abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214883590
Fantastische roze lucht hier net _O_
Wil nog steeds een keer met zonsondergang naar zee rijden, maar ik vergeet het steeds 8)7
pi_214883593
@Tele6 wat (ook) een normale gang van zaken is:
• je schiet je (HR!)leidinggevende even aan
• je vertelt dat je een nieuwe baan gevonden hebt en dus ontslag gaat nemen
• je zegt dat je graag zo snel mogelijk wil stoppen met deze baan
• je vertelt dat je nog x dagen verlof hebt staan
• je vraagt wat die leidinggevende een redelijke termijn lijkt per wanneer het ontslag kan worden verleend
• je wacht het antwoord even af
• je schrijft een briefje voor HR (ja, mail mag ook) of je vult het in in het HR-systeem
met daarin de ontslagdatum zoals besproken met de leidinggevende en verwijzing naar gesprek daarmee
(zoals besproken ... )
• je hoeft geen reden op te geven maar 'andere baan' volstaat sowieso
• je voert je verlof in voor de hoeveelheid die je hebt t/m de laatste werkdag
• je werkt nog totdat je verlof ingaat
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_214883604
Opzeggen hoeft trouwens niet per 1e of halverwege de maand toch?
pi_214883611
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 20:26 schreef Blues het volgende:
Opzeggen hoeft trouwens niet per 1e of halverwege de maand toch?
Niks hoeft. Je kán gehouden worden aan wat in CAO of contract staat. Maar niks hoeft.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_214883615
Er staat een brief uit Aus in de postnl app maar hij is er nog niet :(
pi_214883719
Oh ja, en bij een nieuwe baan is het heel niet ongebruikelijk om bij het gesprek waarin het contract besproken wordt te zeggen dat je de einddatum nog even moet afstemmen met de oude werkgever. Soms komt er dan iets uitrollen wat dan zéker de opzegtermijn in acht neemt, maar evengoed kunnen ze zeggen dat je even een belletje geeft als je de einddatum weet en dat ze dan de eerstvolgende logische dag nemen als begindatum. Daarbij kan jij dan al dan niet evntueel nog een weekje (of meer) vrij tussen de ene en de andere baan erbij in de onderhandeling werpen.
pi_214883814
En ook al willen ze heel graag dat je snel begint, mijn ervaring is dat een maand echt niks is, dus als jij graag begint maar een maand later, vindt iedereen dat typisch prima. En zijn ze verbaasd als je er dan 'al' bent.
Tenzij er een bepaalde beurs oid voor een datum moeten worden toegewezen natuurlijk.

Dit is bij die plek die je het meest wilde, niet bij die prof waar je dan ook maar moest solliciteren toch?
pi_214883841
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 20:43 schreef Tuindier het volgende:
En ook al willen ze heel graag dat je snel begint, mijn ervaring is dat een maand echt niks is, dus als jij graag begint maar een maand later, vindt iedereen dat typisch prima. En zijn ze verbaasd als je er dan 'al' bent.
Tenzij er een bepaalde beurs oid voor een datum moeten worden toegewezen natuurlijk.

Dit is bij die plek die je het meest wilde, niet bij die prof waar je dan ook maar moest solliciteren toch?
Dit was de plek die ik het meest wilde :D

Ik denk dat de prof vooral snelsnelsnel wil omdat hij razend enthousiast is over het onderwerp, niet omdat het super haast heeft. De rest van het consortium is ook nog niet echt op gang. Ze hebben afgesproken dat de PhDers van het consortium voor 2025 starten en dat is echt nog wel even _O-
pi_214884079
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 18:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net een webinar gevolgd voor Stichting (Gelijk)waardig Herstel. Om toeslagenouders dus te helpen. Ik vind het nu al moeilijk. Ik moet er even van bijkomen.
Van de week een verhaal gelezen van een schrijver, die het opnam voor Laurentien. Hoe hij objectief schreef en zij een arm om de schouders deed.
Wèl aan jouw interesse gedacht en vergeten de link op te slaan.
Kan mij voorstellen zeg, dat het lastig is. Wat een ellende voor de mensen. 8)7
pi_214884115
quote:
Ja, precies die dus! Integer verhaal!
pi_214884190
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 19:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Gefeliciteerd tele *O*

En qua testje "Your boundary is at hue 185, bluer than 97% of the population. For you, turquoise is green".
Wij kunnen samen verf uitzoeken en het met elkaar eens zijn O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_214884341
Maar waar is dat testje te vinden
pi_214884353
Gefeliciteerd @Tele6 *O*
pi_214884382
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 21:29 schreef Blues het volgende:
Maar waar is dat testje te vinden
https://ismy.blue/
pi_214884543
quote:
170, voor mij is turquoise blauw…klopr
We have far more in common than that which devides us..
pi_214884643
Turquose is soms blauw en soms groen. Ik begrijp nu dat dat niet voor iedereen zo is :D
Spoilers!
pi_214884748
Your boundary is at hue 184, bluer than 93% of the population. For you, turquoise is green. :P
  Moderator dinsdag 3 september 2024 @ 22:21:54 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214884867
Wist u dat:
-pimpelmezen op licht af komen, althans, ze zijn niet te verleiden naar buiten te vliegen als het licht aan staat.
-En dat wanneer je ze vangt in een tas, je deze buiten het raam houdt ze vervolgens net zo snel weer naar binnen vliegt.
-Dat wanneer je het licht in de kamer uit doet en de tas buiten houdt, hij gewoon blijft zitten.

-Ik bang was dat mijn handen en kracht fataal zouden zijn als ik hem met de handen probeerde te vangen.
- ik het uiteindelijk toch maar probeerde
-Er nu een pimpelmees zonder staart rond vliegt

Poging 3 met de tas werkte, gewoon met m'n hand tas leeg geharkt. Licht op mn kamer uit, raam zo ver mogelijk dicht.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 3 september 2024 @ 22:22:31 #120
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214884877
Welterusten :W
pi_214885021
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 22:22 schreef derLudolf het volgende:
Welterusten :W
Dat nerveuze gefladder…:B
Beetje jammer van het staartje, slecht voor het evenwicht vrees ik.

Welterusten :Z
pi_214885129
Woehoe! Gefeliciteerd met je nieuwe baan, @Tele6! *O* *O* *O*
Gewoon opzeggen met als datum zsm

@Lucky_Strike jij ook een nieuwe baan? Gefeliciteerd!

Auw, sterkte met de bulten, @AnneX! Misschien een antihistamine tabletje innemen tegen de jeuk?

@fietsie beterschap voor je vrouw!
pi_214885195
Ik heb nog geen nieuwe baan hoor. Wordt aan gewerkt maar ik maak vooralsnog weinig vorderingen.

Mogelijk wel extra vrijwilligerswerk, als er een match in de buurt wordt gevonden.
Spoilers!
pi_214885218
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 23:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nog geen nieuwe baan hoor. Wordt aan gewerkt maar ik maak vooralsnog weinig vorderingen.

Mogelijk wel extra vrijwilligerswerk, als er een match in de buurt wordt gevonden.
Nog een linkje https://www.volkskrant.nl(...)&utm_source=copylink

Huil!

@Yinny ‘s nachts smeer ik er koelzalf (zonder rozenolie) op.
De tube is bijna leeg. Verrassend trouwens wat er nog in zit!!! als je de tube openknipt en over elkaar schuift. = truc.
De volgende tube van koelzalf van kruidvat staat klaar.
pi_214885324
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 23:12 schreef AnneX het volgende:

[..]
Nog een linkje https://www.volkskrant.nl(...)&utm_source=copylink

Huil!

@:Yinny ‘s nachts smeer ik er koelzalf (zonder rozenolie) op.
De tube is bijna leeg. Verrassend trouwens wat er nog in zit!!! als je de tube openknipt en over elkaar schuift. = truc.
De volgende tube van koelzalf van kruidvat staat klaar.
Die film moet verplicht bekeken worden door al die ambtenaren, degenen die er gewerkt hebben, werken en gaan werken.
pi_214885557
@Tele6 Van harte! Well done *O*

Helemaal eens met @sigme met nog een kleine toevoeging: opzegging is tegen het einde van de maand, tenzij anders is overeengekomen. Als er in de CAO (of arbeidsovereenkomst) niets over staat, dan val je terug op de wettelijke regeling en die is tegen het einde van de maand. Zeg je nu op, dan kan je - met een opzegtermijn van 2 maanden - per 1 december bij je nieuwe werkgever beginnen.

Maar er is, zoals aangegeven, niets mis mee om tegen je nieuwe werkgever te zeggen dat je met je huidige gaat overleggen per wanneer je kan stoppen. Wellicht kan je het met je huidige werkgevers eens worden over een heel andere datum. Dan zet je in je ontslagbrief welke laatste dag jullie hebben afgesproken.
pi_214885605
@Tele6 nog iemand, die gaat opzeggen en vragen heeft: WGR / Ontslag nemen welke documenten aanvragen
pi_214885637
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 01:11 schreef Queller het volgende:
@:tele6 Van harte! Well done *O*

Helemaal eens met @:sigme met nog een kleine toevoeging: opzegging is tegen het einde van de maand, tenzij anders is overeengekomen. Als er in de CAO (of arbeidsovereenkomst) niets over staat, dan val je terug op de wettelijke regeling en die is tegen het einde van de maand. Zeg je nu op, dan kan je - met een opzegtermijn van 2 maanden - per 1 december bij je nieuwe werkgever beginnen.

Maar er is, zoals aangegeven, niets mis mee om tegen je nieuwe werkgever te zeggen dat je met je huidige gaat overleggen per wanneer je kan stoppen. Wellicht kan je het met je huidige werkgevers eens worden over een heel andere datum. Dan zet je in je ontslagbrief welke laatste dag jullie hebben afgesproken.
Ah, kijk, weer wat geleerd! Ik dacht dat het er in moest staan als het per einde vd maand is, en zo niet altijd mag, maar het is dus andersom. Thanks voor deze aanvulling! Ook wel waarom ik FNV laten checken aanraadde, omdat ik niet helemaal zeker wist. Ga ik onthouden!
pi_214885639
Tevens hoi aan (hopelijk geen) andere wakkerliggers }:|
De eerste hockeytraining van 2024 waarin het niet heeft geregend van vorige week kreeg helaas geen vervolg. Het eerste uur ongeveer was het medium regen die gezien het benauwde weer eigenlijk best lekker was, maar het laatste halfuur kregen we een vrij intense bak water over ons heen, dat had niet per se gehoeven.

Ik slaap na training altijd vrij slecht, echt vervelend, met name nu ik de komende bijna twee maanden op woensdagen om 11u en 15.30 werkgroepen moet geven en dus best op tijd op moet, om 9.10 deur uit naar uni, daar best een intensieve dag heb en pas rond 18.45 thuis ben. Ik slaap vaak pas laat, en/of onrustig, en/of word snel/vaak weer wakker. Dit keer sliep ik zo rond 23.30 al, maar wel vrij licht met meerdere keren kort wakker worden bij draaien of te warm en nu al halfuurtje echt wakker. Dat ik een bal vrij hard op heup kreeg en daar nu al een goeie blauwe plek zit waar ik dus de helft vd tijd op lig als zijligger-die-veel-draait, draagt ook niet per se bij ;)

Goed, een woord gelegd tegen Kaatje in Wordfeud, ik ga weer proberen te slapen :Z
  Moderator woensdag 4 september 2024 @ 06:18:52 #130
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214885727
Mogguh
pi_214886020
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 22:21 schreef derLudolf het volgende:
Wist u dat:
-pimpelmezen op licht af komen, althans, ze zijn niet te verleiden naar buiten te vliegen als het licht aan staat.
-En dat wanneer je ze vangt in een tas, je deze buiten het raam houdt ze vervolgens net zo snel weer naar binnen vliegt.
-Dat wanneer je het licht in de kamer uit doet en de tas buiten houdt, hij gewoon blijft zitten.

-Ik bang was dat mijn handen en kracht fataal zouden zijn als ik hem met de handen probeerde te vangen.
[ afbeelding ]

Poging 3 met de tas werkte, gewoon met m'n hand tas leeg geharkt. Licht op mn kamer uit, raam zo ver mogelijk dicht.
^O^ Gek beest!

Hier hing net een Gaai op zijn kop aan de meidoorn, insecten aan het vangen.
Goeie imitatie van een pimpelmees ook *)
pi_214886021
Nog 2 dagen *G*
pi_214886155
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 01:11 schreef Queller het volgende:
@:tele6 Van harte! Well done *O*

Helemaal eens met @:sigme met nog een kleine toevoeging: opzegging is tegen het einde van de maand, tenzij anders is overeengekomen. Als er in de CAO (of arbeidsovereenkomst) niets over staat, dan val je terug op de wettelijke regeling en die is tegen het einde van de maand. Zeg je nu op, dan kan je - met een opzegtermijn van 2 maanden - per 1 december bij je nieuwe werkgever beginnen.

Oh dat is wel vervelend. Tot 1 december is lang :(

Ben nu wel weer kwijt wat de volgorde is:

1. Contract tekenen bij nieuwe werkgever (daar kan ik dan vanaf 1 dec aan de slag?)
2. Naar m'n leidinggevende huidige baan, bespreken einddatum
3. Meteen ontslagbrief schrijven met daarin datum die ik overeengekomen ben met leidinggevende (hopelijk eerder)
4. Amendement op contract bij nieuwe werkgever als ik eerder blijk weg te kunnen bij huidige baan

Zoiets?
pi_214886191
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 08:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]

1. Contract tekenen bij nieuwe werkgever (daar kan ik dan vanaf 1 dec aan de slag?)
3. Meteen ontslagbrief schrijven met daarin datum die ik overeengekomen ben met leidinggevende (hopelijk eerder)
4. Amendement op contract bij nieuwe werkgever als ik eerder blijk weg te kunnen bij huidige baan

Zoiets?
Bij stap 1: je tekent geen contract zonder gesprek over dat contract.

Dus stap 1a: overleg met nwe werkgever
stap 1b: afhankelijk daarvan dat contract alvast opstellen & tekenen al dan niet inclusief begindatum

Je mag ook best al met je huidige leidinggevende praten voordat je contract bij nieuwe werkgever rond is hoor. Zolang het bij praten blijft heb je geen ontslag ingediend maar bijvoorbeeld wel al afgestemd per wanneer je ontslag zou kunnen nemen
pi_214886390
Mogge!

Slechte nacht, voor de zekerheid in een potje geplast en jawel, bloed. Dus zo naar de huisarts. Hoop toch niet dat het een herhaling van die ellende van 2 jaar geleden is
pi_214886446
quote:

[..]

Zoiets?
Niet te bang zijn om al een verkennend gesprek met je huidige werkgever aan te gaan voordat je iets bij nieuwe wg getekend hebt. Het is niet alsof dat reden voor ontslag van hun kan uit kan zijn: dat jij erover denkt/in serieuze onderhandelingen bent over een nieuwe baan. Je bent echt niet de eerste en zult ook echt niet de laatste zijn die bij een wg opzegt.

Uiteraard bij huidige wg niet formeel (schriftelijk) opzeggen voordat je bij nieuwe wg getekend hebt (waarbij startdatum evt nog in overleg is).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_214886449
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 08:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Slechte nacht, voor de zekerheid in een potje geplast en jawel, bloed. Dus zo naar de huisarts. Hoop toch niet dat het een herhaling van die ellende van 2 jaar geleden is
Ik hoop het niet voor je ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 4 september 2024 @ 08:56:15 #138
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_214886524
Gefeliciteerd @Tele6 *O*
pi_214886558
Ik hoop dat het allemaal meevalt @Kaatje1 :*
pi_214886876
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 08:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Oh jasses
:*
  woensdag 4 september 2024 @ 09:35:21 #141
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_214886941
*O* voor @Tele6
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 4 september 2024 @ 09:43:46 #142
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_214887071
Nou ben ik al een tijdje weg uit Nederland, maar het kan toch nooit zo ingewikkeld zijn om een baan op te zeggen? Kan je niet gewoon met de leiding op je oude baan gaan praten en iets overeenkomen en dan de leiding op je nieuwe baan zeggen dat je op die en die datum komt? En als je 2 maanden moet blijven, dan is dat zo. Je nieuwe werkgever heeft expliciet voor jou gekozen, die gaat rustig op jou wachten.
Siesta & Fiesta!
  woensdag 4 september 2024 @ 09:44:39 #143
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_214887081
Your boundary is at hue 174, just like the population median. You're a true neutral.

Story of my life :')
Siesta & Fiesta!
pi_214887213
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 09:43 schreef Bramito het volgende:
Nou ben ik al een tijdje weg uit Nederland, maar het kan toch nooit zo ingewikkeld zijn om een baan op te zeggen? Kan je niet gewoon met de leiding op je oude baan gaan praten en iets overeenkomen en dan de leiding op je nieuwe baan zeggen dat je op die en die datum komt? En als je 2 maanden moet blijven, dan is dat zo. Je nieuwe werkgever heeft expliciet voor jou gekozen, die gaat rustig op jou wachten.
Klopt hoor, maar veel mensen nemen niet zo vaak ontslag en maken zich dan enorm druk om mogelijk misstappen.

Hoe'st in Spanje? Zomer overleefd dus :D
  woensdag 4 september 2024 @ 10:23:09 #145
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_214887428
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2024 10:01 schreef sigme het volgende:

[..]
Klopt hoor, maar veel mensen nemen niet zo vaak ontslag en maken zich dan enorm druk om mogelijk misstappen.

Hoe'st in Spanje? Zomer overleefd dus :D
Ja hoor, ging prima. Het nieuwe huis helpt (Energieklasse A, vloerkoeling, zwembad). De zomer is een makkie als je het vergelijkt met de schoolvakantie. Gelukkig gaan ze volgende week weer naar school na 11 weken zomervakantie.
Siesta & Fiesta!
  woensdag 4 september 2024 @ 10:26:21 #146
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214887458
quote:
Your boundary is at hue 175, bluer than 66% of the population. For you, turquoise is green.
  woensdag 4 september 2024 @ 10:29:02 #147
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214887492
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 22:21 schreef derLudolf het volgende:
Wist u dat:

Mijn man dacht dat ik hem voor de gek hield met het woord Pimpelmees
Een Pimpel is in het Duits dit

pi_214887584
Groeten uit het Oosten van het land waar ik met de halve batterij toch gekomen ben.
pi_214887591
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 10:38 schreef Tuindier het volgende:
Groeten uit het Oosten van het land waar ik met de halve batterij toch gekomen ben.
Kan je ‘m nu wel laden?
  Moderator woensdag 4 september 2024 @ 10:49:55 #150
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214887701
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 10:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D

Met dank aan @Dr_Flash is de eerste associatie met pimpel tegenwoordig de IC Amsterdam Berlijn. De enige trein waarin je met regulier NS ticket / zonder toeslag aan de pimpel kon. Maar helaas, das war einmal. De DB wou geen materieel met Drehfalttüren meer hebben dus zijn de restauratierijtuigen uitgerangeerd ;(

Vanaf eind dit jaar zou er nieuw "ICE" materieel moeten komen. Dan is het ICE en kun je de tickets duurder verkopen... :')
  Moderator woensdag 4 september 2024 @ 10:50:22 #151
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214887704
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 10:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Kan je ‘m nu wel laden?
Nee, we hebben hier nog geen stroom :P
pi_214888088
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 10:38 schreef Tuindier het volgende:
Welkom aan onze kant. Waar zit je?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_214888232
Ik luister naar een webinar van iemand die tegen me praat alsof ik 8 ben ;(
Spoilers!
pi_214888313
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 11:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik luister naar een webinar van iemand die tegen me praat alsof ik 8 ben ;(
En daar wil je niet naar terug, vermoed ik zo.
Kun je iets anders kiezen?

Dat is wel erg rot @Kaatje1 😢

Niks bijzonders gedaan: kleine hh dingetjes, vuilniszakken vervangen en nu een
natte rug 8)7
pi_214888373
quote:

[..]

Zoiets?
Als aanvulling om de rest: het is ook niet gek om vast een toezegging van de aanstelling (universiteiten doen geen contracten namelijk) te vragen schriftelijk, zodat je al wel de boel in gang kan zetten op je huidige baan als je nog niets formeel ondertekend hebt voor de nieuwe.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_214888375
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 11:59 schreef AnneX het volgende:

[..]
En daar wil je niet naar terug, vermoed ik zo.
Kun je iets anders kiezen?

Nah, ik zet gewoon maar door. Het is een uurtje dus dat hou ik wel vol.

Ik zit bij het UWV webinars te volgen. Over van carrière veranderen, hoe je je LinkedIn profiel netjes krijgt, etc. Er zijn tientallen opties. Dit is mijn vierde en de eerste drie waren eigenlijk heel goed. Overal steek ik wel iets kleins van op. Maar deze gaat over het opstellen van je cv en dit is geloof ik voor een wat ander publiek. Die man is vast vriendelijk en vertelt best nuttige dingen. Maar die toon :X

Kaatje ;(
Spoilers!
pi_214888428
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik zit bij het UWV webinars te volgen. Over van carrière veranderen, hoe je je LinkedIn profiel netjes krijgt, etc. Er zijn tientallen opties. Dit is mijn vierde en de eerste drie waren eigenlijk heel goed. Overal steek ik wel iets kleins van op. Maar deze gaat over het opstellen van je cv en dit is geloof ik voor een wat ander publiek. Die man is vast vriendelijk en vertelt best nuttige dingen. Maar die toon :X

Kaatje ;(
Is het luisteren? Of ook aantekeningen maken?
Kun je wat anders doen tegelijkertijd?

Mijn concentratie is volledig vern@kt. Ben altijd wel bezig met 2 dingen tegelijk.
Behalve bij koken: dan moet ik echt de aandacht erbij houden. Mag mn. X niet eens verhaal vertellen. Doe dat maar aan tafel. :Y)
pi_214888440
LS ik vind al die stappen die je zet en hebt gezet echt stoer :Y Als je kijkt hoe je er een paar jaar geleden bij/in zat en nu al deze stappen. Gewoon badass *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_214888443
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 17:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Blanke hetero Belgen van jouw leeftijd vind je er niet denk ik, maar of die buurten verder wel inclusief en gemengd zijn weet ik ook niet :P

Meerdere terreurdaden zijn te linken aan Molenbeek. Verder kwamen relatief veel mensen die voor IS gingen strijden er vandaan.

Ook al is het niet zo erg, ik denk denk niet dat het de meest prettige buurt is :+
Als je Molen- en Scharbeek alleen uit het nieuws kent dan kun je er beter niks over zeggen. Brussel kent best wat ongure plekken maar ook heel veel mooie, bijzondere plekken. Ook in of in de directe nabijheid van Molenbeek. Bovendien zorgt de aanwezigheid van niet Westerse Belgen ook voor een prima diverse keuken. Ik verkies Brussel boven onze eigen hoofdstad.
pi_214888457
Ik moest die webinairs volgen toen ik in de WW zat. Ik vond ze allemaal geeeestdodend als een malle en liet ze maar gewoon stil draaien terwijl ik andere dingen deed.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_214888471
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Kaatje ;(
Ja, sommigen zijn nuttig, sommigen minder (kon ze ook gebruiken als netwerken). Heb er ook wel eens een “gevolgd” met het geluid uid, die vrouw had een snerpende stem, niet te doen.

Nog niets gehoord van de HA maar dit is niet fijn.

Ben ook een beetje aan het rommelen in huis, wachtend op een telefoontje dat ik AB kan halen
pi_214888476
Tzijn altijd degenen die de minste buutnlanders om zich heen hebben die het er het meest over hebben :D
pi_214888507
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:13 schreef AnneX het volgende:

[..]
Is het luisteren? Of ook aantekeningen maken?
Kun je wat anders doen tegelijkertijd?

Mijn concentratie is volledig vern@kt. Ben altijd wel bezig met 2 dingen tegelijk.
Behalve bij koken: dan moet ik echt de aandacht erbij houden. Mag mn. X niet eens verhaal vertellen. Doe dat maar aan tafel. :Y)
Ik kijk en maak af en toe een aantekening. Verder zit ik potjes te labelen want ik heb morgen en zaterdag bestellingen.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
LS ik vind al die stappen die je zet en hebt gezet echt stoer :Y Als je kijkt hoe je er een paar jaar geleden bij/in zat en nu al deze stappen. Gewoon badass *O*
Thanks. Je hebt echt geen idee hoe relevant juist vandaag deze opmerking is. Ik ben er ook wel content mee allemaal. Dat het mogelijk is om in loondienst te gaan, dat ik me er steeds minder onzeker over voel, etc. Nu nog een leuke functie vinden maar dat is eigenlijk nog de kleinste stap op het geheel.

Ik vind die webinars wel nuttig want ik ben niet enorm ervaren met dit soort dingen. Ik steek er altijd wel iets kleins van op. En ik hoef ze ook niet verplicht te kijken want ik krijg geen uitkering, dat scheelt vast ook.
Spoilers!
pi_214888520
Also in _the before_ was al die shit regelmatig nog wel fysiek... moest ik naar een verpli3cjte workshop/seminar/whatever over CV's maken.

Allemaal eerst even je huidige cv laten zien.

Juffie: "wat een leuk en in het oogspringend CV, mag ik deze anonimiseren en in onze voorbeelden opnemen?"

DP "prima. Dan hoef ik zeker niet te blijven verder?"

Juffie: "neee is echt verplicht"

:')
pi_214888536
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Also in _the before_ was al die shit regelmatig nog wel fysiek... moest ik naar een verpli3cjte workshop/seminar/whatever over CV's maken.

Allemaal eerst even je huidige cv laten zien.

Juffie: "wat een leuk en in het oogspringend CV, mag ik deze anonimiseren en in onze voorbeelden opnemen?"

DP "prima. Dan hoef ik zeker niet te blijven verder?"

Juffie: "neee is echt verplicht"

:')
Je zou van baan veranderen…bevalt het nu beter?
pi_214888561
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik kijk en maak af en toe een aantekening. Verder zit ik potjes te labelen want ik heb morgen en zaterdag bestellingen.
[..]
Thanks. Je hebt echt geen idee hoe relevant juist vandaag deze opmerking is. Ik ben er ook wel content mee allemaal. Dat het mogelijk is om in loondienst te gaan, dat ik me er steeds minder onzeker over voel, etc. Nu nog een leuke functie vinden maar dat is eigenlijk nog de kleinste stap op het geheel.

Ik vind die webinars wel nuttig want ik ben niet enorm ervaren met dit soort dingen. Ik steek er altijd wel iets kleins van op. En ik hoef ze ook niet verplicht te kijken want ik krijg geen uitkering, dat scheelt vast ook.
Ja, ik kan me voorstellen dat als je heel lang geen onderdeel van het hele loondienstwereldje bent geweest, je er veel dingen uit kunt halen. En ze hebben ook echt een heel uitgebreid aanbod *O*

Die leuke functie komt ook wel joh. Zal allemaal niet lineair zijn en je komt van best ver, maar je bent ook al zo bizar ver gekomen op de weg er naar toe, dat laatste stukkie zal ook wel lukken.
pi_214888615
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:06 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Als aanvulling om de rest: het is ook niet gek om vast een toezegging van de aanstelling (universiteiten doen geen contracten namelijk) te vragen schriftelijk, zodat je al wel de boel in gang kan zetten op je huidige baan als je nog niets formeel ondertekend hebt voor de nieuwe.
Hoe werkt zo'n toezegging?

Ik voel me zoooo incapabel :')
Waarom leren ze ons dit niet op school.

Kan je zomaar een vakbond bellen of moet je dan eerst lid worden?
En wat zou ik ze dan moeten vragen?

Ik was net aan het kijken om een gesprek met m'n leidinggevende in te plannen want jullie zeiden dat dat niet per se pas na het contractde aanstelling bij nieuwe werk hoeft. Maar misschien toch wachten tot ik meer van nieuwe werk gehoord heb. Pffff
pi_214888639
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 10:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_214888646
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2024 20:25 schreef sigme het volgende:
@:tele6 wat (ook) een normale gang van zaken is:
• je schiet je (HR!)leidinggevende even aan
• je vertelt dat je een nieuwe baan gevonden hebt en dus ontslag gaat nemen
• je zegt dat je graag zo snel mogelijk wil stoppen met deze baan
• je vertelt dat je nog x dagen verlof hebt staan
• je vraagt wat die leidinggevende een redelijke termijn lijkt per wanneer het ontslag kan worden verleend
• je wacht het antwoord even af
• je schrijft een briefje voor HR (ja, mail mag ook) of je vult het in in het HR-systeem
met daarin de ontslagdatum zoals besproken met de leidinggevende en verwijzing naar gesprek daarmee
(zoals besproken ... )
• je hoeft geen reden op te geven maar 'andere baan' volstaat sowieso
• je voert je verlof in voor de hoeveelheid die je hebt t/m de laatste werkdag
• je werkt nog totdat je verlof ingaat
Hoe werkt het eigenlijk met verlofdagen? Als ik hier 7 maanden heb gewerkt en het systeem rekent met verlofdagen voor een jaar en ik heb het merendeel net opgemaakt voor m'n zomervakantie, sta ik dan niet in de min met verlofdagen? Dat ik extra moet werken of zo?
pi_214888665
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:23 schreef AnneX het volgende:

[..]
Je zou van baan veranderen…bevalt het nu beter?
Ik ben veranderd! Heel veel voordelen tov de oude situatie. Alleen de koffie is minder :'( de rest is alles beter, hoger, meer.

Het is alleen ontzettend anders, zo zonder vaste werkplek en 2/3e digitaal. Heel Nederland is daar een beetje samen ingekatapulteerd door de keroon, maar omdat mn functie zowel tijdens als na de maatregelen "essentieel" was, heb ik nog nooit zo digitaal en honkloos gewerkt. Ook vlak na mn start de zomerperiode waardoor alles wat kabbelde en iedereen weg was, dus daar ben ik nog steeds wel een beetje zoekende in. Hopelijk gaat dat wat soepeler nu de trein weer op volle sterkte gaat rijden.

De vrijheid mbt uren indeling vind ik fantastisch. Ik heb al weken gehad dat ik 7/7 dagen aan het werk was. Dat klinkt als een minpunt, maar dat komt dan doordat ik een dag wazig wakker werd en lekker tot 11 uur met koffie op bed heb gelegen en 2 middagen heel vroeg stopte om met vrienden of de man iets te gaan doen, of even naar mn ouders te rijden om de modem te resetten :') of doordat ik iets moet doen waar ik me voor moet kunnen concentreren en het dan liever op een "vrije" dag doe.
pi_214888674
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ja, ik kan me voorstellen dat als je heel lang geen onderdeel van het hele loondienstwereldje bent geweest, je er veel dingen uit kunt halen. En ze hebben ook echt een heel uitgebreid aanbod *O*

Die leuke functie komt ook wel joh. Zal allemaal niet lineair zijn en je komt van best ver, maar je bent ook al zo bizar ver gekomen op de weg er naar toe, dat laatste stukkie zal ook wel lukken.
O+

Dat juffie :')

Ik was vorige week boos joh. Supertoffe functie gevonden. En ook nog eens bij het bedrijf waar ik wil werken. Ik zag het helemaal zitten. Nou, ik bellen met wat geïnteresseerde vragen over de functie want dat is blijkbaar een goed idee nowadays. Men was er niet, en ik zou teruggebeld worden. Prima. Dat was op woensdag, vacature zou sluiten (al na 8 dagen) op zaterdag dus tijd zat. Ik donderdag de hele dag de laptop bij de hand, hyperalert, niet gedoucht ook. Geen telefoon. Vrijdag zelfde verhaal. En toen ik dacht dat ik dan maar zonder telefoontje de boel zou uploaden (brief was al lang klaar), bleek de vacature gesloten :'(

Ik nog een keer gebeld om te vragen of ik mijn motivatie niet toch alsjeblieft mocht mailen. Maar de persoon was er niet en ik zou teruggebeld worden. Nooit gebeurd natuurlijk. Goddomme.
Spoilers!
pi_214888689
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik moest die webinairs volgen toen ik in de WW zat. Ik vond ze allemaal geeeestdodend als een malle en liet ze maar gewoon stil draaien terwijl ik andere dingen deed.
Heel vroeger moesten dit soort dingen dus in een leslokaaltje :D Mijn buurman moest een paar lessen volgen over waar je interesses zouden kunnen liggen. Voor de interesse horeca moesten ze een plakje cake versieren met hagelslag en (heel moeilijk) koffie zetten. En voor administratieve functies moest hij sommetjes van het niveau 8+3 en 10/2 maken. Hij is gillend weggerend en had nog ruzie met de instantie dat hij de cursus niet had afgemaakt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_214888713
Tele, je krijgt een afrekening. Allemaal afhankelijk van je uiteindelijke laatste dag en je dan nog openstaande saldo. Meer werken zou in theorie kunnen, maar een lager netto salaris kan ook.
pi_214888738
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
O+

Ik was vorige week boos joh. Supertoffe functie gevonden. En ook nog eens bij het bedrijf waar ik wil werken. Ik zag het helemaal zitten. Nou, ik bellen met wat geïnteresseerde vragen over de functie want dat is blijkbaar een goed idee nowadays. Men was er niet, en ik zou teruggebeld worden. Prima. Dat was op woensdag, vacature zou sluiten (al na 8 dagen) op zaterdag dus tijd zat. Ik donderdag de hele dag de laptop bij de hand, hyperalert, niet gedoucht ook. Geen telefoon. Vrijdag zelfde verhaal. En toen ik dacht dat ik dan maar zonder telefoontje de boel zou uploaden (brief was al lang klaar), bleek de vacature gesloten :'(

Ik nog een keer gebeld om te vragen of ik mijn motivatie niet toch alsjeblieft mocht mailen. Maar de persoon was er niet en ik zou teruggebeld worden. Nooit gebeurd natuurlijk. Goddomme.
Jammer maar dan hadden ze genoeg kandidaten, volgende keer assertiever zijn.
pi_214888745
quote:

O+

Dit klinkt ook wel heel standaard :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214888769
quote:

[..]
O+

Dat bellen ligt heeeeel erg aan de organisatie denk ik. Kleinere organisaties ja. Grotere organisaties... hmm not so much. Volgens mij zoek je het een beetje in de overheidshoek toch? Daar is de scheiding tussen HR en uiteindelijke team gigantisch en de eerste schifting ook best... apart.
pi_214888817
Afspraak met teamleider gemaakt voor komende maandag. ^O^
pi_214888818
Wat moet er ook weer in neuspray zitten om goed te werken?
pi_214888823
ZOUT
pi_214888830
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:46 schreef Tele6 het volgende:
Afspraak met teamleider gemaakt voor komende maandag. ^O^
^O^
pi_214888859
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Dat bellen ligt heeeeel erg aan de organisatie denk ik. Kleinere organisaties ja. Grotere organisaties... hmm not so much. Volgens mij zoek je het een beetje in de overheidshoek toch? Daar is de scheiding tussen HR en uiteindelijke team gigantisch en de eerste schifting ook best... apart.
De contactpersoon bij deze functie was ook de manager van de afdeling, niet HR. Ik heb nog aan de telefonist gevraagd of ik dan met HR kon worden doorverbonden maar dat mocht echt niet. En toen had ik al zo erg gezeurd voor mijn gevoel dat ik een mail naar info@ ook niet meer aandurfde. Vooral niet omdat ik bij een soortgelijke functie op een andere afdeling zeker weer ga solliciteren.
Spoilers!
pi_214888866
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat moet er ook weer in neuspray zitten om goed te werken?
De verslavende is xylometazoline. Werkt als een malle maar verslavend. :s)
pi_214888917
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dit klinkt ook wel heel standaard :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een horror man. Ik heb het vaak oneerlijk gevonden dat er voor mij nooit een sociaal vangnet is geweest terwijl ik dat echt wel nodig had. Maar geen gedoe met bureaucratie is toch ook wel heel fijn.
Spoilers!
pi_214888935
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:30 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Hoe werkt zo'n toezegging?

Ik voel me zoooo incapabel :')
Waarom leren ze ons dit niet op school.

Kan je zomaar een vakbond bellen of moet je dan eerst lid worden?
En wat zou ik ze dan moeten vragen?

Ik was net aan het kijken om een gesprek met m'n leidinggevende in te plannen want jullie zeiden dat dat niet per se pas na het contractde aanstelling bij nieuwe werk hoeft. Maar misschien toch wachten tot ik meer van nieuwe werk gehoord heb. Pffff
Wij sturen een mailtje met 'beste tele6, bij deze bevestigen we dat we van plan zijn je aan te nemen voor functie x, definitief contract volgt na arbeidsvoorwaardengesprek'. Dan heb je in ieder geval schriftelijk dat ze je een baan willen aanbieden en kan je vast je huidige werk informeren.

Het komt goed hoor, dit soort dingen zijn een hoop geregel maar je wordt er vanzelf handiger in :Y
pi_214888959
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik werk bij een behoorlijk organisatie maar ik beheer onze vacatures (als manager) gewoon zelf. Alle telefoontjes gaan ook naar mij en ik bel ze allemaal braaf terug. Kandidaten die niet op gesprek komen, worden geautomatiseerd afgezegd maar de kandidaten die we spreken en afwijzen, bel ik zelf. Dat vindt HR wel een beetje gek geloof ik maar ik vind het netjes :+
pi_214889060
[quote]0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:06 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Als aanvulling om de rest: het is ook niet gek om vast een toezegging van de [i]aanstelling[/i] (universiteiten doen geen contracten namelijk) te vragen schriftelijk, zodat je al wel de boel in gang kan zetten op je huidige baan als je nog niets formeel ondertekend hebt voor de nieuwe.
[/quote]
Echt? :o
Zelfs wij ambtenaren zijn van de aanstelling af naar een contract.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214889124
quote:

[..]
O+

Eikel }:|
Maar nu weet jij dat je bij dit soort dingen niet wacht op terugbellen maar wegens je slechte bereikbaarheid het zelf nog wel eens probeert, toch?

Waarom is mijn quote kapot? }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214889129
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Echt? :o
Zelfs wij ambtenaren zijn van de aanstelling af naar een contract.
Ik heb momenteel een contract bij een uni (althans dat is hoe het heet in de pdf die ze me gestuurd hebben en die ik toen digitaal getekend heb) maar misschien is het voor een PhD anders.
pi_214889136
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb momenteel een contract bij een uni (althans dat is hoe het heet in de pdf die ze me gestuurd hebben en die ik toen digitaal getekend heb) maar misschien is het voor een PhD anders.
Of club is zo oud dat ze met een verhaal uit de geschiedenis komt *)
pi_214889164
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:46 schreef Blues het volgende:
ZOUT
Nee man, daar niet je je neus mee spoelen, niet sprayen.

Ik combineer dat met fluticason(propionaat)
pi_214889168
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Eikel }:|
Maar nu weet jij dat je bij dit soort dingen niet wacht op terugbellen maar wegens je slechte bereikbaarheid het zelf nog wel eens probeert, toch?

Waarom is mijn quote kapot? }:|
Ja, daar heb ik zeker van geleerd. Beetje matig alleen dat het juist bij deze functie gebeurde.
Spoilers!
pi_214889178
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, daar heb ik zeker van geleerd. Beetje matig alleen dat het juist bij deze functie gebeurde.
En best kans dat die vacature weer online komt wanneer ze toch niet hebben gevonden wat ze zochten
pi_214889181
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:05 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik werk bij een behoorlijk organisatie maar ik beheer onze vacatures (als manager) gewoon zelf. Alle telefoontjes gaan ook naar mij en ik bel ze allemaal braaf terug. Kandidaten die niet op gesprek komen, worden geautomatiseerd afgezegd maar de kandidaten die we spreken en afwijzen, bel ik zelf. Dat vindt HR wel een beetje gek geloof ik maar ik vind het netjes :+
Doet mijn manager ook :Y
pi_214889313
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:06 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dat is volgens mij inmiddels veranderd, sinds vlak voor corona geloof ik? Toen moest ik ineens wijzigingen ook gaan ondertekenen.

Oh, spuitelf zie ik, nu ik verder lees :+
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:29 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik denk deze dus ;)
pi_214889383
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
En best kans dat die vacature weer online komt wanneer ze toch niet hebben gevonden wat ze zochten
Ik hoop het :)
Spoilers!
pi_214889395
Nou, t is officieel, mag AB ophalen -O-

Verder werkt de airco niet, vrijdag komt de monteur *O*
pi_214889419
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik hoop het :)
Zo ben ik aan mijn laatste baan gekomen. Moest no 1 sollicitatie activiteit doen, hun een mail gestuurd met de tekst “ zie die vacature zo vaak langskomen, breiden jullie zo uit of bevallen de mensen niet”. Toen werd ik aangenomen…little did I know :D
pi_214889512
Oh sorry, ik kwam dus even met een oude doos :') ik ben daar vroeger regelmatig voor op mijn vingers getikt 8)7
pi_214889771
Courgettesalade dan maar.
pi_214889798
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zo ben ik aan mijn laatste baan gekomen. Moest no 1 sollicitatie activiteit doen, hun een mail gestuurd met de tekst “ zie die vacature zo vaak langskomen, breiden jullie zo uit of bevallen de mensen niet”. Toen werd ik aangenomen… little did I know :D
Ik zal het in de gaten houden ;) Ik wil zeker geen ervaring zoals de jouwe!

Balen van je AB zeg. Sterkte. Ook met de airco. Ik heb de mijne vandaag net het reinigingsprogramma laten draaien.
Spoilers!
pi_214889799
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 14:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Courgettesalade dan maar.
Hehe.
Spoilers!
pi_214889813
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 14:11 schreef Clubsoda het volgende:
Oh sorry, ik kwam dus even met een oude doos :') ik ben daar vroeger regelmatig voor op mijn vingers getikt 8)7
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:29 schreef Vanyel het volgende:

[..]
[..]
Nee man, daar niet je je neus mee spoelen, niet sprayen.

Ik combineer dat met fluticason(propionaat)
Ik kwam ook met een ouwe doosch, maar koud gekookt water met zout doet het prima.

Groetjes, klazien uit wisp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')