Die koopt ie zelf maar van z’n DEI-bonusquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Over ontslagen gesproken, heeft iemand al een zak winegums voor te Kloese gekocht?
Dat kan, zeg alleen dat er nogal wat in kaart moet worden gebracht, dus dat ik verwacht dat het niet zo snel en zo zwart-wit zal worden doorgevoerd.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Weet ik veel, maar het is wel duidelijk dat er wat staat te gebeuren in de transferwereld
Het is alleen in je voordeel als je bank- of tribunezitter ben.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is echter helemaal niet in het voordeel van de spelers dat dit systeem stuk gaat. Dan krijg je een onveilige situatie zoals nu met trainers, en is het voor clubs als Feyenoord helemaal niet meer interessant om in spelers voor de langere termijn te investeren.
Voorste linie is te mager. Zeker wanneer je je bedenkt dat Osman liever op links speelt.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:41 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Alles minimaal dubbel bezet met kwaliteitsspelers en heel veel talent.
Verder alle overbodige spelers weg, talenten verhuurd zodat ze wekelijks kunnen spelen, en financieel weer reuzenstappen gemaakt.
Ik heb heerlijk gegeten de afgelopen tijd. KloeseGod.
Die krijgen doorgaans geen aanbiedingen waar ze evenveel of meer gaan verdienen dan bij hun huidige club. En als ze die krijgen, is de club vaak ook wel meewerkend.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is alleen in je voordeel als je bank- of tribunezitter ben.
Hoe dan ook, het is slecht voor het voetbal.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die krijgen doorgaans geen aanbiedingen waar ze evenveel of meer gaan verdienen dan bij hun huidige club. En als ze die krijgen, is de club vaak ook wel meewerkend.
Het is juist de categorie die de huidige club ontgroeid is maar waar geen geweldige transfersommen voor binnen komen die profiteert. Zie Hancko. Die kunnen dan gratis naar een topclub waar ze heel veel meer verdienen. Alleen valt tegelijkertijd het verdienmodel van veel van die opleidclubs weg als hun sterspelers gratis de club kunnen verlaten, dus die zullen ophouden met investeren in eigen talent. Waardoor uiteindelijk iedereen last heeft, want die opleidclubs zijn de levensader van de Premier League.
Vraag ik mij ook af over Veerman en Schouten. 15 miljoen vraagprijs, dat is toch een koopje voor de Modric en Kroos van de lage landen?quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:56 schreef Solispolar het volgende:
Die Hancko wil ook maar niet weg lijkt het.. hoe kan dat dan? die 20 miljoen wat Feyenoord vraagt is wisselgeld voor topploegen en als ik de ingewijden mag geloven dan kan hij bijna overal wel mee (qua niveau).
Dat hij goed is, dat staat buiten kijf. Een Atleti had niet voor jan lul interesse. Maar het zegt ook wel wat dat ze niet tot het uiterste doorgaan. Ze schakelden redelijk snel door.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:56 schreef Solispolar het volgende:
Die Hancko wil ook maar niet weg lijkt het.. hoe kan dat dan? die 20 miljoen wat Feyenoord vraagt is wisselgeld voor topploegen en als ik de ingewijden mag geloven dan kan hij bijna overal wel mee (qua niveau).
Tot 2028 contract, die gaat echt wel een keer voor een geweldig bedrag weg.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:56 schreef Solispolar het volgende:
Feyenoord vraagt 40.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:56 schreef Solispolar het volgende:
Daarom, het bod van Atletico lag al rond de 30 miljoen.quote:
Redelijk snel?quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat hij goed is, dat staat buiten kijf. Een Atleti had niet voor jan lul interesse. Maar het zegt ook wel wat dat ze niet tot het uiterste doorgaan. Ze schakelden redelijk snel door.
En die supporters zijn nu nog woedend dat ze voor Lenglet in plaats van Hancko gingen vanwege uiteindelijk geldgebrek.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Redelijk snel?
Die hele SOAP duurde een aantal weken.
De ene keer noem ik het een soap, dan is het niet goed. Dan noem ik het redelijk snel en is het wéér niet goed.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Redelijk snel?
Die hele SOAP duurde een aantal weken.
Sorry maat, we moeten wel scherp blijven in dit topic.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De ene keer noem ik het een soap, dan is het niet goed. Dan noem ik het redelijk snel en is het wéér niet goed.
Waarschijnlijk begrijp je er gewoon geen ene snars van.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De ene keer noem ik het een soap, dan is het niet goed. Dan noem ik het redelijk snel en is het wéér niet goed.
Ah duidelijk, dan is dat het struikelblok. Ik meen ergens gelezen te hebben dat Feyenoord 20 verlangde; maar dan zal het bod van Atleti wel 20 zijn geweest.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:11 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind onze voorste linie nu beter dan in het jaar dat we kampioen werden.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk begrijp je er gewoon geen ene snars van.
Danilo, Idrissi, Dilrosun, Jahanbakhsh en Walemark vs Ueda, Ivanusec, Carranza, Moussa, Osman en Stengs. De rest is er nog.quote:
Droog namen opsommen is niet alles. Gaat ook om de combinatie van spelers, of het met elkaar matcht/complementair is/klikt met de rest van het elftal. Die lijkt me momenteel nog niet duidelijk.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Danilo, Idrissi, Dilrosun, Jahanbakhsh en Walemark vs Ueda, Ivanusec, Carranza, Moussa, Osman en Stengs. De rest is er nog.
Ik blijf bij mijn standpunt.
Daar ben ik het wel mee eens, dat is nog afwachten.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Droog namen opsommen is niet alles. Gaat ook om de combinatie van spelers, of het met elkaar matcht/complementair is/klikt met de rest van het elftal. Die lijkt me momenteel nog niet duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |