Toevallig zijn die twee landen ook de grootste wapenleveranciers aan Oekraïne... Een levert een van de landen waarvan de president het meest uitgesproken is, als het puntje bij paaltje komt vrij weinig (Frankrijk).quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Neehoor, dat is misplaatst toneel van IT, om met name de VS en DE gezichtsverlies te besparen. Want er zijn 2 landen van het 'deescaleren' en dat zijn de VS en DE, en de rest zou het zo ongeveer prima vinden als oekraine op het rode plein eindigd.
Het is ook goedquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat draai ik om?
Ik lees hier eigenlijk alleen over dode Russen en eigenlijk nooit andersom.
Inmiddels is er een halve invasie gaande op Russisch grondgebied en mensen praten dat nog steeds goed onder het mom van Ja Maar Oorlog Putin!!!!!
Westerse propaganda is ziek.
Nou ja, wat heet toevallig. Vanuit het perspectief dat als hun vanaf moment 0 vol gas gegeven hadden, deze oorlog al voorbij was, is het niet toevallig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:50 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Toevallig zijn die twee landen ook de grootste wapenleveranciers aan Oekraïne...
Hetzelfde geldt natuurlijk nog meer voor Frankrijk, Italië, Canada en andere matig wapenleveranciers. Die moeten nog beginnen met gas geven.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nou ja, wat heet toevallig. Vanuit het perspectief dat als hun vanaf moment 0 vol gas gegeven hadden, deze oorlog al voorbij was, is het niet toevallig.
Vreemd toch? Zelf veroorzaken Russen vreselijke bloedbaden, maar als ze zelf klappen krijgen beginnen ze te janken. Net als hun maatjes op dit forum. Treurige stakkers.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waarom zou Oekraïne Rusland niet aan mogen vallen?
@Elan: Mag ik uit het uitblijven van een antwoord opmaken dat het antwoord RT.com of De Andere Krant is?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:11 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Even een vraag waar ik serieus benieuwd naar ben omdat ik probeer te begrijpen hoe je er in kunt staan zoals je er in staat: Wat staat er bij jullie 's avonds op tv op? Uit welke krant/website haal je je nieuws vandaan?
En dit is niet om te trollen maar uit gemeend interesse.
Geen van die landen heeft woestijnen vol tanks en vliegtuigen, die niets staan te doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:56 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt natuurlijk nog meer voor Frankrijk, Italië, Canada en andere matig wapenleveranciers. Die moeten nog beginnen met gas geven.
Probeer eens.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:36 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Poetin is deze ellende begonnen, hij is al jaren aan het zieken. Natuurlijk krijgt hij hier een antwoord op, dat had al veel eerder gemoeten.
En wat een dooddoener over de Westerse propaganda.Dat valt in het niet bij wat je Russische vrienden er allemaal uitkramen. Je bent goed de weg kwijt.
Wat mij betreft flikkert Oekraïne Moskou en St Petersburg plat , die Russen willen niet anders.
Omdat rusland het sterkste en beste land ter wereld is, maar tegelijkertijd ook altijd het zielige slachtoffer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat je zo openlijk achterlijk durft te zijn. Respect.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat draai ik om?
Inmiddels is er een halve invasie gaande op Russisch grondgebied en mensen praten dat nog steeds goed onder het mom van Ja Maar Oorlog Putin!!!!!
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat draai ik om?
grote domme jongens houden er niet van als ze een pak slaag krijgenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
inderdaadquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:36 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Poetin is deze ellende begonnen, hij is al jaren aan het zieken. Natuurlijk krijgt hij hier een antwoord op, dat had al veel eerder gemoeten.
En wat een dooddoener over de Westerse propaganda.Dat valt in het niet bij wat je Russische vrienden er allemaal uitkramen. Je bent goed de weg kwijt.
Wat mij betreft flikkert Oekraïne Moskou en St Petersburg plat, die Russen willen niet anders.
Ja dat was geen beste beurt meteen een F16 verliezen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:09 schreef oheng het volgende:
Zelensky heeft de commandant van de luchtmacht vervangen...
Dat waren toch gewoon brokstukken van de brug die in het water vielenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:17 schreef ExTec het volgende:
Overigens kwam in deze topic nog langs dat oekraine een van die bruggen opblies, met wat leek: clustermunitie. Te zien aan dat je ladingen kleine explosies zag, ook op het water naast de brug in een radius van paar 100 meter.
Waarom?
Omdat je voor een brug opblazen liever munitie hebt die gewoon "boem" doet (unitary warhead), en die krijgen ze niet. Ze krijgen qua ATACMS de edities die VS niet meer gebruikt, die een hogere dudrate van submunities hebben dan 1%, en edities met wolfraam fragmenten.
Want unitary warhead, die zou oekraine wel eens kunnen gebruiken op de krimbrug, en we moeten niet willen "escaleren" met z'n allen.
Er gaan nog veel meer verloren worden hoor. Dat gebeurt nou eenmaal. Het lijkt Rusland wel zo snel iemand weer vervangen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat was geen beste beurt meteen een F16 verliezen.
Vraag me af wat voor capriolen je uit moet halen als je Russische raketten aan het neerhalen bent. Dat je blijkbaar daarbij zelf neerstort.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat was geen beste beurt meteen een F16 verliezen.
Vorige week bliezen jihadi's daar een paar honderd mensen op. Groot gelijk dat ze vertrekken. Veels te gevaarlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:20 schreef ExTec het volgende:
Het cosplayen is over.
[ x ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |