Westerse oplossing bedoel je.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:18 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat is de internationale oplossing. Dwaas die je bent
De enige oplossing is dat Putin stopt met zijn oolog en terug naar huis gaatquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De enige oplossing is dat Putin stopt met zijn oolog en terug naar huis gaat
Daar moet je boven gaan staan. Uiteindelijk zijn wij Fok!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:25 schreef Loverboii het volgende:
[..]
heb al een ban gehad wegens crewbash, het zijn imo niet de beste persoonlijkheden die dit doen zal ik maar zeggen
en vlaanderen hoort bij Nederlandquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is de Westerse oplossing, niet realistisch. Oost Oekraïne hoort toe aan Rusland.
We kunnen dus veilig concluderen dat jij het gewoon okay vind dat Rusland moordend en verkrachtigend een buurland binnenvalt zonder enige reden.quote:
Goed idee, kunnen we temminste gewoon weer bier halen bij de benzinepompquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en vlaanderen hoort bij Nederland
net zo gek als Putin , alleen Bart wil het vreedzaam doen
benoemen we Bart tot veldheer en die gaat ook over het uitdelen vade nederlandse paspoorten in Vlaanderenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:43 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Goed idee, kunnen we temminste gewoon weer bier halen bij de benzinepomp
niet bij spanje? of frankrijk of italie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en vlaanderen hoort bij Nederland
net zo gek als Putin , alleen Bart wil het vreedzaam doen
nee vlaanderen hoort bij Nederland, dat kun je zien aan de frieten , die binten zijn groter bij onsquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
niet bij spanje? of frankrijk of italie.
Wat doen we dan met Wallonie?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee vlaanderen hoort bij Nederland, dat kun je zien aan de frieten , die binten zijn groter bij ons
en alle belgen willen graag bij fatsoendelijke gelovige nette mensen wonen , dus gaan we daar een referendum houden aanstonds
Dat zal ons de bout hacchelen, geef dat maar aan Polen een stuk en een deel naar Hongarijequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wat doen we dan met Wallonie?
Waarschijnlijk staat hij onder de kwaadaardige invloed van zijn Russische vrouw Lenaquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:35 schreef ikkejijjij het volgende:
die Elan is gewoon een gestoorde gek die een ip ban nodig heeft
Jij bent iets dat begint met ken en eindigt op debielquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet zo nodig daar was alle aanleiding toe.
Jij bent al net zo ver heen als je hopman.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:29 schreef Elan het volgende:
Inmiddels is er een halve invasie gaande op Russisch grondgebied en mensen praten dat nog steeds goed onder het mom van Ja Maar Oorlog Putin!!!!!
Poetin is deze ellende begonnen, hij is al jaren aan het zieken. Natuurlijk krijgt hij hier een antwoord op, dat had al veel eerder gemoeten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat draai ik om?
Ik lees hier eigenlijk alleen over dode Russen en eigenlijk nooit andersom.
Inmiddels is er een halve invasie gaande op Russisch grondgebied en mensen praten dat nog steeds goed onder het mom van Ja Maar Oorlog Putin!!!!!
Westerse propaganda is ziek.
FTFY.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:02 schreef michaelmoore het volgende:
nee vlaanderen hoort bij Nederland, dat kun je zien aan de frieten patat
Waarom zou Oekraïne Rusland niet aan mogen vallen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat draai ik om?
Toevallig zijn die twee landen ook de grootste wapenleveranciers aan Oekraïne... Een levert een van de landen waarvan de president het meest uitgesproken is, als het puntje bij paaltje komt vrij weinig (Frankrijk).quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Neehoor, dat is misplaatst toneel van IT, om met name de VS en DE gezichtsverlies te besparen. Want er zijn 2 landen van het 'deescaleren' en dat zijn de VS en DE, en de rest zou het zo ongeveer prima vinden als oekraine op het rode plein eindigd.
Het is ook goedquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat draai ik om?
Nou ja, wat heet toevallig. Vanuit het perspectief dat als hun vanaf moment 0 vol gas gegeven hadden, deze oorlog al voorbij was, is het niet toevallig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:50 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Toevallig zijn die twee landen ook de grootste wapenleveranciers aan Oekraïne...
Hetzelfde geldt natuurlijk nog meer voor Frankrijk, Italië, Canada en andere matig wapenleveranciers. Die moeten nog beginnen met gas geven.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nou ja, wat heet toevallig. Vanuit het perspectief dat als hun vanaf moment 0 vol gas gegeven hadden, deze oorlog al voorbij was, is het niet toevallig.
Vreemd toch? Zelf veroorzaken Russen vreselijke bloedbaden, maar als ze zelf klappen krijgen beginnen ze te janken. Net als hun maatjes op dit forum. Treurige stakkers.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waarom zou Oekraïne Rusland niet aan mogen vallen?
@Elan: Mag ik uit het uitblijven van een antwoord opmaken dat het antwoord RT.com of De Andere Krant is?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:11 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Even een vraag waar ik serieus benieuwd naar ben omdat ik probeer te begrijpen hoe je er in kunt staan zoals je er in staat: Wat staat er bij jullie 's avonds op tv op? Uit welke krant/website haal je je nieuws vandaan?
En dit is niet om te trollen maar uit gemeend interesse.
Geen van die landen heeft woestijnen vol tanks en vliegtuigen, die niets staan te doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:56 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt natuurlijk nog meer voor Frankrijk, Italië, Canada en andere matig wapenleveranciers. Die moeten nog beginnen met gas geven.
Probeer eens.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:36 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Poetin is deze ellende begonnen, hij is al jaren aan het zieken. Natuurlijk krijgt hij hier een antwoord op, dat had al veel eerder gemoeten.
En wat een dooddoener over de Westerse propaganda.Dat valt in het niet bij wat je Russische vrienden er allemaal uitkramen. Je bent goed de weg kwijt.
Wat mij betreft flikkert Oekraïne Moskou en St Petersburg plat , die Russen willen niet anders.
Omdat rusland het sterkste en beste land ter wereld is, maar tegelijkertijd ook altijd het zielige slachtoffer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Klopt. Oekrainers zijn wel beschaafd.quote:
Klopt ook.quote:Maar ze verdienen het wel.
Dat je zo openlijk achterlijk durft te zijn. Respect.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat draai ik om?
Maar laat me raden, dat is rode lijn nummertje 2486342?quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat draai ik om?
grote domme jongens houden er niet van als ze een pak slaag krijgenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
inderdaadquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:36 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Poetin is deze ellende begonnen, hij is al jaren aan het zieken. Natuurlijk krijgt hij hier een antwoord op, dat had al veel eerder gemoeten.
En wat een dooddoener over de Westerse propaganda.Dat valt in het niet bij wat je Russische vrienden er allemaal uitkramen. Je bent goed de weg kwijt.
Wat mij betreft flikkert Oekraïne Moskou en St Petersburg plat, die Russen willen niet anders.
Ja dat was geen beste beurt meteen een F16 verliezen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:09 schreef oheng het volgende:
Zelensky heeft de commandant van de luchtmacht vervangen...
Dat waren toch gewoon brokstukken van de brug die in het water vielenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:17 schreef ExTec het volgende:
Overigens kwam in deze topic nog langs dat oekraine een van die bruggen opblies, met wat leek: clustermunitie. Te zien aan dat je ladingen kleine explosies zag, ook op het water naast de brug in een radius van paar 100 meter.
Waarom?
Omdat je voor een brug opblazen liever munitie hebt die gewoon "boem" doet (unitary warhead), en die krijgen ze niet. Ze krijgen qua ATACMS de edities die VS niet meer gebruikt, die een hogere dudrate van submunities hebben dan 1%, en edities met wolfraam fragmenten.
Want unitary warhead, die zou oekraine wel eens kunnen gebruiken op de krimbrug, en we moeten niet willen "escaleren" met z'n allen.
Er gaan nog veel meer verloren worden hoor. Dat gebeurt nou eenmaal. Het lijkt Rusland wel zo snel iemand weer vervangen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat was geen beste beurt meteen een F16 verliezen.
Vraag me af wat voor capriolen je uit moet halen als je Russische raketten aan het neerhalen bent. Dat je blijkbaar daarbij zelf neerstort.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat was geen beste beurt meteen een F16 verliezen.
Vorige week bliezen jihadi's daar een paar honderd mensen op. Groot gelijk dat ze vertrekken. Veels te gevaarlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:20 schreef ExTec het volgende:
Het cosplayen is over.
[ x ]
[ afbeelding ]
Wat een afgang als je in je logo Engels moet gebruiken als Russische eenheidquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:20 schreef ExTec het volgende:
Het cosplayen is over.
[ x ]
[ afbeelding ]
Nee. Het was een drijvende pontonbrug. Een heleboel gaatjes in de verschillende brugdelen schiet meer op dan een groot gat in het midden. Da's dan namelijk een kwestie van een nieuw brugdeel ertussen jassen en klaar. Op deze manier gaat er meer kapot.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat waren toch gewoon brokstukken van de brug die in het water vielen
Vooralsnog hou ik nog wel even een slag om de arm maar als het waar is zijn de geruchten dat het te maken heeft met fratricide...quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:09 schreef oheng het volgende:
Zelensky heeft de commandant van de luchtmacht vervangen...
Meer achter de link.quote:Friendly fire
However, there are conflicting reports as to the cause of the downing of the jet. Bezuglaya criticised Ukraine’s Air Force for falsely describing the incident as "a crash", claiming it had shot the plane down by mistake during the frenzied operations against Russia’s massive missile barrage on August 26.
"According to my information, the F-16 of the Ukrainian pilot Alexey ‘Moonfish’ Mes was shot down by the Patriot anti-aircraft missile system due to a lack of coordination between the [military] units," Bezuglaya wrote on Telegram, as cited by TASS.
She claimed the jet was downed by a Ukrainian Patriot air defence system in a friendly fire incident.
Verzin je dit nou?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:17 schreef ExTec het volgende:
Overigens kwam in deze topic nog langs dat oekraine een van die bruggen opblies, met wat leek: clustermunitie. Te zien aan dat je ladingen kleine explosies zag, ook op het water naast de brug in een radius van paar 100 meter.
Waarom?
Omdat je voor een brug opblazen liever munitie hebt die gewoon "boem" doet (unitary warhead), en die krijgen ze niet. Ze krijgen qua ATACMS de edities die VS niet meer gebruikt, die een hogere dudrate van submunities hebben dan 1%, en edities met wolfraam fragmenten.
Want unitary warhead, die zou oekraine wel eens kunnen gebruiken op de krimbrug, en we moeten niet willen "escaleren" met z'n allen.
Oh oke, had alleen snel dat filmpje voorbij zien komen bij de NOS meen ik en die zeiden niks over een pontonbrug, dacht dan ook eerst van waarom cluster gebruiken daarop, en nam toen maar aan dat het brokstukken waren die alle spatten in het water veroorzaakten. Moet weer beter het topic volgen hier, door omstandigheden geen tijd om alles zo te volgen als tijdje terug.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:28 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee. Het was een drijvende pontonbrug. Een heleboel gaatjes in de verschillende brugdelen schiet meer op dan een groot gat in het midden. Da's dan namelijk een kwestie van een nieuw brugdeel ertussen jassen en klaar. Op deze manier gaat er meer kapot.
Aha, klinkt het meest logische, door een foute maneuvre die F16 en jezelf laten crashen bij het neerhalen van Russische raketten verbaasde me al, zeker gezien die piloot geen rookie was.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vooralsnog hou ik nog wel even een slag om de arm maar als het waar is zijn de geruchten dat het te maken heeft met fratricide...
[..]
Meer achter de link.
Ik wacht de verdere berichtgeving eerst wel even af.
Maar goed, blue on blue is niet altijd te voorkomen.
Bah dat zou nog zuurder zijn. Verklaart ook het ontslag van de commandant beter.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vooralsnog hou ik nog wel even een slag om de arm maar als het waar is zijn de geruchten dat het te maken heeft met fratricide...
[..]
Meer achter de link.
Ik wacht de verdere berichtgeving eerst wel even af.
Maar goed, blue on blue is niet altijd te voorkomen.
Grotere 'afging' is dat je het moet kopieren van een video game.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat een afgang als je in je logo Engels moet gebruiken als Russische eenheid
Ik zeg leek he.quote:
Reuters linkje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Oké.. Dit is dus echt een trol..quote:
Mwah, dit is wel heel erg algemeen bekend hoor. Als ik er al van wist, weten de Russen het sowieso al.quote:
Mensen die oprecht denken dat hiermee iets schokkends gedeeld wordt zijn dezelfde mensen die roepen dat Rusland nucleaire bommen gaat gooien en ze de derde wereldoorlog gaan beginnen omdat we wat 45 jaar oude vliegtuigen leveren aan Oekraine.quote:
Ik ben Erik de Vlieger en ik denk, laat ik eens wat meer aandacht trekken van halfies met mijn onzin.quote:
De Vlieger is een rare vogel.quote:
Werkelijk niemand geeft een neuk om dode russen, ik kan niet wachten op de dag dat ook je vriendje putin aan n touw bungelt of n gat in zn hoofd heeftquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat draai ik om?
deze man denkt dat je duizenden voertuigen per jaar kunt verbergen oidquote:
Het is letterlijk het logo van 2 van de facties in Escape from Tarkov. Uiteraard wel de Russen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat een afgang als je in je logo Engels moet gebruiken als Russische eenheid
JIJ hebt teveel propanganda tubesgekekenquote:
ik zoui meer op Polen rekenen dan op de USA , het gaat in deze oorlog vooral om het moraal en dat is er bi jde russen totaal nietquote:
dus als Ruzzia Oost Oekraine mag houden dan stoppen ze de oorlog??quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is de Westerse oplossing, niet realistisch. Oost Oekraïne hoort toe aan Rusland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |