Op een gegeven moment vast te zien via Pathequote:Op dinsdag 3 september 2024 18:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die zal niet hier in de bios draaien denk ik
Ah, ja. Dat kan ik me goed voorstellen. Dat is ook gewoon onwennig - niet iets wat je normaal gesproken snel doet. Maar dat gaat inderdaad vast heel goed! Maar kan me wel voorstellen dat je er even van moet bijkomen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Psychisch. Ik ga zo inbreken in iemands leven en trauma. Dat is exact de bedoeling. Maar wel een drempel die ik over moet. Ik weet dat ik het kan hoor, ik verwacht niet echt problemen. Gewoon een van die dingen die in je hoofd groter zijn en op het moment zelf toch soepel verlopen.
Super bedankt voor het meedenkenquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:45 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, langslopen is beter hoor, zou ik in jouw geval ook doen. Ik kwam bijna nooit op de uni in Leiden, dus vandaar dat ik daar had gemaild - maar daar wisten ze er dus ook wel allang vanaf en was het geen verrassing. Dus iets teveel mijn situatie geprojecteerd
Ah, jammer net meer dan 6 (anders had je sowieso 1mnd maar). Maar in dat geval is het dus inderdaad twee maanden. Maximaal. En volgens mij dus gewoon vanaf dag van opzegging gerekend (want er staat nergens per einde/begin vd maand in de cao tekst). En gewoon doen hoor, FNV of andere vakbond bellen als je het niet duidelijk genoeg vindt. Dan hoef je je zelf niet druk te maken over of het wel klopt, en kun je die energie beter besteden (aan rennen of mountainbiken bv).
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Super bedankt voor het meedenken![]()
Ik vind het echt zo lief dat je m'n CAO voor me hebt opgezocht en alles
Gefeliciteerd .quote:
Dit is wel kut zeg.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:44 schreef Tuindier het volgende:
En![]()
![]()
voor die collega die de deelauto niet aan de laadpaal hing bij terugkomst waardoor ik morgen met range anxiety op pad moet.
Vast wel, maar ook wel heftige verhalen... het gaat hun wel verder helpenquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Psychisch. Ik ga zo inbreken in iemands leven en trauma. Dat is exact de bedoeling. Maar wel een drempel die ik over moet. Ik weet dat ik het kan hoor, ik verwacht niet echt problemen. Gewoon een van die dingen die in je hoofd groter zijn en op het moment zelf toch soepel verlopen.
Waar is dat feestje testje?quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Gefeliciteerd tele
En qua testje "Your boundary is at hue 185, bluer than 97% of the population. For you, turquoise is green".
Dus er zou nog iemand moeten zijn die dit samen met jou doet toch?quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:31 schreef borisz het volgende:
Vandaag hadden we weer eens de interne audit waarbij ikzelf ook aan de beurt was voor gesprek.
Mezelf als risico genoemd. Is eigenlijk wel zo... Als ik onder de tram kom is er wel een probleem. Ben de enige met het totaal overzicht. Op sommige gebieden zijn er al stappen gezet omdat sommige aspecten te dekken, maar nog altijd is de impact groot als het zou gebeuren.
Niks hoeft. Je kán gehouden worden aan wat in CAO of contract staat. Maar niks hoeft.quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:26 schreef Blues het volgende:
Opzeggen hoeft trouwens niet per 1e of halverwege de maand toch?
Dit was de plek die ik het meest wildequote:Op dinsdag 3 september 2024 20:43 schreef Tuindier het volgende:
En ook al willen ze heel graag dat je snel begint, mijn ervaring is dat een maand echt niks is, dus als jij graag begint maar een maand later, vindt iedereen dat typisch prima. En zijn ze verbaasd als je er dan 'al' bent.
Tenzij er een bepaalde beurs oid voor een datum moeten worden toegewezen natuurlijk.
Dit is bij die plek die je het meest wilde, niet bij die prof waar je dan ook maar moest solliciteren toch?
Van de week een verhaal gelezen van een schrijver, die het opnam voor Laurentien. Hoe hij objectief schreef en zij een arm om de schouders deed.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net een webinar gevolgd voor Stichting (Gelijk)waardig Herstel. Om toeslagenouders dus te helpen. Ik vind het nu al moeilijk. Ik moet er even van bijkomen.
Ja, precies die dus! Integer verhaal!quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:21 schreef Kaatje1 het volgende:
@:lucky_strike https://www.volkskrant.nl/a-b2391985
Wij kunnen samen verf uitzoeken en het met elkaar eens zijnquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Gefeliciteerd tele
En qua testje "Your boundary is at hue 185, bluer than 97% of the population. For you, turquoise is green".
170, voor mij is turquoise blauw…kloprquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |