Helse tijd?quote:Op maandag 2 september 2024 20:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Mooi dat user mortaxx het nieuwe deel opent
Een nieuwe start voor een geweldige samenwerking na een helse tijd onder het juk van een zeer gemeen regime in klb!
Welk lijstje?quote:Op maandag 2 september 2024 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
leuk een nieuwe user. Heb je het lijstje al ingevuld
Hey mailygodquote:
Mag ik mee?quote:Op maandag 2 september 2024 21:13 schreef vrijgevochten het volgende:
Aankomende zaterdag na jaren maar weer een feestje bezoeken, helaas wel wat minder mobiel 😅
Mailyquote:
Like gegeven!quote:Op maandag 2 september 2024 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Na inzien is het misschien beter zo. Ik wens jullie een goede verblijf in GRTD.
Nu kan ik normaal posten zonder gezeik
001: Naam:quote:
Omdat Flip af wilde van John aids maar hij had niet ingecalculeerd dat die ook gewoon mee kan naar GCquote:
Man man manquote:Op maandag 2 september 2024 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat Flip af wilde van John aids maar hij had niet ingecalculeerd dat die ook gewoon mee kan naar GC
Capu zijn we wel kwijt!quote:Op maandag 2 september 2024 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat Flip af wilde van John aids maar hij had niet ingecalculeerd dat die ook gewoon mee kan naar GC
Ja nu hebben we het risico om per ongeluk in die gekke koffie chat te postenquote:
Wat vind jij zo kut aan de koffie chatquote:Op maandag 2 september 2024 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja nu hebben we het risico om per ongeluk in die gekke koffie chat te posten
Gianniquote:Op maandag 2 september 2024 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat vind jij zo kut aan de koffie chat
Saus erop of ernaast?quote:
Lol wtfquote:Op maandag 2 september 2024 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
???quote:
Ohquote:
Faal 2!quote:Op maandag 2 september 2024 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh
Waar ik Flip zei bedoel ik Mortaxx
Stop de tijd
Geen jokers
Ik zeg het niet heel snel maar hij is als user echt veel leuker. KLB SC komt die ook meteen bijna niet meer.quote:
Als het wat eerder op de dag was oké maar ik ga dat nu niet doen.quote:Op maandag 2 september 2024 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is niet alsof je iets beters te doen hebt juffie
Hij komt toch heelmaal niet meer op fokje?quote:Op maandag 2 september 2024 22:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zeg het niet heel snel maar hij is als user echt veel leuker. KLB SC komt die ook meteen bijna niet meer.
Af en toe.quote:Op maandag 2 september 2024 22:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hij komt toch heelmaal niet meer op fokje?
Oh dacht dat die helemaal vertrokken was sinds zijn aanstellingquote:
Nee nee dat ook weer niet.quote:Op maandag 2 september 2024 22:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh dacht dat die helemaal vertrokken was sinds zijn aanstelling
Huh waarom zou ik daarom van klb weggaan. Je weet toch van te voren dat die gewoon volgt. Zolang er mensen op blijven reageren gaat dat gewoon doorquote:Op maandag 2 september 2024 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh
Waar ik Flip zei bedoel ik Mortaxx
Stop de tijd
Geen jokers
Ik vind hem echt een mongoolquote:Op maandag 2 september 2024 22:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zeg het niet heel snel maar hij is als user echt veel leuker. KLB SC komt die ook meteen bijna niet meer.
Oh als user vind ik hem een prima kerel.quote:Op maandag 2 september 2024 22:12 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een mongool
Mwah mongool is wel heel overdreven maar het is wel iets te geforceerd allemaalquote:Op maandag 2 september 2024 22:12 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een mongool
Het was....quote:Op maandag 2 september 2024 22:13 schreef Fok-it het volgende:
Ja dan weet ik het ook niet meer
Ik ga niet voor faal 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Ik meen te herinneren dat aberkullie een sc zonder jou wildequote:Op maandag 2 september 2024 22:13 schreef Fok-it het volgende:
Ja dan weet ik het ook niet meer
Ik ga niet voor faal 3
Zo'n puppie die je de hele tijd van je poten moet trappenquote:Op maandag 2 september 2024 22:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh als user vind ik hem een prima kerel.
Ik heb verder geen problemen met hem. Ik vind het alleen jammer dat nu hij weer mod is niet meer gezellig meepraat in de SC (en sowieso ineens een stuk minder aanwezig op FOK!).quote:Op maandag 2 september 2024 22:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zo'n puppie die je de hele tijd van je poten moet trappen
@Aberkullie graag duidingquote:Op maandag 2 september 2024 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik meen te herinneren dat aberkullie een sc zonder jou wilde
Hebben al die andere laffe hazen geen klbbanquote:Op maandag 2 september 2024 22:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zodat @:vrijgevochten en @:playboy69 mee kunnen doen
Ik heb een volledige banquote:Op maandag 2 september 2024 22:17 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hebben al die andere laffe hazen geen klbban
Machtsgeil heet datquote:Op maandag 2 september 2024 22:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb verder geen problemen met hem. Ik vind het alleen jammer dat nu hij weer mod is niet meer gezellig meepraat in de SC (en sowieso ineens een stuk minder aanwezig op FOK!).
Als je een klb ban pakt moet je toch wel een beetje een kneus zijn, sorry!quote:Op maandag 2 september 2024 22:17 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hebben al die andere laffe hazen geen klbban
Akkoordquote:Op maandag 2 september 2024 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je een klb ban pakt moet je toch wel een beetje een kneus zijn, sorry!
Geen enkele user is leuker als modquote:Op maandag 2 september 2024 22:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb verder geen problemen met hem. Ik vind het alleen jammer dat nu hij weer mod is niet meer gezellig meepraat in de SC (en sowieso ineens een stuk minder aanwezig op FOK!).
Haags welquote:Op maandag 2 september 2024 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen enkele user is leuker als mod
Mwah niet helemaal mee eens.quote:Op maandag 2 september 2024 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
😞quote:Op maandag 2 september 2024 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij krijgt meer subforumbans dan ik.quote:Op maandag 2 september 2024 22:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alleen goating users worden mod.
Wij zetten ons in voor een veilig forum
Oh nou sorry hoorquote:Op maandag 2 september 2024 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Precies, vreselijk dat getroll daar
Heb ik al lang niet meer.quote:Op maandag 2 september 2024 22:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Jij krijgt meer subforumbans dan ik.
Jij draagt niet bij aan een veilige omgeving.
Ik was het bijnaquote:
Dit is geilquote:
Wat is daar mooi aan?quote:
Volgens HalperNL zorgt dat ervoor dat je niet in het systeem verstrekt raakt en ben je optimaal gemotiveerd om te bikkelen in de fabriek voor 6 maanden pattaya.quote:
6 maanden Pattaya klinkt ook erg tragischquote:Op maandag 2 september 2024 22:34 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Volgens HalperNL zorgt dat ervoor dat je niet in het systeem verstrekt raakt en ben je optimaal gemotiveerd om te bikkelen in de fabriek voor 6 maanden pattaya.
Niet roesjes chasenquote:Op maandag 2 september 2024 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
6 maanden Pattaya klinkt ook erg tragisch
Chevy heeft behoefte aan wat ROESJESquote:Op maandag 2 september 2024 22:34 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Volgens HalperNL zorgt dat ervoor dat je niet in het systeem verstrekt raakt en ben je optimaal gemotiveerd om te bikkelen in de fabriek voor 6 maanden pattaya.
GMTAquote:Op maandag 2 september 2024 22:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Niet roesjes chasen
@:Fok-it check deze gast
quote:
Ik echt een hekel aan die lelijke kutkop van hem.quote:
Zijn eerste vlogs van voor Thailand zijn goud.quote:Op maandag 2 september 2024 22:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je zijn oude vids kijkt valt wel op dat hij enorm is afgetakeld in die paar jaar
Nu nog wat aan doen. Kan ik misschien niet eens.quote:Op maandag 2 september 2024 22:37 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dat je het vast kunt stellen
Tyfusgeweldig maatje
Hoop drank en blowtjesquote:Op maandag 2 september 2024 22:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je zijn oude vids kijkt valt wel op dat hij enorm is afgetakeld in die paar jaar
Je kan wel aan op FREELANCERS die voor 25 euro DE LIEFDE MET JE BEDRIJVEN en je een dikke ROES gevenquote:Op maandag 2 september 2024 22:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zijn eerste vlogs van voor Thailand zijn goud.
"Ja vandaag komt er een maat chillen"
"Het is inmiddels half 9 ik denk niet dat m'n maat nog komt"
Die er ook echt zin in hebben.quote:Op maandag 2 september 2024 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan wel aan op FREELANCERS die voor 25 euro DE LIEFDE MET JE BEDRIJVEN en je een dikke ROES geven
Dan gewoon nietquote:Op maandag 2 september 2024 22:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nu nog wat aan doen. Kan ik misschien niet eens.
Hij zou zo in dit topic terecht kunnenquote:Op maandag 2 september 2024 22:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zijn eerste vlogs van voor Thailand zijn goud.
"Ja vandaag komt er een maat chillen"
"Het is inmiddels half 9 ik denk niet dat m'n maat nog komt"
Laten we hem uitnodigenquote:Op maandag 2 september 2024 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij zou zo in dit topic terecht kunnen
"Ik ben weer een dagje ouder geworden, weer een dagje dichter bij mijn grafkist, helemaal mooi"quote:Op maandag 2 september 2024 22:44 schreef vrijgevochten het volgende:
Die achterlijke vlogs mogen wel bij capu in klb blijven
Denk je ze zijn twinflamesquote:Op maandag 2 september 2024 22:49 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hebben jullie eindelijk een date gehad
Weet jij wat ze over 60 jaar doen, wellicht verslonden door wolvenquote:Op maandag 2 september 2024 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"Ik ben weer een dagje ouder geworden, weer een dagje dichter bij mijn grafkist, helemaal mooi"
😞
AKKOORD
leven is oneindig maatquote:Op maandag 2 september 2024 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"Ik ben weer een dagje ouder geworden, weer een dagje dichter bij mijn grafkist, helemaal mooi"
😞
AKKOORD
Je geeft Halper nog 60 jaar?quote:Op maandag 2 september 2024 22:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Weet jij wat ze over 60 jaar doen, wellicht verslonden door wolven
Ik denk het nietquote:
Volgens mij hebben ze niet echt een vonk maar Aber moet eerst nog door 10 karmics heen en Fokkie zit nog enorm met zijn bindingsangst, duurt nog wel 10 jaar voor we het echt weten of ze voorbestemd zijn.quote:
Wie de fuck is halperquote:Op maandag 2 september 2024 22:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je geeft Halper nog 60 jaar?
Dat is genereus!
Bedanktquote:
Die vloggerquote:
10 wattes?quote:Op maandag 2 september 2024 22:54 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Aber moet eerst nog door 10 karmics heen
Ok Jordanquote:
Dat doet elke relatie tochquote:Op maandag 2 september 2024 22:58 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Relaties die je een lesje leren
Hoerenmongooltje je hebt laatst nog een betoog gehouden dat je beter niet in een karmic relatie kunt zitten omdat je er niks aan zou hebben, met je verstofte pikquote:
Dat heb ik niet gezegd.quote:Op maandag 2 september 2024 23:00 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hoerenmongooltje je hebt laatst nog een betoog gehouden dat je beter niet in een karmic relatie kunt zitten omdat je er niks aan zou hebben, met je verstofte pik
Tijdje gedaan. Veel vet omgezet in spiermassaquote:Op maandag 2 september 2024 22:58 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Doe jij dat?
Wat ervaar jij positief eraan
Ja ik ga daar niet naar lopen zoeken om 11 uur savonds. Gekke Henkiequote:
Welke lesjes leer je nu dan?quote:Op maandag 2 september 2024 23:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik zei dat een toxic relatie niet per se iets is wat je als vooruitgang in je leven kan zien tov single zijn laat staan jaloers zijn op.
Dit is toch irrelevant?quote:Op maandag 2 september 2024 23:03 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Welke lesjes leer je nu dan?
Pics?quote:Op maandag 2 september 2024 23:04 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Daar zitten abid en capu elkaars pik te zuigen
Als ik vanaf nu ergens in een aftands Indiaas dorp zou gaan wonen waar ik elke ochtend naast mijn buurman buiten liep te schijten zou ik ongetwijfeld ook wel meer levenslessen leren dan nu, maar toch pas ik ervoorquote:Op maandag 2 september 2024 23:03 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Welke lesjes leer je nu dan?
Nee je bent toch single vs de toxic die je wat zou kunnen lerenquote:
Hier zit een geurtje aan!quote:Op maandag 2 september 2024 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik vanaf nu ergens in een aftands Indiaas dorp zou gaan wonen waar ik elke ochtend naast mijn buurman buiten liep te schijten zou ik ongetwijfeld ook wel meer levenslessen leren dan nu, maar toch pas ik ervoor
Ga jij daar maar heenquote:
Vrienden kunnen dat voor elkaar hebben maat, hahaha ik ben me er eentje.quote:
Hoezo?quote:
Ik ga slapenquote:Op maandag 2 september 2024 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vrienden kunnen dat voor elkaar hebben maat, hahaha ik ben me er eentje.
Lang niet gezien maat, hoe is het verder
Daagquote:
vanavond speeddatequote:Op maandag 2 september 2024 22:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zodat @:vrijgevochten en @:playboy69 mee kunnen doen
Is FOK! je werk???quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Gewoon werken, als enige van deze sc
Ggmm is een hele enge manquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Volgens de FA GGMM weet ik zelf waarom ik geen mod word in VBL, EK, WK en ONZ. Heb een paar keer uitgebreid CV gepost, daar werd lacherig/denigrerend op gereageerd. De vreemdste snuiters werden plots mod in VBL. Zijn al weer verdwenen en posten nooit meer.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:40 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Welkom in de klbsc
Stel je even voor
Welquote:
Lolquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:40 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Welkom in de klbsc
Stel je even voor
Hoe weet je dat. Je loopt wekelijks je behaarde reet te posten zekerquote:
Daar zitten de KLB mods zich dagelijks kapot op te fappen, daarom hebben ze geen tijd om te moddenquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe weet je dat. Je loopt wekelijks je behaarde reet te posten zeker
Zeker wel. 4 man sterk.quote:
Mijn reet is gladder dan een biljardbalquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe weet je dat. Je loopt wekelijks je behaarde reet te posten zeker
Waarom weet jij dat vuule smeerlapquote:
Waarom zou jequote:Op dinsdag 3 september 2024 17:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga mijn okselhaar scheren.
Wat een gedoe . Daar zie ik echt tegen op. Morgen mijn balhaar. ook zo'n rotklus.
@GGMM hoe zit datquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Volgens de FA GGMM weet ik zelf waarom ik geen mod word in VBL, EK, WK en ONZ. Heb een paar keer uitgebreid CV gepost, daar werd lacherig/denigrerend op gereageerd. De vreemdste snuiters werden plots mod in VBL. Zijn al weer verdwenen en posten nooit meer.
Heeft chevy een functie als mod gekregen door jullie homofiele relatie? Of puur op basis van zijn skills.quote:
Waarom vraag je mij niet uit?quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:00 schreef GGMM het volgende:
Nu ik je toch spreek AberKullie, heb jij Smile wel eens gezien en kan ik je interesseren in een gezellige avond Smile 2? (in je eentje, ik vraag je niet uit)
F&S / Smile 2 (oktober 2024)
Jij lijkt me wel iemand die wel eens een verloren avondje heeft
Nee ik word een beetje moe van die vent. Eigenlijk vind ik alles na The Sixth Sense maar matig.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:03 schreef Aberkullie het volgende:
Ga je Trap kijken van M. Night shanyahHabdbbablan
Het is met Josh Hartnettquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik word een beetje moe van die vent. Eigenlijk vind ik alles na The Sixth Sense maar matig.
Pardon weet jij eigenlijk wel wie ik ben?quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:05 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Als dat wel zo zou zijn was je waarschijnlijk toch niet komen opdagen!
Nee, maar ik ken GGMM langer dan vandaag.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:05 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Pardon weet jij eigenlijk wel wie ik ben?
Oh is hij zoquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken GGMM langer dan vandaag.
Je bent zeker van adelquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:05 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Pardon weet jij eigenlijk wel wie ik ben?
Knijpstuiverquote:
https://www.humblebundle.(...)lly_bookbundle&_gl=1*sj696s*_up*MQ..&gclid=CjwKCAjwxNW2BhAkEiwA24Cm9FoEj8-pIaHZ39K6CYXVcmrqP0U-DQ_0spPwy8-Lr6A9tc8VLgSn5RoCLFYQAvD_BwEquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:09 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zeker weer van die handleidingen
Ik vind jou wel lief maar af en toe heb ik wel echt het idee waar ben je in godsnaam mee bezig in je levenquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:11 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik vond je altijd een kneuzen FA maar ik ben je wel meer gaan waarderen
Dit is GRTD cult.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké, hier komt de rest van mijn spannende dagje uit.
Na een lange reis in de trein was ik rond tien voor acht aangekomen in Amersfoort.
[ afbeelding ]
Ik maakte haast, want ik zou mijn voormalige vriend GGMM niet graag in de kou laten staan wachten op mij, we hadden namelijk om 20:15 afgesproken en dus haastte ik mij naar Pathé.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echter, rond die tijd had ik een verontrustende DM ontvangen, waarin GGMM beweerde helemaal niet te komen op onze Sin City 2 Jessica Alba liefhebbers date![]()
![]()
Beduusd haalde ik toen het ticket op wat ik voor mijn goede ex-vriend GGMM had gekocht, voor 12,50, maar ja, dat doe je voor je vrienden. Misschien zou GGMM dan de drankjes betalen![]()
Zelf heb ik een Pathé Unlimited pasje dus voor mij zou het slechts 1,50 kosten, een kleine prijs voor Jessica op het witte doek
[ afbeelding ]
3D Jessica
[ afbeelding ]
In post #164 van dit topic zie je mijn pogingen de stoel van GGMM bezet te houden mocht hij toch nog komen opdagen, maar dat bleek ijdele hoop
De reclames begonnen, waaronder deze symbolische van Coca Cola met hartjes om de naam Johannes. Wat had GGMM dat leuk gevonden als hij er bij was geweest!
[ afbeelding ]
Toen heb ik uitgebreid genoten van de film, echt een aanradertje maar toen was het tijd om jammer genoeg alleen huiswaarts te gaan.
[ afbeelding ]
Ik was wel een beetje over mijn toeren van dit vervelende verraad van toch een ooit respectabel moderator, om te kalmeren heb ik een reep chocola gekocht en helemaal opgegeten #viesdik.
[ afbeelding ]
Toen kwam ik thuis, ging ik haxball doen met mijn matties en was ik weer happy
Tl;drquote:
Ik zie het wel op GR voorbij komenquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
https://www.humblebundle.(...)lly_bookbundle&_gl=1*sj696s*_up*MQ..&gclid=CjwKCAjwxNW2BhAkEiwA24Cm9FoEj8-pIaHZ39K6CYXVcmrqP0U-DQ_0spPwy8-Lr6A9tc8VLgSn5RoCLFYQAvD_BwE
Huh wat bedoel jequote:Op dinsdag 3 september 2024 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind jou wel lief maar af en toe heb ik wel echt het idee waar ben je in godsnaam mee bezig in je leven
Bedankt, heb je iets van ons nodig om je te helpen met de beslissing?quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik neem eind deze week een beslissing
Ik zal je op de hoogte houden
Liefquote:
Ik denk dat ik er zelf uitkom, maar mocht ik twijfels hebben dan zal ik niet schromen om jou om advies te vragenquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:13 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Bedankt, heb je iets van ons nodig om je te helpen met de beslissing?
Je kan altijd nog terug, soms kan het ook gewoon even ruimte geven door het juist te doen.
Je kan je daarna nog altijd terugtrekken.
Ik heb gewoon een beetje sturing van een lifecoach nodigquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lief
1) Aaibaar 2) Aangenaam 3) Aanhalig 4) Aanminnig 5) Aanvallig 6) Aardig 7) Aardig en zorgzaam 8) Aimabel 9) Allerliefst 10) Bekoorlijk 11) Bemind 12) Beminde 13) Beminnelijk 14) Best 15) Bevallig 16) Bloemzoet 17) Braaf 18) Deugdzaam 19) Dierbaar 20) Doddig 21) Dottig 22) Energiek 23) Engelachtig 24) Enig
Ik denk ook wel dat je er zelf uitkomt maat.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er zelf uitkom, maar mocht ik twijfels hebben dan zal ik niet schromen om jou om advies te vragen
Sorry, maar dit is cult.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is op 3 dagen na precies 10 jaar geleden
LAAT HET LOS
Als er maar techno is.quote:Op maandag 2 september 2024 21:55 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik zie je in de jacks music bar te zwolle
Hoe klein?quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:29 schreef Playboy69 het volgende:
Lol wtf er zijn volgens mij geen vrouwen ik zie kleine single vrouwen hier
:’) waarom laten ze het doorgaan
The fuck
quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:29 schreef Playboy69 het volgende:
Lol wtf er zijn volgens mij geen vrouwen ik zie kleine single vrouwen hier
:’) waarom laten ze het doorgaan
The fuck
Hoe was je dagquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In Den Haag? Ik krijg daar ads van
Welke dates 😅quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:29 schreef Fok-it het volgende:
Het is voor Mort te hopen dat deze gesprekken wel wat vlotter verlopen tijdens de dates
Hij moet gewoon eens met chevy datenquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:29 schreef Fok-it het volgende:
Het is voor Mort te hopen dat deze gesprekken wel wat vlotter verlopen tijdens de dates
quote:
Dat zijn toch ook datesquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb nu een juffie voor af en toe dus doe geen dates meer
Vertel ons eens wat over je verovering danquote:
Doe ik op de meet wel. Vind de sc geen safe space meerquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vertel ons eens wat over je verovering dan
Hoe komt dit makkerquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe ik op de meet wel. Vind de sc geen safe space meer
Laat mij, @GGMM heeft me vanavond ook al in de kou laten staanquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:49 schreef Fok-it het volgende:
Erg jammer dat user @:Aberkullie het oude nest nog bezoekt alleen voor een potentiële match
Ja daar heeft hij een handje van!quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Laat mij, @:GGMM heeft me vanavond ook al in de kou laten staan
Jij mij ook, ik probeerde het nog te lijmen met Longlegs (de film)quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Laat mij, @:GGMM heeft me vanavond ook al in de kou laten staan
Die draait nu al niet meerquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij mij ook, ik probeerde het nog te lijmen met Longlegs (de film)
Alleen een bros eten in de trein van Amersfoort naar Groningen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar heeft hij een handje van!
@:Bezsen check deze
Wie wil ze nu weer de dood in helpenquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:49 schreef Fok-it het volgende:
Erg jammer dat user @:Aberkullie het oude nest nog bezoekt alleen voor een potentiële match
Wanneerquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe ik op de meet wel. Vind de sc geen safe space meer
Dit zou mij erg teleurstellenquote:
Airbnbtje in Mogadishu gereserveerd voor maandjequote:Op dinsdag 3 september 2024 20:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wanneer
Fokkie gaat volgende week naar afrikaatje
DVD kwaliteit is beterquote:
Ja doei bij een mentaal uitgedaagde thuis een film gaan kijken dat is het recept voor victim blaming in nwsquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
DVD kwaliteit is beter
Ik stel voor dat je bij mij langskomt! Ik haal alvast tijgernootjes in huis
wtfquote:Op dinsdag 3 september 2024 21:02 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja doei bij een mentaal uitgedaagde thuis een film gaan kijken dat is het recept voor victim blaming in nws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |