Het duurde zo lang doordat ik twijfelde wat te doen (ik wilde namelijk inderdaad niet iemand in de weg lopen, zeker niet!), even met @Viv besproken en de gok genomen dat we dit topic wel vol hebben voor de actie gaat beginnen, zodat de nieuwe KPA-helden de nieuwe openenquote:Op zondag 1 september 2024 23:28 schreef Sally het volgende:
In de OP staan nog de vorige organisatoren vermeld!
En had dit topic niet door @:laziness of @:sharuun01 geopend moeten worden?
Er zijn plekken op aarde waar ze kerst ook met slippers en tussen de palmbomen vieren!quote:Op maandag 2 september 2024 07:59 schreef laziness het volgende:
Ik kom net op mijn slippers tussen de palmbomen vandaan rollen. Kerst is nog ver weg hoor
quote:Op zondag 1 september 2024 23:28 schreef Sally het volgende:
In de OP staan nog de vorige organisatoren vermeld!
En had dit topic niet door @:laziness of @:sharuun01 geopend moeten worden?
Heb de OP even leeggehaald om alle verwarring te voorkomen.quote:Op maandag 2 september 2024 07:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het duurde zo lang doordat ik twijfelde wat te doen (ik wilde namelijk inderdaad niet iemand in de weg lopen, zeker niet!), even met @:Viv besproken en de gok genomen dat we dit topic wel vol hebben voor de actie gaat beginnen, zodat de nieuwe KPA-helden de nieuwe openen
Vorig jaar knalden we het 'oude' topic volgens mij ook in de laatste dag nog even dicht met tig posts zodat SK en KI het konden openen
Wij hebben gisteren voor het eerst weer de houtkachel aangestoken.quote:Op maandag 2 september 2024 07:59 schreef laziness het volgende:
Ik kom net op mijn slippers tussen de palmbomen vandaan rollen. Kerst is nog ver weg hoor
Ik ben niet jaloers.quote:Op maandag 2 september 2024 08:14 schreef Viv het volgende:
[..]
Wij hebben gisteren voor het eerst weer de houtkachel aangestoken.Geen warmste 1 september ooit voor ons.
Nou, ik moet er niet aan denken om met 30 graden buiten ook nog eens een haardkachel aan te moeten steken hoor!quote:Op maandag 2 september 2024 08:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben jaloers
quote:Op maandag 2 september 2024 10:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ik moet er niet aan denken om met 30 graden buiten ook nog eens een haardkachel aan te moeten steken hoor!
Ik heb het aangepast, dank voor je oplettendheid.quote:Op maandag 2 september 2024 11:35 schreef nostra het volgende:
Ah, is het weer bijna zo ver?
@:superkimmi (of mod?): de melding in felrood hierboven dat we ons niet meer kunnen aanmelden voor de actie van 2023 kan er wel uit denk ik.
Ja, bizar!quote:Op maandag 2 september 2024 11:33 schreef superkimmi het volgende:
Het is toch een beetje gek dat wij in oktober weg zijn, ipv druk met het regelen van deze actie
@KapiteinIglo en ik organiseren t niet meer he. Dus t is ook niet meer onze OP en topicquote:Op maandag 2 september 2024 11:35 schreef nostra het volgende:
Ah, is het weer bijna zo ver?
@:superkimmi (of mod?): de melding in felrood hierboven dat we ons niet meer kunnen aanmelden voor de actie van 2023 kan er wel uit denk ik.
Ohhh dat had ik even gemist.quote:Op maandag 2 september 2024 12:03 schreef superkimmi het volgende:
[..]
@:kapiteiniglo en ik organiseren t niet meer he. Dus t is ook niet meer onze OP en topic
Haha daar is vorig jaar toch aardig wat aandacht voor geweestquote:Op maandag 2 september 2024 12:04 schreef nostra het volgende:
[..]
Ohhh dat had ik even gemist.Maar het is al opgelost door @:Viv
quote:Op maandag 2 september 2024 12:08 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha daar is vorig jaar toch aardig wat aandacht voor geweest![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Ditquote:Op maandag 2 september 2024 10:15 schreef Donna het volgende:
Was echt heel leuk om vorig jaar een pakket te ontvangen!
Dįt. Het was geweldigquote:Op maandag 2 september 2024 10:15 schreef Donna het volgende:
Was echt heel leuk om vorig jaar een pakket te ontvangen!
Als de ontvanger het leuk vindt?quote:
Misschien een optie: fok abo OF fok! Tshirtquote:Op maandag 9 september 2024 20:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Als de ontvanger het leuk vindt?
Het is mss een optie om op te nemen in het vragenformulier, maar het formulier is al zo lang...![]()
@:laziness - @:sharuun01
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Oh zo leuk én lekker!quote:Op maandag 9 september 2024 22:12 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben maar vast begonnen met verzamelen.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:31 schreef heywoodu het volgende:
Over de helft in september
Voorpret! Nog geen idee wat ik moet gaan shoppen natuurlijk, maar toch stiekem al een beetje aan het kijken wat waar te krijgen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 september 2024 08:43 schreef Viv het volgende:
[..]Duidelijk en terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op woensdag 18 september 2024 08:43 schreef Viv het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
quote:
quote:Op maandag 9 september 2024 20:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Als de ontvanger het leuk vindt?
Het is mss een optie om op te nemen in het vragenformulier, maar het formulier is al zo lang...![]()
@:laziness - @:sharuun01
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
quote:Op woensdag 18 september 2024 20:34 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
[..]Ik kon me in elk geval voorstellen dat niet iedereen zit te wachten op een FOK!abo of FOK!-t-shirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige mensen willen ook 'ontspullen' of vinden een abo niet zo belangrijk en hebben ze liever iets anders wat van dat geld besteed kan worden.
Ik heb ook een kadobon gehad! Waarvoor dank(maar daar had ik zelf om verzocht).
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik had ooit bijna eens eenquote:Op woensdag 18 september 2024 20:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kon me in elk geval voorstellen dat niet iedereen zit te wachten op een FOK!abo of FOK!-t-shirt
Sommige mensen willen ook 'ontspullen' of vinden een abo niet zo belangrijk en hebben ze liever iets anders wat van dat geld besteed kan worden.
Ik heb ook een kadobon gehad! Waarvoor dank(maar daar had ik zelf om verzocht).
quote:Op woensdag 18 september 2024 20:29 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]Ik kan me vergissen, maar volgens mij werken mentions in spoilers nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus @Sharuun01 en @laziness
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Heb net ook twee kerstliedjes al gedraaidquote:Op donderdag 5 september 2024 21:01 schreef Klik het volgende:
Goed begin voor een kerstmis playlist: Christmas times a comin'
Laatste bezoek van sharuun 194 dagen geledenquote:Op woensdag 18 september 2024 20:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar volgens mij werken mentions in spoilers niet
Dus @:Sharuun01 en @:laziness
Kreeg je er ook een smak geld bij om met een fok! Logo rond te lopen? Of was het geen fok!logo?quote:Op woensdag 18 september 2024 20:50 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik had ooit bijna eens een- tattoo gekregen
Ging helaas niet door, want het zou gefilmd worden en alles.
(Edit; buiten dit topic om hč, was voor het zoveeljaarFOK!jubileum)
ZO ver ga ik nou ook weer niet! Maar een gesponsordequote:Op woensdag 18 september 2024 20:54 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Kreeg je er ook een smak geld bij om met een fok! Logo rond te lopen?
Mn ninja edit was te langzaamquote:Op woensdag 18 september 2024 20:54 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
ZO ver ga ik nou ook weer niet! Maar een gesponsordewas welkom geweest
quote:Op woensdag 18 september 2024 20:55 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Mn ninja edit was te langzaam
Nu zitten we weer op één lijn!quote:Op woensdag 18 september 2024 20:54 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
ZO ver ga ik nou ook weer niet! Maar een gesponsordewas welkom geweest
Edit na edit; letterlijk de huillachsmiley ->
Hij komt sowieso alleen voor de kerstpakkettenactie. En we hebben hem er heel vaak op gewezen dat hij het werk niet moet onderschattenquote:Op woensdag 18 september 2024 20:53 schreef Magica het volgende:
[..]
Laatste bezoek van sharuun 194 dagen geleden
quote:Op woensdag 18 september 2024 20:55 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
[..]
Nu zitten we weer op één lijn!
quote:Op woensdag 18 september 2024 20:50 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik had ooit bijna eens een- tattoo gekregen
Ging helaas niet door, want het zou gefilmd worden en alles.
(Edit; buiten dit topic om hč, was voor het zoveeljaarFOK!jubileum)
Komt goed, kerstspirit, vol vertrouwen, allesquote:Op woensdag 18 september 2024 20:53 schreef Magica het volgende:
[..]
Sowiesoquote:Op woensdag 18 september 2024 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Komt goed, kerstspirit, vol vertrouwen, alles
I has returned!!quote:Op woensdag 18 september 2024 20:53 schreef Magica het volgende:
[..]
Jazeker, kijk deze man weet hoe het werkt, de kerstman is er ook niet altijd, en datzelfde geld voor mij ook.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Komt goed, kerstspirit, vol vertrouwen, alles
Om er nog even wat positiefs in te gooien: ik denk dat niemand ook maar iets hier bedoelde om er druk op te zetten, zéker niet, maar dat iedereen juist altijd enthousiast is en er zin in heeft. Een beetje als in juli al zin hebben in kruidnoten en glühweinquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:39 schreef Sharuun01 het volgende:
Even een update, @:laziness en ik hebben vandaag nog een call staan waarin we alles verder door gaan spreken, de wie wat hoe en waars en dan komen we ook hier terug met informatie.
Dus nog een beetje geduld en dan kan dit feestje los gaan!!!
Dat dus!quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Om er nog even wat positiefs in te gooien: ik denk dat niemand ook maar iets hier bedoelde om er druk op te zetten, zéker niet, maar dat iedereen juist altijd enthousiast is en er zin in heeft. Een beetje als in juli al zin hebben in kruidnoten en glühwein
Plak dan meteen even een t achter 'Jetz' in de TT…quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:22 schreef Sharuun01 het volgende:
Wij hebben een nieuw topic geopend voor de kerstpakketten actie namelijk Kerstpakkettenactie 2024! Jetz Geht's Los! Graag deze gebruiken
@:Viv zou je dit topic kunnen sluiten en de info in het andere topic kunnen moddereren
Owja en graag op front page kunnen gooien, en Sticky en je hele mod truukendoos open kunnen trekken![]()
Frontpage doe ik straks als ik thuis benquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:22 schreef Sharuun01 het volgende:
Wij hebben een nieuw topic geopend voor de kerstpakketten actie namelijk Kerstpakkettenactie 2024! Jetz Geht's Los! Graag deze gebruiken
@:Viv zou je dit topic kunnen sluiten en de info in het andere topic kunnen moddereren
Owja en graag op front page kunnen gooien, en Sticky en je hele mod truukendoos open kunnen trekken![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:22 schreef Sharuun01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |