Wat fijn!quote:Op donderdag 5 september 2024 17:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Huis is helemaal schoon(dankzij de hulp) en ik heb de lades in de naaikamer opgeruimd, de locker ingeregen, dus ook nuttig bezig geweest.
Hulp komt over 2 weken weer maar dan puur voor de balkons om die goed schoon te maken en daarna iedere 4 weken. Voor het oog bijhouden kan ik wel maar het echte poetswerk niet
T wat ver weg denk ik. Maar ze is echt goud waard, leuk mens, gezellig ook en ze werkt keihard. Hoef ook nauwelijks iets te vragen, alleen nu dan het balkon, maar dat is apartquote:Op donderdag 5 september 2024 17:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat fijn!
Zo iemand wil ik ook wel.
Lang leve de auto met aircoquote:Op donderdag 5 september 2024 18:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Pfoe.. hele dag airco.. en dan met het ov naar huis.
Lang leve het thuiswerken normaal gesproken <3
München & Singapore op heen en terugweg. Heenweg beide stop maar een uurtje, terugweg een keer 3 en een keer 6 uur stop.quote:
Oh god, die route hadden wij ook. Met 1 dag vertraging in Münchenquote:Op donderdag 5 september 2024 19:55 schreef sigme het volgende:
[..]
München & Singapore op heen en terugweg. Heenweg beide stop maar een uurtje, terugweg een keer 3 en een keer 6 uur stop.
In Auckland voor de 1e twee nachten maar even wat geboekt.
[ afbeelding ]
Nu maar eens wat uitzoeken over de treinreis over het Noordereiland - we willen niet alleen maar met een huurauto rondkarren maar vooral ook wat trein/bus/ferry
We gaan in maart en ik ben als de dood voor drukte. Dit lijkt populair (dus druk?). We willen wel een flink aantal dagwandeltochten inlassen, dus wat dat betreft - wie weet. Vertel me meer als je wil!quote:Op donderdag 5 september 2024 20:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh god, die route hadden wij ook. Met 1 dag vertraging in München![]()
Ga je ook de alpine crossing doen? Dat was echt het tofste op het noorder eiland
De wandeling is mega populair en kan heel druk zijn.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:09 schreef sigme het volgende:
[..]
We gaan in maart en ik ben als de dood voor drukte. Dit lijkt populair (dus druk?). We willen wel een flink aantal dagwandeltochten inlassen, dus wat dat betreft - wie weet. Vertel me meer als je wil!
Singapore the fine city.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:55 schreef sigme het volgende:
[..]
München & Singapore op heen en terugweg. Heenweg beide stop maar een uurtje, terugweg een keer 3 en een keer 6 uur stop.
In Auckland voor de 1e twee nachten maar even wat geboekt.
[ afbeelding ]
Nu maar eens wat uitzoeken over de treinreis over het Noordereiland - we willen niet alleen maar met een huurauto rondkarren maar vooral ook wat trein/bus/ferry
quote:Op donderdag 5 september 2024 21:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gaaf vooruitzicht @:sigme !
Ik ging vanavond zwemmen met maatje.
‘Even alle stress uit mijn hoofd’.
Nou, en het mijne. Vandaag was de dag dat ik uit pure frustratie en onmacht zat te snotteren omdat mensen zichzelf (en de organisatie. En mij!) saboteren. Vele troostende klopjes van collega’s en bevestiging dat ik de juist stappen neem![]()
Bij maatje nu een schilderij besteld, hij mag zelf verzinnen wat hij maakt.
En denkt nu aan een pauwevogelIk denk wel dat ik hem er af en toe aan moet herinneren of ‘herinnertroepen’ moet inschakelen
![]()
Over een paar weken samen de kermis over en lunchafspraak voor de keer erna is ook gemaakt
Bizar he?quote:Op donderdag 5 september 2024 21:46 schreef Isabeau het volgende:
@:Lucky_Strike ik ben aan het lezen over die Natalia Grace en de rollercoaster houdt nog lang niet opPlottwists op elke hoek.
Daar heb ik wel wat over gelezen. Echt sommige mensenquote:Op donderdag 5 september 2024 22:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bizar he?
In dat kader nog een naam: Gypsy Rose Blanchard.
Ik las ergens vandaag ook over het Duitse echtpaar dat een Oekraïense moeder en haar moeder (oma) begin dit jaar hebben vermoord om de 1 maand oude baby van die vrouw te stelen en wilden dat kind opvoeden als hun eigen dochter.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Daar heb ik wel wat over gelezen. Echt sommige mensen![]()
Net bij nieuwsuur een item over dat meisje uit Vlaardingen en eerder las ik iets over een fransmand (in de 70) die zijn vrouw drogeerde en ca 200 keer liet verkrachten. Dat ben je toch kilometers van het pad af.
@:vanyel bij lubach zometeen gaat het over erfbelasting
Ook gelezen ja. Wat mankeert jequote:Op donderdag 5 september 2024 22:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las ergens vandaag ook over het Duitse echtpaar dat een Oekraïense moeder en haar moeder (oma) begin dit jaar hebben vermoord om de 1 maand oude baby van die vrouw te stelen en wilden dat kind opvoeden als hun eigen dochter.
Psychopathen overal
Laatste dagje van mijn vakantiequote:Op vrijdag 6 september 2024 09:15 schreef Blues het volgende:
@:Cat-astrophe
Laatste dagje voor vakantie
Welke vaardigheden/eigenschappen zijn extra belangrijk voor jullie team? Kan je daar vragen over verzinnen? En als ze allemaal geschikt lijken, dan gewoon kijken wie het beste in het team zou passen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zit straks bij aantal sollicitatiegesprekken en heb de cv's en motivatiebrieven gelezen, maar mijn hoofd is een beetje leeg. Ik kan echt met geen mogelijkheid een vraag bedenken. Ik heb bij één wel wat twijfels, maar ik kan er niet helemaal de vinger op leggen waardoor precies, wat het vrij moeilijk maakt om dan die info uit te vragen die ik nodig heb om die twijfel weg te nemen (of niet). Allen lijken best geschikt.
Gelukkig heb ik voor de gesprekken een kwartier () voorbespreking met mn leidinggevende waarmee ik de gesprekken doe. Tot die tijd maar kijken of ik toch nog wat vragen kan verzinnen..
Thanks! Ik ben zelf pas net aangesloten bij dit projectteam dus die eerste vind ik vrij moeilijk (ik weet ook nog helemaal niet zo goed wat de eigenschappen zijn die we al aan boord hebben zegmaar). Maar ik heb inmiddels toch wel iets kunnen bedenken, wel ook een beetje in die richting.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welke vaardigheden/eigenschappen zijn extra belangrijk voor jullie team? Kan je daar vragen over verzinnen? En als ze allemaal geschikt lijken, dan gewoon kijken wie het beste in het team zou passen.
Altijd ingewikkeld.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zit straks bij aantal sollicitatiegesprekken en heb de cv's en motivatiebrieven gelezen, maar mijn hoofd is een beetje leeg. Ik kan echt met geen mogelijkheid een vraag bedenken. Ik heb bij één wel wat twijfels, maar ik kan er niet helemaal de vinger op leggen waardoor precies, wat het vrij moeilijk maakt om dan die info uit te vragen die ik nodig heb om die twijfel weg te nemen (of niet). Allen lijken best geschikt.
Gelukkig heb ik voor de gesprekken een kwartier () voorbespreking met mn leidinggevende waarmee ik de gesprekken doe. Tot die tijd maar kijken of ik toch nog wat vragen kan verzinnen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jij hebt pas gehadquote:
Jij (?) zegt voorlopig niks tot alles is geregeld.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:30 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Hoe zeg je "ik ga verhuizen" op LinkedIn?
"Our residential priorities have shifted"![]()
![]()
Ik zeg helemaal niks hoor. Vind 't wel leuk om zo nu en dan op LinkedIn te kijken wat m'n kennissen en vrienden allemaal uitspoken. Maar LinkedIn stopt er ook een hoop onzin tussendoor.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jij (?) zegt voorlopig niks tot alles is geregeld.
Ná het heg snoeien was het nog gezellig buiten met biertjes, Kaatjeslikeur en kaarsjes.
Hik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vind ik eigk wel lolligquote:Op vrijdag 6 september 2024 09:30 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Hoe zeg je "ik ga verhuizen" op LinkedIn?
"Our residential priorities have shifted"![]()
![]()
Jammer...quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:06 schreef Barreltje het volgende:
Zo, mijn sollicitatie avonturen resulteerden in een "Nee"..
ik pastte niet in het team, ik was te direct ,ik stelde teveel doortastende vragen en ik ben een buitenlander![]()
dat laatste zeiden ze natuurlijk niet, maar er werd me aangeraden om in een andere divisie binnen het bedrijf te solliciteren waar meer internationals werken..![]()
maar goed. daar nu een baan gevonden, maar eens op solliciteren.. hier in het land is het gebruikelijk om de manager eerst even te bellen, maar ik kan niet zo goed een vraag bedenken behalve dan : hoi ik ben buitenlander is dat een probleem anders ga ik onze tijd niet verdoen hier ".. hoe zeg ik dat nou anders ??
Wij hebben ook wel collega's die hier een sport van maken. Zo hebben wij in de OR de commissie OMG (Omgaan Met Groei, vanwege een herstructurering/reorganisatie). Ik kan er wel om lachen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die vind ik eigk wel lollig
Waar ik wel een hekel aan heb zijn de afkortingen die in de maatschappij al bekend zijn, maar waar je intern dan een eigen twist aan gaat geven.
Bij voorbeeld: ABN wordt Afgevaardigde Besluitvorming en Nabranders.
Deze is uiteraard verzonnen maar we hebben hebben er wel een paar in huis. En onder meer mijn manager aast op nieuwe varianten![]()
Echt… schijtlollig, hip en origineel hoor
Helaas ben je het nu niet geworden, maar het klinkt alsof je je heel Nederlands hebt opgesteld in het gesprekquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:06 schreef Barreltje het volgende:
ik pastte niet in het team, ik was te direct ,ik stelde teveel doortastende vragen en ik ben een buitenlander![]()
dat laatste zeiden ze natuurlijk niet, maar er werd me aangeraden om in een andere divisie binnen het bedrijf te solliciteren waar meer internationals werken..![]()
maar goed. daar nu een baan gevonden, maar eens op solliciteren.. hier in het land is het gebruikelijk om de manager eerst even te bellen, maar ik kan niet zo goed een vraag bedenken behalve dan : hoi ik ben buitenlander is dat een probleem anders ga ik onze tijd niet verdoen hier ".. hoe zeg ik dat nou anders ??
Dat is flauw van zequote:Op vrijdag 6 september 2024 12:06 schreef Barreltje het volgende:
Ik ga straks even kijken. De inburgering heb ik wel eens gezien, ik was meteen gezakt (en niet alleen omdat ik wegens boosheid om de rare vragen de papieren in de fik had gestoken)quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:40 schreef Isabeau het volgende:
@:kaatje1 had je deze film (van de overheid!!) wel eens gezien die mensen die in Nederland willen gaan wonen van buiten de EU ook moeten kijken als onderdeel van de inburgering?
Boodschap: Nederland is somber, koud, nat en vol files. Nederlanders zijn kil, ongeduldig, onvriendelijk en niet in jou geïnteresseerd. De huizen zijn slecht en de meeste wijken vol geweld en overlast. Oh, en het merendeel van Nederland kan onder water verdwijnenEn dat waren de eerste paar minuten
Jij direct ????quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:06 schreef Barreltje het volgende:
Da’s fijn geregeld. Misschien een extra arts aangesteld?quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
In het kader van een oprechte OMG….
Ik belde net de planning van ziekenhuis.
Waar ik een maand geleden een *gnork* kreeg omdat de wachtlijst nog zo lang was en misschien konden ze over twee maanden iets zeggen… kon ze me nu half november inplannenEn dat was voor mij weer net wat onhandig
![]()
Geen probleem: weekje later, uur of 12?
Uhm.. oké? Even checken hoor… we hebben het hier over de operatieve ingreep ooglidcorrectie? Echt waar?
Echt waar mevrouw!
Ik kan het nog niet echt geloven, maar volgens mij sta ik erin
Kliniek afgemeld, zal me vast 50 euro consultkosten gaan kosten maar misschien doet de verzekering daar ook nog wat mee.
Misschien…quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s fijn geregeld. Misschien een extra arts aangesteld?
Of de 3-maands planningshorizon van de maatschappen is net gepasseerd, en er is dus verse duidelijkheid en inzicht op de vakanties, congressen, golfpartijtjes en werkzaamheden bij andere zorgaanbieders voor drie maanden.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s fijn geregeld. Misschien een extra arts aangesteld?
Dat klinkt logischerquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Of de 3-maands planningshorizon van de maatschappen is net gepasseerd, en er is dus verse duidelijkheid en inzicht op de vakanties, congressen, golfpartijtjes en werkzaamheden bij andere zorgaanbieders voor drie maanden.
tnx! het eerste stuk kan ik zeker iets mee.. het tweede stuk vind ik altijd wat lastiger, iets inhoudelijks bedenken.. :p het is een project manager rol, en ik weet wel hoe dat ongeveer werkt.. de verschillen merkt je altijd pas als je daar daadwerkelijk werkt.. al kan ik wel vragen welke project management methodiek ze gebruiken ( wsl IDMW)quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Jammer...![]()
Ik kan niet zo goed inschatten hoe de arbeidsverhoudingen zijn bij jou, maar misschien iets als: Ik heb gesolliciteerd bij afdeling X en daar zeiden ze dat jullie afdeling wellicht beter passend zou zijn voor mij omdat er meer internationals werken. Gezien mijn ervaring met Y, heb ik interesse in vacature Z. Kan je me meer vertellen over... [insert iets inhoudelijks].
En juist hoe zij dealen met die internationaliteitenquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tnx! het eerste stuk kan ik zeker iets mee.. het tweede stuk vind ik altijd wat lastiger, iets inhoudelijks bedenken.. :p het is een project manager rol, en ik weet wel hoe dat ongeveer werkt.. de verschillen merkt je altijd pas als je daar daadwerkelijk werkt.. al kan ik wel vragen welke project management methodiek ze gebruiken ( wsl IDMW)
Ah ja, dat zijn functies die per organisatie wel kunnen verschillen inderdaad. Als er niet in de vacature staat met welke methodiek ze werken, is dat zeker een goede vraag! En ook wel gek dat ze daar niks over zeggen. Vaak wel iets als: het is een pre als je ervaring hebt met xxx. Succes in ieder geval! Lijkt mij vreselijk om vooraf te moeten bellen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tnx! het eerste stuk kan ik zeker iets mee.. het tweede stuk vind ik altijd wat lastiger, iets inhoudelijks bedenken.. :p het is een project manager rol, en ik weet wel hoe dat ongeveer werkt.. de verschillen merkt je altijd pas als je daar daadwerkelijk werkt.. al kan ik wel vragen welke project management methodiek ze gebruiken ( wsl IDMW)
We hebben gisteren deel 2 gekeken en hij was bovenverwachting leuk!quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:48 schreef flipsen het volgende:
Ik wil Beetlejuice wel even opnieuw zien voordat we naar de nieuwe gaan, ben bang dat ik die ook zal moeten neerhalen.
F&S / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCLXquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We hebben gisteren deel 2 gekeken en hij was bovenverwachting leuk!
Ik ben geen ster in recensies schrijvenquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:55 schreef flipsen het volgende:
[..]
F&S / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCLX
Bijna vakantiequote:Op vrijdag 6 september 2024 15:59 schreef Blues het volgende:
NOG 1 UUR
En ik heb iets opgevraagd in Isa's zkh
Ik had een coll van de interne.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bijna vakantie![]()
![]()
![]()
Er werken bij ons (bijna) alleen maar lieve, behulpzame en vriendelijke mensen, dus dat komt vast goed
Ik sprak vandaag iemand van de interne.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik had een coll van de interne.
Was grappig:
Goedemiddag ISA zkh met de poli interne met ..........
Goedemiddag BLUES zkh met de poli interne met Blues
Ik zat de hele ochtend in overleg met ISA's collega met de grappig naamquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik had een coll van de interne.
Was grappig:
Goedemiddag ISA zkh met de poli interne met ..........
Goedemiddag BLUES zkh met de poli interne met Blues
Ja. Goedkope variant op de Thermomix. Is recent nog een topic over geopend door @Jan_Onderwaterquote:Op vrijdag 6 september 2024 17:08 schreef Vanyel het volgende:
https://www.lidl.nl/p/sil(...)m3TDQlEaArhREALw_wcB![]()
Wisten jullie dat dit bestond?
Iets voor Kaatje en haar onwillige handen
Ja, zoiets gehad van Kenwood, enorm onding. Tegenwoordig maak ik de risotto in de IP, nauwelijks roeren. En voor snijden heb ik een ander hemels ding.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:08 schreef Vanyel het volgende:
https://www.lidl.nl/p/sil(...)m3TDQlEaArhREALw_wcB![]()
Wisten jullie dat dit bestond?
Iets voor Kaatje en haar onwillige handen
quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Altijd ingewikkeld.
Kun je voor jezelf wel enigszins benoemen waar je twijfel zit? Is het kennis, werkervaring, attitude (voor zover je dat uit een cv kan halen), iets anders? Dat opschrijven of voor mezelf uitspreken helpt mij vaak om een vraag te formuleren die precies over dat pijnpunt gaat.Dank hiervoor nog! Zolang procedure loopt kan ik er niet zoveel inhoudelijk over zeggen, maar dit hielp me wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Envoor je spoiler. Niet leuk, wel héél nodig. En niet iets wat iedereen kan, dus naast de snotter mag je vooral verdomd trots zijn daarop!
Haha, dat is waar. Dit is eind week 3 sinds vakantie en nog 14 te gaan, dus we gaan wel prachtig gelijk op wat tussen-vakantie-periodes betreft.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij hebt pas gehad![]()
![]()
Ik zit nu in week 10 na mijn vakantie, nog 7 weken te gaan![]()
En my goood wat een gedoe met ziekenhuis. Maar fijn dat het nu ineens wel best vlot ingepland kon worden. Hopelijk vanaf nu daar geen belminuten meer aan kwijt!
Stavaza betekent voor zo ver ik weet "stand van zaken"quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh, en over afkortingen.. ik kreeg een meeting in mn agenda met als titel 'stavaza'. Het heeft lang genoeg geduurd tot het kwartje viel om trots te kunnen zeggen dat ik niet tot die generatie behoor
Ik welquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh, en over afkortingen.. ik kreeg een meeting in mn agenda met als titel 'stavaza'. Het heeft lang genoeg geduurd tot het kwartje viel om trots te kunnen zeggen dat ik niet tot die generatie behoor
Te lang. Het is gewoon SvZquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, inmiddels was dat kwartje dus wel gevallenquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stavaza betekent voor zo ver ik weet "stand van zaken"
Als je hem hebt geleerd omdat anderen rondom je hem gebruiken en je gebruikt hem zelf niet, dan telt het nietquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik wel
Of telt het niet als je het zelf niet gebruikt?
SvZ vind ik acceptabeler dan stavaza.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:23 schreef borisz het volgende:
Weekend
Gisteren deed ik eens elders boodschappen en keek ik eens bij een infokastje van de wijk. Plattegrond. Wat blijkt een vijver in een nieuwe wijk is naar me genoemd. Althans mijn achternaam.
. Woon er op 100 meter afstand.
Mn achternaam komt wel eens voor als straatnaam, maar ook niet zo heel vaak. Dus vond het wel grappig.
Morgen geen wandeling, maar een politieke dag. Wel vlakbij. Hier in de Philharmonie.
[..]
Te lang. Het is gewoon SvZ
Amateur, niet eens een eigen naamtopic hebben in CULquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:23 schreef borisz het volgende:
Weekend
Gisteren deed ik eens elders boodschappen en keek ik eens bij een infokastje van de wijk. Plattegrond. Wat blijkt een vijver in een nieuwe wijk is naar me genoemd. Althans mijn achternaam.
. Woon er op 100 meter afstand.
Mn achternaam komt wel eens voor als straatnaam, maar ook niet zo heel vaak. Dus vond het wel grappig.
E?quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:32 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, inmiddels was dat kwartje dus wel gevallen
[..]
Als je hem hebt geleerd omdat anderen rondom je hem gebruiken en je gebruikt hem zelf niet, dan telt het niet
[..]
SvZ vind ik acceptabeler dan stavaza.
Grappig van de vijver!
Zo woonde ik in huidige-Blues-town vlakbij een buitenplaats waarvan het verhaal is dat mijn moeders achternaam daar vandaan komt. Ook best bijzonder.
Het ging hier een half uur lang helemaal los donder en bliksem en 2 dorpen verderop bolbliksem ingeslagen in een huis en de hele straat heeft geen ziggo meerquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:26 schreef Tele6 het volgende:
Weekend
Mega bui over me heen gekregen tijdens de laatste 20 min van mijn looptraining en het halfuurtje naar huis fietsen daarna. Zo veel water. Bizar
Hier is het dak van de voormalige Praxis ingestort door de enorme hoeveelheid water in korte tijd en ik heb verwonderd naar de afvoer van het water gekeken in de straat. Het leek wel een wildwaterbaan, maar de riolering kon het net bijhouden…quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Het ging hier een half uur lang helemaal los donder en bliksem en 2 dorpen verderop bolbliksem ingeslagen in een huis en de hele straat heeft geen ziggo meer
Wow!quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier is het dak van de voormalige Praxis ingestort door de enorme hoeveelheid water in korte tijd en ik heb verwonderd naar de afvoer van het water gekeken in de straat. Het leek wel een wildwaterbaan, maar de riolering kon het net bijhouden…
[ afbeelding ]
https://www.destentor.nl/(...)-amsterdam~a76a8a94/
quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:46 schreef Vanyel het volgende:
Nu zit ik Natalia te kijken.
Gedwongen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |