Haai en Haai GENOTquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
De homo’s hebben het alleen leuk door de sex. Wat een cliché. Ja, mag ik dat zeggen?
Nu gaan ze allemaal weg omdat er “verliefdheid plaats zou vinden….”quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:20 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Vorig seizoen was er volgens mij een verbod om te vertrekken dat werd immers zo'n heerlijk fiasco bij die zweverige mensen. Allemaal moeten blijven in de sekte.
Ja of zogenaamd een zzp klus binnen gesleept, kom op zeg....quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nu gaan ze allemaal weg omdat er “verliefdheid plaats zou vinden….”
Die vriendelijke beer? Arme David.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:21 schreef S_E het volgende:
Ik vind David een kruising tussen een drugsbaron en een zwakzinnig broertje
Ja die dame was er helemaal klaar mee met RJ en de zweefteef zwijmelen over een Schots gebouwquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:22 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ja of zogenaamd een zzp klus binnen gesleept, kom op zeg....
Hahahahah ja 100 procentquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja die dame was er helemaal klaar mee met RJ en de zweefteef zwijmelen over een Schots gebouw
bedoel je alle homo's? of alleen deze twee engerds?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
De homo’s hebben het alleen leuk door de sex. Wat een cliché. Ja, mag ik dat zeggen?
Homo’s en lesbiennes zeggen zelf vaak hoe moeilijk het is om monogamie in die wereld te vinden en dat het vaak om sex draait.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:24 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
bedoel je alle homo's? of alleen deze twee engerds?
Hij doet me denken aan een jongere versie van die Chileen waar Peter R. De Vries toen was. Tot aan het praten aan toe.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:21 schreef S_E het volgende:
Ik vind David een kruising tussen een drugsbaron en een zwakzinnig broertje
oh zo, ja dat klopt inderdaad wel. commitment of oprechtheid is heel ver te zoeken. zet "monogaam" op je profielquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Homo’s en lesbiennes zeggen zelf vaak hoe moeilijk het is om monogamie in die wereld te vinden en dat het vaak om sex draait.
Ik loop iets achter. Zie dit nu.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:25 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Oh wat een cringe dit...... echt een showcase voor ANDERE mannen doet deze man hoor. Hij wil Arno niet
die sluikreclame voor lays elke afleveringquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:30 schreef PirE het volgende:
Wel ouderwets. Lays vanuit Nederland meenemen terwijl ze in Frankrijk godensmaak Lays Spicy hebben.
Mwah, niet als je normaliter 3x per week in de sportschool bent nu niks meer kan doen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:25 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Oh wat een cringe dit...... echt een showcase voor ANDERE mannen doet deze man hoor. Hij wil Arno niet
Ik kan niet aan hem zien dat hij drie keer per week met gewichten in de weer is bij een sportschool.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah, niet als je normaliter 3x per week in de sportschool bent nu niks meer kan doen.
Dan ga je bij een date in de schuur een stuk puin heffen? Hahahahquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah, niet als je normaliter 3x per week in de sportschool bent nu niks meer kan doen.
Je zit daar weken. Welke andere optie is er? Elke sportschool bezoeker vindt het niet zo gek.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:38 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Dan ga je bij een date in de schuur een stuk puin heffen? Hahahah
Oke point taken 😳quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je zit daar weken. Welke andere optie is er? Elke sportschool bezoeker vindt het niet zo gek.
Als hij dat niet doet is het zeker friendzone. Nu heeft hij (straks) alles geprobeerd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:39 schreef JOHANK88 het volgende:
david, stop nu met die complimentjes continu. hij leest haar totaal niet.
ik vond het ook vrij normaal dat hij iets ging zoeken. en het was ook duidelijk te zien dat arno er niksquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je zit daar weken. Welke andere optie is er? Elke sportschool bezoeker vindt het niet zo gek.
Maar hij zit er geen weken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij sprak ook erg sympathiek.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:49 schreef S_E het volgende:
Ik begin Niels nog sympathiek te vinden.
En dat zegt heel veel over Arno
Is het omdat ze een soort Abba-kapsel heeft? Of waarom?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:35 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik houd zo van alle ABBA-muziek onder de stukken uit Griekenland
Mama Mia! Die film (met veel muziek van ABBA) speelt op een Grieks eiland .quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is het omdat ze een soort Abba-kapsel heeft? Of waarom?
Oh, dat wist ik niet. Ik vind dat voortdurend spelen van ABBA hilarisch. De muziekkeuze is in het programma van meet af aan dubieus geweest, maar soms wordt het wel lollig. En ik kan wel raden hoeveel plezier ze er in de montage om hebben.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:10 schreef S_E het volgende:
[..]
Mama Mia! Die film (met veel muziek van ABBA) speelt op een Grieks eiland .
Niet mee eens. Ze heeft volkomen gelijk dat je de ander aan moet voelen en niet te hard van stapel moet lopen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:15 schreef Yankee het volgende:
[..]
Oh zeker, maar die Mirjam is toch ook echt net helemaal niks
En bij elk iris - fragment is er ook gewoon een passend nummer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Ik vind dat voortdurend spelen van ABBA hilarisch. De muziekkeuze is in het programma van meet af aan dubieus geweest, maar soms wordt het wel lollig. En ik kan wel raden hoeveel plezier ze er in de montage om hebben.
Oooooooh! Ik had geen idee!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:10 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik vermoed toch dat de associatie vooral zat in blond haar en blauwe oogschaduw.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oooooooh! Ik had geen idee!![]()
Ik vond het al al te veel eer voor Iris als ze met Agneta vergeleken werd.
Geen idee. Ik snapte er weer weinig van. Ja, Thijz is te opdringerig, maar ze is daar ook in meegegaan. Waarom zou ze even weg willen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:30 schreef amaranta het volgende:
Maar ik heb het even gemist. Wat ging Yvonne doen? En waar?
Maar gód wat een verder onmogelijke vergelijking. Maarja, ik was dan ook altijd op Agneta.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vermoed toch dat de associatie vooral zat in blond haar en blauwe oogschaduw.
Ik gooi hem er weer in: kijk eens welke (inmiddels 4) mannen ze heeft gekregen. Man, man, man.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:15 schreef Yankee het volgende:
[..]
Oh zeker, maar die Mirjam is toch ook echt net helemaal niks
Precies dit. Maar vooral hetgeen over Thijz.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ze heeft volkomen gelijk dat je de ander aan moet voelen en niet te hard van stapel moet lopen.
Thijz is in ieder geval een man die daar niks mee kan. Die gaat weer van 0 naar 100 en het is een kwestie van tijd voor 100 ineens 0 wordt.
En daar heeft Iris veel gevoel bij, ze wordt ook soms Donna genoemd door de locals.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:10 schreef S_E het volgende:
[..]
?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je mag hier niks spoileren, heur.
Klopt, dat is ook niet bestquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gooi hem er weer in: kijk eens welke (inmiddels 4) mannen ze heeft gekregen. Man, man, man.
Ze was de camper aan het opruimen en zo ook de vaas met bloemen die ze daar had staan. Ik denk dat ze enigszins gekscherend citeerde uit een klassiek toneelspel. Ze is actrice.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:56 schreef Claudia_x het volgende:
Dat Iris zo op de rommel van Jan zat te mopperen nadat hij uitgebreid had gekookt en we hem ‘s ochtends de was zagen ophangen terwijl de staart weer eens niks zat te doen… geen woorden voor. Steeds als je denkt dat je weet hoe vreselijk Iris is, weet ze nieuwe bronnen van ergernis aan te boren.
Verder was er nog de hand van Thijz, die wel heel diep tussen de billen van Yvonne gleed. En WTF was Yvonne aan het doen met die halfdode bos bloemen van de brem? Ik heb me bescheurd om de Candlelightmuziek eronder.
Het was weer een juweeltje, deze aflevering.
Ah ja, ik meende dat een keer eerder te hebben opgevangen. Klaarblijkelijk is ze ook zo geïntroduceerd, maar dat heb ik toen gemist:quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze was de camper aan het opruimen en zo ook de vaas met bloemen die ze daar had staan. Ik denk dat ze enigszins gekscherend citeerde uit een klassiek toneelspel. Ze is actrice.
Maar ik heb geen idee wat het was. Shakespeare wellicht?
Dat wordt veel thee drinken vanavondquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:38 schreef PirE het volgende:
Arno aflevering is al een minpuntje. Een mens kan maar zoveel opruimen.
Ik loop net naar de keuken!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:40 schreef S_E het volgende:
[..]
Dat wordt veel thee drinken vanavond
Niet te gelovenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:46 schreef DKUp het volgende:
Over iets van tien minuten zet ik hem op.
Zat iets anders te kijken. Corona. Warm. Bleghquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet te geloven
Wie kan ik de schuld geven?
Beterschap.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zat iets anders te kijken. Corona. Warm. Blegh
Jaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:55 schreef Silenus het volgende:
Deze astro-nicht moet toch weer leuke tv op gaan leveren!
We hebben nu reclame. Hopelijk loop je zo gelijk.quote:
Ik ben nu bij een nieuwe frau bij Albertquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hebben nu reclame. Hopelijk loop je zo gelijk.
Ja dat domme wicht kan met Joyce strijden qua domheidquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:07 schreef Silenus het volgende:
Nou Albert gaat bij Monique weer achter z’n lul aanlopen zometeen, kan niet anders
Wie is Henk Jan?quote:
Oepsquote:
Oh die strepen we dan weer meteen weg en parkeren we in de fake rij van Debbie.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:19 schreef DKUp het volgende:
B&B Vol Liefde-Monique heeft bizar verleden in Big Brother
https://lovereality.nl/bb(...)eden-in-big-brother/
Ja dus
Aandachtshoer/Golddigger dusquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:19 schreef DKUp het volgende:
B&B Vol Liefde-Monique heeft bizar verleden in Big Brother
https://lovereality.nl/bb(...)eden-in-big-brother/
Ja dus
aan het eind van dit seizoen hebben we de voorjaarsschoonmaak al helemaal op ordequote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:38 schreef PirE het volgende:
Arno aflevering is al een minpuntje. Een mens kan maar zoveel opruimen.
Ik kan Arno gewoon niet handelenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Die lelijke r uit het oosten bij Arno kan ik gewoon niet handelen.
vreselijk irritant. vooral bij woorden die eindigen op een r, rekt hij die r extra lang.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Die lelijke r uit het oosten bij Arno kan ik gewoon niet handelen.
Idd, leek op het eerste gezicht wel goed te passen maar ze komt nogal dommig over. Kan niet met hem levelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Susan is net te simpel. Robert Jan wil Margreeth.
Die ex heeft bij Boulevard gezegd dat hij wil jagen. Ironisch genoeg heeft hij vaker gezegd dat de vrouw ook wat moet laten zien.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:41 schreef kibo het volgende:
Die Schotse kakker klaagt wel maar bakt er zelf ook weinig van qua avances.
Had r allang even goed kunnen pakken terwijl die ander op de pot zat.
Nog steeds geen plekje bij Ajax bemachtigd?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:45 schreef Silenus het volgende:
Echt, wat ik me vaak afvraag, hoe kan zo’n mongool als Albert nou zo rijk/succesvol zijn. Hij moet toch ooit serieus genomen zijn in de zakenwereld. En wat doe ik dan verkeerd. :’)
hij prijst eerst alles aan en van de dames en dan begint hij de negatieve puntjes op te noemen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:41 schreef kibo het volgende:
Die Schotse kakker klaagt wel maar bakt er zelf ook weinig van qua avances.
Had r allang even goed kunnen pakken terwijl die ander op de pot zat.
verrek, Mike is er ook nog. ik was hem alwéér vergetenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Albert wil Joyce
Mike wil Noor
Robert Jan wil Margreeth
Hij zoekt Els qua lifestyle. Hij zoekt alleen iets wat er beter uitziet. En hij zoekt geen schoothondje zoals Els helaas steeds was.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:46 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
hij prijst eerst alles aan en van de dames en dan begint hij de negatieve puntjes op te noemen.
Ik ben benieuwd of er nog een laatste vrouw gaat komen daar of heeft hij ze nu allemaal gezien?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij zoekt Els qua lifestyle. Hij zoekt alleen iets wat er beter uitziet. En hij zoekt geen schoothondje zoals Els helaas steeds was.
Margreeth kwam bijna als kermisklant binnen maar bleek best een leuke babbel te hebben.
Correctie: spieruwaliteit 😉quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:38 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
eindelijk een stukje spiritualiteit in dit seizoen
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:53 schreef JOHANK88 het volgende:
"dan vraag ik me toch af wat dat is met het getal 4"
nou kerel, het is vannacht 4 graden in de caravan waar je in moet slapen,
terwijl niels en arno lekker op de bank liggen met een bakje lays chips
ik denk dat hij in het vliegtuig flink wat glaasjes achterover heeft geslagen. hij lalt ook een beetje.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:15 schreef De_Melkboer het volgende:
Een paar dagen in Nederland en Albert ziet er nog 10 jaar ouder uit
Ik heb geen flauw idee.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:52 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er nog een laatste vrouw gaat komen daar of heeft hij ze nu allemaal gezien?
Slauerhoff!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ah ja, ik meende dat een keer eerder te hebben opgevangen. Klaarblijkelijk is ze ook zo geïntroduceerd, maar dat heb ik toen gemist:
[ afbeelding ]
Viel mij ook al op, ook beide nog van het merk Diesel.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:08 schreef golfer het volgende:
Is het verplichte kledingkost bij homo's om zo'n mouwloos ondergoedhempje te dragen?
Misschien is zij van Griekenland wel wat voor hem(kan even niet op de naam komen) en hij voor haar, houden beide van een borrel....en sexquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:44 schreef Bever_NL het volgende:
Om zo'n kasteel tot hotel en restaurants te verbouwen en succesvol te runnen, moet je wel wat kunnen.
Het hebben van geld alleen is op lange na niet genoeg daarvoor. Je hebt specifieke ondernemers skills nodig. Ook al lijkt hij nu de juiste poppetjes <nee niet te tinnen soldaatjes> op de juiste plek in de organisatie aan het werk te hebben. Het oogt alsof hij managed op enige afstand en dan moet je de boel echt goed voor elkaar hebben.
Vreemd genoeg wekt hij alles behalve de indruk in dat opzicht een capabel persoon te zijn. (hoewel ik er niet aan twijfel dat hij dat is)
Z'n omgang met de dames is tenenkrommend. De succesvol ondernemer durft niemand naar huis te sturen. Elke dame mag die conclusie zelf trekken en we horen dan Albert een zucht van verlichting slaken als zij die mededeelt.
Na z'n kindjes gezien te hebben kwam Albert tot de conclusie dat 'Veiligheid' het thema moet worden. Platte sex zoals met de Poolse zet Albert even op een zijsprong, totdat hij daar weer aan toe is of voor bezwijkt. Maar ook omdat het hem een relatief kleine afterburner had opgeleverd. Albert loste dat op met de magische woorden: "Sjaak, af" !!" Deze eenvoud en efficientie, dat kunnen alleen de allerbesten ;-)
Joyce heeft met een baby-stemmetje uitgesproken dat zij opzoek is naar een papa als lover, dus zij past perfect in dit 'Veiligheids' profiel.
Daarnaast vermoed ik dat Albert een <klein> alcohol issue heeft. Hij grijpt op sommige momenten manisch naar water omdat hij zichzelf niet lijkt te vertrouwen. Hij wilt die ellende niet achteraf op tv terugzien. Als hij wel drinkt dan is het al snel feest. Kan een gezellige man zijn met drank en goede muziek op maar daarna ......... ;-)
Zeker niet !! Albert houdt niet van vruchten die overdatum zijn. Dat is hij zelf al en daar heeft hij genoeg aan.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:16 schreef Chanel5 het volgende:
Misschien is zij van Griekenland wel wat voor hem(kan even niet op de naam komen) en hij voor haar, houden beide van een borrel....en sex
lol . sinds een paar weken luister ik ook de podcastsquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:27 schreef Remco het volgende:
[..]
Viel mij ook al op, ook beide nog van het merk Diesel.
Iris is een opportunist , vieze vrouw , ik kan er niets anders van maken .quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:56 schreef Claudia_x het volgende:
Dat Iris zo op de rommel van Jan zat te mopperen nadat hij uitgebreid had gekookt en we hem ‘s ochtends de was zagen ophangen terwijl de staart weer eens niks zat te doen… geen woorden voor. Steeds als je denkt dat je weet hoe vreselijk Iris is, weet ze nieuwe bronnen van ergernis aan te boren.
Verder was er nog de hand van Thijz, die wel heel diep tussen de billen van Yvonne gleed. En WTF was Yvonne aan het doen met die halfdode bos bloemen van de brem? Ik heb me bescheurd om de Candlelightmuziek eronder.
Het was weer een juweeltje, deze aflevering.
Die MAFS deskundige <kuch> heeft kwa inschattingsvermogen een uitstekend track-recordquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:41 schreef Chanel5 het volgende:
Ook de deskundige van MAFS was niet zuinig met zijn commentaar
Money, money, money.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:45 schreef Donna het volgende:
Waarom vinden al die vrouwen Albert leuk. Wat is dit?
Gecast. Willen graag op tv.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:45 schreef Donna het volgende:
Waarom vinden al die vrouwen Albert leuk. Wat is dit?
Echt hè?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:50 schreef Donna het volgende:
Niels is echt bitchy trouwens nu er 1 is die misschien wel concurrentie is.
Dit.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:31 schreef S_E het volgende:
Ik begin mijn interesse wat te verliezen. Merk dat ik het met een half oog kijk.
Het gedrag van Albert is gewoon te absurd. Anja is elke keer hetzelfde, Arno vind ik sowieso niets. RJ is ook telkens zelfde laken een pak.
Iets lagerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:44 schreef DKUp het volgende:
Kriebels in zijn buik voor Monique en Joyce………….
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:44 schreef DKUp het volgende:
Kriebels in zijn buik voor Monique en Joyce………….
In z'n sjaakquote:
Dit was zulks ongemakkelijke tv dat ik het bijna niet aan kon zienquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:37 schreef Claudia_x het volgende:
Het slechtnieuwsgesprek dat Albert met Sandra voerde, is wat mij betreft tegelijkertijd het hoogtepunt en dieptepunt van dit seizoen. Hij bracht het slechte nieuws en wilde dat ze gewoon wegging. Ze bleef zitten. Hij ging opzichtig ongemakkelijk om zich heen kijken. Wil je nog een kopje thee, vroeg ze. En dus verviel Albert in zijn gebruikelijke rol en liet hij zich maar weer eens bedienen. Die man lijkt op alle fronten (intellectueel, emotioneel, sociaal) zwakzinnig te zijn.
Monique is een Big Brother kandidaat. Die pakt en er is voor elke minuut op tv. En met een minimale 2 miljoen kijkers is dat dan wel succesvol.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:48 schreef Claudia_x het volgende:
Sandra en Monique zijn ook niet helemaal lekker. Een gemiddeld gesprek tussen hen beiden over Albert:
“Hij is wel labiel en chaotisch.”
“Ja, en ongeïnteresseerd.”
“Ja.”
<stilte>
“Leuk hè?”
“Ja, interessant! Een interessante man!”
Dat masker viel bij Sandra ineens af toen ze naar huis werd gestuurd. Op dat moment probeerde ze Monique nog te bewerken: “In jou is hij ook niet geïnteresseerd, hè!”
En die Monique blijft er gewoon zitten…
Heel fascinerend inderdaad. Ik denk dat de deelnemers toch een soort druk voelen om de B&B-kandidaat vooral leuk te vinden. Je doet mee met een (door miljoenen bekeken) programma, je reist af naar een ander land, dat is een behoorlijke stap. Dan zal je niet snel zeggen dat de kandidaat eigenlijk een mafklapper is en direct weer je koffers pakken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:48 schreef Claudia_x het volgende:
Sandra en Monique zijn ook niet helemaal lekker. Een gemiddeld gesprek tussen hen beiden over Albert:
“Ja.”
<stilte>
“Leuk hè?”
Dat masker viel bij Sandra ineens af toen ze naar huis werd gestuurd. Op dat moment probeerde ze Monique nog te bewerken: “In jou is hij ook niet geïnteresseerd, hè!”
Monique is net zo ziek, maar ex BB dat zegt ook veelquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:48 schreef Claudia_x het volgende:
“Ja.”
<stilte>
“Leuk hè?”
En dat weet hij zelf ook trouwens.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:02 schreef Document1 het volgende:
Albert is alleen interessant als flappentap.
Ja, echt zo'n gek gesprekquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:48 schreef Claudia_x het volgende:
“Ja.”
<stilte>
“Leuk hè?”
Ik snap hem niet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:41 schreef De_Melkboer het volgende:
(Ik zag een variant hierop voorbij komen) Onweerstaanbaar toch
[ link | afbeelding ]
Een bad met een historie inmiddels:
https://www.gids.tv/video(...)wilde-met-ons-in-bad
Denk dat er bedoeld wordt dat hij die vrouwen alleen kan krijgen door zijn geld. Niet als hij in de bijstand zou zitten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:42 schreef Blues het volgende:
Ik snap de bijstand tekst ook niet.
Ik kwam dit tegen net:
https://www.shownieuws.nl(...)les-komt-naar-buiten
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Denk dat er bedoeld wordt dat hij die vrouwen alleen kan krijgen door zijn geld. Niet als hij in de bijstand zou zitten.
Oh, zo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Denk dat er bedoeld wordt dat hij die vrouwen alleen kan krijgen door zijn geld. Niet als hij in de bijstand zou zitten.
Ja en? Dat geldt voor heel veel mannen met geld ja. Die trekken dat soort vrouwen aan. Ik zou er niet aan moeten denken. Veel geld hebben is makkelijk natuurlijk, maar dan wil ik het wel zelf verdiend hebben. Als je dan zo'n lelijke patser neukt om dat hij veel geld heeft ben je eigenlijk gewoon een prostituee.quote:Op zondag 1 september 2024 11:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh, zo.
Maar geldt dat niet voor heel veel mannen? Ik noem een Peter Gilis. Menig voetballer.
Nee, Debbie is goud waard geweest met het aandragen van kandidaat Albert.quote:Op zondag 1 september 2024 14:56 schreef DKUp het volgende:
Debbie heeft iets te veel invloed op dit seizoen gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Dotteke op 02-09-2024 07:06:40 (In spoiler gezet) ]
quote:Op zondag 1 september 2024 19:03 schreef Chanel5 het volgende:
RLS / [VIDEOLAND] B&B Vol Liefde 2024 - voor de vooruitkijkers #8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O sorry, ik heb niet vooruit gekeken(doe ik niet) maar zag het als voorstukje gewoon bij boulevard, daar kon iedereen het eigenlijk zien.quote:Op maandag 2 september 2024 15:10 schreef Clubman het volgende:
[..]
RLS / [VIDEOLAND] B&B Vol Liefde 2024 - voor de vooruitkijkers #8
Ik wil in geen enkele B&B zitten maar deze zeker niet.quote:Op maandag 2 september 2024 20:41 schreef Toine51 het volgende:
Bij al deze sneuneuzen ga je toch never nooit niet een kamer boeken?
Nou ja krachttraining... met de gewichtjes van Mirjamquote:Op maandag 2 september 2024 20:46 schreef DKUp het volgende:
Ik kijk met wat vertraging. David doet krachttraining met zijn vette lichaam.
Hopelijk trek je met de reclame bijquote:
Nouuuuuuuu.quote:Op maandag 2 september 2024 20:46 schreef DKUp het volgende:
Ik kijk met wat vertraging. David doet krachttraining met zijn vette lichaam.
Alleen in Zuid-Europa sta je niet voor schut met die sigaret op die leeftijd.quote:Op maandag 2 september 2024 20:51 schreef DKUp het volgende:
Lekker dun haar
ABBA
Afscheid
YAHMAAAHMS
Roken
Bij haar passen mannen van een ander kaliber. Het type dat niet afkomt op een oproepje op tv en zich dan laat exploiteren.quote:Op maandag 2 september 2024 20:47 schreef DKUp het volgende:
De volgende man waar Mirjam niks mee heeft.
Haar theme
Dit.quote:Op maandag 2 september 2024 20:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Bij haar passen mannen van een ander kaliber. Het type dat niet afkomt op een oproepje op tv en zich dan laat exploiteren.
Te popperig. (Voor hem.)quote:
Haar grote broer.quote:Op maandag 2 september 2024 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Noemt Iris Jan nou zijn grote broer?![]()
![]()
Vind je het gek dat hij vertrekt, dit wisten we nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |