Ja ik ga daar niet naar lopen zoeken om 11 uur savonds. Gekke Henkiequote:
Welke lesjes leer je nu dan?quote:Op maandag 2 september 2024 23:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik zei dat een toxic relatie niet per se iets is wat je als vooruitgang in je leven kan zien tov single zijn laat staan jaloers zijn op.
Dit is toch irrelevant?quote:Op maandag 2 september 2024 23:03 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Welke lesjes leer je nu dan?
Pics?quote:Op maandag 2 september 2024 23:04 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Daar zitten abid en capu elkaars pik te zuigen
Als ik vanaf nu ergens in een aftands Indiaas dorp zou gaan wonen waar ik elke ochtend naast mijn buurman buiten liep te schijten zou ik ongetwijfeld ook wel meer levenslessen leren dan nu, maar toch pas ik ervoorquote:Op maandag 2 september 2024 23:03 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Welke lesjes leer je nu dan?
Nee je bent toch single vs de toxic die je wat zou kunnen lerenquote:
Hier zit een geurtje aan!quote:Op maandag 2 september 2024 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik vanaf nu ergens in een aftands Indiaas dorp zou gaan wonen waar ik elke ochtend naast mijn buurman buiten liep te schijten zou ik ongetwijfeld ook wel meer levenslessen leren dan nu, maar toch pas ik ervoor
Ga jij daar maar heenquote:
Vrienden kunnen dat voor elkaar hebben maat, hahaha ik ben me er eentje.quote:
Hoezo?quote:
Ik ga slapenquote:Op maandag 2 september 2024 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vrienden kunnen dat voor elkaar hebben maat, hahaha ik ben me er eentje.
Lang niet gezien maat, hoe is het verder
Daagquote:
vanavond speeddatequote:Op maandag 2 september 2024 22:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zodat @:vrijgevochten en @:playboy69 mee kunnen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |