SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"De prestaties ervan zijn absoluut niet te ontcijferen omdat ze altijd negatief onvoorspelbaar zijn geweest"quote:
Stukje woordenkots.quote:Op maandag 2 september 2024 23:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"De prestaties ervan zijn absoluut niet te ontcijferen omdat ze altijd negatief onvoorspelbaar zijn geweest"
Klinkt als een jonge buitenspelerquote:Op maandag 2 september 2024 23:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"De prestaties ervan zijn absoluut niet te ontcijferen omdat ze altijd negatief onvoorspelbaar zijn geweest"
quote:Op maandag 2 september 2024 23:46 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gedragsregels in dit topicIk ging voor 20m+ op een dag uitgevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 september 2024 23:41 schreef snabbi het volgende:
Allemaal hopen op spelers die we nog nooit gezien hebben- vreemdenlingenlegioen genot
Zijn gewoon bedrijven voor die dat voor je kunnen uitvoeren op locatie.quote:Op maandag 2 september 2024 23:50 schreef snabbi het volgende:
Btw, toch voor de herkansing:
Hoe doe je btw een goede keuring in die laatste minuten? Spaans ziekenhuis en dan videobellen naar NL?
Online tegenwoordig. Vragenlijst invullen.quote:Op maandag 2 september 2024 23:50 schreef snabbi het volgende:
Hoe doe je btw een goede keuring in die laatste minuten? Spaans ziekenhuis en dan videobellen naar NL?
Er is een dokter mee in het vliegtuig neem ik aan, denk niet dat iemand het echt weet.quote:Op maandag 2 september 2024 23:50 schreef snabbi het volgende:
MediaMarkt verkoopt spulletjes.quote:Op maandag 2 september 2024 23:50 schreef snabbi het volgende:
Die moet je ook maar vertrouwen dan, neem aan dat je eigen expert er iets moet van vindenquote:Op maandag 2 september 2024 23:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Zijn gewoon bedrijven voor die dat voor je kunnen uitvoeren op locatie.
We zijn klaar maar toch nog nietquote:Op dinsdag 3 september 2024 00:01 schreef Vis1980 het volgende:
Moet ik nu wel of niet in de fontein springen?
Doe maar gewoon, alvast een voorsprong nemen op de restquote:Op dinsdag 3 september 2024 00:01 schreef Vis1980 het volgende:
Moet ik nu wel of niet in de fontein springen?
Ik ga gewoon van dit scenario uit.quote:Op maandag 2 september 2024 23:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord wacht gewoon op groen licht wat gerust pas om 1 uur kan komen.
Ook al zijn de papiertjes netjes op tijd aangeleverd.
Is ZKA niet gewoon de bron van Krabbyquote:Op dinsdag 3 september 2024 00:02 schreef alopio het volgende:
@:zka had nu gewoon bezopen Kloese gebeld om opheldering te vragen
Krabby doet niks
ZKA is krabby met een maskerquote:Op dinsdag 3 september 2024 00:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is ZKA niet gewoon de bron van Krabby
Arrivederci, Diao!quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:04 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik lees het morgen wel, trusten allen.
Krabby gaat NU bellenquote:Op dinsdag 3 september 2024 00:04 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik lees het morgen wel, trusten allen.
Shirtjes naar 95 euro.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:14 schreef fetX het volgende:
Geen 6, geen rechtsbuiten. Heel, heel matig.
Feyenoord is geen topvlevelquote:Op dinsdag 3 september 2024 00:14 schreef CR7 het volgende:
Klote man, wilde onze eigen Afrikaanse onberekenbare vleugelflitser. Onze nieuwe rakettenman. Wat een anticlimax dit.
Dat kan ook goed, kunnen ze ver daarvoor al doen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:16 schreef alopio het volgende:
Ook toont het weer mooi de onzin van de Rutgers van deze wereld aan
Speler al gekeurd, dit dat.
Dit zou het nog enigszins logisch maken, in 2024 is "het papierwerk" toch zeker wel een email die je in een seconde kunt versturen.quote:
Dat lijkt mij ook dat je wel een idee heeft of het haalbaar isquote:Op dinsdag 3 september 2024 00:17 schreef hhh38 het volgende:
Ik neem aan dat je toch even polst of die speler uberhaupt interesse heeft als je vol op zo iemand inzet.
Afrikaantje he, aanvullende eisen niet ondenkbaar. Heeft hij ook al eerder gedoe mee gehadquote:Op dinsdag 3 september 2024 00:17 schreef hhh38 het volgende:
Ik neem aan dat je toch even polst of die speler uberhaupt interesse heeft als je vol op zo iemand inzet.
Je legt vlak voor de deadline gewoon nog wat extra eisen op tafel, ook al ligt er een akkoord.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:17 schreef hhh38 het volgende:
Als je als speler dat doet mag je blij zijn dat die niet komt.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je legt vlak voor de deadline gewoon nog wat extra eisen op tafel, ook al ligt er een akkoord.
Kunnen ook aanvullende eisen zijn. Daar is het bij andere clubs ook op stukgelopen. Al was het verhaal überhaupt dat hij weinig zin had om Spanje te verlaten. Misschien hebben ze hem niet eens echt gepolst wegens tijdgebrek, alles is mogelijk.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:17 schreef hhh38 het volgende:
Stukje zaakwaarnemer en een 18-jarige jongen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Als je als speler dat doet mag je blij zijn dat die niet komt.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:20 schreef Pistolero het volgende:
KloeseGOD heeft weer een fenomenaal transferwindow afgeleverd, alle haters kunnen in de stront zakken.
Tijd om te gaan slapen, nu al zin om morgen de prachtige meltdowns te aanschouwen.
Speltip 8: laat niet alles van het laatste moment afhangen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kunnen ook aanvullende eisen zijn. Daar is het bij andere clubs ook op stukgelopen. Al was het verhaal überhaupt dat hij weinig zin had om Spanje te verlaten. Misschien hebben ze hem niet eens echt gepolst wegens tijdgebrek, alles is mogelijk.
Dit sowiesoquote:Op dinsdag 3 september 2024 00:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Aan het tijd van de streep is het gewoon nog altijd een prima selectie en is er geen enkel excuus om niet minimaal tweede te worden.
Zonder gekheid is ons seizoen natuurlijk niet afhankelijk van een 18-jarige Afrikaan die bankzitter is bij een Spaanse middenmoter.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:19 schreef CR7 het volgende:
Gelukkig is dit toch maar een matige speler. Volg hem al vanaf de jeugd in Afrika.
Mensen worden ook wel gek gemaakt met die tranfer deadline shows waar alles gehypt wordtquote:Op dinsdag 3 september 2024 00:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zonder gekheid is ons seizoen natuurlijk niet afhankelijk van een 18-jarige Afrikaan die bankzitter is bij een Spaanse middenmoter.
Amen, je gaat zitten hopen op versterkingen waarvan je het bestaan nog niet gehoord hadquote:Op dinsdag 3 september 2024 00:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zonder gekheid is ons seizoen natuurlijk niet afhankelijk van een 18-jarige Afrikaan die bankzitter is bij een Spaanse middenmoter.
Dit zie jij helemaal verkeerd, ik lees net dat Te Kloese fenomenaal heeft gehandeld.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Speltip 8: laat niet alles van het laatste moment afhangen.
Jammer van het einde, maar ik geniet eigenlijk altijd wel van de transferwindow, vind ik bij FM ook zo leuk.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Mensen worden ook wel gek gemaakt met die tranfer deadline shows waar alles gehypt wordt
Mja. Maar het zal krapper op plek 3 worden en verder van plek 1 gok ik zo.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Aan het eind van de streep is het gewoon nog altijd een prima selectie en is er geen enkel excuus om niet minimaal tweede te worden.
Dan was er dus eerder geld om een slag te slaan.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dan hadden ze Stengs eigenlijk al verkocht he.
Die user nemen we hier totaal niet serieus.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit zie jij helemaal verkeerd, ik lees net dat Te Kloese fenomenaal heeft gehandeld.
Toch mooi het keepersbestand aangevuldquote:Op dinsdag 3 september 2024 00:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit zie jij helemaal verkeerd, ik lees net dat Te Kloese fenomenaal heeft gehandeld.
Al die geruchten van vandaag had je al eerder mee aan de slag kunnen gaan.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Dan was er dus eerder geld om een slag te slaan.
Zolang ze zelf denken ergens anders een betere deal te krijgen, betaal je daar ook teveel voorquote:Op dinsdag 3 september 2024 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al die geruchten van vandaag had je al eerder mee aan de slag kunnen gaan.
Ik ken er wel meer.quote:
Maar er zijn ook gewoon 2 spelers pas in de laatste 2 dagen gehaald en ze mikten op een 3e...quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Mensen worden ook wel gek gemaakt met die tranfer deadline shows waar alles gehypt wordt
Snap het wel. In ieder geval geen enkele aanleiding om tevreden te zijn over deze window. Dat betekent niet dat er geen goede aankopen tussen zitten, maar de posities waar je flink hebt verloren zijn niet adequaat ingevuld. Sterker nog; zijn helemaal niet ingevuld.quote:
Stengs kan je niet in een 4-3-3 daar posteren inderdaad. Zerrouki gaat nog niet eens zo het probleem zijn, zit echt nog wel wat in en anders heb je echt nog genoeg andere opties voor je invulling op het middenveld nu. (Ons Arne speelt nu ook bijvoorbeeld zonder echte 6)quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja. Maar het zal krapper op plek 3 worden en verder van plek 1 gok ik zo.
Zeker het verlies van Wieffer en de behoorlijke downgrade naar Zerrouki gaan we keihard voelen. Rechtsbuiten ook weinig opties. Je moet hopen dat Osman daar een paar leuke potjes gaat spelen want Stengs daar werkt ook niet echt lekker.
Die waren zeker al aan het slapen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:30 schreef alopio het volgende:
Lol zaakwaarnemer en advocaat van Diao waren te laat
wat is dit
Die hebben de trein gepakt ofzoquote:Op dinsdag 3 september 2024 00:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Die waren zeker al aan het slapen.
Afwachten of osman iets kan brengenquote:Op dinsdag 3 september 2024 00:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stengs kan je niet in een 4-3-3 daar posteren inderdaad. Zerrouki gaat nog niet eens zo het probleem zijn, zit echt nog wel wat in en anders heb je echt nog genoeg andere opties voor je invulling op het middenveld nu. (Ons Arne speelt nu ook bijvoorbeeld zonder echte 6)
Het grootste gevaar zit hem weer in de aanval dat je niet iemand hebt die in zijn eentje de wedstrijd openbreekt. Maar hier zijn we gelukkig al mee bekend. En wellicht is Igor nu wel eens gewend aan het koude weer.
Osman wordt onze nieuwe Nelson/Minteh. Even wat maandjes nodig en gaat vanaf dan schroeien.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:31 schreef snabbi het volgende:
[..]
Afwachten of osman iets kan brengen
Aanvallend zou die Hwang ons in ieder geval kunnen helpen met creativiteit.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stengs kan je niet in een 4-3-3 daar posteren inderdaad. Zerrouki gaat nog niet eens zo het probleem zijn, zit echt nog wel wat in en anders heb je echt nog genoeg andere opties voor je invulling op het middenveld nu. (Ons Arne speelt nu ook bijvoorbeeld zonder echte 6)
Het grootste gevaar zit hem weer in de aanval dat je niet iemand hebt die in zijn eentje de wedstrijd openbreekt. Maar hier zijn we gelukkig al mee bekend. En wellicht is Igor nu wel eens gewend aan het koude weer.
Ramiz zit tegen, laten we zeggen alles buiten de top 6, niet echt in zijn kracht . Maar in die potten moet je echt een prima andere invulling kunnen maken wat werkt.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Aanvallend zou die Hwang ons in ieder geval kunnen helpen met creativiteit.
Denk echt dat je de downgrade naar Zerrouki onderschat. Als je achteruit wordt gedrukt kun je er nog wat aan hebben, maar verder eigenlijk niet. Handelingssnelheid is ook belabberd. Nee, daar moet je echt een oplossing voor vinden.
Die was 3e keus geweest Mikeyquote:Op dinsdag 3 september 2024 00:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch had ik Sauer er graag bij gehouden.
Leo speelde hartstikke leuk bij NAC afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch had ik Sauer er graag bij gehouden.
'te laat'quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:30 schreef alopio het volgende:
Lol zaakwaarnemer en advocaat van Diao waren te laat
wat is dit
Iemand met zijn creativiteit had je goed kunnen gebruiken nu.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leo speelde hartstikke leuk bij NAC afgelopen weekend.
Die krijgen we nu echt veel beter terug.
Erg mooi, nu kunnen we het vrijgekomen geld mooi gebruiken voor Diaoquote:Op dinsdag 3 september 2024 01:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Dennis krijgt nu een 3.
Het eten is aangebrand.quote:
Ja, het heeft tyfuslang in de oven gestaan en het smaakt nergens naar.quote:
Ook nog we zijn wel heel erg bezig geweest met spelers lozen die nog wel een kans hadden mogen hebben ondertussen vergeten te versterken en het dure drietal van vorig seizoen dat ontzettend tegenvalt heb je dan weer niet kunnen lozen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 01:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Dennis krijgt nu een 3.
Die eerste op dat lijstje hè, die rabiot, dat lijkt me wel een aardig ventje, spinrag wat zijn?quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:35 schreef Vis1980 het volgende:
Misschien zit hier nog wat tussen:
Transfervrije spelers.
We hebben er wat leuke spelers bijzitten, maar de selectie lijkt vooralsnog gewoon flink uit balans.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:35 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben nog steeds niet extreem negatief. Die Diao was een mooie deal geweest, maar er is gewoon kwaliteit gehaald. Wat we van Bueno hebben gezien was positief en Osman, Hwang en Lotomba klinken ook als goeie spelers. Milambo en Zechiël staan op het punt om door te breken.
Het wordt een puzzel, maar je kan hier echt wel een mooi team van maken.
Lekker hoor. Wat zou dat geintje ons kosten?quote:Op dinsdag 3 september 2024 01:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Dennis krijgt nu een 3.
Gelukkig hebben we voor tweede spits @CaptainVleermuis een goede backup kunnen halen. Jammer dat we geen Zerriukivervanger is gekomen die wel enigszins kan voetballen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook nog we zijn wel heel erg bezig geweest met spelers lozen die nog wel een kans hadden mogen hebben ondertussen vergeten te versterken en het dure drietal van vorig seizoen dat ontzettend tegenvalt heb je dan weer niet kunnen lozen.
Ja maar nee. Uiteindelijk blijkt hij tóch het aanknopje van z’n slowcooker niet te hebben gevonden.quote:
Qua namen wel, maar het is ongebalanceerd. Twee duidelijk zwakke punten waardoor je niet echt kunt doorbouwen op afgelopen seizoen, terwijl het eerste proefballonnetje voor een nieuw systeem ook geen succes is geweest. Lastige positie voor Priske. Het is aan hem om nu pragmatisch te zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar je moet gewoon tweede worden. Als je deze selectie op een rij zet hebben we maar zelden een betere selectie gehad.
Eigenlijk is het nu de perfecte selectie en reden voor Priske om weer 3-4-3 te gaan spelen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Qua namen wel, maar het is ongebalanceerd. Twee duidelijk zwakke punten waardoor je niet echt kunt doorbouwen op afgelopen seizoen, terwijl het eerste proefballonnetje voor een nieuw systeem ook geen succes is geweest. Lastige positie voor Priske. Het is aan hem om nu pragmatisch te zijn.
Dat gaan we nooit weten. Hij was al de tweede keuze natuurlijk. Olsen was gekomen als Feyenoord eerder aan de vraagprijs had voldaan. Gegokt en verlorenquote:Op dinsdag 3 september 2024 07:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar had die 18-jarige jongen nu eigenlijk echt zoveel uitgemaakt?
Dat gaat ook dan wel gebeuren vrees ik, dan heb je weer gedonder en kan je ook moeilijk conclusies trekken of Priske de juiste persoon is voor de club.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En mocht het niet lopen kan hij gewoon Dennis voor de bus gooien. #WinWin
Volgens mij heeft Feijenoord momenteel een prima selectie. Iedere aankoop is onzeker. Maar wat ik meekreeg zijn de nieuwe spelers wel ok.quote:Op dinsdag 3 september 2024 06:19 schreef H.FR het volgende:
Toch maar een TD aanstellen voor de aankopen. Dtk mag nog de verkopen doen als hij wil, dat doet hij heel acceptabel.
Lol de helft van de aankopen uit 2e leagues of lager en die je nog nooit hebt zien spelen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:41 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Alles minimaal dubbel bezet met kwaliteitsspelers en heel veel talent.
Verder alle overbodige spelers weg, talenten verhuurd zodat ze wekelijks kunnen spelen, en financieel weer reuzenstappen gemaakt.
Ik heb heerlijk gegeten de afgelopen tijd. KloeseGod.
Maar tegelijkertijd wordt iedereen wel wild van een 18-jarig spelertje waar men 24 uur geleden nog nooit van had gehoord.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lol de helft van de aankopen uit 2e leagues of lager en die je nog nooit hebt zien spelen.
Dus je geeft wel toe dat het nergens op slaat?quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd wordt iedereen wel wild van een 18-jarig spelertje waar men 24 uur geleden nog nooit van had gehoord.
Tsja.
In Nederland hebben we juist te weinig "luie" mannetjes. Het rent als een kip zonder kop en een hartslagmeter is belangrijk. Waar is de tijd van Kiprich, Romario, van Hanegem, Ling......quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als ik Van Eersel hoorde was die Diao een lui mannetje. Als Feyenoord iets niet nodig heeft is het wel een luie speler dus lijkt dat we hiermee een kogel hebben ontweken.
In elk geval een paar mooie landen voor de bingoquote:Op dinsdag 3 september 2024 00:35 schreef Vis1980 het volgende:
Transfervrije spelers.
Nee, ik geef de hypocrisie aan.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:55 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dus je geeft wel toe dat het nergens op slaat?
Jij bent dan ook niet zo slim om het verschil te kunnen zien in potentie tussen een 18- jarige speler van de nummer 7 van Spanje die al 32 wedstrijden heeft gespeeld. Of een 23 jarige speler uit de derde league van Frankrijk.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee, ik geef de hypocrisie aan.
Kan jij Ueda nu als avatar nemen?quote:Op dinsdag 3 september 2024 01:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Dennis krijgt nu een 3.
Ah, het klassieke 'Ja als hij echt zo goed was speelde hij niet op zijn 23e bij kutclub X in kutcompettitie Y en was hij al wel eerder gescout' argument.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet zo slim om het verschil te kunnen zien in potentie tussen een 18- jarige speler van de nummer 7 van Spanje die al 32 wedstrijden heeft gespeeld. Of een 23 jarige speler uit de derde league van Frankrijk.
Hoe groot is nou de kans dat net Feyenoord die ene parel daar vindt?
Een stuk betere argumenten dan jij die roept dat het stuk voor stuk kwaliteitsaankopen zijn. Je hebt nog nooit van FC Versailles of Patro Eisden gehoord man. Laat staan dat je deze spelers kende.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ah, het klassieke 'Ja als hij echt zo goed was speelde hij niet op zijn 23e bij kutclub X in kutcompettitie Y en was hij al wel eerder gescout' argument.
Man man man.
Hwang is geen nr 6 maar een nr 8 zoals Timber.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:41 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Verder alle overbodige spelers weg, talenten verhuurd zodat ze wekelijks kunnen spelen, en financieel weer reuzenstappen gemaakt.
Verpest zijn toneelstukje nou niet.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:23 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hwang is geen nr 6 maar een nr 8 zoals Timber.
Er zijn geen directe vervangers gehaald voor Minteh en Wieffer en dit was wel beloofd naar de trainer, daar was ruim twee maanden de tijd voor, dus dit is hoe dan ook een flop transferperiode. Ik weet ook echt niet hoe je dit anders kan verpakken.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Een stuk betere argumenten dan jij die roept dat het stuk voor stuk kwaliteitsaankopen zijn. Je hebt nog nooit van FC Versailles of Patro Eisden gehoord man. Laat staan dat je deze spelers kende.
Man man man
Goed idee!quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan jij Ueda nu als avatar nemen?
@:Caland
Slechts tientallen wedstrijden in zijn carriere op 6 gestaan.quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zijn geen directe vervangers gehaald voor Minteh en Wieffer en dit was wel beloofd naar de trainer, daar was ruim twee maanden de tijd voor, dus dit is hoe dan ook een flop transferperiode. Ik weet ook echt niet hoe je dit anders kan verpakken.
Dat wil niet automatisch zeggen dat de spelers die gehaald zijn verkeerd zijn, dat één van die goedkope gokjes geen voltreffer kan zijn of dat deze selectie niet minimaal (makkelijk) tweede kan worden. Maar ik ben wel negatief over de gang van zaken en de puzzel die er ligt is onnodig gecompliceerd.
Waar haal je dit vandaan?quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Slechts tientallen wedstrijden in zijn carriere op 6 gestaan.
Maar laat je vooral niet tegen houden door de feiten.
Geen tijd voor logica, quota voor het aantal ‘te Kloese is geweldig en jullie snappen er niks van’-posts is nog niet gehaaldquote:Op dinsdag 3 september 2024 08:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan?
Overigens maakt dat hem nog geen 6. Stengs is ook geen rechtsbuiten en wordt daar wel neergezet.
Timber heeft ook wat wedstrijden op 6 gestaan maar is dat ook niet. Hetzelfde geldt voor Geertruida. Spelers spelen dan niet in hun volle kracht en de zwaktes komen snel bloot te liggen.
Hwang heeft daar vrij regelmatig gespeeld(zelfs met rugnummer 6) volgens de statistiekjes.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan?
Overigens maakt dat hem nog geen 6. Stengs is ook geen rechtsbuiten en wordt daar wel neergezet.
Timber heeft ook wat wedstrijden op 6 gestaan maar is dat ook niet. Hetzelfde geldt voor Geertruida. Spelers spelen dan niet in hun volle kracht en de zwaktes komen snel bloot te liggen.
Hier ben ik het niet mee eens, dit is dus denk ik een trolletje.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:37 schreef GGMM het volgende:
Diao is wel een stunt ben benieuwd om hem in actie te zien.
Slim van te Kloese om te wachten tot de laatste dag en die club onder druk te zetten, dan haal hem lekker goedkoop binnen
Geen Hang in Boom maar Sorbo?quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hwang heeft daar vrij regelmatig gespeeld(zelfs met rugnummer 6) volgens de statistiekjes.
Ik vind de stelligheid in dit topic dat het GEEN 6 is vrij bijzonder terwijl we dit nog niet eens met eigen ogen gezien hebben. Deze jongen is in elk geval een duizend dingen doekje op het middenveld.
Osman - Gimenez - Diao en dan Buonanotte erachter gaat echt genottelijk worden. Daarmee speel je de hele eredivisie op een hoopjequote:Op dinsdag 3 september 2024 08:37 schreef GGMM het volgende:
Diao is wel een stunt ben benieuwd om hem in actie te zien.
Slim van te Kloese om te wachten tot de laatste dag en die club onder druk te zetten, dan haal hem lekker goedkoop binnen
Enige excuses zijn dat die markt heel laat pas iets ging doen, dus je een klein beetje afhankelijk was. Maar al met al gewoon te laat zelf in actie gekomen. Die bedragen die we uiteindelijk wel wilden neertellen leken me niet afhankelijk van de huurtransfers die je zelf hebt laten gaan, of de verkoop van een Geertruida.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik kan er ook echt met mijn hoofd niet bij dat het juist voor die posities niet gelukt is om een vervanger te halen. Dat wist je al vanaf moment één. Dan heb je je werk gewoon écht niet goed gedaan.
Het is geen 1980 meer Tong.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Nederland hebben we juist te weinig "luie" mannetjes. Het rent als een kip zonder kop en een hartslagmeter is belangrijk. Waar is de tijd van Kiprich, Romario, van Hanegem, Ling......
quote:Op maandag 2 september 2024 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hwang gaat voor rugnummer 4.
Die wil NIET gaan aanvallen.
Al met jezelf besproken.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hwang heeft nu rugnummer 4 trouwens.Lekker verdedigen.
Er is meestal een reden dat ze nog transfervrij zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:35 schreef Vis1980 het volgende:
Transfervrije spelers.
De TD's van Feyenoord hebben de club letterlijk gered met transfervrije spelers de laatste 15 jaar. Dus daar kan best weleens wat goeds tussenzitten.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is meestal een reden dat ze nog transfervrij zijn.
Ongemotiveerde, blessuregevoelige vedettes met te hoge salariseisen.
Noem ze eens op.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De TD's van Feyenoord hebben de club letterlijk gered met transfervrije spelers de laatste 15 jaar.
Acuna,quote:
Spelers die na 1 september nog transfervrij zijn?quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De TD's van Feyenoord hebben de club letterlijk gered met transfervrije spelers de laatste 15 jaar. Dus daar kan best weleens wat goeds tussenzitten.
Hm, daar vraag je me wat. Ik doelde meer op jongens als Bakkal, Elia, Kuijt, Van Persie en Linssen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spelers die na 1 september nog transfervrij zijn?
Gezien de statistiekjes en verslagen van hem ligt zijn zwakte juist bij het verdedigende aspect. Niet handig op de 6, maar we gaan het zien inderdaad.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hwang heeft daar vrij regelmatig gespeeld(zelfs met rugnummer 6) volgens de statistiekjes.
Ik vind de stelligheid in dit topic dat het GEEN 6 is vrij bijzonder terwijl we dit nog niet eens met eigen ogen gezien hebben. Deze jongen is in elk geval een duizend dingen doekje op het middenveld.
Het lijstje niets toevoegende kutspelers in die categorie is oneindig veel langer (hallo Kelly, Taabouni en Narsingh). Bakkal werd overigens gehuurd.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hm, daar vraag je me wat. Ik doelde meer op jongens als Bakkal, Elia, Kuijt, Van Persie en Linssen.
Toch zijn er ook veel successen geweest, met name in de kutjaren. @hhh38 heeft wel gelijk dat dit vrijwel nooit gebeurde na de transferperiode.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijstje niets toevoegende kutspelers in die categorie is oneindig veel langer (hallo Kelly, Taabouni en Narsingh). Bakkal werd overigens gehuurd.
Veel zou ik het niet willen noemen. Heel veel verder dan jouw lijstje (minus Bakkal en plus Danilo) kom je denk ik niet.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Toch zijn er ook veel successen geweest, met name in de kutjaren. @:HHH38 heeft wel gelijk dat dit vrijwel nooit gebeurde na de transferperiode.
Ik denk dat er nog heel wat nuttige transfervrije verdedigers zijn geweest? Was Joris Mathijsen ook niet transfervrij?quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel zou ik het niet willen noemen. Heel veel verder dan jouw lijstje (minus Bakkal en plus Danilo) kom je denk ik niet.
Jan Ariequote:Op dinsdag 3 september 2024 10:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog heel wat nuttige transfervrije verdedigers zijn geweest? Was Joris Mathijsen ook niet transfervrij?
Waren ook 2 uitstekende transfervrije versterkingen inderdaad. Jones was een compleet kampioensseizoen eerste keeper.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jan Arie
Verder deed Brad Jones het nog redelijk.
Prima post makker. Het is inderdaad geen schande of wat dan ook, dat is enorm overdreven. De aankopen die zijn gedaan kunnen ook best goed uitpakken. Die zie ik wel zitten.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Enige excuses zijn dat die markt heel laat pas iets ging doen, dus je een klein beetje afhankelijk was. Maar al met al gewoon te laat zelf in actie gekomen. Die bedragen die we uiteindelijk wel wilden neertellen leken me niet afhankelijk van de huurtransfers die je zelf hebt laten gaan, of de verkoop van een Geertruida.
Wel wil ik ook niet overdreven negatief zijn en het een grote schande noemen oid. Geeft ook weer kansen aan een Zechiel bijvoorbeeld, al kan je je afvragen of dat wel een controleur/6 is. Milambo in elk geval niet, en die zit je juist misschien weer in de weg met Hwang. Stengs lijk je nu gewoon nodig te zijn op rechts, en die is er de komende tijd niet eens, dus dat is gewoon kut.
Eigenlijk weer een kwestie van overleven tot de winter, zoals de afgelopen 2 seizoenen ook al het geval was met betrekking tot bepaalde posities.
Ja er zat heel wat troep tussen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:08 schreef Caland het volgende:
Goossens
Wilkshire
Te Vrede
Auassar
Bakkal (tweede periode, waanzinnig slecht)
Pär Hansson ( @:onlogisch )
Kazim Kazim
Ayoub
Fer
Narsingh
Kelly
Marciano
Taabouni
Tsangwie
Een kleine greep.
Ik heb inmiddels mijn kutaankopenlijstje geupdate:quote:
dit hoort gewoon bij topvoetbal en zo een lijstje kan je bij iedere club makenquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels mijn kutaankopenlijstje geupdate:
Acuna,
Aerts,
Amrabat,
Antonucci,
Armenteros,
Aros,
Auassar,
Ayoub,
Babos,
Babovic,
Balde,
Bandalovski,
Bassett,
Basto,
Bastos,
vd Belt,
vd Berg,
v Beukering,
Bilal,
Bjørkan,
Bombarda,
Bosschaart,
Boulahrouz,
Boussabon,
Bozenik,
Brown,
Bruins,
Buijs,
Bullaude,
de Ceulaer,
Charisteas,
Cissé,
Cojocaru,
Collen,
Connolly,
Conteh,
Darley,
Derijck,
Diemers,
Diks,
Dilrosun,
Dondé,
Ekramy,
Elabdellaoui,
Erasmus,
D. Fernandez,
G. Fernandez,
Ghaly,
Gibbs,
Goossens,
de Graaf,
Gustafson,
v Haaren,
Hahn,
Hendrix,
Hofland,
Hofs,
Huysegems,
Ié,
Ignatovic,
Ivanusec,
Jochemsen,
Johnston,
Kasanwirjo
Kazim,
Kelly,
Kolkka,
L’ami,
Larsen,
Laybutt,
Lazovic,
Lee,
Lensky,
Léonard,
Leonardo dos Santos Silva,
Lingr,
Lucius,
Lumb,
Lurling,
Magrao,
Malkowski,
Manteiga,
Marciano,
Martina,
Meeuwis,
Mokotjo,
Mtiliga,
Mubarak,
Narsingh,
de Nooijer,
Ostlund,
Owoeri,
Paciorek,
Pratto,
Rasmussen,
Sandler,
Schreuder,
Simon,
Singh,
Slory,
Smolov,
Spajic,
Swerts,
Taabouni,
Teixeira,
Tiendalli,
Ueda,
Vejinovic,
Verhoek,
te Vrede,
Walemark,
Wilkshire,
Zerrouki
Met Ueda en Zerrouki hebben we eindelijk de letter U en Z van het kutaankopenalfabet!!
Haha nee Vormer bakte er echt helemaal niks van bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:05 schreef zoekeenleven het volgende:
Vormer was ook transfervrij, in een elftal zonder clasie had die het best goed gedaan.
Die schopte in zijn ééntje een paar Ajacieden in elkaar die een jeugdploeg belaagden, voor altijd een held.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Werd ook gedaan alsof het een supertalent was destijds.
Kindsoldaatquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:16 schreef Caland het volgende:
Ik zal voor altijd een Mokotjo-fanboy blijven.
Ik vond hem vooral goed in Breaking Bad, ik weet alleen nog steeds niet welke van de twee hij precies was.quote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Die schopte in zijn ééntje een paar Ajacieden in elkaar die een jeugdploeg belaagden, voor altijd een held.
Goeden tipquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik volg 'm op Instagram, post nog steeds over Feyenoord af en toe.
Waar lees je dat?quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:36 schreef Vis1980 het volgende:
Nu zou Jan Baks een optie zijn en lees zelfs dat Ajax er ook aan denkt. Dan liever bij feyenoord, voor de sfeer in de kleedkamer. Wel iets minder salaris.
Jan Kebabs werd drie jaar geleden al als de ideale opvolger gezien van Berghuis.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:36 schreef Vis1980 het volgende:
Nu zou Jan Baks een optie zijn en lees zelfs dat Ajax er ook aan denkt. Dan liever bij feyenoord, voor de sfeer in de kleedkamer. Wel iets minder salaris.
quote:
Wat matig allemaal.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[ x ]
Maar goed, weet niet hoe betrouwbaar.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:43 schreef hhh38 het volgende:
Ik hoop niet dat het waar is, wat een zwaktebod zou dat zijn
Ja ik zie het nu ook, gelukkig maar.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
2:14 p.m. · 29 aug. 2024
Rustig maar jongens.
Dat wil ik ook wel doen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jan Baks mag voor 37.000 per jaar zonder rugnummer op onze bank plaatsnemen.
Hoop het wel. Ali is altijd welkom.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:43 schreef hhh38 het volgende:
Ik hoop niet dat het waar is, wat een zwaktebod zou dat zijn
Toch bijzonder hoe weinig voetbalclubs echt een goede scouting/netwerk hebben. Het is meestal maar hopen dat de trainer wat goeie spelers weet te vinden. Met als dieptepunt United.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik kan er ook echt met mijn hoofd niet bij dat het juist voor die posities niet gelukt is om een vervanger te halen. Dat wist je al vanaf moment één. Dan heb je je werk gewoon écht niet goed gedaan.
De Iraanse Jannes.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:41 schreef Caland het volgende:
Hatam Shiralizadeh lijkt mij héél betrouwbaar.
Hou op hoor. Ja, ergens binnen in het kantoor.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoop het wel. Ali is altijd welkom.
We hebben al iemand op de bank zitten die nietszeggende positieve teksten uitkraamt.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jan Baks mag voor 37.000 per jaar zonder rugnummer op onze bank plaatsnemen.
Opvolger van Sjonquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hou op hoor. Ja, ergens binnen in het kantoor.
Ooit in de verre toekomst. (Moet hij nog wel wat karakter kweken. Het glazuur springt altijd van m’n tanden als ik hem zie.quote:
Vanaf volgend jaar kunnen spelers gewoon ontslag nemen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:53 schreef Vis1980 het volgende:
Het enige echt jammere aan gisteren is de anticlimax na een leuke dag vol spanning. Volgend jaar weer!
Dat is toch nog helemaal niet duidelijk.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar kunnen spelers gewoon ontslag nemen.
Nee, het heeft er alleen alle schijn vanquote:Op dinsdag 3 september 2024 11:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is toch nog helemaal niet duidelijk.
Dat valt toch reuze mee. Volgens mij zegt elke expert zo'n beetje wat anders erover, allen in hun eigen specialiteit.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nee, het heeft er alleen alle schijn van
Zou echt een bom onder het transfersysteem zijn, het lijkt me sterk. Maar ik ben geen juridisch expert.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Heel het transfersysteem is dan ook gebouwd op drijfzand, het is natuurlijk opmerkelijk dat in de voetbal er opeens wel een soort mensenhandel toegestaan is. En wanneer er niet aan de verplichtingen voldaan wordt een speler niet eens ontslag kan nemen...quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou echt een bom onder het transfersysteem zijn, het lijkt me sterk. Maar ik ben geen juridisch expert.
Gelukkig hebben we als het goed is wat geld op de bank
Denk eigenlijk niet dat het zo’n vaart zal lopen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat is best mogelijk maar dan moet hij volgens de contractuele afspraken het resterende looptijd van het contract afkopenquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nu je het zegt, waarom kan een voetballer eigenlijk geen ontslag nemen?
Ja dat is bij een normale baan toch ook niet zo?quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat is best mogelijk maar dan moet hij volgens de contractuele afspraken het resterende looptijd van het contract afkopen
bij een normale baan teken je normaal gesproken niet zo een dergelijk contract als voetballers doen. Het wordt specifiek allemaal vastgelegd hoe een contract ontbonden kan worden en wat dan de financiële consequenties zijn voor beide partijenquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dat is bij een normale baan toch ook niet zo?
Dat geldt vooral voor de spelers die bij mindere clubs spelen en vaak niet meer verdienen dan een doorsnee kantoorbaan. Nogal raar dat je als speler van Fortuna tot 2027 moet blijven zitten en anders je eigen contract moet afkopen als je weg wilt.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:00 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Heel het transfersysteem is dan ook gebouwd op drijfzand, het is natuurlijk opmerkelijk dat in de voetbal er opeens wel een soort mensenhandel toegestaan is. En wanneer er niet aan de verplichtingen voldaan wordt een speler niet eens ontslag kan nemen...
Je kan ook een overeenstemming bereiken om het contract te ontbinden met de andere partij zonder een verdere tegenprestatiequote:Op dinsdag 3 september 2024 12:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat geldt vooral voor de spelers die bij mindere clubs spelen en vaak niet meer verdienen dan een doorsnee kantoorbaan. Nogal raar dat je als speler van Fortuna tot 2027 moet blijven zitten en anders je eigen contract moet afkopen als je weg wilt.
Dat gaat een totaal rotzooi worden.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar kunnen spelers gewoon ontslag nemen.
"De terugkeer van Alireza Jahanbakhsh werd breed gedragen, hij kent de stad en club en kijkt fris uit zijn ogen"quote:
In Nederland leef je vooral van transfers, anders wordt voetbal straks een bijbaantje en dat ga je merken aan het niveau.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:00 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Heel het transfersysteem is dan ook gebouwd op drijfzand, het is natuurlijk opmerkelijk dat in de voetbal er opeens wel een soort mensenhandel toegestaan is. En wanneer er niet aan de verplichtingen voldaan wordt een speler niet eens ontslag kan nemen...
En hoe gaan we dan met transferperiodes om?quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:00 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Als je je salaris niet krijgt dan kun je naar de kantonrechter.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:00 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ben het grotendeels eens met je post.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En hoe gaan we dan met transferperiodes om?
En de opleidingsvergoedingen? En het wegvallen van de zin om je eigen spelers op te leiden?
En het reguleren van benaderen van contractspelers door andere clubs?
En de clubs die terugwerkende kracht de eerder betaalde transfermiljoenen kwijtraken?
Zal allemaal nog niet zo snel gelopen zijn lijkt me.
#DennisOut
Weet ik veel, maar het is wel duidelijk dat er wat staat te gebeuren in de transferwereldquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En hoe gaan we dan met transferperiodes om?
En de opleidingsvergoedingen? En het wegvallen van de zin om je eigen spelers op te leiden?
En het reguleren van benaderen van contractspelers door andere clubs?
En de clubs die terugwerkende kracht de eerder betaalde transfermiljoenen kwijtraken?
Zal allemaal nog niet zo snel gelopen zijn lijkt me.
#DennisOut
Die koopt ie zelf maar van z’n DEI-bonusquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Over ontslagen gesproken, heeft iemand al een zak winegums voor te Kloese gekocht?
Dat kan, zeg alleen dat er nogal wat in kaart moet worden gebracht, dus dat ik verwacht dat het niet zo snel en zo zwart-wit zal worden doorgevoerd.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Weet ik veel, maar het is wel duidelijk dat er wat staat te gebeuren in de transferwereld
Het is alleen in je voordeel als je bank- of tribunezitter ben.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is echter helemaal niet in het voordeel van de spelers dat dit systeem stuk gaat. Dan krijg je een onveilige situatie zoals nu met trainers, en is het voor clubs als Feyenoord helemaal niet meer interessant om in spelers voor de langere termijn te investeren.
Voorste linie is te mager. Zeker wanneer je je bedenkt dat Osman liever op links speelt.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:41 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Die krijgen doorgaans geen aanbiedingen waar ze evenveel of meer gaan verdienen dan bij hun huidige club. En als ze die krijgen, is de club vaak ook wel meewerkend.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is alleen in je voordeel als je bank- of tribunezitter ben.
Hoe dan ook, het is slecht voor het voetbal.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die krijgen doorgaans geen aanbiedingen waar ze evenveel of meer gaan verdienen dan bij hun huidige club. En als ze die krijgen, is de club vaak ook wel meewerkend.
Het is juist de categorie die de huidige club ontgroeid is maar waar geen geweldige transfersommen voor binnen komen die profiteert. Zie Hancko. Die kunnen dan gratis naar een topclub waar ze heel veel meer verdienen. Alleen valt tegelijkertijd het verdienmodel van veel van die opleidclubs weg als hun sterspelers gratis de club kunnen verlaten, dus die zullen ophouden met investeren in eigen talent. Waardoor uiteindelijk iedereen last heeft, want die opleidclubs zijn de levensader van de Premier League.
Vraag ik mij ook af over Veerman en Schouten. 15 miljoen vraagprijs, dat is toch een koopje voor de Modric en Kroos van de lage landen?quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:56 schreef Solispolar het volgende:
Die Hancko wil ook maar niet weg lijkt het.. hoe kan dat dan? die 20 miljoen wat Feyenoord vraagt is wisselgeld voor topploegen en als ik de ingewijden mag geloven dan kan hij bijna overal wel mee (qua niveau).
Dat hij goed is, dat staat buiten kijf. Een Atleti had niet voor jan lul interesse. Maar het zegt ook wel wat dat ze niet tot het uiterste doorgaan. Ze schakelden redelijk snel door.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:56 schreef Solispolar het volgende:
Die Hancko wil ook maar niet weg lijkt het.. hoe kan dat dan? die 20 miljoen wat Feyenoord vraagt is wisselgeld voor topploegen en als ik de ingewijden mag geloven dan kan hij bijna overal wel mee (qua niveau).
Tot 2028 contract, die gaat echt wel een keer voor een geweldig bedrag weg.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:56 schreef Solispolar het volgende:
Feyenoord vraagt 40.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:56 schreef Solispolar het volgende:
Daarom, het bod van Atletico lag al rond de 30 miljoen.quote:
Redelijk snel?quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat hij goed is, dat staat buiten kijf. Een Atleti had niet voor jan lul interesse. Maar het zegt ook wel wat dat ze niet tot het uiterste doorgaan. Ze schakelden redelijk snel door.
En die supporters zijn nu nog woedend dat ze voor Lenglet in plaats van Hancko gingen vanwege uiteindelijk geldgebrek.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Redelijk snel?
Die hele SOAP duurde een aantal weken.
De ene keer noem ik het een soap, dan is het niet goed. Dan noem ik het redelijk snel en is het wéér niet goed.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Redelijk snel?
Die hele SOAP duurde een aantal weken.
Sorry maat, we moeten wel scherp blijven in dit topic.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De ene keer noem ik het een soap, dan is het niet goed. Dan noem ik het redelijk snel en is het wéér niet goed.
Waarschijnlijk begrijp je er gewoon geen ene snars van.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De ene keer noem ik het een soap, dan is het niet goed. Dan noem ik het redelijk snel en is het wéér niet goed.
Ah duidelijk, dan is dat het struikelblok. Ik meen ergens gelezen te hebben dat Feyenoord 20 verlangde; maar dan zal het bod van Atleti wel 20 zijn geweest.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:11 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind onze voorste linie nu beter dan in het jaar dat we kampioen werden.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk begrijp je er gewoon geen ene snars van.
Danilo, Idrissi, Dilrosun, Jahanbakhsh en Walemark vs Ueda, Ivanusec, Carranza, Moussa, Osman en Stengs. De rest is er nog.quote:
Droog namen opsommen is niet alles. Gaat ook om de combinatie van spelers, of het met elkaar matcht/complementair is/klikt met de rest van het elftal. Die lijkt me momenteel nog niet duidelijk.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Danilo, Idrissi, Dilrosun, Jahanbakhsh en Walemark vs Ueda, Ivanusec, Carranza, Moussa, Osman en Stengs. De rest is er nog.
Ik blijf bij mijn standpunt.
Daar ben ik het wel mee eens, dat is nog afwachten.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Droog namen opsommen is niet alles. Gaat ook om de combinatie van spelers, of het met elkaar matcht/complementair is/klikt met de rest van het elftal. Die lijkt me momenteel nog niet duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |