Je geeft Halper nog 60 jaar?quote:Op maandag 2 september 2024 22:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Weet jij wat ze over 60 jaar doen, wellicht verslonden door wolven
Ik denk het nietquote:
Volgens mij hebben ze niet echt een vonk maar Aber moet eerst nog door 10 karmics heen en Fokkie zit nog enorm met zijn bindingsangst, duurt nog wel 10 jaar voor we het echt weten of ze voorbestemd zijn.quote:
Wie de fuck is halperquote:Op maandag 2 september 2024 22:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je geeft Halper nog 60 jaar?
Dat is genereus!
Bedanktquote:
Die vloggerquote:
10 wattes?quote:Op maandag 2 september 2024 22:54 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Aber moet eerst nog door 10 karmics heen
Ok Jordanquote:
Dat doet elke relatie tochquote:Op maandag 2 september 2024 22:58 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Relaties die je een lesje leren
Hoerenmongooltje je hebt laatst nog een betoog gehouden dat je beter niet in een karmic relatie kunt zitten omdat je er niks aan zou hebben, met je verstofte pikquote:
Dat heb ik niet gezegd.quote:Op maandag 2 september 2024 23:00 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hoerenmongooltje je hebt laatst nog een betoog gehouden dat je beter niet in een karmic relatie kunt zitten omdat je er niks aan zou hebben, met je verstofte pik
Tijdje gedaan. Veel vet omgezet in spiermassaquote:Op maandag 2 september 2024 22:58 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Doe jij dat?
Wat ervaar jij positief eraan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |