Je bent zeker van adelquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:05 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Pardon weet jij eigenlijk wel wie ik ben?
Knijpstuiverquote:
Ik vond je altijd een kneuzen FA maar ik ben je wel meer gaan waarderenquote:
https://www.humblebundle.(...)lly_bookbundle&_gl=1*sj696s*_up*MQ..&gclid=CjwKCAjwxNW2BhAkEiwA24Cm9FoEj8-pIaHZ39K6CYXVcmrqP0U-DQ_0spPwy8-Lr6A9tc8VLgSn5RoCLFYQAvD_BwEquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:09 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zeker weer van die handleidingen
Ik vind jou wel lief maar af en toe heb ik wel echt het idee waar ben je in godsnaam mee bezig in je levenquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:11 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik vond je altijd een kneuzen FA maar ik ben je wel meer gaan waarderen
Dit is GRTD cult.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké, hier komt de rest van mijn spannende dagje uit.
Na een lange reis in de trein was ik rond tien voor acht aangekomen in Amersfoort.
[ afbeelding ]
Ik maakte haast, want ik zou mijn voormalige vriend GGMM niet graag in de kou laten staan wachten op mij, we hadden namelijk om 20:15 afgesproken en dus haastte ik mij naar Pathé.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echter, rond die tijd had ik een verontrustende DM ontvangen, waarin GGMM beweerde helemaal niet te komen op onze Sin City 2 Jessica Alba liefhebbers date![]()
![]()
Beduusd haalde ik toen het ticket op wat ik voor mijn goede ex-vriend GGMM had gekocht, voor 12,50, maar ja, dat doe je voor je vrienden. Misschien zou GGMM dan de drankjes betalen![]()
Zelf heb ik een Pathé Unlimited pasje dus voor mij zou het slechts 1,50 kosten, een kleine prijs voor Jessica op het witte doek
[ afbeelding ]
3D Jessica
[ afbeelding ]
In post #164 van dit topic zie je mijn pogingen de stoel van GGMM bezet te houden mocht hij toch nog komen opdagen, maar dat bleek ijdele hoop
De reclames begonnen, waaronder deze symbolische van Coca Cola met hartjes om de naam Johannes. Wat had GGMM dat leuk gevonden als hij er bij was geweest!
[ afbeelding ]
Toen heb ik uitgebreid genoten van de film, echt een aanradertje maar toen was het tijd om jammer genoeg alleen huiswaarts te gaan.
[ afbeelding ]
Ik was wel een beetje over mijn toeren van dit vervelende verraad van toch een ooit respectabel moderator, om te kalmeren heb ik een reep chocola gekocht en helemaal opgegeten #viesdik.
[ afbeelding ]
Toen kwam ik thuis, ging ik haxball doen met mijn matties en was ik weer happy
Tl;drquote:
Ik zie het wel op GR voorbij komenquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
https://www.humblebundle.(...)lly_bookbundle&_gl=1*sj696s*_up*MQ..&gclid=CjwKCAjwxNW2BhAkEiwA24Cm9FoEj8-pIaHZ39K6CYXVcmrqP0U-DQ_0spPwy8-Lr6A9tc8VLgSn5RoCLFYQAvD_BwE
Huh wat bedoel jequote:Op dinsdag 3 september 2024 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind jou wel lief maar af en toe heb ik wel echt het idee waar ben je in godsnaam mee bezig in je leven
Bedankt, heb je iets van ons nodig om je te helpen met de beslissing?quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik neem eind deze week een beslissing
Ik zal je op de hoogte houden
Liefquote:
Ik denk dat ik er zelf uitkom, maar mocht ik twijfels hebben dan zal ik niet schromen om jou om advies te vragenquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:13 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Bedankt, heb je iets van ons nodig om je te helpen met de beslissing?
Je kan altijd nog terug, soms kan het ook gewoon even ruimte geven door het juist te doen.
Je kan je daarna nog altijd terugtrekken.
Ik heb gewoon een beetje sturing van een lifecoach nodigquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lief
1) Aaibaar 2) Aangenaam 3) Aanhalig 4) Aanminnig 5) Aanvallig 6) Aardig 7) Aardig en zorgzaam 8) Aimabel 9) Allerliefst 10) Bekoorlijk 11) Bemind 12) Beminde 13) Beminnelijk 14) Best 15) Bevallig 16) Bloemzoet 17) Braaf 18) Deugdzaam 19) Dierbaar 20) Doddig 21) Dottig 22) Energiek 23) Engelachtig 24) Enig
Ik denk ook wel dat je er zelf uitkomt maat.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er zelf uitkom, maar mocht ik twijfels hebben dan zal ik niet schromen om jou om advies te vragen
Sorry, maar dit is cult.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is op 3 dagen na precies 10 jaar geleden
LAAT HET LOS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |