Wat fijn!quote:Op donderdag 5 september 2024 17:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Huis is helemaal schoon(dankzij de hulp) en ik heb de lades in de naaikamer opgeruimd, de locker ingeregen, dus ook nuttig bezig geweest.
Hulp komt over 2 weken weer maar dan puur voor de balkons om die goed schoon te maken en daarna iedere 4 weken. Voor het oog bijhouden kan ik wel maar het echte poetswerk niet
T wat ver weg denk ik. Maar ze is echt goud waard, leuk mens, gezellig ook en ze werkt keihard. Hoef ook nauwelijks iets te vragen, alleen nu dan het balkon, maar dat is apartquote:Op donderdag 5 september 2024 17:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat fijn!
Zo iemand wil ik ook wel.
Lang leve de auto met aircoquote:Op donderdag 5 september 2024 18:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Pfoe.. hele dag airco.. en dan met het ov naar huis.
Lang leve het thuiswerken normaal gesproken <3
München & Singapore op heen en terugweg. Heenweg beide stop maar een uurtje, terugweg een keer 3 en een keer 6 uur stop.quote:
Oh god, die route hadden wij ook. Met 1 dag vertraging in Münchenquote:Op donderdag 5 september 2024 19:55 schreef sigme het volgende:
[..]
München & Singapore op heen en terugweg. Heenweg beide stop maar een uurtje, terugweg een keer 3 en een keer 6 uur stop.
In Auckland voor de 1e twee nachten maar even wat geboekt.
[ afbeelding ]
Nu maar eens wat uitzoeken over de treinreis over het Noordereiland - we willen niet alleen maar met een huurauto rondkarren maar vooral ook wat trein/bus/ferry
We gaan in maart en ik ben als de dood voor drukte. Dit lijkt populair (dus druk?). We willen wel een flink aantal dagwandeltochten inlassen, dus wat dat betreft - wie weet. Vertel me meer als je wil!quote:Op donderdag 5 september 2024 20:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh god, die route hadden wij ook. Met 1 dag vertraging in München![]()
Ga je ook de alpine crossing doen? Dat was echt het tofste op het noorder eiland
De wandeling is mega populair en kan heel druk zijn.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:09 schreef sigme het volgende:
[..]
We gaan in maart en ik ben als de dood voor drukte. Dit lijkt populair (dus druk?). We willen wel een flink aantal dagwandeltochten inlassen, dus wat dat betreft - wie weet. Vertel me meer als je wil!
Singapore the fine city.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:55 schreef sigme het volgende:
[..]
München & Singapore op heen en terugweg. Heenweg beide stop maar een uurtje, terugweg een keer 3 en een keer 6 uur stop.
In Auckland voor de 1e twee nachten maar even wat geboekt.
[ afbeelding ]
Nu maar eens wat uitzoeken over de treinreis over het Noordereiland - we willen niet alleen maar met een huurauto rondkarren maar vooral ook wat trein/bus/ferry
quote:Op donderdag 5 september 2024 21:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gaaf vooruitzicht @:sigme !
Ik ging vanavond zwemmen met maatje.
‘Even alle stress uit mijn hoofd’.
Nou, en het mijne. Vandaag was de dag dat ik uit pure frustratie en onmacht zat te snotteren omdat mensen zichzelf (en de organisatie. En mij!) saboteren. Vele troostende klopjes van collega’s en bevestiging dat ik de juist stappen neem![]()
Bij maatje nu een schilderij besteld, hij mag zelf verzinnen wat hij maakt.
En denkt nu aan een pauwevogelIk denk wel dat ik hem er af en toe aan moet herinneren of ‘herinnertroepen’ moet inschakelen
![]()
Over een paar weken samen de kermis over en lunchafspraak voor de keer erna is ook gemaakt
Bizar he?quote:Op donderdag 5 september 2024 21:46 schreef Isabeau het volgende:
@:Lucky_Strike ik ben aan het lezen over die Natalia Grace en de rollercoaster houdt nog lang niet opPlottwists op elke hoek.
Daar heb ik wel wat over gelezen. Echt sommige mensenquote:Op donderdag 5 september 2024 22:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bizar he?
In dat kader nog een naam: Gypsy Rose Blanchard.
Ik las ergens vandaag ook over het Duitse echtpaar dat een Oekraïense moeder en haar moeder (oma) begin dit jaar hebben vermoord om de 1 maand oude baby van die vrouw te stelen en wilden dat kind opvoeden als hun eigen dochter.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Daar heb ik wel wat over gelezen. Echt sommige mensen![]()
Net bij nieuwsuur een item over dat meisje uit Vlaardingen en eerder las ik iets over een fransmand (in de 70) die zijn vrouw drogeerde en ca 200 keer liet verkrachten. Dat ben je toch kilometers van het pad af.
@:vanyel bij lubach zometeen gaat het over erfbelasting
Ook gelezen ja. Wat mankeert jequote:Op donderdag 5 september 2024 22:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las ergens vandaag ook over het Duitse echtpaar dat een Oekraïense moeder en haar moeder (oma) begin dit jaar hebben vermoord om de 1 maand oude baby van die vrouw te stelen en wilden dat kind opvoeden als hun eigen dochter.
Psychopathen overal
Laatste dagje van mijn vakantiequote:Op vrijdag 6 september 2024 09:15 schreef Blues het volgende:
@:Cat-astrophe
Laatste dagje voor vakantie
Welke vaardigheden/eigenschappen zijn extra belangrijk voor jullie team? Kan je daar vragen over verzinnen? En als ze allemaal geschikt lijken, dan gewoon kijken wie het beste in het team zou passen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zit straks bij aantal sollicitatiegesprekken en heb de cv's en motivatiebrieven gelezen, maar mijn hoofd is een beetje leeg. Ik kan echt met geen mogelijkheid een vraag bedenken. Ik heb bij één wel wat twijfels, maar ik kan er niet helemaal de vinger op leggen waardoor precies, wat het vrij moeilijk maakt om dan die info uit te vragen die ik nodig heb om die twijfel weg te nemen (of niet). Allen lijken best geschikt.
Gelukkig heb ik voor de gesprekken een kwartier () voorbespreking met mn leidinggevende waarmee ik de gesprekken doe. Tot die tijd maar kijken of ik toch nog wat vragen kan verzinnen..
Thanks! Ik ben zelf pas net aangesloten bij dit projectteam dus die eerste vind ik vrij moeilijk (ik weet ook nog helemaal niet zo goed wat de eigenschappen zijn die we al aan boord hebben zegmaar). Maar ik heb inmiddels toch wel iets kunnen bedenken, wel ook een beetje in die richting.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welke vaardigheden/eigenschappen zijn extra belangrijk voor jullie team? Kan je daar vragen over verzinnen? En als ze allemaal geschikt lijken, dan gewoon kijken wie het beste in het team zou passen.
Altijd ingewikkeld.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zit straks bij aantal sollicitatiegesprekken en heb de cv's en motivatiebrieven gelezen, maar mijn hoofd is een beetje leeg. Ik kan echt met geen mogelijkheid een vraag bedenken. Ik heb bij één wel wat twijfels, maar ik kan er niet helemaal de vinger op leggen waardoor precies, wat het vrij moeilijk maakt om dan die info uit te vragen die ik nodig heb om die twijfel weg te nemen (of niet). Allen lijken best geschikt.
Gelukkig heb ik voor de gesprekken een kwartier () voorbespreking met mn leidinggevende waarmee ik de gesprekken doe. Tot die tijd maar kijken of ik toch nog wat vragen kan verzinnen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jij hebt pas gehadquote:
Jij (?) zegt voorlopig niks tot alles is geregeld.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:30 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Hoe zeg je "ik ga verhuizen" op LinkedIn?
"Our residential priorities have shifted"![]()
![]()
Ik zeg helemaal niks hoor. Vind 't wel leuk om zo nu en dan op LinkedIn te kijken wat m'n kennissen en vrienden allemaal uitspoken. Maar LinkedIn stopt er ook een hoop onzin tussendoor.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jij (?) zegt voorlopig niks tot alles is geregeld.
Ná het heg snoeien was het nog gezellig buiten met biertjes, Kaatjeslikeur en kaarsjes.
Hik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vind ik eigk wel lolligquote:Op vrijdag 6 september 2024 09:30 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Hoe zeg je "ik ga verhuizen" op LinkedIn?
"Our residential priorities have shifted"![]()
![]()
Jammer...quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:06 schreef Barreltje het volgende:
Zo, mijn sollicitatie avonturen resulteerden in een "Nee"..
ik pastte niet in het team, ik was te direct ,ik stelde teveel doortastende vragen en ik ben een buitenlander![]()
dat laatste zeiden ze natuurlijk niet, maar er werd me aangeraden om in een andere divisie binnen het bedrijf te solliciteren waar meer internationals werken..![]()
maar goed. daar nu een baan gevonden, maar eens op solliciteren.. hier in het land is het gebruikelijk om de manager eerst even te bellen, maar ik kan niet zo goed een vraag bedenken behalve dan : hoi ik ben buitenlander is dat een probleem anders ga ik onze tijd niet verdoen hier ".. hoe zeg ik dat nou anders ??
Wij hebben ook wel collega's die hier een sport van maken. Zo hebben wij in de OR de commissie OMG (Omgaan Met Groei, vanwege een herstructurering/reorganisatie). Ik kan er wel om lachen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die vind ik eigk wel lollig
Waar ik wel een hekel aan heb zijn de afkortingen die in de maatschappij al bekend zijn, maar waar je intern dan een eigen twist aan gaat geven.
Bij voorbeeld: ABN wordt Afgevaardigde Besluitvorming en Nabranders.
Deze is uiteraard verzonnen maar we hebben hebben er wel een paar in huis. En onder meer mijn manager aast op nieuwe varianten![]()
Echt… schijtlollig, hip en origineel hoor
Helaas ben je het nu niet geworden, maar het klinkt alsof je je heel Nederlands hebt opgesteld in het gesprekquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:06 schreef Barreltje het volgende:
ik pastte niet in het team, ik was te direct ,ik stelde teveel doortastende vragen en ik ben een buitenlander![]()
dat laatste zeiden ze natuurlijk niet, maar er werd me aangeraden om in een andere divisie binnen het bedrijf te solliciteren waar meer internationals werken..![]()
maar goed. daar nu een baan gevonden, maar eens op solliciteren.. hier in het land is het gebruikelijk om de manager eerst even te bellen, maar ik kan niet zo goed een vraag bedenken behalve dan : hoi ik ben buitenlander is dat een probleem anders ga ik onze tijd niet verdoen hier ".. hoe zeg ik dat nou anders ??
Dat is flauw van zequote:Op vrijdag 6 september 2024 12:06 schreef Barreltje het volgende:
Ik ga straks even kijken. De inburgering heb ik wel eens gezien, ik was meteen gezakt (en niet alleen omdat ik wegens boosheid om de rare vragen de papieren in de fik had gestoken)quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:40 schreef Isabeau het volgende:
@:kaatje1 had je deze film (van de overheid!!) wel eens gezien die mensen die in Nederland willen gaan wonen van buiten de EU ook moeten kijken als onderdeel van de inburgering?
Boodschap: Nederland is somber, koud, nat en vol files. Nederlanders zijn kil, ongeduldig, onvriendelijk en niet in jou geïnteresseerd. De huizen zijn slecht en de meeste wijken vol geweld en overlast. Oh, en het merendeel van Nederland kan onder water verdwijnenEn dat waren de eerste paar minuten
Jij direct ????quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:06 schreef Barreltje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |