Vanaf volgend jaar kunnen spelers gewoon ontslag nemen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:53 schreef Vis1980 het volgende:
Het enige echt jammere aan gisteren is de anticlimax na een leuke dag vol spanning. Volgend jaar weer!
Dat is toch nog helemaal niet duidelijk.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar kunnen spelers gewoon ontslag nemen.
Nee, het heeft er alleen alle schijn vanquote:Op dinsdag 3 september 2024 11:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is toch nog helemaal niet duidelijk.
Dat valt toch reuze mee. Volgens mij zegt elke expert zo'n beetje wat anders erover, allen in hun eigen specialiteit.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nee, het heeft er alleen alle schijn van
Zou echt een bom onder het transfersysteem zijn, het lijkt me sterk. Maar ik ben geen juridisch expert.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Heel het transfersysteem is dan ook gebouwd op drijfzand, het is natuurlijk opmerkelijk dat in de voetbal er opeens wel een soort mensenhandel toegestaan is. En wanneer er niet aan de verplichtingen voldaan wordt een speler niet eens ontslag kan nemen...quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou echt een bom onder het transfersysteem zijn, het lijkt me sterk. Maar ik ben geen juridisch expert.
Gelukkig hebben we als het goed is wat geld op de bank
Denk eigenlijk niet dat het zo’n vaart zal lopen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat is best mogelijk maar dan moet hij volgens de contractuele afspraken het resterende looptijd van het contract afkopenquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nu je het zegt, waarom kan een voetballer eigenlijk geen ontslag nemen?
Ja dat is bij een normale baan toch ook niet zo?quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat is best mogelijk maar dan moet hij volgens de contractuele afspraken het resterende looptijd van het contract afkopen
bij een normale baan teken je normaal gesproken niet zo een dergelijk contract als voetballers doen. Het wordt specifiek allemaal vastgelegd hoe een contract ontbonden kan worden en wat dan de financiële consequenties zijn voor beide partijenquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dat is bij een normale baan toch ook niet zo?
Dat geldt vooral voor de spelers die bij mindere clubs spelen en vaak niet meer verdienen dan een doorsnee kantoorbaan. Nogal raar dat je als speler van Fortuna tot 2027 moet blijven zitten en anders je eigen contract moet afkopen als je weg wilt.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:00 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Heel het transfersysteem is dan ook gebouwd op drijfzand, het is natuurlijk opmerkelijk dat in de voetbal er opeens wel een soort mensenhandel toegestaan is. En wanneer er niet aan de verplichtingen voldaan wordt een speler niet eens ontslag kan nemen...
Je kan ook een overeenstemming bereiken om het contract te ontbinden met de andere partij zonder een verdere tegenprestatiequote:Op dinsdag 3 september 2024 12:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat geldt vooral voor de spelers die bij mindere clubs spelen en vaak niet meer verdienen dan een doorsnee kantoorbaan. Nogal raar dat je als speler van Fortuna tot 2027 moet blijven zitten en anders je eigen contract moet afkopen als je weg wilt.
Dat gaat een totaal rotzooi worden.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar kunnen spelers gewoon ontslag nemen.
"De terugkeer van Alireza Jahanbakhsh werd breed gedragen, hij kent de stad en club en kijkt fris uit zijn ogen"quote:
In Nederland leef je vooral van transfers, anders wordt voetbal straks een bijbaantje en dat ga je merken aan het niveau.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:00 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Heel het transfersysteem is dan ook gebouwd op drijfzand, het is natuurlijk opmerkelijk dat in de voetbal er opeens wel een soort mensenhandel toegestaan is. En wanneer er niet aan de verplichtingen voldaan wordt een speler niet eens ontslag kan nemen...
En hoe gaan we dan met transferperiodes om?quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:00 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Als je je salaris niet krijgt dan kun je naar de kantonrechter.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:00 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ben het grotendeels eens met je post.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En hoe gaan we dan met transferperiodes om?
En de opleidingsvergoedingen? En het wegvallen van de zin om je eigen spelers op te leiden?
En het reguleren van benaderen van contractspelers door andere clubs?
En de clubs die terugwerkende kracht de eerder betaalde transfermiljoenen kwijtraken?
Zal allemaal nog niet zo snel gelopen zijn lijkt me.
#DennisOut
Weet ik veel, maar het is wel duidelijk dat er wat staat te gebeuren in de transferwereldquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En hoe gaan we dan met transferperiodes om?
En de opleidingsvergoedingen? En het wegvallen van de zin om je eigen spelers op te leiden?
En het reguleren van benaderen van contractspelers door andere clubs?
En de clubs die terugwerkende kracht de eerder betaalde transfermiljoenen kwijtraken?
Zal allemaal nog niet zo snel gelopen zijn lijkt me.
#DennisOut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |