Vertel ons eens wat over je verovering danquote:
Doe ik op de meet wel. Vind de sc geen safe space meerquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vertel ons eens wat over je verovering dan
Hoe komt dit makkerquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe ik op de meet wel. Vind de sc geen safe space meer
Laat mij, @GGMM heeft me vanavond ook al in de kou laten staanquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:49 schreef Fok-it het volgende:
Erg jammer dat user @:Aberkullie het oude nest nog bezoekt alleen voor een potentiële match
Ja daar heeft hij een handje van!quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Laat mij, @:GGMM heeft me vanavond ook al in de kou laten staan
Jij mij ook, ik probeerde het nog te lijmen met Longlegs (de film)quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Laat mij, @:GGMM heeft me vanavond ook al in de kou laten staan
Die draait nu al niet meerquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij mij ook, ik probeerde het nog te lijmen met Longlegs (de film)
Alleen een bros eten in de trein van Amersfoort naar Groningen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar heeft hij een handje van!
@:Bezsen check deze
Wie wil ze nu weer de dood in helpenquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:49 schreef Fok-it het volgende:
Erg jammer dat user @:Aberkullie het oude nest nog bezoekt alleen voor een potentiële match
Wanneerquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe ik op de meet wel. Vind de sc geen safe space meer
Dit zou mij erg teleurstellenquote:
Airbnbtje in Mogadishu gereserveerd voor maandjequote:Op dinsdag 3 september 2024 20:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wanneer
Fokkie gaat volgende week naar afrikaatje
DVD kwaliteit is beterquote:
Ja doei bij een mentaal uitgedaagde thuis een film gaan kijken dat is het recept voor victim blaming in nwsquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
DVD kwaliteit is beter
Ik stel voor dat je bij mij langskomt! Ik haal alvast tijgernootjes in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |