Ik vond hem vooral goed in Breaking Bad, ik weet alleen nog steeds niet welke van de twee hij precies was.quote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Die schopte in zijn ééntje een paar Ajacieden in elkaar die een jeugdploeg belaagden, voor altijd een held.
Goeden tipquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik volg 'm op Instagram, post nog steeds over Feyenoord af en toe.
Waar lees je dat?quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:36 schreef Vis1980 het volgende:
Nu zou Jan Baks een optie zijn en lees zelfs dat Ajax er ook aan denkt. Dan liever bij feyenoord, voor de sfeer in de kleedkamer. Wel iets minder salaris.
Jan Kebabs werd drie jaar geleden al als de ideale opvolger gezien van Berghuis.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:36 schreef Vis1980 het volgende:
Nu zou Jan Baks een optie zijn en lees zelfs dat Ajax er ook aan denkt. Dan liever bij feyenoord, voor de sfeer in de kleedkamer. Wel iets minder salaris.
quote:
Wat matig allemaal.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[ x ]
Maar goed, weet niet hoe betrouwbaar.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:43 schreef hhh38 het volgende:
Ik hoop niet dat het waar is, wat een zwaktebod zou dat zijn
Ja ik zie het nu ook, gelukkig maar.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
2:14 p.m. · 29 aug. 2024
Rustig maar jongens.
Dat wil ik ook wel doen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jan Baks mag voor 37.000 per jaar zonder rugnummer op onze bank plaatsnemen.
Hoop het wel. Ali is altijd welkom.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:43 schreef hhh38 het volgende:
Ik hoop niet dat het waar is, wat een zwaktebod zou dat zijn
Toch bijzonder hoe weinig voetbalclubs echt een goede scouting/netwerk hebben. Het is meestal maar hopen dat de trainer wat goeie spelers weet te vinden. Met als dieptepunt United.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik kan er ook echt met mijn hoofd niet bij dat het juist voor die posities niet gelukt is om een vervanger te halen. Dat wist je al vanaf moment één. Dan heb je je werk gewoon écht niet goed gedaan.
De Iraanse Jannes.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:41 schreef Caland het volgende:
Hatam Shiralizadeh lijkt mij héél betrouwbaar.
Hou op hoor. Ja, ergens binnen in het kantoor.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoop het wel. Ali is altijd welkom.
We hebben al iemand op de bank zitten die nietszeggende positieve teksten uitkraamt.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jan Baks mag voor 37.000 per jaar zonder rugnummer op onze bank plaatsnemen.
Opvolger van Sjonquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hou op hoor. Ja, ergens binnen in het kantoor.
Ooit in de verre toekomst. (Moet hij nog wel wat karakter kweken. Het glazuur springt altijd van m’n tanden als ik hem zie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |