abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 16:01:37 #101
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214843025
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 15:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Journalisten zijn ook gewoon mensen. Er zitten er inderdaad hoop tussen die uit zijn veel clicks, maar ik ken er ook zat die uitstekend werk leveren en wel degelijk zijn te vertrouwen.

Overigens doen we het allemaal wel voor de clicks, tot op zekere hoogte. Laatst maandenlang aan een onderzoeksverhaal gewerkt en toen die eenmaal werd gepubliceerd is het bijna een miljoen keer gelezen. Dat geeft toch wel een kleine kick.
Heb de indruk dat Journalisten veel minder grote media personen zijn dan dat ze waren. GBJ Hilterman, Jan Blokker, Henk Hofland, Andre Spoor, Arie Kleiwegt, Cisca Dresselhuys, Johannes van Dam, Willem Oltmans
Zal zeker meewerken in het beeld dat men heeft van Journalisten. Wat is zo hoor is dat het in het verleden zo was dat men iets studeerde en daarna in de Journalistiek rolde, en tegenwoordig het meer school voor de journalistiek is.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 16:04:04 #102
8369 speknek
Another day another slay
pi_214843045
Bedrijven zichzelf laten controleren is gewoon veel efficienter en leidt tot meer economische groei, en doen we helemaal niet omdat we net 2 miljoen in onze campagnekas gestort hebben gekregen.

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 16:12:56 #103
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214843109
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 16:04 schreef speknek het volgende:
Bedrijven zichzelf laten controleren
Ik ben heel blij dat bedrijven zichzelf controleren, maar dan wel aantoonbaar, controleerbaar en transparant. Wij moeten verplicht ook onszelf controleren op bv veiligheid op het werk. En als er wat gebeurd en blijkt dat ik, verantwoordelijk manager, niet de juiste instructies en controles heb uitgevoerd ben ik persoonlijk aansprakelijk. Stel, een medewerker gaat een Datacenter binnen en ik heb niet gezorgd dat deze de veiligheidsinstructies kent, de juiste training gehad, er gaat een brandalarm af en de medewerker komt om omdat deze niet direct het DC heeft verlaten en is gestikt in het blusgas, dan heb ik een enorm probleem, kan veroordeeld worden voor dood door schuld.

Als een slager zijn eigen vlees keurt, dan moet deze ook de consequenties daarvan dragen, maw, is deze volledig aansprakelijk indien hij in deze faalt. Daarop moeten dan ook audits plaats vinden.
pi_214843156
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 16:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Heb de indruk dat Journalisten veel minder grote media personen zijn dan dat ze waren. GBJ Hilterman, Jan Blokker, Henk Hofland, Andre Spoor, Arie Kleiwegt, Cisca Dresselhuys, Johannes van Dam, Willem Oltmans
Zal zeker meewerken in het beeld dat men heeft van Journalisten. Wat is zo hoor is dat het in het verleden zo was dat men iets studeerde en daarna in de Journalistiek rolde, en tegenwoordig het meer school voor de journalistiek is.
Het is eerder andersom.

In het verleden liepen journalisten bij wijze van spreken een redactie op en leerden ze het vak door te doen. Tom-Jan Meeus, die in de jaren '80 begon als parlementair journalist, heeft bijvoorbeeld geen enkele noemenswaardige opleiding afgerond.

Op de redactie van een Volkskrant of NRC tref je tegenwoordig louter universitair geschoolden (politicologen, historici, etc). Pas heel recent komt daar kritiek op, omdat je als redactie daarmee wel heel ver afstaat van de bevolking. Het moet meer in balans zijn, vinden critici.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_214843177
twitter

Vance werkt weer eens hard aan het opvijzelen van z'n populariteit (draadje van Rupar is het lezen waard).
pi_214843800
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 18:03:43 #107
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_214844299
Nou, daar gaan weer 3 pagina's.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_214844310
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 16:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:

Als een slager zijn eigen vlees keurt, dan moet deze ook de consequenties daarvan dragen, maw, is deze volledig aansprakelijk indien hij in deze faalt. Daarop moeten dan ook audits plaats vinden.
Dat zelf de juiste audits doen werkt zolang aandeelhouders en bonentellers niet teveel in je nek zitten te hijgen. De debacles van de afgelopen jaren bij Boeing zijn daaraan te danken.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 18:05:54 #109
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214844322
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 16:43 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Die Vance vind ik zo'n ongelooflijk irritant hoofd hebben. Die roept bij mij dezelfde nare en misselijke rillingen op als Rand Paul...

Heeft Vance niet zo'n leuke buurman zoals Paul had??
Klopt. Al vind ik het wel tof dat hij zich niet in een hoekje laat zetten.
pi_214844408
quote:
13s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 18:07 schreef HeatWave het volgende:

De vrouw heeft successen behaald met alles wat ze doet, zonder geboren te zijn met een gouden lepel in d'r mond. Aanklager, senator, vice-president. Haar cv is indrukwekkend.

Dus ga toch heen met je kinderachtige schoolpleingescheld.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2024 18:27:24 ]
pi_214844425
quote:
Jack White is het zat dat het campagneteam van Donald Trump de muziek van zijn band The White Stripes zonder toestemming blijft gebruiken. De muzikant dreigt het team van de Amerikaanse presidentskandidaat aan te klagen
.
https://www.nu.nl/muziek/(...)-stripes-muziek.html

Alweer auteursrechten schenden onder verantwoordelijkheid van Trump
pi_214844430
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 18:03 schreef Janneke141 het volgende:
Nou, daar gaan weer 3 pagina's.
Nee. De kliko is net geleegd dus plek zat.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2024 18:20:28 ]
pi_214844479
quote:
81s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 17:23 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Dat is helaas fake news. Trump heeft die quote in People magazine nooit gedaan. Was in 2015 ook al een dingetje.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_214844480
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 18:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
De vrouw heeft successen behaald met alles wat ze doet, zonder geboren te zijn met een gouden lepel in d'r mond. Aanklager, senator, vice-president. Haar cv is indrukwekkend.

Dus ga toch heen met je kinderachtige schoolpleingescheld.
Niet reageren, gewoon een TR zetten en wij ruimen de troep wel op.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 18:40:03 #115
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_214844583
Ik vond het een matig interview. Niet zozeer van Harris en Walz, maar van Dash. Ik had me wel wat interessantere vragen en een wat interessanter gesprek kunnen voorstellen.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_214844637
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 18:40 schreef JAM het volgende:
Ik vond het een matig interview. Niet zozeer van Harris en Walz, maar van Dash. Ik had me wel wat interessantere vragen en een wat interessanter gesprek kunnen voorstellen.
Iemand formuleerde het als "First: Do no harm" vanuit Harris en daar is ze in geslaagd.

Niet echt spannend of interessant maar ook geen eigen goals en ik heb het gevoel dat de media een beetje buitenspel gezet worden momenteel door Harris' campagne in navolging van hoe Trump opereert en dat bevalt de DNC heel goed, lijkt het, ze doen er goede zaken mee want uiteindelijk blijkt de media maar weinig toe te voegen.
pi_214844671
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 18:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nee. De kliko is net geleegd dus plek zat.
Grazie mille :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_214844714
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 18:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Iemand formuleerde het als "First: Do no harm" vanuit Harris en daar is ze in geslaagd.

Niet echt spannend of interessant maar ook geen eigen goals en ik heb het gevoel dat de media een beetje buitenspel gezet worden momenteel door Harris' campagne in navolging van hoe Trump opereert en dat bevalt de DNC heel goed, lijkt het, ze doen er goede zaken mee want uiteindelijk blijkt de media maar weinig toe te voegen.
Je ziet/leest ook zelden echt spannende interviews in campagnetijd. Politici zijn immers ook niet gek.

De interviews met Trump zijn een uitzondering, maar vooral omdat hij aan de lopende band rare shit uitkraamt.
pi_214844731
twitter
pi_214844881
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 18:55 schreef stinkielinkie het volgende:
[ x ]
Haha, bijzondere tactiek, eerst je steun uitspreken naar DonOld en vervolgens een campagne gericht op de MAGA-wappies starten.
pi_214844903
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 19:23 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Haha, bijzondere tactiek, eerst je steun uitspreken naar DonOld en vervolgens een campagne gericht op de MAGA-wappies starten.
Waarvoor? Hij is uit de race. Nu weet ik niet wanneer dit gemaakt is of online gezet is maar RFK jr heeft geen team meer, hij zit letterlijk en figuurlijk in Trumps team.
pi_214845009
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 19:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Waarvoor? Hij is uit de race. Nu weet ik niet wanneer dit gemaakt is of online gezet is maar RFK jr heeft geen team meer, hij zit letterlijk en figuurlijk in Trumps team.
Was hij niet vergeten om zichzelf van het stembiljet te halen in een aantal swing states oid?
Of waren het de staten die weigerden hem weg te halen?

Hoe dan ook staat ie er misschien nog op. :D
pi_214845072

_O-
pi_214845722
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 19:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Hij doet nog wel mee, maar wilde in swingstates van ervanaf zien.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 21:09:45 #125
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214845746
twitter

Spot on! Ik moest hard lachen :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')