abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214888769
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
O+

Dat juffie :')

Ik was vorige week boos joh. Supertoffe functie gevonden. En ook nog eens bij het bedrijf waar ik wil werken. Ik zag het helemaal zitten. Nou, ik bellen met wat geïnteresseerde vragen over de functie want dat is blijkbaar een goed idee nowadays. Men was er niet, en ik zou teruggebeld worden. Prima. Dat was op woensdag, vacature zou sluiten (al na 8 dagen) op zaterdag dus tijd zat. Ik donderdag de hele dag de laptop bij de hand, hyperalert, niet gedoucht ook. Geen telefoon. Vrijdag zelfde verhaal. En toen ik dacht dat ik dan maar zonder telefoontje de boel zou uploaden (brief was al lang klaar), bleek de vacature gesloten :'(

Ik nog een keer gebeld om te vragen of ik mijn motivatie niet toch alsjeblieft mocht mailen. Maar de persoon was er niet en ik zou teruggebeld worden. Nooit gebeurd natuurlijk. Goddomme.
Dat bellen ligt heeeeel erg aan de organisatie denk ik. Kleinere organisaties ja. Grotere organisaties... hmm not so much. Volgens mij zoek je het een beetje in de overheidshoek toch? Daar is de scheiding tussen HR en uiteindelijke team gigantisch en de eerste schifting ook best... apart.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_214888817
Afspraak met teamleider gemaakt voor komende maandag. ^O^
pi_214888818
Wat moet er ook weer in neuspray zitten om goed te werken?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_214888823
ZOUT
pi_214888830
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:46 schreef Tele6 het volgende:
Afspraak met teamleider gemaakt voor komende maandag. ^O^
^O^
pi_214888859
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Dat bellen ligt heeeeel erg aan de organisatie denk ik. Kleinere organisaties ja. Grotere organisaties... hmm not so much. Volgens mij zoek je het een beetje in de overheidshoek toch? Daar is de scheiding tussen HR en uiteindelijke team gigantisch en de eerste schifting ook best... apart.
De contactpersoon bij deze functie was ook de manager van de afdeling, niet HR. Ik heb nog aan de telefonist gevraagd of ik dan met HR kon worden doorverbonden maar dat mocht echt niet. En toen had ik al zo erg gezeurd voor mijn gevoel dat ik een mail naar info@ ook niet meer aandurfde. Vooral niet omdat ik bij een soortgelijke functie op een andere afdeling zeker weer ga solliciteren.
Spoilers!
pi_214888866
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat moet er ook weer in neuspray zitten om goed te werken?
De verslavende is xylometazoline. Werkt als een malle maar verslavend. :s)
pi_214888917
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dit klinkt ook wel heel standaard :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een horror man. Ik heb het vaak oneerlijk gevonden dat er voor mij nooit een sociaal vangnet is geweest terwijl ik dat echt wel nodig had. Maar geen gedoe met bureaucratie is toch ook wel heel fijn.
Spoilers!
pi_214888935
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:30 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Hoe werkt zo'n toezegging?

Ik voel me zoooo incapabel :')
Waarom leren ze ons dit niet op school.

Kan je zomaar een vakbond bellen of moet je dan eerst lid worden?
En wat zou ik ze dan moeten vragen?

Ik was net aan het kijken om een gesprek met m'n leidinggevende in te plannen want jullie zeiden dat dat niet per se pas na het contractde aanstelling bij nieuwe werk hoeft. Maar misschien toch wachten tot ik meer van nieuwe werk gehoord heb. Pffff
Wij sturen een mailtje met 'beste tele6, bij deze bevestigen we dat we van plan zijn je aan te nemen voor functie x, definitief contract volgt na arbeidsvoorwaardengesprek'. Dan heb je in ieder geval schriftelijk dat ze je een baan willen aanbieden en kan je vast je huidige werk informeren.

Het komt goed hoor, dit soort dingen zijn een hoop geregel maar je wordt er vanzelf handiger in :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_214888959
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik werk bij een behoorlijk organisatie maar ik beheer onze vacatures (als manager) gewoon zelf. Alle telefoontjes gaan ook naar mij en ik bel ze allemaal braaf terug. Kandidaten die niet op gesprek komen, worden geautomatiseerd afgezegd maar de kandidaten die we spreken en afwijzen, bel ik zelf. Dat vindt HR wel een beetje gek geloof ik maar ik vind het netjes :+
pi_214889060
[quote]0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:06 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Als aanvulling om de rest: het is ook niet gek om vast een toezegging van de [i]aanstelling[/i] (universiteiten doen geen contracten namelijk) te vragen schriftelijk, zodat je al wel de boel in gang kan zetten op je huidige baan als je nog niets formeel ondertekend hebt voor de nieuwe.
[/quote]
Echt? :o
Zelfs wij ambtenaren zijn van de aanstelling af naar een contract.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214889124
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
O+

Dat juffie :')

Ik was vorige week boos joh. Supertoffe functie gevonden. En ook nog eens bij het bedrijf waar ik wil werken. Ik zag het helemaal zitten. Nou, ik bellen met wat geïnteresseerde vragen over de functie want dat is blijkbaar een goed idee nowadays. Men was er niet, en ik zou teruggebeld worden. Prima. Dat was op woensdag, vacature zou sluiten (al na 8 dagen) op zaterdag dus tijd zat. Ik donderdag de hele dag de laptop bij de hand, hyperalert, niet gedoucht ook. Geen telefoon. Vrijdag zelfde verhaal. En toen ik dacht dat ik dan maar zonder telefoontje de boel zou uploaden (brief was al lang klaar), bleek de vacature gesloten :'(

Ik nog een keer gebeld om te vragen of ik mijn motivatie niet toch alsjeblieft mocht mailen. Maar de persoon was er niet en ik zou teruggebeld worden. Nooit gebeurd natuurlijk. Goddomme.
Eikel }:|
Maar nu weet jij dat je bij dit soort dingen niet wacht op terugbellen maar wegens je slechte bereikbaarheid het zelf nog wel eens probeert, toch?

Waarom is mijn quote kapot? }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214889129
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Echt? :o
Zelfs wij ambtenaren zijn van de aanstelling af naar een contract.
Ik heb momenteel een contract bij een uni (althans dat is hoe het heet in de pdf die ze me gestuurd hebben en die ik toen digitaal getekend heb) maar misschien is het voor een PhD anders.
pi_214889136
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb momenteel een contract bij een uni (althans dat is hoe het heet in de pdf die ze me gestuurd hebben en die ik toen digitaal getekend heb) maar misschien is het voor een PhD anders.
Of club is zo oud dat ze met een verhaal uit de geschiedenis komt *)
pi_214889164
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:46 schreef Blues het volgende:
ZOUT
Nee man, daar niet je je neus mee spoelen, niet sprayen.

Ik combineer dat met fluticason(propionaat)
pi_214889168
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Eikel }:|
Maar nu weet jij dat je bij dit soort dingen niet wacht op terugbellen maar wegens je slechte bereikbaarheid het zelf nog wel eens probeert, toch?

Waarom is mijn quote kapot? }:|
Ja, daar heb ik zeker van geleerd. Beetje matig alleen dat het juist bij deze functie gebeurde.
Spoilers!
pi_214889178
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, daar heb ik zeker van geleerd. Beetje matig alleen dat het juist bij deze functie gebeurde.
En best kans dat die vacature weer online komt wanneer ze toch niet hebben gevonden wat ze zochten
We have far more in common than that which devides us..
pi_214889181
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:05 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik werk bij een behoorlijk organisatie maar ik beheer onze vacatures (als manager) gewoon zelf. Alle telefoontjes gaan ook naar mij en ik bel ze allemaal braaf terug. Kandidaten die niet op gesprek komen, worden geautomatiseerd afgezegd maar de kandidaten die we spreken en afwijzen, bel ik zelf. Dat vindt HR wel een beetje gek geloof ik maar ik vind het netjes :+
Doet mijn manager ook :Y
pi_214889313
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:06 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Als aanvulling om de rest: het is ook niet gek om vast een toezegging van de aanstelling (universiteiten doen geen contracten namelijk) te vragen schriftelijk, zodat je al wel de boel in gang kan zetten op je huidige baan als je nog niets formeel ondertekend hebt voor de nieuwe.
Dat is volgens mij inmiddels veranderd, sinds vlak voor corona geloof ik? Toen moest ik ineens wijzigingen ook gaan ondertekenen.

Oh, spuitelf zie ik, nu ik verder lees :+
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:29 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik denk deze dus ;)
pi_214889383
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
En best kans dat die vacature weer online komt wanneer ze toch niet hebben gevonden wat ze zochten
Ik hoop het :)
Spoilers!
pi_214889395
Nou, t is officieel, mag AB ophalen -O-

Verder werkt de airco niet, vrijdag komt de monteur *O*
pi_214889419
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik hoop het :)
Zo ben ik aan mijn laatste baan gekomen. Moest no 1 sollicitatie activiteit doen, hun een mail gestuurd met de tekst “ zie die vacature zo vaak langskomen, breiden jullie zo uit of bevallen de mensen niet”. Toen werd ik aangenomen…little did I know :D
pi_214889512
Oh sorry, ik kwam dus even met een oude doos :') ik ben daar vroeger regelmatig voor op mijn vingers getikt 8)7
pi_214889771
Courgettesalade dan maar.
pi_214889798
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zo ben ik aan mijn laatste baan gekomen. Moest no 1 sollicitatie activiteit doen, hun een mail gestuurd met de tekst “ zie die vacature zo vaak langskomen, breiden jullie zo uit of bevallen de mensen niet”. Toen werd ik aangenomen… little did I know :D
Ik zal het in de gaten houden ;) Ik wil zeker geen ervaring zoals de jouwe!

Balen van je AB zeg. Sterkte. Ook met de airco. Ik heb de mijne vandaag net het reinigingsprogramma laten draaien.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')