Ik zeg het niet heel snel maar hij is als user echt veel leuker. KLB SC komt die ook meteen bijna niet meer.quote:
Als het wat eerder op de dag was oké maar ik ga dat nu niet doen.quote:Op maandag 2 september 2024 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is niet alsof je iets beters te doen hebt juffie
Hij komt toch heelmaal niet meer op fokje?quote:Op maandag 2 september 2024 22:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zeg het niet heel snel maar hij is als user echt veel leuker. KLB SC komt die ook meteen bijna niet meer.
Af en toe.quote:Op maandag 2 september 2024 22:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hij komt toch heelmaal niet meer op fokje?
Oh dacht dat die helemaal vertrokken was sinds zijn aanstellingquote:
Nee nee dat ook weer niet.quote:Op maandag 2 september 2024 22:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh dacht dat die helemaal vertrokken was sinds zijn aanstelling
Huh waarom zou ik daarom van klb weggaan. Je weet toch van te voren dat die gewoon volgt. Zolang er mensen op blijven reageren gaat dat gewoon doorquote:Op maandag 2 september 2024 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh
Waar ik Flip zei bedoel ik Mortaxx
Stop de tijd
Geen jokers
Ik vind hem echt een mongoolquote:Op maandag 2 september 2024 22:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zeg het niet heel snel maar hij is als user echt veel leuker. KLB SC komt die ook meteen bijna niet meer.
Oh als user vind ik hem een prima kerel.quote:Op maandag 2 september 2024 22:12 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een mongool
Mwah mongool is wel heel overdreven maar het is wel iets te geforceerd allemaalquote:Op maandag 2 september 2024 22:12 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een mongool
Het was....quote:Op maandag 2 september 2024 22:13 schreef Fok-it het volgende:
Ja dan weet ik het ook niet meer
Ik ga niet voor faal 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Ik meen te herinneren dat aberkullie een sc zonder jou wildequote:Op maandag 2 september 2024 22:13 schreef Fok-it het volgende:
Ja dan weet ik het ook niet meer
Ik ga niet voor faal 3
Zo'n puppie die je de hele tijd van je poten moet trappenquote:Op maandag 2 september 2024 22:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh als user vind ik hem een prima kerel.
Ik heb verder geen problemen met hem. Ik vind het alleen jammer dat nu hij weer mod is niet meer gezellig meepraat in de SC (en sowieso ineens een stuk minder aanwezig op FOK!).quote:Op maandag 2 september 2024 22:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zo'n puppie die je de hele tijd van je poten moet trappen
@Aberkullie graag duidingquote:Op maandag 2 september 2024 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik meen te herinneren dat aberkullie een sc zonder jou wilde
Hebben al die andere laffe hazen geen klbbanquote:Op maandag 2 september 2024 22:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zodat @:vrijgevochten en @:playboy69 mee kunnen doen
Ik heb een volledige banquote:Op maandag 2 september 2024 22:17 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hebben al die andere laffe hazen geen klbban
Machtsgeil heet datquote:Op maandag 2 september 2024 22:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb verder geen problemen met hem. Ik vind het alleen jammer dat nu hij weer mod is niet meer gezellig meepraat in de SC (en sowieso ineens een stuk minder aanwezig op FOK!).
Als je een klb ban pakt moet je toch wel een beetje een kneus zijn, sorry!quote:Op maandag 2 september 2024 22:17 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hebben al die andere laffe hazen geen klbban
Akkoordquote:Op maandag 2 september 2024 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je een klb ban pakt moet je toch wel een beetje een kneus zijn, sorry!
Geen enkele user is leuker als modquote:Op maandag 2 september 2024 22:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb verder geen problemen met hem. Ik vind het alleen jammer dat nu hij weer mod is niet meer gezellig meepraat in de SC (en sowieso ineens een stuk minder aanwezig op FOK!).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |