Qua namen wel, maar het is ongebalanceerd. Twee duidelijk zwakke punten waardoor je niet echt kunt doorbouwen op afgelopen seizoen, terwijl het eerste proefballonnetje voor een nieuw systeem ook geen succes is geweest. Lastige positie voor Priske. Het is aan hem om nu pragmatisch te zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar je moet gewoon tweede worden. Als je deze selectie op een rij zet hebben we maar zelden een betere selectie gehad.
Eigenlijk is het nu de perfecte selectie en reden voor Priske om weer 3-4-3 te gaan spelen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Qua namen wel, maar het is ongebalanceerd. Twee duidelijk zwakke punten waardoor je niet echt kunt doorbouwen op afgelopen seizoen, terwijl het eerste proefballonnetje voor een nieuw systeem ook geen succes is geweest. Lastige positie voor Priske. Het is aan hem om nu pragmatisch te zijn.
Dat gaan we nooit weten. Hij was al de tweede keuze natuurlijk. Olsen was gekomen als Feyenoord eerder aan de vraagprijs had voldaan. Gegokt en verlorenquote:Op dinsdag 3 september 2024 07:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar had die 18-jarige jongen nu eigenlijk echt zoveel uitgemaakt?
Dat gaat ook dan wel gebeuren vrees ik, dan heb je weer gedonder en kan je ook moeilijk conclusies trekken of Priske de juiste persoon is voor de club.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En mocht het niet lopen kan hij gewoon Dennis voor de bus gooien. #WinWin
Volgens mij heeft Feijenoord momenteel een prima selectie. Iedere aankoop is onzeker. Maar wat ik meekreeg zijn de nieuwe spelers wel ok.quote:Op dinsdag 3 september 2024 06:19 schreef H.FR het volgende:
Toch maar een TD aanstellen voor de aankopen. Dtk mag nog de verkopen doen als hij wil, dat doet hij heel acceptabel.
Lol de helft van de aankopen uit 2e leagues of lager en die je nog nooit hebt zien spelen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:41 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Alles minimaal dubbel bezet met kwaliteitsspelers en heel veel talent.
Verder alle overbodige spelers weg, talenten verhuurd zodat ze wekelijks kunnen spelen, en financieel weer reuzenstappen gemaakt.
Ik heb heerlijk gegeten de afgelopen tijd. KloeseGod.
Maar tegelijkertijd wordt iedereen wel wild van een 18-jarig spelertje waar men 24 uur geleden nog nooit van had gehoord.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lol de helft van de aankopen uit 2e leagues of lager en die je nog nooit hebt zien spelen.
Dus je geeft wel toe dat het nergens op slaat?quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd wordt iedereen wel wild van een 18-jarig spelertje waar men 24 uur geleden nog nooit van had gehoord.
Tsja.
In Nederland hebben we juist te weinig "luie" mannetjes. Het rent als een kip zonder kop en een hartslagmeter is belangrijk. Waar is de tijd van Kiprich, Romario, van Hanegem, Ling......quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als ik Van Eersel hoorde was die Diao een lui mannetje. Als Feyenoord iets niet nodig heeft is het wel een luie speler dus lijkt dat we hiermee een kogel hebben ontweken.
In elk geval een paar mooie landen voor de bingoquote:Op dinsdag 3 september 2024 00:35 schreef Vis1980 het volgende:
Misschien zit hier nog wat tussen:
Transfervrije spelers.
Nee, ik geef de hypocrisie aan.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:55 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dus je geeft wel toe dat het nergens op slaat?
Jij bent dan ook niet zo slim om het verschil te kunnen zien in potentie tussen een 18- jarige speler van de nummer 7 van Spanje die al 32 wedstrijden heeft gespeeld. Of een 23 jarige speler uit de derde league van Frankrijk.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee, ik geef de hypocrisie aan.
Kan jij Ueda nu als avatar nemen?quote:Op dinsdag 3 september 2024 01:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Dennis krijgt nu een 3.
Ah, het klassieke 'Ja als hij echt zo goed was speelde hij niet op zijn 23e bij kutclub X in kutcompettitie Y en was hij al wel eerder gescout' argument.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet zo slim om het verschil te kunnen zien in potentie tussen een 18- jarige speler van de nummer 7 van Spanje die al 32 wedstrijden heeft gespeeld. Of een 23 jarige speler uit de derde league van Frankrijk.
Hoe groot is nou de kans dat net Feyenoord die ene parel daar vindt?
Een stuk betere argumenten dan jij die roept dat het stuk voor stuk kwaliteitsaankopen zijn. Je hebt nog nooit van FC Versailles of Patro Eisden gehoord man. Laat staan dat je deze spelers kende.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ah, het klassieke 'Ja als hij echt zo goed was speelde hij niet op zijn 23e bij kutclub X in kutcompettitie Y en was hij al wel eerder gescout' argument.
Man man man.
Hwang is geen nr 6 maar een nr 8 zoals Timber.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:41 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Alles minimaal dubbel bezet met kwaliteitsspelers en heel veel talent.
Verder alle overbodige spelers weg, talenten verhuurd zodat ze wekelijks kunnen spelen, en financieel weer reuzenstappen gemaakt.
Ik heb heerlijk gegeten de afgelopen tijd. KloeseGod.
Verpest zijn toneelstukje nou niet.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:23 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hwang is geen nr 6 maar een nr 8 zoals Timber.
Er zijn geen directe vervangers gehaald voor Minteh en Wieffer en dit was wel beloofd naar de trainer, daar was ruim twee maanden de tijd voor, dus dit is hoe dan ook een flop transferperiode. Ik weet ook echt niet hoe je dit anders kan verpakken.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Een stuk betere argumenten dan jij die roept dat het stuk voor stuk kwaliteitsaankopen zijn. Je hebt nog nooit van FC Versailles of Patro Eisden gehoord man. Laat staan dat je deze spelers kende.
Man man man
Goed idee!quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan jij Ueda nu als avatar nemen?
@:Caland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |