taxen dat is hier thuis geregeld aan de hand. Al noemen we het hier butt bongoos
Lief, maar dit was echt iets met tijd. De DA had net een plekje om 1645, ik zag dat het slecht was pas om een uur of drie. Zus was niet thuis van werk, andere vrienden ook allemaal niet en in de flat waren ook niet de mensen aanwezig die je dan zou kunnen vragen.Het ziekenhuis was er nog niet.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:10 schreef Sarabi het volgende:
Wat een kattenverhalen allemaal![]()
![]()
Hier is het morgen 1 jaar geleden dat we te horen kregen dat we de suikerziekte van de kat niet onder controle gingen krijgen.
Voorlopig lijkt hij het nog steeds goed te doen, dat had ik toen niet durven hopen.
@:Kaatje1 mocht je ooit hulp nodig hebben van iemand met auto mag je mij ook altijd een berichtje sturen.
Zoek het op! Nu aan de yoga, weer eens.quote:Op zondag 8 september 2024 10:35 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben begonnen met een meditatie vanmorgen, daarna een boek uitgelezen (atomic habits, aanrader als je nieuwe gewoontes wil @:AnneX), administratie gedaan en nu is de rest van de dag voor mijzelf.
Vond het boek niet erg vernieuwend (de ideeën erin zijn niet origineel) maar wel weer eens lekker om het zo gestructureerd voorgekauwd te krijgen.quote:Op zondag 8 september 2024 10:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zoek het op! Nu aan de yoga, weer eens.
Zojuist gereserveerd in het Nederlands, kan mn.X makkelijk meelezen😉quote:Op zondag 8 september 2024 10:35 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben begonnen met een meditatie vanmorgen, daarna een boek uitgelezen (atomic habits, aanrader als je nieuwe gewoontes wil @:AnneX), administratie gedaan en nu is de rest van de dag voor mijzelf.
Doe mijn geboortestad de groeten. En eet kroketten bij van Goghquote:Op zondag 8 september 2024 08:29 schreef derLudolf het volgende:
De dorpswappie, die ook nu nog verbanden legde tussen vaccinatie en een ogenschijnlijk gezond persoon die plotseling overleed, op FB vaak ook "goh?!" reagerend als het om een "bekend" persoon ging. Maar goed, die dorpswappie is nu dus overleden.
Ik kan helaas niet stoppen met denken "aan het vaccin heeft het niet gelegen in elk geval" Dat is best jammer want ze heeft bulten vrijwilligerswerk verzet.
Nu op naar Amersfoort voor dagje fotografie.
quote:Op zondag 8 september 2024 08:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vakantie voorbij, gelopen week elke avond weg geweest, dadelijk weer zwemmen
De 3 dingen die je noemde vind ik ook voor jouw zelfquote:Op zondag 8 september 2024 10:35 schreef Tuindier het volgende:
Voor al uw tips en wetenswaardigheden, ik hoor ze graag! TRV / Nieuw Zeeland reisplan maart 2025quote:Op donderdag 5 september 2024 20:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh god, die route hadden wij ook. Met 1 dag vertraging in München![]()
Ga je ook de alpine crossing doen? Dat was echt het tofste op het noorder eiland
Water naar de zee dragen.quote:
Nee, puur opruimen van de beverdam. De burcht ligt elders en is beschermd.quote:
Vlaaiquote:Op zondag 8 september 2024 13:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Thuis! @:AnneX dit is mijn vrijwilligerswerk.
Inclusief vergadering na afloop (vermoeiend…) en vlaai (lekker).
Nu een lichte lunch en straks de trein in naar de podcastopnamen.
Ha, die probeert vrouwlief me al een aantal jaar op te dringen. Maar goed, als één van mijn habits "dit soort boeken niet lezen" is, dan schiet het niet opquote:Op zondag 8 september 2024 10:46 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Vond het boek niet erg vernieuwend (de ideeën erin zijn niet origineel) maar wel weer eens lekker om het zo gestructureerd voorgekauwd te krijgen.
Ja, daar ben ik heel wat keren langsgelopen. Het was toen, rond 1994, afbraak en tot gort geslagen van binnen. Nu is het prachtig geworden.quote:
Tis nu idd prachtig, zowel het park, di e hele omgeving als de huizen.quote:Op zondag 8 september 2024 13:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik heel wat keren langsgelopen. Het was toen, rond 1994, afbraak en tot gort geslagen van binnen. Nu is het prachtig geworden.
Hoe gaat het met haar en met jullie?quote:Op zondag 8 september 2024 15:51 schreef fietsie het volgende:
Anderhalve dag wezen mantelzorgen bij moeder, goede nacht slaap gehad om de slechte nacht van gister in te halen, en net even goed 2 uur alle frustraties uit mijn hoofd wezen fietsen (en zo kon ik gelijk boodschappen doen).
Doe je goedquote:Op zondag 8 september 2024 15:51 schreef fietsie het volgende:
Anderhalve dag wezen mantelzorgen bij moeder, goede nacht slaap gehad om de slechte nacht van gister in te halen, en net even goed 2 uur alle frustraties uit mijn hoofd wezen fietsen (en zo kon ik gelijk boodschappen doen).
Mn moeder komt nu pas aan verdriet toe, dus dat is lastig peilen.quote:Op zondag 8 september 2024 15:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met haar en met jullie?
Da’s een lastige spagaat, en wat onbetaald verlof opnemen? Is dat mogelijk?quote:Op zondag 8 september 2024 16:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mn moeder komt nu pas aan verdriet toe, dus dat is lastig peilen.
Ik zit vooral in een werk - testament spagaat omdat veel instellingen verwachten dat ik iets met ze bespreek tijdens kantoor uren, en mijn verlof is inmiddels op.
Op het moment niet; de focus zit op de vrije vrijdagmiddag.quote:Op zondag 8 september 2024 16:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s een lastige spagaat, en wat onbetaald verlof opnemen? Is dat mogelijk?
Ah, da’s in 10 jaar ook nog niet goedgekomen. Daar liep mijn broer ook tegenaan. Maar hij mocht dat bij een locale notaris doen als ik het me goed herinnerquote:Op zondag 8 september 2024 16:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op het moment niet; de focus zit op de vrije vrijdagmiddag.
Maar bv een mailtje krijgen van een notaris voor een afspraak van 20 minuten voor iets op papier; 450km rijden voor 1 handtekening, wat ook prima digitaal kan. Alleen sjah, de handtekening vereist dat ze mijn fysieke ID bewijs zien.
DigID login en dan zo bewijzen wie ik ben hebben ze daar niet voor..
De alternatieve tekst vind ik zelf beter.quote:Op zondag 8 september 2024 16:01 schreef Blues het volgende:
Ik heb net een uurtje kleinzoonJ pianoles gegeven met filmpjes en spraakberichten![]()
Hij leert voor school Gangsta's paradise.
Die krabbel kan ook bij een ander notaris kantoor. Kost alleen wat extra knaken.quote:Op zondag 8 september 2024 16:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op het moment niet; de focus zit op de vrije vrijdagmiddag.
Maar bv een mailtje krijgen van een notaris voor een afspraak van 20 minuten voor iets op papier; 450km rijden voor 1 handtekening, wat ook prima digitaal kan. Alleen sjah, de handtekening vereist dat ze mijn fysieke ID bewijs zien.
DigID login en dan zo bewijzen wie ik ben hebben ze daar niet voor..
Als het 1 bezoekje was geweest had ik er een mouw aan gepast, maar ze moeten er in totaal 5 plannen.quote:Op zondag 8 september 2024 16:49 schreef z80 het volgende:
[..]
Die krabbel kan ook bij een ander notaris kantoor. Kost alleen wat extra knaken.
En ja, je moet je smoel laten zien om een krabbel te mogen zetten. Ook als je in het buitenland woont wordt er verwacht dat je "even" langs komt.
Ha! Je liep in mijn werkstadparkje waar ik vaak lunchwandel.quote:Op zondag 8 september 2024 11:40 schreef borisz het volgende:
Gesport.
Zo even mn nieuwe wandelschoenen inlopen met een wandeling in Velsen-Noord
Verder nog een notitie tikken en verder lui doen.
Geenquote:Op zondag 8 september 2024 17:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Ha! Je liep in mijn werkstadparkje waar ik vaak lunchwandel.
Ook de volière gezien?
quote:Op zondag 8 september 2024 16:42 schreef z80 het volgende:
[..]
De alternatieve tekst vind ik zelf beter.
Wat fijn!quote:Op zondag 8 september 2024 17:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Jeetje @:fietsie, wat een gedoe.
Ik sliep best prima vannacht, en stond om 8.15 alweer achter de bar op de hockey. Eigenlijk tot 10, toen kwamen twee teamgenoten, maar daar tot 11.15 ook blijven plakken. Daarna hockey. Dik verloren, zonde. Stonden 2-0 achter maar wel best wat kansen, maar toen waren we een kwartiertje er met ons kop echt niet bij en was het ineens 5-0. Ja, dan is het wel klaar. Na twee fantastische passjes van een teamgenoot op mij waardoor ik vrijwel meteen 1 op 1 tegen de keeper kwam, waarbij ik de eerste keer net 3cm naast schoot en de tweede de keep er nog net goed aan zat, bleek 3 keer toch scheepsrecht. Teamgenoot onderschepte bal, passte richting mij, ik rende een man voorbij en speelde een tweede uit en sloeg toen de bal in de kruising![]()
Was wel fijn. Vorig jaar was ik het plezier echt een beetje kwijt, ging eigenlijk bijna nooit naar de training en in de wedstrijden scoorde ik vrijwel nooit meer (een vd spitsen speelde nooit af, dus ik stond dan tig keer helemaal vrij maar kreeg de bal nooit). Nu ben ik al 3x op de training geweest en hebben we ook echt heel leuke trainingen, is die ene er iig tot de winterstop niet en hebben we een heel goede nieuwe teamgenoot die mijn looplijn goed begrijpt (van haar kreeg ik die twee fantastische passjes). Dus dat is fijn. Ik had me eigenlijk afgemeld voor de training dinsdag omdat we dan nog later trainen dan normaal en ik dat niet trek met de heel lange woensdag op uni, en daar baalde ik nu ook echt van ipv dat ik het chill vond dat ik reden had om niet te hoeven. Dankzij ns ov staking kan ik nu alsnog(daardoor woensdag alles online waardoor ik wat kan uitslapen en het wel haalbaar is)
Auto of OV?quote:Op zondag 8 september 2024 20:07 schreef Blues het volgende:
Overigens ben ik (met g) woensdag weer eens in het Utrechtse![]()
's Middags een bakkie doen bij m'n oudste vriendjes, daarna eten bij Jasmijn en ik op de kanaalstraat..ooit haalden we bij haar ouders Chinees in pannetjes![]()
En ik wil meteen even over de brug een fotootje schieten van de basisschool waar ik en mn jongens op hebben gezeten.
Zininin
Moet woensdag naar Breda. Normaal zou ik de ICdirect pakken, maar ja dat wordt dus de auto.quote:Op zondag 8 september 2024 20:23 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Auto of OV?
Indien OV, hou dan rekening met mogelijke chaos op het spoor
NS staakt landelijk van 4.00-8.00, maar voordat dienstregeling weer helemaal is opgestart..
Ja, dinsdag inderdaad al stadsvervoer tussen 4.00-8.00.quote:Op zondag 8 september 2024 20:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Moet woensdag naar Breda. Normaal zou ik de ICdirect pakken, maar ja dat wordt dus de auto.
En dinsdagochtend een ochtendwandeling. want GVB/HTM/RET staken dinsdagochtend al. Wandeling van bushalte naar kantoor is een kleine 2km. Nou ja ik loop het wel eens vaker.
En het is een mooie wandeling. Achterlangs Schinkelhaven.
Autoquote:Op zondag 8 september 2024 20:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Auto of OV?
NS staakt landelijk van 4.00-8.00, maar voordat dienstregeling weer helemaal is opgestart..
Ik lees dit voor het eerst, maar is er in heel NL geen apotheker te vinden die de meds uit B kunnen laten komenquote:Op zondag 8 september 2024 20:39 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, dinsdag inderdaad al stadsvervoer tussen 4.00-8.00.
Ik doe woensdag mn beide werkgroepen online. Tweede is pas 15.30, maar ook daar is de kans nog best aanwezig dat er nog gedoe is en dat studenten (of ikzelf) vertraging hebben en er niet op tijd kunnen zijn, maar dan ook niet meer online kunnen aansluiten. Dit nu al aankondigen geeft zowel studenten als mezelf rust. Hun hoorcollege van 9u is ook online. .
Morgenochtend ritje België om pillen te halen daar op voorschrift uroloog die hier niet te krijgen zijn. Tank is bijna leeg, dus morgen genoeg in gooien om daar te komen en dan daar mooi de tank volgooien. Wel 2.5 uur (retour) die ik ook goed had kunnen gebruiken voor andere werkzaamheden, maar helaas sturen ze tegenwoordig niet meer per post op naar NL
en ik moet er volgende week maandag mee beginnen en morgen is enige dag dat ik tijd heb voor heen&weer in de ochtend.
Ook dat jaquote:Op zondag 8 september 2024 20:55 schreef borisz het volgende:
Als G. in de trein zit komt dat groots in de krant
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet heb gevraagd. Maar het is niet zo dat het in NL 'op' is en daarom uit België moet komen, maar het is in NL niet geregistreerd. Volgens mij mag het in dat geval ook niet door een apotheek in NL afgeleverd worden.quote:Op zondag 8 september 2024 20:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik lees dit voor het eerst, maar is er in heel NL geen apotheker te vinden die de meds uit B kunnen laten komen
Oh nee dat zal mss niet kunnen/mogen.quote:Op zondag 8 september 2024 21:20 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet heb gevraagd. Maar het is niet zo dat het in NL 'op' is en daarom uit België moet komen, maar het is in NL niet geregistreerd. Volgens mij mag het in dat geval ook niet door een apotheek in NL afgeleverd worden.
En nog meer chaos op de weg in de Randstadquote:Op zondag 8 september 2024 20:23 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Auto of OV?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.m.wikipedia.org/wiki/AtypusLa derecha oprime, la izquierda libera
quote:Op zondag 8 september 2024 23:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
SpinnetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.m.wikipedia.org/wiki/AtypusInteressant feitje welquote:Peasants in the southern Carpathian Mountains used to cut up tubes built by Atypus and cover wounds with the inner lining. It reportedly facilitated healing and even connected with the skin. This is believed to be due to antiseptic properties of spider silk (which is made of protein)Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Het beest zelf is ook fascinerend;quote:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Atypus_affinis (ik denk dat het deze soort is)quote:This spider spins an unusual web. It creates a tube of silk that is hidden partially underground, with the portion above ground being covered in leaves and other debris. The spider waits for an insect to land or crawl onto the tube, then bites through the silk to pull the insect inside. These spiders usually do not leave their webs for any reason other than mating.
These spiders become sexually mature at about 4 years. Autumn is the mating season, when the male spiders seek out a female spider and enter her burrow, where they live together until the male dies soon after mating. The female lays her egg sac inside the tube and the spiderlings hatch out the following summer, remaining with their mother for nearly another year after that.
Atypus karschi toch?quote:Op maandag 9 september 2024 00:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het beest zelf is ook fascinerend;
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Atypus_affinis (ik denk dat het deze soort is)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dan heeft 'ie een eind gelopenquote:
Niet meegelift tussen de bananen dit keer, jammer, die leek er net wat meer opquote:Op maandag 9 september 2024 00:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie een eind gelopendie komt in korea en Japan voor, en niet in Noord Spanje.
Hier zijn we elke keer weer opgelucht over.quote:
Hehehe. Good to know.quote:Op maandag 9 september 2024 08:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier zijn we elke keer weer opgelucht over.
Nu even vrij?
Hier schemerde het ook toen ik opstond, en het miezerde toen ik moest gaan fietsen. Inmiddels begint de zon door te komenquote:Op maandag 9 september 2024 09:22 schreef fietsie het volgende:
Mogguh.
Hier in het noorden is de Herfst nog niet ingevallen; enorm mooie zonnige morgen.
Enige was dat rond de tijd dat uk moest gaan fietsen, het nog wat schemerde
Het is daar mooi groen (en ont-zet-tend plat)quote:Op maandag 9 september 2024 09:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hier schemerde het ook toen ik opstond, en het miezerde toen ik moest gaan fietsen. Inmiddels begint de zon door te komen
Ik ga trouwens komend weekend met de schoonfamilie naar het noorden! Landalpark dichtbij waar de afsluitdijk begint, kortom best een stukje rijden vanaf hier komende vrijdagavond.
Sterkte met gesprek! Nooit leuk, maar voor jou welquote:Op maandag 9 september 2024 09:14 schreef Tele6 het volgende:
Ik spreek later vandaag m'n teamleider over dat ik in gesprek ben over een baan elders. Jippie
Collega die op vakantie nekwervels gebroken had, is geopereerd, dat is goed gegaan, en ze wordt vandaag naar huis gebracht. Dan nog wel een lang herstel, waarschijnlijk fysiek én mentaal. Heftig wel.
Nu ik in de appgroep zit, krijg ik ineens ook sociale appjes van collega's. Als in "hier is een foto van m'n voortuin, dat wilde ik je al een tijdje laten zien"
Had me dan toen al toegevoegd
Bikkel! Nu een massage van liefste?quote:Op maandag 9 september 2024 08:15 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Schattige hond heeft ontregelde ingewanden en sliep slecht. Om liefste wat slaap te gunnen heb ik met schattige hond in een soort schuurtje geslapen. Ik wel in slaapzak en met kussen maar ik had geen matje bij me.
Blijkbaar kan ik ook slapen op een plankenvloer
Vertel...quote:Op maandag 9 september 2024 11:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo'n neusdouche is ook een vak apart he...
Geven en nemen he. Geven en nemenquote:Op maandag 9 september 2024 11:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn liefste rijdt me deze week vier keer naar een afspraak ivm mijn handen. Ik heb net gehoord dat ik dat goed kan maken door vanavond mee te gaan naar een discotheek. Ik moet nog even aan het idee wennen geloof ik.
Nou lekker doorlopen en grote brokken meenemen doet het vooralsnog nog niet echtquote:
Zo'n mooie blauwe snorkel met een zwanenhals ?quote:Op maandag 9 september 2024 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou lekker doorlopen en grote brokken meenemen doet het vooralsnog nog niet echt
Fijn!quote:Op maandag 9 september 2024 11:32 schreef Blues het volgende:
Wij gaan straks brunchen bij een Italiaanse strandtent in Zandvoort.
Gewoon.
Omdat het kan/ferkansie
Goed gedaan Tele. Ik snap wel dat ze dat zeggen en in de ideale situatie kan je dat soort dingen gewoon bespreken. Maar zo werkt dat natuurlijk meestal niet.quote:Op maandag 9 september 2024 12:40 schreef Tele6 het volgende:
Teamleider is op de hoogte. Morgenochtend meteen maar de rest van het team, we hebben ze nodig voor alle inventarisatie van wat er overgedragen moet en nog af kan voor ik ga.
Vanmiddag alles rond maken met nieuwe baan.
Teamleider had gewild dat ik mijn onvrede eerder gedeeld had, misschien hadden we het dan kunnen fixen. Het is pijnlijk, maar ik denk dat dat er niet in zou hebben gezeten. Om het te fixen hadden zo veel dingen anders gemoeten!
Sowieso kan ik per 1 dec weg, maar teamleider gaat meteen aan de slag om te kijken of het een maand eerder kan aangezien ik zelf erg graag een maand eerder wil.quote:Op maandag 9 september 2024 12:42 schreef vlindertje89 het volgende:
Ook besproken per wanneer je weg mag @:Tele6?
Zijn nooit leuke gesprekken dit, goed gedaan
Het merendeel van mijn onvrede is ook gewoon dat dingen op een manier moeten gebeuren die me totaal niet ligt. Zoveel praatjes maken (bedrijfspolitiek noemt teamleider het) en zo weinig dingen bouwen met elkaar. Andere mensen doen het daar juist prima op (m.n. ook de mensen die man zijn en een zekere leeftijd bereikt hebben, die voelen zich hierbij super). Ik erger me dood en krijg niks zomaar voor elkaar.quote:Op maandag 9 september 2024 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Goed gedaan Tele. Ik snap wel dat ze dat zeggen en in de ideale situatie kan je dat soort dingen gewoon bespreken. Maar zo werkt dat natuurlijk meestal niet.
Zijn probleemquote:Op maandag 9 september 2024 12:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Sowieso kan ik per 1 dec weg, maar teamleider gaat meteen aan de slag om te kijken of het een maand eerder kan aangezien ik zelf erg graag een maand eerder wil.
Ik bof wel met hem als manager. Hij vat het heel goed op. En dat terwijl het natuurlijk hartstikke onverwacht op z'n dak kwam en ook niet per se op het handigste moment met alle ellende van vorige week.
Kost tijdquote:Op maandag 9 september 2024 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou lekker doorlopen en grote brokken meenemen doet het vooralsnog nog niet echt
Organisaties gaan zich niet aanpassen aan jou. Hoe eerder je je dat beseft hoe beter denk ik.quote:Op maandag 9 september 2024 12:40 schreef Tele6 het volgende:
Teamleider is op de hoogte. Morgenochtend meteen maar de rest van het team, we hebben ze nodig voor alle inventarisatie van wat er overgedragen moet en nog af kan voor ik ga.
Vanmiddag alles rond maken met nieuwe baan.
Teamleider had gewild dat ik mijn onvrede eerder gedeeld had, misschien hadden we het dan kunnen fixen. Het is pijnlijk, maar ik denk dat dat er niet in zou hebben gezeten. Om het te fixen hadden zo veel dingen anders gemoeten!
Wat ik begreep is dat de grote klonten toch echt van snuiten e.a. moeten gaan, maar dat het spoelen met de neusspoeler er voor zorgen dat je slijmvliezen tot rust komen, daardoor dunner worden, waardoor de doorgang tussen holtes groter wordt en dat zo dus alles wat er vast zit los kan gaan komen.quote:Op maandag 9 september 2024 13:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
@:fiets, geen zwaanhals, meer een knikkie. Wel blauw
Sommige mensen houden gewoon van zemelen.quote:Op maandag 9 september 2024 13:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Snel gehandeld inderdaad. Ik heb een vriendin die zeker 10 jaar altijd aan het zemelen was over haar werk. Zo iemand hebben we hier in de SC ook wel gehad. En gewoon niet in actie komen he? Zo zonde.
Ze flikkeren die zelfs door de joggertquote:Op maandag 9 september 2024 13:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sommige mensen houden gewoon van zemelen.
Dat doet oma altijdquote:Op maandag 9 september 2024 13:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze flikkeren die zelfs door de joggert
Ik betrapte mijn moeder er laatst op dat ze in het schaaltje waar ik beschuitkruim had gedaan voor het maken van gehaktballen ook zemelen en gebroken lijnzaad toevoegde.quote:
Nee hoor, dat hoef jij helemaal niet te hebben hoeven gaan doen. Je hoeft het ook niet aan te kaarten. Kan wel, soms is het ook goed om te doen, maar heel vaak is het alleen maar extra frustrerend, slecht voor werkpelzier en samenwerking en dan ook nog slecht voor je eigen positie.quote:Op maandag 9 september 2024 12:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het merendeel van mijn onvrede is ook gewoon dat dingen op een manier moeten gebeuren die me totaal niet ligt. Zoveel praatjes maken (bedrijfspolitiek noemt teamleider het) en zo weinig dingen bouwen met elkaar. Andere mensen doen het daar juist prima op (m.n. ook de mensen die man zijn en een zekere leeftijd bereikt hebben, die voelen zich hierbij super). Ik erger me dood en krijg niks zomaar voor elkaar.
Maar mijn teamleider kan ook die "bedrijfspolitiek" niet fixen. Dat zou heeeel lang duren. Ja het zou wel moeten, maar ik ben niet de persoon voor die strijd. Sorry
Daar heb ik het idd met teamleider over gehad. Hij had ook wel al meerdere keren eerder van me gehoord dat ik ermee worstelde, maar zijn indruk was juist dat het steeds beter ging. Ik heb idd wel beter geleerd om te functioneren ondanks de "politiek" die er nodig is, maar ben het niet leuker gaan vinden en daar heb ik pas vandaag over verteld.quote:Op maandag 9 september 2024 13:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoef jij helemaal niet te hebben hoeven gaan doen. Je hoeft het ook niet aan te kaarten. Kan wel, soms is het ook goed om te doen, maar heel vaak is het alleen maar extra frustrerend, slecht voor werkpelzier en samenwerking en dan ook nog slecht voor je eigen positie.
Maar heb het dit nu wel geprobeerd uit te leggen aan de manager? Want op dit moment is dat wel nuttig voor de organisatie en niet meer schadelijk voor jou. Dat is de toegevoegde waarde van zgn 'exitgesprekken' , en die bestaan juist omdat het heel vaak niet tijdens het dienstverband goed aan de orde gesteld kan worden.
}:{quote:Op maandag 9 september 2024 13:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Snel gehandeld inderdaad. Ik heb een vriendin die zeker 10 jaar altijd aan het zemelen was over haar werk. Zo iemand hebben we hier in de SC ook wel gehad. En gewoon niet in actie komen he? Zo zonde.
Dit idd.quote:Op maandag 9 september 2024 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Goed gedaan Tele. Ik snap wel dat ze dat zeggen en in de ideale situatie kan je dat soort dingen gewoon bespreken. Maar zo werkt dat natuurlijk meestal niet.
En ffkes gewandeld (ging best redelijk voor g)quote:Op maandag 9 september 2024 11:32 schreef Blues het volgende:
Wij gaan straks brunchen bij een Italiaanse strandtent in Zandvoort.
Gewoon.
Omdat het kan/ferkansie
Onze meewerkend teamleider ( op wat voor poli dan ook) gaan achter elkaar weg. Ze lopen tegen dingen aan, vooral met hun teamleiders dan weer. Niet met ons/polimedewerkers.quote:Op maandag 9 september 2024 14:08 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Daar heb ik het idd met teamleider over gehad. Hij had ook wel al meerdere keren eerder van me gehoord dat ik ermee worstelde, maar zijn indruk was juist dat het steeds beter ging. Ik heb idd wel beter geleerd om te functioneren ondanks de "politiek" die er nodig is, maar ben het niet leuker gaan vinden en daar heb ik pas vandaag over verteld.
Eigenlijk... is het dus ook een beetje hypocriet dat hij nu zoiets heeft van "had nou maar eerder gezegd dat je het niet naar je zin had, dan hadden we wat gedaan" want élk 1-op-1 overleg met hem heb ik het weer over die frustraties gehad. Hetgene wat nieuw is, is dat het nu definitief de dealbreaker is en dat het eerder gewoon een "hier loop ik alweer tegenaan en het is stom maar ik denk dat ik het zus en zo aan ga pakken, wat vind jij".
Kijk jou eens goed bezigquote:Op maandag 9 september 2024 15:34 schreef Tele6 het volgende:
Nieuwe leidinggevende gebeld, we gaan de startdatum op 1 dec zetten en als ik eerder onder huidige baan vandaan kom, dan heb ik gewoon wat vakantie tussendoor. Fijn. Geeft ruimte en overzicht.
Ik kreeg er ook een gratis rant bij over een onderwerp waar ik ook wel m'n meningen over heb, maar we hebben afgesproken dat op een later moment voort te zetten. Top haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |