Ik echt een hekel aan die lelijke kutkop van hem.quote:
Zijn eerste vlogs van voor Thailand zijn goud.quote:Op maandag 2 september 2024 22:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je zijn oude vids kijkt valt wel op dat hij enorm is afgetakeld in die paar jaar
Nu nog wat aan doen. Kan ik misschien niet eens.quote:Op maandag 2 september 2024 22:37 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dat je het vast kunt stellen
Tyfusgeweldig maatje
Hoop drank en blowtjesquote:Op maandag 2 september 2024 22:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je zijn oude vids kijkt valt wel op dat hij enorm is afgetakeld in die paar jaar
Je kan wel aan op FREELANCERS die voor 25 euro DE LIEFDE MET JE BEDRIJVEN en je een dikke ROES gevenquote:Op maandag 2 september 2024 22:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zijn eerste vlogs van voor Thailand zijn goud.
"Ja vandaag komt er een maat chillen"
"Het is inmiddels half 9 ik denk niet dat m'n maat nog komt"
Die er ook echt zin in hebben.quote:Op maandag 2 september 2024 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan wel aan op FREELANCERS die voor 25 euro DE LIEFDE MET JE BEDRIJVEN en je een dikke ROES geven
Dan gewoon nietquote:Op maandag 2 september 2024 22:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nu nog wat aan doen. Kan ik misschien niet eens.
Hij zou zo in dit topic terecht kunnenquote:Op maandag 2 september 2024 22:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zijn eerste vlogs van voor Thailand zijn goud.
"Ja vandaag komt er een maat chillen"
"Het is inmiddels half 9 ik denk niet dat m'n maat nog komt"
Laten we hem uitnodigenquote:Op maandag 2 september 2024 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij zou zo in dit topic terecht kunnen
"Ik ben weer een dagje ouder geworden, weer een dagje dichter bij mijn grafkist, helemaal mooi"quote:Op maandag 2 september 2024 22:44 schreef vrijgevochten het volgende:
Die achterlijke vlogs mogen wel bij capu in klb blijven
Denk je ze zijn twinflamesquote:Op maandag 2 september 2024 22:49 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hebben jullie eindelijk een date gehad
Weet jij wat ze over 60 jaar doen, wellicht verslonden door wolvenquote:Op maandag 2 september 2024 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"Ik ben weer een dagje ouder geworden, weer een dagje dichter bij mijn grafkist, helemaal mooi"
😞
AKKOORD
leven is oneindig maatquote:Op maandag 2 september 2024 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"Ik ben weer een dagje ouder geworden, weer een dagje dichter bij mijn grafkist, helemaal mooi"
😞
AKKOORD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |