Shirtjes naar 95 euro.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:14 schreef fetX het volgende:
Geen 6, geen rechtsbuiten. Heel, heel matig.
Feyenoord is geen topvlevelquote:Op dinsdag 3 september 2024 00:14 schreef CR7 het volgende:
Klote man, wilde onze eigen Afrikaanse onberekenbare vleugelflitser. Onze nieuwe rakettenman. Wat een anticlimax dit.
Dat kan ook goed, kunnen ze ver daarvoor al doen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:16 schreef alopio het volgende:
Ook toont het weer mooi de onzin van de Rutgers van deze wereld aan
Speler al gekeurd, dit dat.
Dit zou het nog enigszins logisch maken, in 2024 is "het papierwerk" toch zeker wel een email die je in een seconde kunt versturen.quote:
Dat lijkt mij ook dat je wel een idee heeft of het haalbaar isquote:Op dinsdag 3 september 2024 00:17 schreef hhh38 het volgende:
Ik neem aan dat je toch even polst of die speler uberhaupt interesse heeft als je vol op zo iemand inzet.
Afrikaantje he, aanvullende eisen niet ondenkbaar. Heeft hij ook al eerder gedoe mee gehadquote:Op dinsdag 3 september 2024 00:17 schreef hhh38 het volgende:
Ik neem aan dat je toch even polst of die speler uberhaupt interesse heeft als je vol op zo iemand inzet.
Je legt vlak voor de deadline gewoon nog wat extra eisen op tafel, ook al ligt er een akkoord.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:17 schreef hhh38 het volgende:
Als je als speler dat doet mag je blij zijn dat die niet komt.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je legt vlak voor de deadline gewoon nog wat extra eisen op tafel, ook al ligt er een akkoord.
Kunnen ook aanvullende eisen zijn. Daar is het bij andere clubs ook op stukgelopen. Al was het verhaal überhaupt dat hij weinig zin had om Spanje te verlaten. Misschien hebben ze hem niet eens echt gepolst wegens tijdgebrek, alles is mogelijk.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:17 schreef hhh38 het volgende:
Stukje zaakwaarnemer en een 18-jarige jongen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Als je als speler dat doet mag je blij zijn dat die niet komt.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:20 schreef Pistolero het volgende:
KloeseGOD heeft weer een fenomenaal transferwindow afgeleverd, alle haters kunnen in de stront zakken.
Tijd om te gaan slapen, nu al zin om morgen de prachtige meltdowns te aanschouwen.
Speltip 8: laat niet alles van het laatste moment afhangen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kunnen ook aanvullende eisen zijn. Daar is het bij andere clubs ook op stukgelopen. Al was het verhaal überhaupt dat hij weinig zin had om Spanje te verlaten. Misschien hebben ze hem niet eens echt gepolst wegens tijdgebrek, alles is mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |